UMK23: Benjamin – Hoida mut

Euroviisut 2023 Britanniassa

Benjamin – Hoida mut

*****
60
29%
****
77
37%
***
45
21%
**
16
8%
*
12
6%
 
Ääniä yhteensä: 210

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Serduchka kirjoitti: 17 Tammi 2023, 18:11 ^^ Kovin nopeasti sä muutit mieltäsi Lxandran ketjusta, kun totesit, ettei Suomella ole vielä edustajaa löytynyt. :mitvit: :roll:
Löydä minulle tää Benjaminin ja Robinin homoseksuaalinen duetto niin meillä on edustaja :D
Rousku kirjoitti: 17 Tammi 2023, 18:54 Mutta miksei voisi UMK venyä lähettämään jotain, mitä ei alun perin pitänyt. Eikös Liettua 2015 tehnyt samoin, päättikin yhdistää kaksi kilpailijaa duoksi?
Tähän liittyen oon muuten miettinykki täs just et mitä jos artisti tajuaa tässä ensikuunteluiden jälkeen et jokin kappaleessa vaan ei toimi: hänellä ei varmaan ole lupaa lähteä erityisesti kappaletta muuttamaan? Miten nää hommat sääntöjen mukaan toimii?
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Sieppeli kirjoitti: 17 Tammi 2023, 19:10
Rousku kirjoitti: 17 Tammi 2023, 18:54 Mutta miksei voisi UMK venyä lähettämään jotain, mitä ei alun perin pitänyt. Eikös Liettua 2015 tehnyt samoin, päättikin yhdistää kaksi kilpailijaa duoksi?
Tähän liittyen oon muuten miettinykki täs just et mitä jos artisti tajuaa tässä ensikuunteluiden jälkeen et jokin kappaleessa vaan ei toimi: hänellä ei varmaan ole lupaa lähteä erityisesti kappaletta muuttamaan? Miten nää hommat sääntöjen mukaan toimii?
The Rasmukselta ainakin lyhennettiin introa Euroviisuihin. :joojoo: En ole varma, tehtiinkö muuta hienosäätöä, mutta kyllähän näitä muutoksia on UMK:n jälkeenkin nähty.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hiilari kirjoitti: 17 Tammi 2023, 13:58 ^^ Ai, sittenhän mä liityn sun joukkoon.

Halusin vain herätellä keskustelua, mutta sainkin haukut niskaan. Anteeksi.
Niin sä herätitkin :heh:
Eikä noi ollu ees mitkään haukut? mähän jopa hymähdin tolle vertaukselles
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 155
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

Miss Ludo kirjoitti: 17 Tammi 2023, 16:13 En tiedä, mitä minulle on tapahtumassa, mutta olen onnistunut addiktoitumaan tähän biisiin. :surrur: Tämä on ihan mahdoton korvamato, eikä se edes riitä, kun siitä huolimatta tekee mieli kuunnella tätä koko ajan. Tätä olenkin luukuttanut tähänastisista ehdokkaista eniten. Eilenkin nukkumaan mennessäni mietin, että josko vielä yhden kerran kuuntelisi... :eeek:

Joo, en tiedä. Olen varmaan sekoamassa. Pakko nostaa neljään tähteen! :uujee:

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:
Samassa veneessä. En tajua, tää on jotain outoa musiikillista heroiinia korvilleni. Just toi, että pakko kuunnella vielä kerran! :shock:
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Puntaroin tässä nyt mieleni vaa’assa sitä onko Benjaminin ääni mun mielestä hiukan ärsyttävä vai onko se melko hot. ???
Toisaalta kun homoja on pannut yli 10 vuotta niin täytyyhän siinä jo jossain kohtaa alkaa vähän syttyä ärsyttäville äänille.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Saturnus Psycho kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:57 Puntaroin tässä nyt mieleni vaa’assa sitä onko Benjaminin ääni mun mielestä hiukan ärsyttävä vai onko se melko hot. ???
Tuo ärsyttävyys lienee syy, etten syty biisillekään. :heh: Jospa tämän vetäisi joku muu, niin olisikohan edes hyvä? :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Ärsyttävyydestä puheen ollen, sanoitus hieman on alkanut...mutta pidän edelleen nelosessa.
Finaaliesitys ratkaisee nouseeko vitoseen vai laskeeko kolmoseen.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1010
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Bellissima kirjoitti: 17 Tammi 2023, 22:44Samassa veneessä. En tajua, tää on jotain outoa musiikillista heroiinia korvilleni. Just toi, että pakko kuunnella vielä kerran! :shock:
Mainiota etten ole ainoa! Vertaistukea. :tapu:

Mun hulluus on myös laajentunut pelottavasti. Täällä kun on pariin otteeseen kehuttu Benjaminin Someveteraani-levyä, oli pakko ottaa se kuunteluun eilisellä iltalenkillä. Ja yllätyin siitä positiivisesti, etenkin oivaltavista sanoituksista - monesti tuntuu, että poppilyriikat on kuultu jo ennen kuin biisi päättyy, mutta tämän levyn lyriikoista tuli sitä vastoin sellainen fiilis, että niissä riittää pureksittavaa vielä moneksi kuuntelukerraksi.

