ESC 2023: järjestelyt

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu
Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2197
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Olen vähän niin ja näin uudistuksien kanssa. Tuo muu maailma uudistus ei haittaa, sillä vaikutus on niin pieni mutta antaa muun maailmaisille katsojille kivemman kokemuksen.

Tuomaristojen poisto semeistä on tavallaan kirpaisevaa minulle sillä itse näen juryt aivan elintärkeiksi ettei kisa palaudu 2002-2008 kaatopaikkaan, mutta taas toisaalta semijuryt ovat taas ongelmallisia siitä että tänä vuonna juuri esim. Azerit pääsivät finaaliin vaikka eivät saaneet lainkaan pisteitä yleisöltä.

Ei olisi kuitenkaan välttämättä tarvinut muuttaa? Minua epäilyttää vaan pienimmätkin muutokset nykyisin viisujen suhteen kun Österdahl on selvästi vääntämässä viisuista väkisin Melodifestivalenia jota en missään nimessä halua mutta eiköhän se siihen suuntaan hissukseen mene :roll:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Luulin, että tämä sääntömuutos on jokin vitsi, ja että on päätetty että vuodessa on kaksi aprillipäivää. Piti tulla tänne heti tsekkaamaan tilanne. No, ei kai se sitten ole vitsi. Olisin olettanut, että tuosta on jotain puhetta etukäteen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

On kyllä hyvä että raadeista semeissä luovutaan. Tänä vuonna kirosin kunnolla kun raatirunkku Sveitsi meni finaaliin ja sekään ei ollut ensimmäinen kerta kun niin käy. Päteeköhän tässä muuten yhä se, että vain omassa semissä saa äänestää nyt kun äänestys on maailmanlaajuinen :mitvit:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sienimursu kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:32 Tuomaristojen poisto semeistä on tavallaan kirpaisevaa minulle sillä itse näen juryt aivan elintärkeiksi ettei kisa palaudu 2002-2008 kaatopaikkaan, mutta taas toisaalta semijuryt ovat taas ongelmallisia siitä että tänä vuonna juuri esim. Azerit pääsivät finaaliin vaikka eivät saaneet lainkaan pisteitä yleisöltä.
Olisiko voitu ensin kokeilla äänikynnys-systeemiä? Eli finaaliin päästäkseen kappaleen pitäisi saada jokin vähimmäismäärä myös yleisöääniä. (Raatiäänille en ehkä olisi vähimmäismäärää asettamassa.)

Minäkään en halua paluuta 2000-luvun alkupuolen tasoon.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Timoteus kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:22 Siis voimmeko esimerkiksi me suomalaiset äänestää siinä semissä, jossa Suomi ei ole mukana? Luulisin, että voimme. Tai en ainakaan ymmärrä, miksi kanadalaisilla ja intialaisilla olisi äänioikeus joka ilta mutta suomalaisilla vain kahtena kolmesta.
Tämä kyllä nostaa viisufanien suosikkien äänisaalista. Varsinkin semifinaaleissa jos tuomaritkin on pois pelistä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Varovainen kyllä näille uudistuksille. :peukku:
Sagapo kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:31 - Taustalla voi myös olla salainen suunnitelma Maailmaviisujen perustamiseksi, ja tällä kokeillaan, onko sellaiselle pohjaa
Sen sijaan tästä en edelleenkään innostuisi. :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 535
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Suomen kannaltahan tämä on mainio muutos — viime vuosina nimenomaan raadit ovat painaneet tulosta alas (paitsi 2014). Pelkillä teleäänillähän oltaiisin oltu finaalissa 2010, 2015 ja 2017.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7498
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

klaus-12 Australia 2022 ketjussa kirjoitti: 12 Touko 2022, 07:41 https://eurovoix.com/2022/05/11/austral ... sion-2022/

Australiassa perinteisen puhelinäänestyksen sijasta käytetään tänä vuonna viisujen virallisen äänestyskumppanin Digamen kehittelemää online-äänestystä.

Saas nähdä rantautuuko Down Underista tänne meillekin jonkun vuoden aikana.
Niin.

Positiivisia muutoksia minusta. :peukku:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2881
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Aika ristiriitaiset fiilikset tästä uudistuksesta. Itsekään en mitään maailmanviisuja kaipaa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

Maria Sur is unforgettable.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Rousku kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:35Minäkään en halua paluuta 2000-luvun alkupuolen tasoon.
Eiköhän tähän vaikuta kilpailun yleinen imago enemmän. Euroviisuista on tullut viime vuosien aikana laadukkaampi kilpailu monesta syystä, enkä nyt usko, että tämän sääntömuutoksen vuoksi se muuttuisi radikaalisti.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

korvaboosti kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:54 Suomen kannaltahan tämä on mainio muutos — viime vuosina nimenomaan raadit ovat painaneet tulosta alas (paitsi 2014). Pelkillä teleäänillähän oltaiisin oltu finaalissa 2010, 2015 ja 2017.
Olisiko Pertti Kurikan nimipäivät oikeasti ollut finaalissa teleäänillä? :shock:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Olisi. PKN oli yleisöäänissä kymmenes.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1363
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Saturnus Psycho kirjoitti: 22 Marras 2022, 16:44
korvaboosti kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:54 Suomen kannaltahan tämä on mainio muutos — viime vuosina nimenomaan raadit ovat painaneet tulosta alas (paitsi 2014). Pelkillä teleäänillähän oltaiisin oltu finaalissa 2010, 2015 ja 2017.
Olisiko Pertti Kurikan nimipäivät oikeasti ollut finaalissa teleäänillä? :shock:
Olisi. Niukasti mutta varmasti kymmenes. Raadit antoivat huikean yhden pisteen (muistaakseni) joten se torpedoi meidät ulos. Unkarin Wars For Nothingin sijaan olisimme menneet telellä finaaliin
2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Power to the people! :uujee: Ei tämä tule pelastamaan mahdollista torpedointia finaalissa, mutta suunta on erittäinkin hyvä.
Got a fire and a country heart 🔥

lakritsipala
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 80
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 11:52

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja lakritsipala »

Äänestääkö siis muu maailma myös semifinaaleissa?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Uudistaisin pisteidenantamisesta siten, että useampi maa saisi pisteitä. Nyt täytyy sijoittua top10:een saadakseen tasaisesti pisteitä. Tylyä niille maille jotka saavat pelkkää nollaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19756
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Nykyisellä äänestystavalla yhteensä yksi kilpailija (Iso-Britannia 2021) on saanut nolla pistettä, joten kovin isona ongelmana en tuota näe. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tarkoitin nollien saamista kaikilla niillä mailla, jotka sijoittuvat rankingissä sijoille 11-26, eli niitä, jotka jäävät joka pisteidenjakokierroksella 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1-kaavan ulkopuolelle. Minä en keksi uudistuksessa muuta huonoa kuin sen, että jouduttaisiin luopumaan perinteikkäästä 12 pisteestä maksimina.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

sienimursu kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:32 Ei olisi kuitenkaan välttämättä tarvinut muuttaa? Minua epäilyttää vaan pienimmätkin muutokset nykyisin viisujen suhteen kun Österdahl on selvästi vääntämässä viisuista väkisin Melodifestivalenia jota en missään nimessä halua mutta eiköhän se siihen suuntaan hissukseen mene :roll:
Erinomainen pointti. Nythän tajusin, että MF-semeissä ei ole raateja eli tämäkin on suunta kohti Mellojen mukailua. :shock:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Ja saammeko sitten Aasian äänet Suomelle ja Diandralle?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10627
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja WildDance »

En usko, että tässä on juonikas tarkoitus mennä taas kohti Melloja. :heh: Aina tätä samaa joka muutoksen kanssa. Yritetään sitten vaikka väkisin löytää yhteys. Eiköhän tämä muutos ole tehty ihan katsojien palautteen perusteella. :joojoo: Olen ainakin itse nähnyt aika rajuakin tekstiä siitä, että raadit ovat vuosien saatossa torpanneet suosikkien/oman maan jatkopaikan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Everything is meant to be
We shall pass, but love will never die"

🦄🌪️

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

korvaboosti kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:54 Pelkillä teleäänillähän oltaiisin oltu finaalissa 2010, 2015 ja 2017.
Näin juuri. Raadit meinasivat pudottaa Kuunkuiskaajien, PKN:n ja Norma Johnin lisäksi finaalista myös Saara Aallon, mutta äänestäjät pelastivat hänet. Yleisö ja raadit yhtyivät kohtaloomme vain vuosina 2012, 2016 ja 2019. Eli meidän pitäisi olla ihan hyvillä vesillä, jos emme valitse UMK:n voittajaksi kädenlämpöistä keskinkertaisuutta.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5315
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

No, katsotaan, mitä tästä seuraa. :miettii: Raatien poistaminen semifinaaleista lisää tiettyjen maiden mahdollisuuksia jyrätä finaaliin pelkillä diaspora ja kaveripisteillä, mutta toisaalta taas vähentää kiusallisten puhelinääninollien todennäköisyyttä finaalissa, kun finaalipaikkaan vaaditaan vähintään kohtuullinen määrä pisteitä yleisöltä. Raatien säilyttäminen finaalissa onneksi varmistanee, ettei homma mene ihan pilipalimeiningiksi ja kaiken maailman KEhhNOt saadaan jatkossakin pidettyä erossa voittopystistä. :draamaa:

Rest of the world - ääniin suhtaudun periaatteessa ihan positiivisesti, vaikka ne taitavatkin sataa suurimpien fanisuosikkien laariin, koska epäilen että osallistujamaiden ulkopuolisien äänestäjien joukossa viisufanien osuus on melko suuri. ROW-äänillä ei kumminkaan ole kovin suurta painoarvoa, joten jos koko homma kuseekin niin se ei sotke koko tuloksia. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6505
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ensivaikutelman perusteella ihan kelpoja uudistuksia. :joojoo:
hra47 kirjoitti: 22 Marras 2022, 18:27 Tarkoitin nollien saamista kaikilla niillä mailla, jotka sijoittuvat rankingissä sijoille 11-26, eli niitä, jotka jäävät joka pisteidenjakokierroksella 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1-kaavan ulkopuolelle. Minä en keksi uudistuksessa muuta huonoa kuin sen, että jouduttaisiin luopumaan perinteikkäästä 12 pisteestä maksimina.
Tällaisenaan pisteet kolleroivat sen kanssa, mistä kappaleista yleisö ja raadit ovat pitäneet. Jos pistekaavassa huomioitaisiin entistä useampia kappaleita (jopa kaikki), silloin pisteet ilmaisisivat nykyistä voimakkaammin myös sitä, mistä kappaleista yleisö ja raadit ovat pitäneet vähiten.

Laajasta pistekaavasta voisi hyötyä kappaleet, jotka eivät ole kenenkään inhokkeja tai suosikkeja, vaan jotka sijoittusivat monessa pistetaulussa turvalliseen keskikastiin. Toisaalta vahvasti mielipiteitä herättävien kappaleiden menestystä se saattaisi heikentää, koska korkeiden pisteiden lisäksi ne saisivat myös matalia pistesijoja. Esim. raadit voisivat pidemmän pisteskaavan avulla torpata entistä selkeämmin kansansuosikin menestystä (ja päinvastoin).

Itse tahdon pistekaavan tukevan nimenomaan suosittuja kappaleita, joten en näe tarpeelliseksi pistekaavan laajentamista. Semifinaaleissa kaavaa voisi jopa tiivistää. :mrgreen:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saadaankos pikkumaista tarpeeksi puhelinääniä, jotta voivat äänestää semissä?

Tuli mieleen sekin, onko tätä uudistusta ollut siivittämässä myös menneiden vuosien epäillyt raatikähminnät, jotka viime vuonna olivat silmäänpistävän tökeröitä.

Jos näin olisi koko ajan menetelty, niin Ruotsi ei vieläkään olisi bergendahlisoitunut! :draamaa: Eikä tietenkään mikään muukaan maa, koska koko käsitettä ei olisi. Sitä en tietenkään voinut ottaa huomioon, miten muu maailma äänestäisi.

Nopeasti vilkaisten olisin finalisteihin suunnilleen yhtä tyytyväinen tai tyytymätön kuin nyt. Tai saattaisin olla keskimäärin vähän tyytymättömämpi, mutta ei ero iso olisi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Rousku kirjoitti: 23 Marras 2022, 06:13 Saadaankos pikkumaista tarpeeksi puhelinääniä, jotta voivat äänestää semissä?
Niiden osalta jatkettaneen samalla tavalla kuin ennen, eli muodostetaan ne korvaavat pisteet. Enemmän minua kiinnostaa kuinka toimitaan jos ROW-äänestys epäonnistuu? :raaps:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1539
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

ESC93 kirjoitti: 23 Marras 2022, 08:32
Rousku kirjoitti: 23 Marras 2022, 06:13 Saadaankos pikkumaista tarpeeksi puhelinääniä, jotta voivat äänestää semissä?
Niiden osalta jatkettaneen samalla tavalla kuin ennen, eli muodostetaan ne korvaavat pisteet.
Ilmeisesti palataan siihen, että pikkumaissa tuomaristolla on valta, mikäli oikein ymmärrän. Se on kyllä ihan reilua.
Timoteus kirjoitti: 22 Marras 2022, 15:22 FAQ:n mukaan palataan myös järjestelmään, jossa puuttuvan puhelinäänestystuloksen korvaa saman maan raati (ja päinvastoin). Arvontakorigeneroiduista tuloksista päästään siis eroon, paitsi jos jostakin maasta ei saada pätevää yleisö- eikä raatitulosta.
...
ESC93 kirjoitti: 23 Marras 2022, 08:32 Enemmän minua kiinnostaa kuinka toimitaan jos ROW-äänestys epäonnistuu? :raaps:
Muodostetaan varmaan koriperiaatteella, mutta kaikkien osallistuvien maiden puhelinpisteistä. :mrgreen:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Onko raatien jättäminen pois semifinaaleista hyvä vai huono asia? Jos tuo sääntö olisi ollut viime vuosina voimassa, seuraavat jurysuosikit eivät olisi päässeet finaaliin:

Boys Do Cry, Fade to Black, The Wrong Place, Karma, Like It, Love is Forever, Mall, Outlaw in 'Em, Running on Air, Where I Am, Don't Come Easy, I Stand, Midnight Gold, Made of Stars, Wars for Nothing, Hour of the Wolf, Start a Fire, Coming Home, O mie, Et uus saaks alguse, Lonely Planet, Waterfall, Sound of Our Hearts, This is the Night, Be My Guest

Ja vastaavasti seuraavat yleisösuosikit olisivat sen sijaan päässeet jatkoon:

Sekret, Ela, Tick-Tock, Øve os på hinanden, Pali sie, Run with the Lions, Oniro mou, Light Me Up, Blackbird, Verona, Apollo, Ljubav je, Dona, Help You Fly, Aina mun pitää, Hope Never Dies, Quero ser tua, Heartbeat, Igranka, Mižerja, You and Me (molemmat sen nimiset biisit eli Alankomaat 2012 ja Sveitsi 2012), Samo shampioni, Unbreakable, Love Unlimited

Nämä listat todistavat, että raadit ovat suosineet hitaampia ja vakavampia kappaleita, kun taas yleisö tykkää menevimmistä ralleista.

Alemmalla listalla on monta viisufanien mieleen jäänyttä oikeusmurhaa, kuten Sekret, Tick-Tok, Blackbird, Verona ja Igranka. Itse olisin nähnyt mieluusti finaalissa myös Øve os på hinandenin ja Donan. Toisaalta samalla listalla on useita hirvityksiäkin, jotka onneksi eivät päässeet silloin jatkoon.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ESC93 kirjoitti: 23 Marras 2022, 08:32 Enemmän minua kiinnostaa kuinka toimitaan jos ROW-äänestys epäonnistuu? :raaps:
Mikä se on?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2023: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Ehdottoman paljon parempi lista olisi yleisöäänillä. :joojoo: Midnight Gold varmaan ainoa, jota olisin jäänyt närkästyneenä kaipaamaan. Ja Like It toki myös, mutta sitä pidän ehkä enemmän omaperversiomateriaalina. :heh:
Meow cat, please meow back.

Lukittu