UMK23: yleiskeskustelu

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi UMK-finalisteista? (max 2)

Keira – No business on the dancefloor
34
8%
Benjamin – Hoida mut
66
16%
Robin Packalen – Girls like you
11
3%
Lxandra – Something to lose
11
3%
Käärijä – Cha cha cha
190
47%
Kuumaa – Ylivoimainen
84
21%
Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan
9
2%
 
Ääniä yhteensä: 405

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kivan suloista, että täällä pohditaan jo keiden suomalaisten pitäisi juontaa ESC2024:t. Jotain UMK:ssa on tehty ilmeisen oikein. Toivottavasti UMK:n livet kuukauden päästä eivät palauta tylysti todellisuuteen. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kunhan tämä yksi live onnistuu, muut saavat olla mitä vaan! Onnistumista toki toivon kaikille ja UMK:lle viimeisen heikon lenkin selättämistä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Ehdotan että viisut juontaisi viisukuppilan pitkäaikaiset jäsenet. Kuka on aina jaksanut innostua viisuista ja kannustaa ja uskoa hyvään? Te.
Ansaitsette juontaa viisut.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

Elliotviisu kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:34 Ehdotan että viisut juontaisi viisukuppilan pitkäaikaiset jäsenet. Kuka on aina jaksanut innostua viisuista ja kannustaa ja uskoa hyvään? Te.
Ansaitsette juontaa viisut.
MÄ MÄ MÄ tai vähintään selostamaan :heh: tosin mun bitchläppä ei ehk uppois suomalaisiin :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen jo hetken haaveillut kansainvälisyyttä korostavasta juontajatriosta Baba Lybeck, Jaana Pelkonen ja Maria Guzenina. :ihana: Harmi, jos poliittinen ura on esteenä Marialle.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Tarvitsemme Eva Frantzin juontajaksi, jos viisut Suomeen saadaan. :uujee: Joku asiallinen miesjuontaja kaveriksi. Vieläköhän Paasos-Heikkiä kiinnostaisi? Nykyäänhän ei enää tarvitse ranskaa osata voidakseen viisut juontaa. :heh:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Happy kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:36
Elliotviisu kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:34 Ehdotan että viisut juontaisi viisukuppilan pitkäaikaiset jäsenet. Kuka on aina jaksanut innostua viisuista ja kannustaa ja uskoa hyvään? Te.
Ansaitsette juontaa viisut.
MÄ MÄ MÄ tai vähintään selostamaan :heh: tosin mun bitchläppä ei ehk uppois suomalaisiin :hiips:
Muhun se kyllä uppoaisi kuin muna sanonko mihin :rakkaus: no sanon mä! pinaattikeittoon
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16169
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Happy kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:36 MÄ MÄ MÄ tai vähintään selostamaan :heh: tosin mun bitchläppä ei ehk uppois suomalaisiin :hiips:
Sut mä nään enemmänkin someklippien juontajana. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

AX + X0 kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:10 Ei lähde mukaan enää tuleviin eduskuntavaaleihin, joten sinänsä viisujuontaminen voisikin olla mahdollista.
MIH96 kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:10 ^ Jaana ei ole enää ehdolla tämän kevään vaaleissa.
Okei, kiitos. En hirveästi seuraa politiikkaa, joten en ole ollut tietoinen, että on lopettamassa. Kävisi siis oikein hyvin juontajaksi, mutta toisaalta mietin kyllä että löytyisikö meidän nykyisistä UMK ihmisistä vähän freesimpää juontajaa. Katri ainakin on vaikuttanut aivan ihanalta kaikissa UMK videoissa yms. jo useamman vuoden ajan, että hän voisi olla mielestäni potentiaalinen juontaja.

Ainoa pyyntö, että Krista pidetään kaukana juontajapestistä (ehkä joku Green-room rooli kuten Krisse Salmissella 2007 vois viel mennä) :stupido:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Miksei aktiivipoliitikko kelpaisi juontajaksi?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Voi apua, itse heitin tuon kysymyksen ilmoille enkä keksi tähän hätään ketään riittävän karismaattista juontajaparia! Tähänkö se meidän voitto nyt kaatuu, vaikka saataisiin Käärijältä THE show? No mutta ehkä Samu onkin niin hyvä UMK juontaja, että menisi myös isommissa kekkereissä! :eeek:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11302
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minä en kyllä näkisi ketään muuta vaihtoehtoa kuin Krista. Kielitaitoinen ja viisupiireissä tunnettu henkilö, ja esimerkiksi ne jutustelut UMK:n ulkkariraatilaisten kanssa ovat jääneet mieleen hetkinä, jolloin hän ei ole ollut ärsyttävä. :joojoo: Mutta kaipa hänen lisäkseen juontamaan otettaisiin vähintään kolme muutakin henkilöä, kuten nykyään tapana on...
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Tammi 2023, 20:05
AX + X0 kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:10 Ei lähde mukaan enää tuleviin eduskuntavaaleihin, joten sinänsä viisujuontaminen voisikin olla mahdollista.
MIH96 kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:10 ^ Jaana ei ole enää ehdolla tämän kevään vaaleissa.
Okei, kiitos. En hirveästi seuraa politiikkaa, joten en ole ollut tietoinen, että on lopettamassa. Kävisi siis oikein hyvin juontajaksi, mutta toisaalta mietin kyllä että löytyisikö meidän nykyisistä UMK ihmisistä vähän freesimpää juontajaa. Katri ainakin on vaikuttanut aivan ihanalta kaikissa UMK videoissa yms. jo useamman vuoden ajan, että hän voisi olla mielestäni potentiaalinen juontaja.

Ainoa pyyntö, että Krista pidetään kaukana juontajapestistä (ehkä joku Green-room rooli kuten Krisse Salmissella 2007 vois viel mennä) :stupido:
JOS ens vuoden viisut hostattais suomessa, niin luuletteko että Kristaa pystyisi pitämään poissa sieltä millään ilveellä?
Jos se ei pääsisi sisään ovesta, se tulisi kattoikkunasta Mission Impossible tyyliin, paitsi, toisin kuin agentti, hihkuis mikrofoniin matkalla alas "MOOOIII! VOIII KUN IHANA NÄHDÄ TEITÄ SIIS TOSI IHQUUU! MUAH!"
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Voi apua… sieltä ilmastointikanavastahan se Krista putkahtaisi :uujee: No mutta toki hänelle jonkun roolin soisin, mutta juontajana lavalla kuitenkin jotku muut please!
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1041
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Maria Ylipää ja Anna-Maija Tuokko voisi olla hieno esiintymistaitoinen juontajapari. Marja Hintikka ei olisi myöskään yhtään hassumpi. Ella Kanninen?

EDIT
Miksei tästä sakista löytyisi juontajaa ihan UMK-finaaliinkiin!
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

No minkäslaiset puvut juontajilla olisi päällä? Mikä olisi slogan? Kuka tai ketkä esiintyisi väliajalla?

:mrgreen:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Puvut olisivat tietenkin suomalaisen suunnittelijan, samoin korut. Väliaikanumeroksi Robin. :)

Green roomiin voisi ottaa Aurikatariinan! Hän on hyvin rakastettu ulkomaalaisten parissa, eikä haittaa, ettei kielitaito ole ihan just.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ella Kanninen kuulostaa omaan korvaan miellyttävältä juontajalta. Ja antaisin kyllä myös Kristalle jonkun roolin. Hän voisi olla vaikka somevastaava tms.

Robin menisi väliaikaesiintyjänä vain siinä tapauksessa, että esittäisi kimaran suomen kielisestä tuotannostaan. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Krista ehdottomasti lehdistökeskuksen juontajaksi. :joojoo: Sinne sopisi varmasti hyvin. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5229
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Kyllä se jo jotain UMK:n nykyisestä tasosta kertoo kun täällä ollaan jo tosissaan suunnittelemassa ensi vuoden viisujen järjestämistä Suomessa, vaikka koko edustuskappaletta ei olla edes vielä valittu :heh: Toivottavasti tulevat vuodetkin ovat yhtä kovatasoisia :joojoo:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

Kunhan kukaan Puoli seiskasta ei tule juontamaan niin se riittää minulle.

Antti Tuisku olisi paras juontaja.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Minusta ainoa selvä juontaja Suomen viisuihin on Mikko Leppilampi. Hän on tarpeeksi komea ja taitava muusikko ja hän on jo juontanut viisut. Muut Suomen miesjuontajat ovat ihan liian tavallisen Pasin näköisiä siihen hommaan. Pihla Viitala voisi olla potentiaalinen naisjuontaja sillä hän osaa Ranskaa ja hän on tyylikäs, sekä näyttelijä. Irina Björklund voisi olla myös mahdollinen juontaja minun mielestä. Krista taas ei saa missään nimessä olla juontaja sillä en halua meidän viisuihin moore is moore glitter hömppää.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

MCike999
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 17 Tammi 2022, 21:00

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MCike999 »

Kun Suomi ja käärijä voittaa viisut, niin tulekohan torille taas 80 000 ihmistä ja presidentti ojentamaan suomalaisen laatutyön avaimen. Vähän kyllä epäilen, mutta olisihan se mahtavaa :eeek:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Happy kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:36
Elliotviisu kirjoitti: 29 Tammi 2023, 19:34 Ehdotan että viisut juontaisi viisukuppilan pitkäaikaiset jäsenet. Kuka on aina jaksanut innostua viisuista ja kannustaa ja uskoa hyvään? Te.
Ansaitsette juontaa viisut.
MÄ MÄ MÄ tai vähintään selostamaan :heh: tosin mun bitchläppä ei ehk uppois suomalaisiin :hiips:





***







hehheh, näen jo sieluni räämäisin silmin, ... neljä nuorta tai nuorehkoa miestä ja kaksi naista lavalla juontamassa, ... Kuppilasta tuttuja, saakeli ... tuohan on ...Huilumies, ja tuo piru vie, Tony Werneri, ... ompa se äijiintynyt... laihtunut selewästi ainakin puoli kiloa ...! ja tua taas on ihan selevästi Muzis ! onks sillä... jonkinlaiset viikset !?? tekosellaiset ! ... ... ja apua, ihana, ihquuuuu Kaista ! och Anna Muurinen !???? ??? niinkö en ny muka tunsis ihanaa Annantuuliharhaaa ...... :shock: :rakkaus: :surrur:

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kyllähän hienoin mahdollinen juontaja olisi Mr. Lordi. :rok:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kaunotar ja Hirviö. Eli Lordi ja Krisse Salminen prinsessamekossaan juontamaan viisut.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Käärijä ja Mr. Lordi molemmat juontamaan :tapu: Siinä varsinkin hyvää huumoriarvoa, kun Käärijä alkaa rallienglantia vetämään. Olisi monille suomalaisille myös vapauttava kokemus nähdä, ettei sitä englantia tarvitse täydellisesti osata menestyäkseen.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 535
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Spotifyn sunnuntailistalla tapahtuu vihdoin jotain liikehdintää ja paikkojen vaihtoja
  • KUUMAA kohoaa Käärijän ohi kolmanneksi (77 016 striimiä)
  • Käärijä tippuu neljänneksi (72 098 striimiä)
  • Portion Boys kahdeksantena (41 804 striimiä)
  • Keira kiipeää ekaa kertaa Benjaminin ohi sijalle 11 (35 810 triimiä)
  • Benjamin laskusuunnassa sijalla 13 (35 450 striimiä)
  • Robin sinnittelee nippanappa viidenkympin joukossa sijalla 49 (15 208 striimiä)
  • Lxandra vajoaa 43 sijaa alaspäin sijalle 148 (6 954 striimiä)
Kärkeen on tällä hetkellä vielä matkaa, koska william ja Miley Cyrus kilvoittelevat ykköspallista molemmat reilulla 91 tuhannella striimillä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

korvaboosti kirjoitti: 30 Tammi 2023, 14:41
  • KUUMAA kohoaa Käärijän ohi kolmanneksi (77 016 striimiä)
  • Käärijä tippuu neljänneksi (72 098 striimiä)
:draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Serduchka kirjoitti: 30 Tammi 2023, 14:46
korvaboosti kirjoitti: 30 Tammi 2023, 14:41
  • KUUMAA kohoaa Käärijän ohi kolmanneksi (77 016 striimiä)
  • Käärijä tippuu neljänneksi (72 098 striimiä)
:draamaa:
Hups. Aika striimata Käärijää non-stoppina.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Lukittu