Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

kuva

Esittely

Levyraadissa 114 todistetaan kahden vastakkaisen maailman yhteenottoa. Teeman nimi on “Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!”. Se kuvastaa kappaleiden kahta ääripäätä: valiojoukkoa ja hylkiöitä, suosikkeja sekä inhokkeja, hyvää ja pahaa. Pisteytämme lähes poikkeuksetta suosikkejamme. Se muuttuu nyt. Tulemme kokemaan yhdessä molempien kerrosten ilot ja surut. Kappaleesi vierailee luultavasti molemmissa, sillä kaikkia ei voi miellyttää.

Teema on suhteellisen vapaa. Kappaleen tulee olla oletussääntöjen mukainen (ei viisu, entinen raatikappale jne). Jotta tehtävä ei olisi täysin vapaataival, ei kappaleen esittäjä saa olla kilpaillut aikaisemmin raadeissa (pl. oheisraadit). Lisäksi kappale saa olla korkeintaan 10 minuuttia pitkä. Wiki ei ole ajan tasalla, mutta teen parhaani selvittääkseni jokaisen artistin raatikelpoisuuden, joskin vastuu kuuluu pääosin lähettäjälle. Ohessa ilmoittautumislomake.

Maa:
Esittäjä:
Kappale:
YouTube-linkki:

Pisteytys

Raadin erikoisuus tulee tässä. Normaalien pisteiden lisäksi annat pisteet samaa kaavaa käyttäen raadin heikoimmille kappaleille. Näitä pisteitä kutsutaan helppouden vuoksi miinuspisteiksi, mutta tuloksissa ne käännetään plussalle ja lasketaan normaalien pisteiden kanssa yhteen. Eniten yhteispisteitä saanut kappale voittaa. Ohessa mahdolliset kaavat sekä esimerkki kappaleen saamista pisteistä.

Alle 21 osallistujaa: TBD
21-30 osallistujaa: pisteet 10 parhaalle & huonoimmalle kaavalla 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1
31-39 osallistujaa: pisteet 12 parhaalle & huonoimmalle kaavalla 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
+40 osallistujaa: pisteet 15 parhaalle & huonoimmalle kaavalla 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Normaalipisteet (parhaimmille kappaleille) 15+12+6+6+2 = 41p
Miinuspisteet (huonoimmille kappaleille) 15+15+15+15+12+12+8+8+4+1 = 105p
Tällöin kappale on saanut pisteitä yhteensä 146.

Aikataulu

ma 28.11. klo 18 - kappaleiden lähetysaika alkaa
ti 6.12. klo 23.59 - kappaleiden lähetysaika päättyy
ma 19.12. klo 23.59 - pisteytysaika päättyy
ti 20.12. klo TBA - tulokset

Luvassa on pelkkä finaali ja pisteyttämättömyys johtaa hylkäykseen. On aika punnita kappaleet ylä- ja alakerran välillä. :viaton: :twisted:
Viimeksi muokannut Aleksi, 18 Joulu 2022, 15:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kappaleet

1. :flag_do: Rita Indiana - Claroscuro
2. Kuva The Ganelin Trio - Umtza-Umtza
3. :flag_fi: Waldo’s People - U Drive Me Crazy
4. :flag_fi: Tuure Boelius - Vihaan rakastaa sua
5. :flag_tw::flag_jp: Jolin Tsai feat. Namie Amuro - I'm Not Yours
6. :flag_hu: Manuel - Zombi
7. :flag_ca: Alanis Morissette - Versions of Violence
8. :flag_fi: Cumulus - Toivo
9. :flag_us: Adam Lambert - If I Had You
10. :flag_de: Faust - It's a Rainy Day (Sunshine Girl)
11. :flag_kr: (G)I-DLE - Nxde
12. :flag_fi: Dxxxa D & Hzzzt feat. Minkki - Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su
13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim
14. :flag_fi: Arttu Lindeman - Menee tunteisiin
15. :flag_fi: S.H.O.U.T - One of the Dead
16. :flag_il: Nicol Raidman - New Romance
17. :flag_gb: Robert Wyatt - Sea Song
18. :flag_se: Amy Diamond - What’s in It for Me
19. :flag_tr: Affet Robot - Budala
20. :flag_it: Francesco Salvi - Esatto!
21. :flag_ve: El Potro Alvarez, Gustavo Elis, Sixto Rein & Aran One - Tamo Arriba
22. :flag_us: Anthony Braxton - To Composer John Cage
23. :flag_ca: Hildegard von Blingin’ - Bad Romance (Medieval Style Cover)
24. :flag_rs: Bojana Vunturišević - Promašaj
25. :flag_ca: TEKE::TEKE - Meikyu
26. :flag_fr::flag_ua: Vladimir Cauchemar & alyona alyona - DANCER
27. :flag_fi: Ollie - Älä riko mua enää
28. :flag_au: Anklepants - Ilikeyourfaceheadshoesanddick
29. :flag_us: Radical Face - Welcome Home, Son
30. :flag_za: Simphiwe Dana - Mayine
31. :flag_fi: Hanna Pakarinen - How Can I Miss You
32. :flag_de: Electric Callboy - MC Thunder
33. :flag_ca: The Weather Station - Robber
34. :flag_fi: Juhana Haukkala - Pillipiipari
35. :flag_gb: Misha B - Home Run (Kat Krazy Remix)
36. :flag_us: Bobby Kimball - Africa

Soittolista

Lähetä järjestäjälle pisteet seuraavanlaisesti erotellen hyvät ja huonot pisteet esimerkiksi normaalipisteiksi ja miinuspisteiksi:

Pisteet 12 parhaalle kappaleelle kaavalla 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Pisteet 12 huonoimmalle kappaleelle kaavalla 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Pisteytys päättyy maanantaina 19.12. klo 23.59.
Viimeksi muokannut Aleksi, 17 Joulu 2022, 17:23. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Viimeksi muokannut Aleksi, 22 Joulu 2022, 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Hauska teema! Hyvä Aleksi! :surrur:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ääripää-änkyröiden äänestysähellys II, vaiko sittenkin Huonoushulabaloo II? Sloganin vastaisesti raadin voi voittaa pelkillä huonouspisteillä. Ehkä helpoin tapa menestyä onkin olla lähes kaikkien mielestä huono. Voisi onnistua pelkällä heikolla teknisellä laadulla. Tosin jos kaikki lähettävät narisevassa keinutuolissa haitaria huonosti soittavien pappojen kotivideoita, ehkä ainoa normaali popkappale voittaakin. Järjestäjällä on tavallista suurempi kilpailuetu, jos hän voi valita kappaleensa tai vaihtaa sitä kilpailijat kuultuaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Hyvä pointti. Pitäisikö Aleksin lähettää oma kappaleensa paluupostissa ensimmäiselle biisinsä lähettäneelle? Tai Katie Boylelle?
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Katie Boyle käy. Viesti avataan varmaan sitten aikaisintaan pisteytysajan päätyttyä?
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Nyt vähän harmittaa että menin laittamaan jo Kanan raatiin!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aleksi kirjoitti: 27 Marras 2022, 20:03 Katie Boyle käy. Viesti avataan varmaan sitten aikaisintaan pisteytysajan päätyttyä?
:joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33061
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jäin vain miettimään, että kuinkakohan moni oikeasti antaa miinuspisteet huonoimmille biiseille. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Samaa pohdiskelin, kun silloin voi auttaa niitä huonoja voittamaan. Mutta ehkä jälleen luotetaan raatilaisten rehellisyyteen. Muutoin mulla kyllä on raatijonossa tungokseen asti kappaleita, joita epäilemättä inhottaisiin oikein urakalla :uujee:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ viime kieliraadin biisilläs oisit saanut multa ainakin täyden potin :mrgreen:



Pitäisköhän laittaa tähän raatiin jotain hyvää laadutonta paskaa, kuten allaoleva :miettii:



tai sit vaa lopetan kikkailut ja meen tyylipuhtaalla bängeril :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Happy kirjoitti: 27 Marras 2022, 20:35 ^ viime kieliraadin biisilläs oisit saanut multa ainakin täyden potin :mrgreen:
You ain't seen nothing yet!

Mutta aikaisempien raatiesiintyjien kieltäminen onneksi helpottaa valintaa jonkin verran.
Viimeksi muokannut Koirankuonolainen, 27 Marras 2022, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6505
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Timoteus kirjoitti: 27 Marras 2022, 19:48 Sloganin vastaisesti raadin voi voittaa pelkillä huonouspisteillä.
Niin. Raatiin olisi sopinut lisätwistinä, että kappaleen pitäisi saada vähintään kerran plus- ja miinuspisteitä tai sen tulos nollattaisiin. Siinä menee hyvä raatiteema harakoille, jos kappalelista täyttyy vain itsetarkoituksellisen huonoista pökylöistä. Jos sellaisia "kappaleita" ilmoitetaan mukaan, saatan toimia pisteytysvaiheessa epärehellisesti.

Mutta siis kiva teema! :surrur:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Minua kiinnostaa se, miten ihmiset lähestyvät tätä teemaa. Diversiteettiä tulee ihan varmasti olemaan. Vastenmieliset vetovastuussa vai poppikset puikoissa? Odotan innolla ja kauhulla sitä tunteiden vuoristorataa kuunteluvaiheessa. :surrur: Ilmassa on vähän sellaista epävarmuuden tunnetta, kun ei tiedä, mitä odottaa. Villi kortti sekin, ettei äänestyskäyttäytymistä ennennäkemättömässä pisteytyssysteemissä osaa ennustaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2341
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Onko tämä hieman muokattu kopio UFOPOLIn taannoisesta levyraadista? :termari:
🇫🇮👖🥚

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5315
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ Raatiteema on ehkä kopio? :heh:

Minulla on hyvät välit vain alakertaan. :twisted: Mutta katsotaan, jos jotain sopivaa kumminkin löytyisi...
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1539
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Onko nyt siis aika laittaa kisaan guilty pleasure -kappale? :mrgreen:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hanhis kirjoitti: 27 Marras 2022, 20:47 Niin. Raatiin olisi sopinut lisätwistinä, että kappaleen pitäisi saada vähintään kerran plus- ja miinuspisteitä tai sen tulos nollattaisiin. Siinä menee hyvä raatiteema harakoille, jos kappalelista täyttyy vain itsetarkoituksellisen huonoista pökylöistä. Jos sellaisia "kappaleita" ilmoitetaan mukaan, saatan toimia pisteytysvaiheessa epärehellisesti.
Ei taitaisi muuttaa mitään. Ääripää-änkyräraadissa kaikki kappaleet saivat kumpiakin pisteitä ainakin kolmelta äänestäjältä, vaikka kaavat olivat lyhemmät. Liekö sellaista kappaletta tai "kappaletta" olemassakaan, joka ei ainakin yhden mielestä olisi hyvä ja ainakin yhden mielestä huono. Koko raatihistorian ainoaan aitoon nollaan tarvittiin alimittainen kaava (viisupisteytys 39 kappaleen raadissa). Eri asia olisi, jos hyvyys- ja huonouspisteet kerrottaisiin keskenään. Silloin olisi pakko pärjätä molemmissa kohtalaisesti.

Huonouden rankkaaminen oli ainakin Huonoushulabaloossa niin vaikeaa, että jälkiviisaana olisin jättänyt koko raadin väliin. Ääripää-änkyräraadin jätinkin. Tämän raadin osalta taidan venyttää päätöstä deadlinepäivään ja katsoa silloin, miltä tuntuu. Hätäkös tässä.

Huonoushulabaloossa diskasin armotta harkinnasta mm. sellaiset asiat, jotka eivät mielestäni olleet kappaleita (esim. Summer Up -rap) tai joista en lainkaan ymmärtänyt tekijän tarkoitusta (esim. Tulikuwa Tunakuja). Muut olivat eri mieltä. Esimerkki"kappaleet" sijoittuivat omani edelle. Jos äänestän tässä raadissa, linja pysyy. Minimiehto kummankaansuuntaisille pisteille on, että arvioitava asia on kappale, koska muu sivuuttaa tehtävänannon. Muunlaisilla asioilla ei ole sijoitusta kuvitteellisessa puntarissani, vaan diskaan ne. Sama kohtalo on liian isoilla hiteillä vaikkakin eri syystä. En siis tunnusta olevani epärehellinen jättäessäni epäkappaleet tai megahitit tässä raadissa pisteittä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ensimmäiset kappaleet (3 kpl) on punnerrettu sisään. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

just just, eikö edes tämä raati voinut olla pelkästään ja vain kotimaisille esityksille !??

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16601
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Meillä on vähän vikaa. Täällä alapäässä :pannu:

Änkyräraati mainittu, se oli ihana, ja toivottavasti tästäkin tulee. Ainakin kaikki mahdollisuudet ovat olemassa :uujee:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Houkuttaisi kyllä pistää muuan kappale, joka on paljon hirveämpi kuin se huonoushulabaloo(hon/seen :raaps:) aikoinaan pistämäni (ja uskon että olisi yleisesti inhottu myös), mutta kun useammassakin puheenvuorossa on toivottu, että niin ei meneteltäisi, niin voisin tietysti hyödyntää raatia vain mahdollisuutena tyhjentää tyrkkyjonoa. :miettii: Tässä kun ei mitään etsintöjä vaativan tiukkoja erityisvaatimuksia ollut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Hitaahkon alun jälkeen olemme päässeet viiteentoista, ja postiluukkuun on paukahtanut jo nyt vaikka minkälaisia herkkupaloja. :huiskut: Lisää, lisää!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti: 29 Marras 2022, 06:09 Houkuttaisi kyllä pistää muuan kappale, joka on paljon hirveämpi kuin se huonoushulabaloo(hon/seen :raaps:) aikoinaan pistämäni (ja uskon että olisi yleisesti inhottu myös), mutta kun useammassakin puheenvuorossa on toivottu, että niin ei meneteltäisi
En löydä ketjusta noin jyrkkää näkemystä. :mitvit: Huonouspisteitä saa tavoitella. Arvostelu kohdistuu siihen, millaisella huonoudella niitä tavoitellaan. Jos lähetät kappaleen, joka on kaupallisesti julkaistu ja jonka tekijä on oletettavasti yrittänyt tehdä hyvää musiikkia, minulla ei ole valittamista. Huonouspisteet kuuluvat nimenomaan kappaleille, jotka yrittävät olla hyviä mutta eivät ole.

Jos taas miksaat Janus Putkosen vauhkoamista johonkin netistä vapaasti ladattavissa olevaan syntikkasampleen, niin sellaiselle kahden markan meemille en voi antaa edes huonouspisteitä, koska se ei ole kappale.

Näiden väliin jäävät kellaribändien demot, ts. tallenteet, joiden huonous on enemmän teknistä viimeistelemättömyyttä kuin taiteellista epäonnistumista. En pidä mielekkäänä hekotella sille, että amatöörit eivät kuulosta ammattilaisilta, joten pelkistä laulu-, soitto- tai äänitysteknisistä puutteista en halua palkita huonouspistein. Jos niihin yhdistyy sisällöllinen tyhjyys, kornius tai hajanaisuus, niin sitten ehkä. Riippuu tarjonnasta.

Toki minulla on vain n. 3 % raadin äänivallasta, jos osallistun. Raatiin voi olla hyvinkin järkevää lähettää Janus Putkonen ja kellaribändejä nuivistelustani huolimatta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Aha, ok, ymmärsin väärin. Mielessäni oli hyväksi yritettyä huonoa vain.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3082
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mähän yleensä teen niin, että pudotan pois niitä kappoja jotka eivät ainakaan tule pisteitä saamaan (eli en lähde niitä kuuntelemaankaan sitten toistamiseen.) Tällä kertaa on helppoa vaan siirtää ne toiselle listalle jossa sitten laitan ne epämieluisuusjärjestykseen. Kappaleen budjetti, laadukkuus tai mikään objektiivisesti katsottava asia tuskin vaikuttaa pisteisiini, eli täydet pisteet saa puhtaasti se mitä vihaan eniten. Myöskin jos joku kappale on niin älyttömän tylsä että pudottaisin sen heti vaihtoehdoista pois, niin nyt saatan palkita sen korkeilla paskuuspisteillä. Tuleehan tästä tavallaan tuplasti pisteytyshommaa nyt, kun pitää laittaa järjestykseen myös ne huonoimmat eikä niitä voi pelkästään pudottaa pois. Nyt niitäkin täytyy kuunnella uudestaan, jotka yleensä pudotan jatkokuuntelusta pois.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 30 Marras 2022, 10:36 Nyt niitäkin täytyy kuunnella uudestaan, jotka yleensä pudotan jatkokuuntelusta pois.
Helpoimmalla voisit päästä ottamalla aikaa, kuinka kauan kestät kutakin kuunnella, ja järjestämällä sen perusteella.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kaksikymmentäkaksi. Aikaa aina viikonlopun läpi alkuviikkoon ja tiistaihin.

Olen hyväksynyt pari sellaista mukaan, joiden artisti on ollut aiemmin raadeissa mukana esim. jonkin bändin jäsenenä tai kilpailee nyt bändissä ja aikaisemmin yksilönä. Jos siis haluat lähettää vaikkapa Joalin Loukamaan biisin mukaan, se käy, vaikka tämä onkin nähty raadissa Now Unitedin mukana.
Got a fire and a country heart 🔥

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

no on mulla on aina ihan hyvät välit sekä ylä- että alakertaan. Täälä kuppilassa minut on tunnettu suorasanaisena, mustavalkoisena, ...plitttumaisena (tosin mm. nm. Tonywerneri ymmärsi ehkä tämän ominaisuutensa takia häipyä jo vuosia sitten täältä, harmi... toisaalta kaipaamme Sua ja sun omintakeista sarkastista huumoria,joka on hyvin lähellä omaani plus ironia ja ilkikurisuus... ei mauttomuus, ... toivottavasti ei...! :heh: ) !), mutta minäkään en aio häipyä, vaan aion olla Teidän mieliharminanne täällä warmaan "elämäni loppuun asti..." ("jaa--aaaaaaaa, voittomelodiaa rieeemuisasti ...."

Voittolaulu, Finlandian esc semit 1975) ja kirjoittelen toki edelleen niitä hekumallisen jännittäviä euroviisuartikkeleita, jahka te niitä minulle tänne lähetätte... Seura, Apu, Katso, Jaana ja Anna -lehdet ovat tietysti etusijalla... kun hamuamme ja käymme läpi maamme antikvariaatteja ja kirppareita ja kyseisten Aikakauslehtientoimituksia ... Toistaiseksi annan 0 pistettä sille kuppilan passiiviselle väenosalle, (.... tiedätte kyllä, ja tuntekaa vain pistonne sydämissänne...) noh, muutama jäsen on toki SENTÄÄN yrittänyt tuoda ja tuonutkin tänne mittaamattoman arvokasta SISÄLLÖNTUOTTOA, ... kiitos heille, mm. nm. Wilsonille.

Ja ateistina joka olen aina tuntenut olleeni, niin välit yläkertaankin on aika selevät, suora yhteys... ! en ole siis tarvinnut siihen mitään äärimmäisen keinotekoista kirkkoa, instituutioita, ja sen sellasia...
Viimeksi muokannut romualdo, 19 Joulu 2022, 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin