Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Milloinkohan viimeksi on ollut vuosi, kun yhdenkään biisin kieltä ei vaihdeta matkan varrella? Eikös tänä vuonna niin ole käymässä? :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Islannin kieli vaihtui karsintasemin ja -finaalin välissä. :draamaa: Vai eikö sitä lasketa, kun enkkuversio oli olemassa ennen karsintaa?

Pysyykö Serbia varmasti sekakielisenä? Luke Blackin muu tuotanto on englanninkielistä. Ajattelin, että karsinnassa oli ehkä kielisääntö, joka pakotti esittämään kappaleen pääosin serbiaksi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Timoteus kirjoitti: 05 Maalis 2023, 13:24 Pysyykö Serbia varmasti sekakielisenä? Luke Blackin muu tuotanto on englanninkielistä. Ajattelin, että karsinnassa oli ehkä kielisääntö, joka pakotti esittämään kappaleen pääosin serbiaksi.
Olisi kyllä aika laimeaa jos Serbia luopuisi yhdestä isoimmista vahvuuksistaan viisumaana eli oman kielen käytöstä :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Timoteus kirjoitti: 05 Maalis 2023, 13:24 ^ Islannin kieli vaihtui karsintasemin ja -finaalin välissä. :draamaa: Vai eikö sitä lasketa, kun enkkuversio oli olemassa ennen karsintaa?
Semissä oli kielipakko. :draamaa: :heh:
Timoteus kirjoitti: 05 Maalis 2023, 13:24 Ajattelin, että karsinnassa oli ehkä kielisääntö, joka pakotti esittämään kappaleen pääosin serbiaksi.
Onkin. Watwontaa suorittaessani löysin artikkelin Serbiassa puhuttavista kielistä, joka oli linkattu tänne.
Meow cat, please meow back.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7139
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Moldova, Islanti & Saksa valitsivat oikein hyvin, kun kaikki menivät mulla kymmenen kärkeen! :surrur:. Serbia taas meni tuonne Espanjan & Puolan seuraksi jumbokolmikkoon. Serbia on lähes aina erottunut omalla kielellään, että olisi typerää mennä muuttamaan biisi kokonaan englanniksi! :draamaa:

Toivottavasti nyt joku noista sisäisistä valinnoista räväyttää kunnon bängerin!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2881
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Nekku »

10 kappaletta vielä. Jännittää mihin suuntaan ne tämän viisuvuoden vie. :eeek:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3246
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Musta kyllä tuntuu, että sisäisistä valinnoista on vielä tulossa jotain todella menestyksekästä. Joko isäntämaasta tai sitten Israelista. :miettii: Sveitsi kuulosti snippetien pohjalta siltä, että on aika samaa kastia Kyproksen kanssa. Azereilta voi tulla ihan mitä vaan. Armeniasta luvassa myös jotain poppista?
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7139
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tällä viikolla siis Sveitsi, Itävalta, Israel sekä Portugalin & Ruotsin finaalit!

Eurovisionin Facebook -sivuilla oli, että mahdollisesti yllätyspaljastuksia akselilta Armenia, Azerbaidzan, Georgia, Kreikka & Iso-Britannia! Itse ymmärsin, että Kreikan biisin julkaisu viivästyisi
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ah, tämän päivän sisäiset valinnat. :ihana: Ei mulla muuta tähän hätään.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Serduchka kirjoitti: 08 Maalis 2023, 22:52 Ah, tämän päivän sisäiset valinnat. :ihana: Ei mulla muuta tähän hätään.
Joo ja tänä vuonna ylipäätään sisäiset valinnat ovat olleet hyviä :joojoo:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Niinhän siinä kävi jälleen, että puntarini alkaa täyttyä itselläni viisitähtisistä näin maaliskuun ensimmäisten päivien jälkeen. Aina lähes sama juttu ja silti tulee epäiltyä heikkoa viisuvuotta helmikuussa. :rofl:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Tuon takia olen lakannut spekuloimasta yhtään mitään ennen kuin kaikki on koossa. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2055
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

6 hyvää biisiä (joita kuuntelen lähes päivittäin)
7 melko hyvää biisiä (joita kuuntelen silloin tällöin)
5 kohtuullista biisiä
8 huonoa biisiä
5 surkeaa biisiä

:roll: :eiei:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 09 Maalis 2023, 16:54 Tuon takia olen lakannut spekuloimasta yhtään mitään ennen kuin kaikki on koossa. :heh:
Jos ei osaa odottaa jäljellä olevilta mailta kilin v*ttuakaan, niin silloin ei ainakaan voi olla kovin tekopyhä valittaessaan riittämättömästä tasosta jo helmikuun puolella. ;) Tänä vuonna ainakin semisti kävi niin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla tyypillisesti 2-5 biisiä jää elämään viisujen jälkeen. Tänä vuonna jo puolet minimistä on saavutettu Käärijän ansiosta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2055
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Oonkohan mä itse liian ”tiukka” (onko tämä nyt oikea sana tähän…?) vai antaako muut kovin helposti viittä tähteä :heh: Tällä hetkellä löytyy kokonaiset kaksi (2) viiden tähden arvoista biisiä :sorivaan:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No mulla saattaa mennä vuosia ilman että löytyy yhtään viiden tähden biisiä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tähdityksetkin ovat kuin ongelmat elämässä: niitä ei pidä verratta eri ihmisten kesken. :rofl: Joillekin joku kappale on yhtä hyvä kuin toiselle, vaikka se saisi toiselta varman nelosen ja toiselta vahvan vitosen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5178
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itse annan viisi tähteä jos kappale on sellainen jota kuuntelisin erittäin mielelläni ilman viisukontekstiakin :mrgreen: Kappaleen ei siis välttämättä tarvitse olla mikään maailmaa mullistava mestariteos ollakseen viisitähtinen
Viimeksi muokannut Kasper_, 09 Maalis 2023, 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Mä oon varmaan höveli, mut ei mulla oo mitään erityistä rajaa siihen vitoseen. Annan viisi, jos sattuu tuntumaan siltä.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8055
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla on elokuvia arvostellessani periaatteena, etten anna uusille elokuville koskaan täysiä viittä tähteä vaan maksimissaan neljä. Viides tähti on ansaittava ajan kuluessa ja riippuen miten elokuva vanhenee ja kestää aikaa. En tiedä, noudatanko mä sitten musiikin kohdalla samaa periaatetta. Toisaalta musiikissa mulle ei merkkaa mitään käsitteet vanhanaikainen tai moderni ja yritän parhaani mukaan välttää kyseisiä termejä musiikkia arvostellessa. Tänä vuonna olen antanut viisi tähteä jo yhdelle biisille ja se on Cha... cha... cha. :mrgreen:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Mulle viisitähtiset on "elämää isommat viisut", joita on yleensä 0-1 kpl/vuosi. 2021 niitä oli poikkeuksellisesti kaksi. Viime vuonna ei yhtään. Tänä vuonna Suomi ainoa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

hra47 kirjoitti: 09 Maalis 2023, 20:00 Mulla on elokuvia arvostellessani periaatteena, etten anna uusille elokuville koskaan täysiä viittä tähteä vaan maksimissaan neljä. Viides tähti on ansaittava ajan kuluessa ja riippuen miten elokuva vanhenee ja kestää aikaa.
Suunnilleen samasta syystä neljän ja viiden tähden erottelu on minulle vaikeaa. Asteikkoni neutraali arvosana on kaksi tähteä. Siitä ylöspäin annan kolme tähteä kappaleelle, joka miellyttää kuunnellessa muttei herätä uudelleenkuunteluhalua. Neljä tähteä saa kappale, joka tekee mieli kuunnella uudestaankin. Viisi tähteä saa – teoriassa – kappale, jota tekee mieli kuunnella mahdollisimman paljon.

Säännöstelen tuoreen vuosikerran viisujen kulutusta, etteivät ne menetä kaikkea tuoreuttaan ennen toukokuuta. En siis voi todellisuudessa testata, ovatko uudet viiden tähden viisut oikeasti viiden tähden viisuja vai eivätkö. Käytännössä haluan kuitenkin käyttää koko arvosteluskaalaa myös tuoreisiin tapauksiin. Kun viiden tähden vaihtoehto on aktiivisen vuosikerran ketjuissa olemassa, pitää olla mahdollista antaa se. Muutoin alikäytän asteikkoa.

Pyrin myös välttämään arvosanainflaatiota kauden kuluessa. Lähes biisi kuin biisi alkaa kuulostaa paremmalta, mitä useammin sen kuulee. Tämä ei johda siihen, että nostan arvosanoja kautta linjan, vaan voin myös pudottaa niitä, jos jonkin kappaleen kohdalla näin ei käykään tai vaikutus on odotettua heikompi. Toukokuussa tähtijakauma on yleensä sama kuin maaliskuussa.

Yleensä viiden tähden viisuja löytyy kahdesta neljään per vuosikerta. Minun on vaikea ymmärtää sekä niitä, joilla puolet vuosikerrasta on viidessä tähdessä, että niitä, jotka eivät tavallisena vuonna löydä ainuttakaan viisitähtistä. Minusta kummassakin tapauksessa asteikko on asetettu epätarkoituksenmukaisesti.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Minä annan viittä tähteä aika varovasti ainakin aluksi. Monien viisitähtisten kanssa käy niin, että ne aloittavat neljästä ja jonkin aikaa makusteltuani niitä päädyn nostamaan ne viiteen. Tänä vuonna ainoa, joka on aloittanutkin suoraan viidestä, on ollut Serbian biisi. Mutta mulla on oikeastaan sama juttu sitten yhden tähden kanssa. Aika harvoin tuomitsen mitään biisiä suoraan yhden tähden roskaksi vaan nekin lähes aina aloittavat kahdesta tähdestä ja laskevat sitten ajan saatossa yhteen. Monesti (varsinkin tänä vuonna) tuntuukin, että on paljon neli- ja kaksitähtisiä. :heh: Kolme tähteä on mulle sellainen neutraali tai en osaa vielä sanoa -kategoria. Ne, joista tykkään, menee sitten lähes kaikki aluksi neljään tähteen, ja ne, joista en tykkää tai jotka on vaan tosi tylsiä, menee kahteen.

Täytyypä muuten näiden viimeisimpien sisäisten valintojen myötä todeta, että tämä viisuvuosihan alkaa näyttää varsin hyvältä. :uujee: Nyt alkaa olla koossa melkoisen monipuolinen kattaus mielenkiintoisia, meneviä biisejä, kun taas mitäänsanomattomia tylsäkkeitä on vain kourallinen. Selvästi parempi vuosi on tulossa kuin viime vuonna.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mulle 5 tähteä = tosi hyvä biisi, jota todennäköisesti kuuntelen paljon viisujen jälkeenkin, ja jonka toivoisin voittavan. Yleensä ehkä 2-5 / vuosi.

4= hyvä biisi, jota voi kuunnella, mutta josta en välttämättä ole niin innostunut, että äänestäisin.

3 = voi kuunnella, eikä harmita. En etsi erikseen kuunneltavaksi.

2= täysin unohdettava, tai muuten vaan ikävä biisi, jota en haluaisi kuunnella.

1 = aiheuttaa tuskaa jos joutuu kuulemaan
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Kiitos Israel, Serbia ja eritoten Itävallan huumoripläjäys vuoden tason nostosta. Tämä alkaa jo vaikuttaa paremmalta vuodelta kuin viime vuosi ja peruttu 2020 :joojoo: Kunhan vielä livelähetykset ovat timanttia.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Haksis kirjoitti: 11 Maalis 2023, 11:37 Kiitos Israel, Serbia ja eritoten Itävallan huumoripläjäys vuoden tason nostosta.
Hear hear! :kiitos:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3639
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Zera »

Mä olen varmaan niitä, jotka jakaa viittä tähteä enemmän kuin muut, mutta mulla siihen riittää, että biisi on erittäin hyvä, mitä se sitten koskaan tarkoittaakaan. Nelosessa on hyvät, kolmosessa ok/neutraalit, kakkosessa huonot ja ykkösessä todella huonot. Tuo on itselleni selkeä ja helppo arvostelutapa, kun biisit jakaa noin. Käytän myös arvosanoja 0,5-10, että mulla ne todella parhaat/'elämää suuremmat' menee kai sitten sinne kymppiin. Mulla käy myös usein niin, että biisit paranevat lisäkuunteluilla, joten tämän vuoden puntari saattaa vaikka viiden vuoden päästä olla ihan erilainen kun olen kuunnellut biisejä enemmän.

Muutenkin euroviisuissa on aina ollut paljon juuri sellaista musiikkia, josta itse tykkään, joten siksikin suurin osa sijoittuu sinne ei-huonojen kategorioihin. Jos tähdittäisin vaikka jonkun radiokanavan yhden päivän biisit, niin varmasti olisi vähemmän vitosia. Mä en varmaan edes jaksaisi seurata viisuja, jos biiseistä suurin osa ei olisi hyviä/aika hyviä. Kiva lukea muiden tähditysperusteista ja mielenkiintoista nähdä, miten ne vaihtelevat.

Tämän vuoden taso on mun mittapuulla toistaiseksi ihan hyvä, kun nelosia ja kolmosia on aika lailla saman verran ja vitosiakin melkein 10. Nykyään yleistaso on mun makuuni paljon huonompi kuin vaikka 2000-luvulla, jolloin tosi hyviä oli paljon ja tasapaksuja vähän. Tosin tuolloin myös huonoja oli enemmän kuin nykyään. N. 2016 alkaen viisuissa on ollut enenevissä määrin tasapaksuja kolmen tähden biisejä, joten nykyään kai pitää olla tyytyväinen jos vuosikerrassa on enemmän neljää kuin kolmea tähteä, mikä on ihan mahdollista tänä vuonna.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9492
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kwak »

Zera kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:48 [..] mulla [vitoseen] riittää, että biisi on erittäin hyvä, mitä se sitten koskaan tarkoittaakaan. Nelosessa on hyvät, kolmosessa ok/neutraalit, kakkosessa huonot ja ykkösessä todella huonot.
Mulla on ihan sama systeemi. :joojoo: Huomaan, että suurin osa itsellä asettuu yleensä tuohon neljään tähteen, sillä tykkään tavallisesti suurimmasta osasta viisumusiikista. Vitoseen pääsee ne todella hyvät/erinomaiset, joita tänäkin vuonna on jo jotain 8. Yhtä tähteä en ole antanut tänä vuonna kenellekään valitulle viisulle, vaikka San Marino aika hilkulla on. Hyvä viisuvuosi siis luvassa! :peukku:
Keep your head high above the water

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Noin, nyt mikään ei voi estää Ruotsia voittamasta viisuja. Luvassa korkeimmat jurypisteet sitten Salvadorin. Teleissä ehkä parisataa, yhteistulos tyyliin 550. Mutta ei voita telejä. Käärijä on yleisön suosikki! :tosion:
Got a fire and a country heart 🔥

Lukittu