Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Euroviisut 2023 Britanniassa

Loreen – Tattoo

*****
44
22%
****
54
28%
***
60
31%
**
21
11%
*
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 196

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja tinov »

Mulla tulle Loreenista aina mieleen eräs kauhuelokuva. En tiedä miksi. Kiitos ja anteeks.

kuva

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7484
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Kuva ei näy, mutta tässä se on. (Kopioi kuvan osoite -> liitä teksti -> ympäröi teksti [kúva][/kúva] komennolla.)

kuva
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

mmia kirjoitti: 19 Maalis 2023, 19:57 Nyt olisi kyllä jo aika poistua, eli kiitos kaikille pikaisesta seurasta ja mukavaa euroviisukautta, jään itse taas taustalle.
Älä jää. :lohduton: Olet mielenkiintoinen kirjoittelija! Harvoin enää Kuppilaan tulee näin mielekkäitä kirjoittajia kuin sinä. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

En muuten ees muistanu et Euphorian esityksessä oli joku mies myös :heh: (vaikka oli mun suosikki sillon 2012)
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Larone »

Tulee kyllä kauhuleffat mieleen monista muistakin tämän vuoden edustajista.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Ansarin kirjoitti: 19 Maalis 2023, 22:56 En muuten ees muistanu et Euphorian esityksessä oli joku mies myös
En mäkään. Ja uskon, että se olis voittanut, ihan sama mitä siellä lavalla olisi ollut tai ollut olematta, kyseessä oli vaan helkkarin tarttuva biisi ja that's it.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Alkaa tuntumaan siltä, että ihmisten ajatus on että joko rakastat tätä biisiä tai olet inhottava Loreenin vihaaja :hiips: Yritän estää itseäni joutumasta siihen tilanteeseen, että alan ihan oikeasti vihaamaan tätä biisiä mutta pahalta näyttää, kun noita Loreenin ylistämis julkaisuja tulee vastaan joka päivä.

Biisiä saa kehua ja Loreenia saa kehua mutta nuo ”varma voittaja”, ”olet vihaaja jos et pidä biisistä” & ”kato nyt miten hyvä tämä on!1!!1” on jumalattoman hermoihin ottavia julkaisuja :niinpa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minä en kyllä ole niin tämän biisin rakastaja kuin Loreen-vihaajakaan (enää). :sorivaan:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Happy »

viisuilta kirjoitti: 20 Maalis 2023, 20:41 Alkaa tuntumaan siltä, että ihmisten ajatus on että joko rakastat tätä biisiä tai olet inhottava Loreenin vihaaja :hiips: Yritän estää itseäni joutumasta siihen tilanteeseen, että alan ihan oikeasti vihaamaan tätä biisiä mutta pahalta näyttää, kun noita Loreenin ylistämis julkaisuja tulee vastaan joka päivä.

Biisiä saa kehua ja Loreenia saa kehua mutta nuo ”varma voittaja”, ”olet vihaaja jos et pidä biisistä” & ”kato nyt miten hyvä tämä on!1!!1” on jumalattoman hermoihin ottavia julkaisuja :niinpa:
ysävällinen neuvoni on se ettei tarvitse kokoajan jankuttaa tätä samaa asiaa, tästä asiasta jatkuva länkyttäminen tuskin tarjoaa kellekkään mitään uutta tässä viestiketjussa.
Ruotsillekkin voisi varmaan perustaa väärä voitti/oikea voitti-ketjut nii se vänkääminen vois ohjautuu paremmin niihin ketjuihin.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Happy kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:37
viisuilta kirjoitti: 20 Maalis 2023, 20:41 Alkaa tuntumaan siltä, että ihmisten ajatus on että joko rakastat tätä biisiä tai olet inhottava Loreenin vihaaja :hiips: Yritän estää itseäni joutumasta siihen tilanteeseen, että alan ihan oikeasti vihaamaan tätä biisiä mutta pahalta näyttää, kun noita Loreenin ylistämis julkaisuja tulee vastaan joka päivä.

Biisiä saa kehua ja Loreenia saa kehua mutta nuo ”varma voittaja”, ”olet vihaaja jos et pidä biisistä” & ”kato nyt miten hyvä tämä on!1!!1” on jumalattoman hermoihin ottavia julkaisuja :niinpa:
ysävällinen neuvoni on se ettei tarvitse kokoajan jankuttaa tätä samaa asiaa, tästä asiasta jatkuva länkyttäminen tuskin tarjoaa kellekkään mitään uutta tässä viestiketjussa.
Kai sitä saa vitutusta purkaa kun ei ne muutkaan tajua lopettaa sitä helvetillistä hehkuttamista :hiips:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Happy »

viisuilta kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:42
Happy kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:37

ysävällinen neuvoni on se ettei tarvitse kokoajan jankuttaa tätä samaa asiaa, tästä asiasta jatkuva länkyttäminen tuskin tarjoaa kellekkään mitään uutta tässä viestiketjussa.
Kai sitä saa vitutusta purkaa kun ei ne muutkaan tajua lopettaa sitä hehkuttamista :hiips:
pura vitutusta vaikka nyrkkeilysäkkiin? mä vähän vaan pelkään että oot joutunu jo monen kuppilaisen estolistalle noine viesteines, sussa on potentiaalia ja sellasta tarmokasta nuoruuden energiaa: käytä se mielummin posiiivisiin viisuasioihin: näin uskon et pystyt paremmin intergroitumaan tähän kuppilaan.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8056
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Statementsin karsiuduttua, jotkut täällä pitivät sitä hyvänä asiana, ettei koko viisukevät mene jatkuvan Loreen-voittohypen merkeissä. Taidan ymmärtää paremmin nyt näitä näkökantoja. Euphorian aiheuttaman voittohypen taisin jostain syystä missata vuonna 2012. Ehkä mulla oli silloin muuta ajateltavaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Happy kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:45
viisuilta kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:42
Kai sitä saa vitutusta purkaa kun ei ne muutkaan tajua lopettaa sitä hehkuttamista :hiips:
pura vitutusta vaikka nyrkkeilysäkkiin? mä vähän vaan pelkään että oot joutunu jo monen kuppilaisen estolistalle noine viesteines, sussa on potentiaalia ja sellasta tarmokasta nuoruuden energiaa: käytä se mielummin posiiivisiin viisuasioihin: näin uskon et pystyt paremmin intergroitumaan tähän kuppilaan.
Mitä sitten? Sitten olen :mitvit: Ihan kuin mun pitäisi vaan kestää kaikki tuollainen p*ska :sorivaan:

No joo, heipat sulle. Toivottavasti annat mun nyt olla :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1831
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Possu »

Kieltämättä viisukevät olisi omalla tavallaan kevyempi jos norjalaiset pojat olisivat päässeet Ruotsia edustamaan. Mutta turhaa jossittelua. Tämä aika on muutenki hyvä vetää vähän happea, kun kohta taas aletaan tykittelemään kunnolla.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8056
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Possu kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:53 Tämä aika on muutenki hyvä vetää vähän happea
Totta, taitaa olla UMK:n ja karsintakauden jälkeistä laskuhumalaa ilmassa. Ihmiset ovat kärttyisiä kun viisuihin on vielä niin pitkä aika.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kieltämättä aika raskasta, kun sekä Ruotsin että Suomen ketjuissa molemmissa väännetään samoista asioista ja nostetaan jatkuvasti toinen maa esiin. Mutta ehkä se tosiaan johtuu siitä, ettei oikein mitään tapahdu tällä hetkellä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Possu kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:53 Kieltämättä viisukevät olisi omalla tavallaan kevyempi jos norjalaiset pojat olisivat päässeet Ruotsia edustamaan.
Kelle olisi ollut, kelle ei. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1290
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Ruotsi kyllä jännitti paljon ennen kuuntelua, kun siitä on niin täällä kohkattu. Lopulta täytyy asettua keskitielle tässä Loreen-rakastajien ja -vihaajien klubissa. Esitystähän katsoin vain pienen pätkän mutta hyvinhän se Loreen esiintyy. Biisi on mielestäni ihan kiva ja mielenkiintoinenkin, mutta laskelmoidun tuntua ei voi tässä kontekstissa kyllä välttää. Silti tämä Loreen nega asetti etukäteen odotukset aika matalalle ja sitä pelkäsi jo niin paljon, mitä roskaa sieltä tulee Käärijän edestä voittamaan, että tämä ei tunnu ollenkaan niin pahalta. Ei tämä silti miltään elämään jäävältä viisuvoittajaltakaan kuulosta, Käärijä kun sellainen itsestäänselvästi olisi. Ruotsi varmasti pääsee puntarin paremmalle puolelle tänä vuonna, ainakin, jos Loreen ei ala liikaa ärsyttää. Silti, parempiakin voittajia olisi.
Violins playing
Angels crying

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti: 20 Maalis 2023, 23:15
Possu kirjoitti: 20 Maalis 2023, 21:53 Kieltämättä viisukevät olisi omalla tavallaan kevyempi jos norjalaiset pojat olisivat päässeet Ruotsia edustamaan.
Kelle olisi ollut, kelle ei. :roll:
Väittäisin että aika monelle olisi. :joojoo: Minulle ainakin olisi ollut win-win -tilanne: puntariykköseksi olisi päässyt, mutta ei niin pahasti Cha cha chan menestyksen tiellä.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4894
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ruotsi varmaan jälleen kerran arpoutuu Finaaliin second halfiin, niinkuin aina? Hannu Hanhet? :roll:

... Ei se ihan niin ole. Kun katsoo viimeistä 10 vuotta (2012-2022), niin Ruotsi on arpoutunut 4 kertaa alkupäähän ja 6 kertaa loppupäähän. Alkupäähän arpoutuessa Ruotsin tosin on aina sijoitettu esiintymään alkupään lopussa.

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Larone »

Sen päivän kun näkisi, että Ruotsi avaa finaalin, varmaan oltava ABBA edustajana, jotta tuo uskalletaan tehdä.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Tai Ruotsi ois finaalissa esiintymisnumerolla 2.
Todennäköisyys alkupään paikalle on 0%
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ESC93 kirjoitti: 21 Maalis 2023, 05:56 Minulle ainakin olisi ollut win-win -tilanne: puntariykköseksi olisi päässyt, mutta ei niin pahasti Cha cha chan menestyksen tiellä.
Tuo olisikin saattanut olla ainoa positiivinen juttu "Liinuksen ja Tiinuksen" voittaessa. :peukku: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä oon siis kuullut ja nähnyt tän nyt pari-kolmekymmentä kertaa ja joo,
esitys on hieno, mutta tää biisi ei vaan jää mulla päähän millään.

Saa nähdä, miten vamppaavat showta viisulavalle vai vamppaavatko laisinkaan perus Ruotsi-tyyliin.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Morri »

Larone kirjoitti: 21 Maalis 2023, 11:37 Sen päivän kun näkisi, että Ruotsi avaa finaalin, varmaan oltava ABBA edustajana, jotta tuo uskalletaan tehdä.
Hmm, kiinnostava ajatus. Tattoo voisi oikeastaan toimiakin hyvin avausnumerona. Tuolloin ESC-tuottajat saisivat tv-lähetyksen satunnaiskatsojat koukuttamaan ja pysymään kanavalla -> suuremmat katsojaluvut. Toteanpahan vaan.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5837
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Milloinkahan saadaa tietoa siitä, pitääkö Loreenin esitystä muuttaa Liverpooliin? :miettii:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ViisuAIno
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Maalis 2023, 01:11

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja ViisuAIno »

Tattoo? More like trash-o! On uskomatonta, että Ruotsi lähetti tällaisen kappaleen Eurovision laulukilpailuun! Eikö Ruotsilla ole edes ripaustakaan itsekunnioitusta ja ymmärrystä musiikista? Tämä kappale on pelkkää kuraa, eikä siinä ole mitään, mikä ansaitsisi voiton Eurovision laulukilpailussa.

Faktat ovat tässä selvät: "Tattoo" ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvä edustamaan Ruotsia. Kappale on liian yksitoikkoinen, tylsä ja kliseinen. Loreenin ääni ei ole niin voimakas kuin se oli hänen voittaessaan Eurovision laulukilpailun vuonna 2012. Kertosäe on epämuodostunut ja tuntuu vain hukkaavan aikaa.

Ruotsi on ollut aiemmin menestyksekäs Eurovision laulukilpailussa, mutta tänä vuonna se ansaitsee vain häpeää! Ei ole oikein, että toiset maat laittavat kaiken peliin saadakseen voiton, kun taas Ruotsi tulee paikalle tällaisella roskaa täynnä olevalla kappaleella. Jos Ruotsi todella haluaa voittaa Eurovision laulukilpailun, sen täytyy tehdä paljon parempaa musiikkia kuin "Tattoo".
Euroviisut ovat musiikin suuri juhla, joka on yhdistänyt kansoja ja kulttuureita yli puolen vuosisadan ajan. Ne ovat todiste siitä, että vaikka maailma muuttuu, musiikki yhdistää meitä edelleen samalla tavalla kuin aina ennenkin.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Loreenhan laulaa muuten ihan selvästi "I don't care about the mole", mikä vähän saa huolestumaan myyrä-paran puolesta, kun bridgessä on myös "violent playing" :heh:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3782
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tuli hauska huomio tässä mieleen, kun Loreenin semi paikka paljastettiin. Loreen esiintyi jälleen Melloissa oman karsinnan viimeisenä ja voitti sen ylivoimaisesti. Samasta semistä meni myös rokkibändi suoraan finaaliin. Loreenin pahin kilpailija oli jälleen nuori mies poppari nopealla uptempo kappaleella ja hiennolla showlla. Tällä kertaa niitä oli jopa 2 antamassa taistelua. Loreen voitti jälleen raadit ja yleisöäänet Mellojen finaalissa. Loreen pääsi jälleen semin loppupuolelle esiintymään ja hän esiintyy jälleen 11 samoin, kuin 2012. Jälleen Ruotsin ja Loreenin pahin kilpakumppani vaikuttaisi olevan naapuri maasta tullut nopea ja hauska ja tanssittava omankielinen ralli :rofl: Varmasti Ruotsalaisillakin voi sukat pyöriä jalassa jännityksestä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ansarin kirjoitti: 22 Maalis 2023, 21:52 Loreenhan laulaa muuten ihan selvästi "I don't care about the mole", mikä vähän saa huolestumaan myyrä-paran puolesta, kun bridgessä on myös "violent playing" :heh:
Mä kuulen aina "violence praying". Okei, tämä ehkä olisi kuulunut Väärinkuultuja viisuja -ketjuun. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu