Taikahuilun puolesta en tiedä, mutta omalta osaltani se oli vitsi. Ei siis mikään kiirus, itselleni se ja sama aukeaako edes tällä viikolla.
Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Re: Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Definitely not an angel
but I'm not that evil, ya know?
but I'm not that evil, ya know?
- CottonJoel
- Kanta-asiakas
- Viestit: 5192
- Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13
Re: Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Onnittelut Viisuilijalle
*****
-
****½
-
****
1. Casiopea - Domino Line
2. Riff Cohen - Elecha
3. Antti Autio - Kaikki hyvin
4. Tiiu Helinä - Vähinä
5. Jeannine Otis & Heikki Sarmanto - Flowers In The Water
6. Oscar Lang - That Wasn't What I Said
7. AVTechNO!, Lily & Cranky - Zou+
8. Alkistis Protopsalti - Pame Havai (It's A Pity)
9. Drumbacila - Ragana
10. ABBA - Eagle
11. AVaspo - Niagara
12. Zdravko Čolić - Pusti, pusti modu
13. Mercury Rev - The Dark Is Rising
***½
14. Yona - Lintu
15. The Birthday Massacre - Down
16. Ярмак ft. Лев - Українські отамани
17. Veikkaus - Suomalainen voittaa aina (instrumentaalinen versio)
18. CUKIER - Czarne ściany
19. Klangkarussell - Plastic
20. DIA - Veno neveno
21. Kontrust - Dance
22. 徐歌阳 - 追梦赤子心
23. Gumi - Sweet Float Flats
24. Ruben de Ronde - Lean On Me
25. Luke Black - D-Generation
26. Kings Elliot - The Outsider
27. Raappana - Maasta maahan
28. SARPARANTA - Ajan henki
29. Seminaarinmäen mieslaulajat - Taina
30. Natali Noor & XOV - Winter Is Over (Sar Oomad Zemestoon)
31. Rayhon - Netay
32. Lost Witness - Red Sun Rising
33. Alishmas feat Melanie & Masoud Sadeghloo - Asheghe Cheshmatam
34. HOSH feat. Jalja - Tighter (CamelPhat Remix)
35. Anita Meyer - Why Tell Me Why
36. LP - One Last Time
37. Shang Wenjie - The Faith
38. Fran Perea - Uno mas uno son 7
39. Vahtera - Kun Diana kuoli
40. Zero Point Five - Replay
***
41. Anne-Marie Hannonen - Rakkaani
42. Tanja Žagar - Carica
43. DJ Project x MIRA - Cheia Inimii Mele
44. Smith & Thell - Hotel Walls
45. Lance & Linton - Best Time's Right Now
46. Danity Kane - Stay With Me
**½
-
**
-
*½
-
*
-
*****
-
****½
-
****
1. Casiopea - Domino Line
2. Riff Cohen - Elecha
3. Antti Autio - Kaikki hyvin
4. Tiiu Helinä - Vähinä
5. Jeannine Otis & Heikki Sarmanto - Flowers In The Water
6. Oscar Lang - That Wasn't What I Said
7. AVTechNO!, Lily & Cranky - Zou+
8. Alkistis Protopsalti - Pame Havai (It's A Pity)
9. Drumbacila - Ragana
10. ABBA - Eagle
11. AVaspo - Niagara
12. Zdravko Čolić - Pusti, pusti modu
13. Mercury Rev - The Dark Is Rising
***½
14. Yona - Lintu
15. The Birthday Massacre - Down
16. Ярмак ft. Лев - Українські отамани
17. Veikkaus - Suomalainen voittaa aina (instrumentaalinen versio)
18. CUKIER - Czarne ściany
19. Klangkarussell - Plastic
20. DIA - Veno neveno
21. Kontrust - Dance
22. 徐歌阳 - 追梦赤子心
23. Gumi - Sweet Float Flats
24. Ruben de Ronde - Lean On Me
25. Luke Black - D-Generation
26. Kings Elliot - The Outsider
27. Raappana - Maasta maahan
28. SARPARANTA - Ajan henki
29. Seminaarinmäen mieslaulajat - Taina
30. Natali Noor & XOV - Winter Is Over (Sar Oomad Zemestoon)
31. Rayhon - Netay
32. Lost Witness - Red Sun Rising
33. Alishmas feat Melanie & Masoud Sadeghloo - Asheghe Cheshmatam
34. HOSH feat. Jalja - Tighter (CamelPhat Remix)
35. Anita Meyer - Why Tell Me Why
36. LP - One Last Time
37. Shang Wenjie - The Faith
38. Fran Perea - Uno mas uno son 7
39. Vahtera - Kun Diana kuoli
40. Zero Point Five - Replay
***
41. Anne-Marie Hannonen - Rakkaani
42. Tanja Žagar - Carica
43. DJ Project x MIRA - Cheia Inimii Mele
44. Smith & Thell - Hotel Walls
45. Lance & Linton - Best Time's Right Now
46. Danity Kane - Stay With Me
**½
-
**
-
*½
-
*
-
Re: Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Minäkin vihaan hoputtamista Reagoin joko hiljaisuudella tai passiivis-aggressiivisesti.Kuolonkurki kirjoitti: ↑05 Huhti 2022, 17:33 Meinasin laittaa Raadin 87 sääntöihin pienellä präntillä että jokainen marina aikatauluista (myös takautuvasti) myöhästää niitä kahdella tunnilla, mutten sitten kehdannut. Olisi näköjään pitänyt, niin olisi jäänyt pieni opetus.
Re: Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Voittokappale oli muuten minullakin pisteharkinnassa: kolmanneksi paras suomalainen. Tulosiltana edustin oppositiota silloin kerrotuista syistä. Kerran kuultuna nokkela, toisaalta ärsyttävä. Ei kuitenkaan turha.
Suomiosastolla pistekynnys on korkealla, koska suomalaiset ovat mielestäni vähän yliarvostettuja. Tuen kyllä niitä joista pidän. Sarmanto & Otis ja Yona nousivat tällä kertaa pisteille.
Suomiosastolla pistekynnys on korkealla, koska suomalaiset ovat mielestäni vähän yliarvostettuja. Tuen kyllä niitä joista pidän. Sarmanto & Otis ja Yona nousivat tällä kertaa pisteille.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990
Re: Levyraati 95 - Kohtaloo vai johdatusta?
Ohessa vielä puntarini:
1. Alishmas feat Melanie & Masoud Sadeghloo - Asheghe Cheshmatam (5,0)
2. Smith & Thell - Hotel Walls (5,0)
3. Rayhon - Netay (5,0)
4. Shang Wenjie - The Faith (5,0)
5. Tanja Žagar - Carica (5,0)
6. AVTechNO!, Lily & Cranky - Zou+ (5,0)
7. Ruben de Ronde - Lean On Me (5,0)
8. Lance & Linton - Best Time's Right Now (5,0)
9. Lost Witness - Red Sun Rising (4,5)
10. 徐歌阳 - 追梦赤子心 (4,5)
11. Kings Elliot - The Outsider (4,5)
12. Vahtera - Kun Diana kuoli (4,5)
13. Gumi - Sweet Float Flats (4,5/4,0)
14. LP - One Last Time (4,5)
15. DJ Project x MIRA - Cheia Inimii Mele (4,5)
16. Luke Black - D-Generation (4,5)
17. Ярмак ft. Лев - Українські отамани (4,0)
18. Casiopea - Domino Line (4,0)
19. The Birthday Massacre - Down (4,0)
20. Veikkaus - Suomalainen voittaa aina (instrumentaalinen versio) (4,0)
21. Anita Meyer - Why Tell Me Why (4,0)
22. DIA - Veno neveno (4,0)
23. Seminaarinmäen mieslaulajat - Taina (4,0)
24. Drumbacila - Ragana (3,5)
25. Riff Cohen - Elecha (3,5)
26. Natali Noor & XOV - Winter Is Over (Sar Oomad Zemestoon) (3,5)
27. CUKIER - Czarne ściany (3,5)
28. Raappana - Maasta maahan (3,5)
29. Alkistis Protopsalti - Pame Havai (It's A Pity) (3,5)
30. Mercury Rev - The Dark Is Rising (3,5)
31. Fran Perea - Uno mas uno son 7 (3,5)
32. ABBA - Eagle (3,5)
33. Oscar Lang - That Wasn't What I Said (3,5)
34. AVaspo - Niagara (3,5)
35. HOSH feat. Jalja - Tighter (CamelPhat Remix) (3,5)
36. Klangkarussell - Plastic (3,0)
37. Danity Kane - Stay With Me (3,0)
38. Kontrust - Dance (3,0)
39. Zdravko Kolić - Pusti pusti modu (3,0)
40. Jeannine Otis & Heikki Sarmanto - Flowers In The Water (3,0)
41. SARPARANTA - Ajan henki (2,5)
42. Yona - Lintu (2,5)
43. Antti Autio - Kaikki hyvin (2,5)
44. Anne-Marie Hannonen - Rakkaani (2,5)
45. Zero Point Five - Replay (2,5)
46. Tiiu Helinä - Vähinä (1,5)
1. Alishmas feat Melanie & Masoud Sadeghloo - Asheghe Cheshmatam (5,0)
2. Smith & Thell - Hotel Walls (5,0)
3. Rayhon - Netay (5,0)
4. Shang Wenjie - The Faith (5,0)
5. Tanja Žagar - Carica (5,0)
6. AVTechNO!, Lily & Cranky - Zou+ (5,0)
7. Ruben de Ronde - Lean On Me (5,0)
8. Lance & Linton - Best Time's Right Now (5,0)
9. Lost Witness - Red Sun Rising (4,5)
10. 徐歌阳 - 追梦赤子心 (4,5)
11. Kings Elliot - The Outsider (4,5)
12. Vahtera - Kun Diana kuoli (4,5)
13. Gumi - Sweet Float Flats (4,5/4,0)
14. LP - One Last Time (4,5)
15. DJ Project x MIRA - Cheia Inimii Mele (4,5)
16. Luke Black - D-Generation (4,5)
17. Ярмак ft. Лев - Українські отамани (4,0)
18. Casiopea - Domino Line (4,0)
19. The Birthday Massacre - Down (4,0)
20. Veikkaus - Suomalainen voittaa aina (instrumentaalinen versio) (4,0)
21. Anita Meyer - Why Tell Me Why (4,0)
22. DIA - Veno neveno (4,0)
23. Seminaarinmäen mieslaulajat - Taina (4,0)
24. Drumbacila - Ragana (3,5)
25. Riff Cohen - Elecha (3,5)
26. Natali Noor & XOV - Winter Is Over (Sar Oomad Zemestoon) (3,5)
27. CUKIER - Czarne ściany (3,5)
28. Raappana - Maasta maahan (3,5)
29. Alkistis Protopsalti - Pame Havai (It's A Pity) (3,5)
30. Mercury Rev - The Dark Is Rising (3,5)
31. Fran Perea - Uno mas uno son 7 (3,5)
32. ABBA - Eagle (3,5)
33. Oscar Lang - That Wasn't What I Said (3,5)
34. AVaspo - Niagara (3,5)
35. HOSH feat. Jalja - Tighter (CamelPhat Remix) (3,5)
36. Klangkarussell - Plastic (3,0)
37. Danity Kane - Stay With Me (3,0)
38. Kontrust - Dance (3,0)
39. Zdravko Kolić - Pusti pusti modu (3,0)
40. Jeannine Otis & Heikki Sarmanto - Flowers In The Water (3,0)
41. SARPARANTA - Ajan henki (2,5)
42. Yona - Lintu (2,5)
43. Antti Autio - Kaikki hyvin (2,5)
44. Anne-Marie Hannonen - Rakkaani (2,5)
45. Zero Point Five - Replay (2,5)
46. Tiiu Helinä - Vähinä (1,5)