No, sitten menin kuuntelemaan biisin N-Y-T, ja olen melkein järkyttynyt siitä, miten en ollut kuullut sitä aiemmin (toisaalta ei mikään ihme, koska en asu Suomessa ja olen muutenkin melko pihalla suomalaisesta popmusiikista). Toivon, että se on ollut ihan hemmetinmoinen hitti, koska ai vitsit miten mahtava! Potkii niin kovaa! Olisipa se ollut ollut Benjaminin UMK-tyrkky. :kups:

Mitä tapahtuu, onko musta tulossa fani?! :mitvit: Ei tässä näin pitänyt käydä. Send help!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Bellissima kirjoitti: 17 Tammi 2023, 22:44
Miss Ludo kirjoitti: 17 Tammi 2023, 16:13 En tiedä, mitä minulle on tapahtumassa, mutta olen onnistunut addiktoitumaan tähän biisiin. :surrur: Tämä on ihan mahdoton korvamato, eikä se edes riitä, kun siitä huolimatta tekee mieli kuunnella tätä koko ajan. Tätä olenkin luukuttanut tähänastisista ehdokkaista eniten. Eilenkin nukkumaan mennessäni mietin, että josko vielä yhden kerran kuuntelisi... :eeek:

Joo, en tiedä. Olen varmaan sekoamassa. Pakko nostaa neljään tähteen! :uujee:

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:
Samassa veneessä. En tajua, tää on jotain outoa musiikillista heroiinia korvilleni. Just toi, että pakko kuunnella vielä kerran! :shock:
Mun ei tarvitse edes kuunnella kertaakaan, koska tämä soi päässä automaattisesti. Jokin hyräilee korvien välissä melodiaa, jään miettimään: mikäs biisi se siellä rullaa... Ai jaa, Benkkuhan se taas! ...Antaudun keholle sun... Tehokkaasti on kasaribiitti jäänyt levylle pyörimään päivin öin.

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Minäkin huomaan aina silloin tällöin hyräileväni tämän kertosäkeen melodiaa. :heh:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miss Ludo kirjoitti: 18 Tammi 2023, 20:08 No, sitten menin kuuntelemaan biisin N-Y-T ... Olisipa se ollut ollut Benjaminin UMK-tyrkky. :kups:
Siitä olisin tosiaan mäkin UMK-tyrkkynä pitänyt. :draamaa: Olisi ollut UMK tähän mennessä pelkkiä neljä- ja viisitähtisiä täynnä, jos N-Y-T olisi ollut Benjaminin kilpailukappale.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Voisko tähän tehdä Benkulle sellaisen samanlaisen suihku shown mitä Norjan Rayleellä oli vuonna 2021. Tais sit jotain coolia valoshowta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Itse asiassa minullekin tuli aiemmin mieleen, että viimeisen kertosäkeen jälkeinen kohta olisi täydellinen suihkutanssille, jonka jälkeen Benjamin vielä huutaa "hoida mut"!

Mutta mikä pyhäinhäväistys mainita vain Raylee, kyllä Eric Saade teki sen ensin. :ylppis:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Samiasd kirjoitti: 19 Tammi 2023, 01:04 Mutta mikä pyhäinhäväistys mainita vain Raylee, kyllä Eric Saade teki sen ensin. :ylppis:
Missä? :mitvit: Mulla tulee vaan Rayleen legendaarisen hyvä poppiesitys mieleen!
Meow cat, please meow back.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Samiasd kirjoitti: 19 Tammi 2023, 01:04 Itse asiassa minullekin tuli aiemmin mieleen, että viimeisen kertosäkeen jälkeinen kohta olisi täydellinen suihkutanssille, jonka jälkeen Benjamin vielä huutaa "hoida mut"!

Mutta mikä pyhäinhäväistys mainita vain Raylee, kyllä Eric Saade teki sen ensin. :ylppis:
Totta :joojoo: Niin oli
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^^
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2893
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

En oo tätä kyllä montaa kertaa kuunnellu, mutta silti melodia tosiaan muistuu mieleen! :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9495
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja kwak »

Benjamin yllätti iloisesti! Tämä on tällainen miesversio Cicciolinasta yhtä seksuaalisella sanoituksella ja isommalla tempolla. Benjamin ei ehkä ole se ykkösvokalisti, mutta ainakin videossa hän kyllä vetää biisin täysillä - ja tuollaista heittäytymistä arvostan aina. :peukku: Biisissä on tosi hyvä draivi ja melodiakin on soinut päässä tässä jo kohta viikon. Tällä hetkellä tämä minusta toiseksi paras julkisestetuista ja saa vahvat neljä tähteä. Odotan mielenkiinnolla esitystä!
Keep your head high above the water

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1010
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Minun oli pakko nostaa tämä viiteen tähteen! Ja pakko oli päivittää avatarkin! :kups: Saatan olla ihan ministi lääpälläni Benjaminiin, vaikka hän ei oo mun silmissä varsinaisesti komea - hänessä on vain jonkinlaista vetoavaa karismaa. :surrur: Ehkä se on tuo itsevarma tapa esiintyä?

Että sellaista tänne. Kuuntelussa on Hoida mut ja N-Y-T vuorotellen liki jatkuvalla loopilla, ja voinen virallisesti tunnustaa seonneeni.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miksi päänsisäinen DJ:ni vaihtaa poosket punoittaan jälkeen Xeinnin Echoon?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miss Ludo kirjoitti: 19 Tammi 2023, 16:43 Saatan olla ihan ministi lääpälläni Benjaminiin, vaikka hän ei oo mun silmissä varsinaisesti komea - hänessä on vain jonkinlaista vetoavaa karismaa. :surrur: Ehkä se on tuo itsevarma tapa esiintyä?
Mun puolesta saat pitää hänet. :heh: :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1010
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Serduchka kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:40
Miss Ludo kirjoitti: 19 Tammi 2023, 16:43 Saatan olla ihan ministi lääpälläni Benjaminiin, vaikka hän ei oo mun silmissä varsinaisesti komea - hänessä on vain jonkinlaista vetoavaa karismaa. :surrur: Ehkä se on tuo itsevarma tapa esiintyä?
Mun puolesta saat pitää hänet. :heh: :niinpa:
Lupaan kuolata sunkin puolesta. :heh:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Taikahuilu kirjoitti: 14 Tammi 2023, 18:04
Taikahuilu kirjoitti: 14 Tammi 2023, 17:35
Rousku se siellä taas rouskuttaa omiaan.
Ruusu=rosebud
Homoslangina rosebud tarkoittaa anusta. Se muistuttaa ruusua, koska.... :draamaa:
Englanniksi orkidea taasen menee enemmän noihin Setan juttuihin eli Orchidsexual is a microlabel on the Asexual Spectrum.
Tässä nyt sitten tuore postaus Benkusta ihan ruusunnupulla ruusunnupussa :jaatelo:

kuva
Viimeksi muokannut Taikahuilu, 19 Tammi 2023, 20:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Kuolaa vaan omasta puolestasi. :joojoo: Ei minun takia tarvitse.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tuleeks tolle Hortonomi-Benjaminille joku kukkashow UMK-lavalle? Tyyliin Anna Bergendahl Ashes to ashes.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja murka »

kwak kirjoitti: 19 Tammi 2023, 16:20 Benjamin yllätti iloisesti! Tämä on tällainen miesversio Cicciolinasta yhtä seksuaalisella sanoituksella ja isommalla tempolla. Benjamin ei ehkä ole se ykkösvokalisti, mutta ainakin videossa hän kyllä vetää biisin täysillä - ja tuollaista heittäytymistä arvostan aina. :peukku: Biisissä on tosi hyvä draivi ja melodiakin on soinut päässä tässä jo kohta viikon. Tällä hetkellä tämä minusta toiseksi paras julkisestetuista ja saa vahvat neljä tähteä. Odotan mielenkiinnolla esitystä!
On hänellä ainakin kameralle esiintyväksi artistille vaadittavaa karismaa. Reaktiovideoita katsellessa olen huomannut sen, etteivät ihmiset osaa etsiä englanninkielistä käännöstä hammasrattaan avulla ja ihmettelevät, että mistäköhän puutarhuri laulaa kunnes muuvit jo alkavat kilkattaa kelloja ettei ihan oikeasta multalaadusta yms lauleta.

Toki suomeksi saisi kyllä todella mauttomasti riettaan kappaleen ihan kylvöhommista sanoittamalla. Tässä ei sitä mauttoman riettauden rajaa ylitetty.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

toivo kirjoitti: 20 Tammi 2023, 00:44 Tuleeks tolle Hortonomi-Benjaminille joku kukkashow UMK-lavalle? Tyyliin Anna Bergendahl Ashes to ashes.
En yllättyis. Ne Bessin kukkapuskat otettu uusiokäyttöön?

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Oikeasta multalaadusta. :D

Englanninkieliset eivät ole tottuneet lukemaan tekstityksiä, joten eivät osaa kaivaa niitä.

Ehkä kappaleen nimen voisi laittaa englanniksi heti mukaan, vai spoilaisiko se liikaa meitä suomenkielisiä? Se on tosi upeaa, että halutaan palvella kansainvälistäkin yleisöä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Nyt kun täällä muutkin vanhukset aktivoituu jopa kirjoittamaan... :juhaukki:

Ihan vaan tuosta orkideasta... en edes huomannut ennen kuin luin siitä täältä. Itselle ensimmäinen mielleyhtymä on DJ Orkidea. Oli hyvin kuuluisa aikoinaan, kuulemma YLEllä töissä nykyään.... :hiips: Siis Tapio Hakanen. Taitaa olla kiva heitto Benjaminilta?
Hello Hi!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuuntelin tämän tänään kolmatta (kyllä, vasta kolmatta) kertaa kirjoittaessani töissä arvostelua UMK-biiseistä. Kuulosti yllättävän kivalta kuulokkeilla kuultuna. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu