UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Euroviisut 2023 Britanniassa

Robin Packalen – Girls like you

*****
8
4%
****
39
18%
***
90
42%
**
61
29%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Miss Ludo kirjoitti: 16 Tammi 2023, 17:44 Tästä ensimmäisestä biisikolmikosta tämä on itselläni peränpitäjä. Vähän latteaksi jäävä biisi. Ihan kivaa pikku rallattelua, mutta jokin olennainen palanen tuntuu puuttuvan. :miettii:

Lisäksi mua häiritsee se, miten Robinin esiintyminen ja lyriikat tuntuvat jotenkin olevan vähän ristiriidassa keskenään. En voi mitään sille, että mulle tulee kokonaisuudesta lähinnä mieleen jokin epätoivoinen ja eltaantunut iskuyritys, sellainen jossa sanotaan mitä vain jotta saadaan toinen kiinnostumaan. :mrgreen: Esimerkiksi I'm all about that wild side ei kuulosta mielestäni siltä, että sitä oikeasti tarkoitettaisiin. Sen hokeminen vain vahvistaa sitä fiilistä, että kyse on sanahelinästä. (Haluan korostaa, että tämä on vain se fiilis, joka itselleni välittyy, kun tulkinta ja lyriikat eivät jotenkin tunnu täysin kohtaavan toisiaan - tarkoitus ei ole väittää, etteikö kombinaatio olisi ajatuksella toteutettu ja ihan vilpittömistä tarkoitusperistä kumpuava.)

:suomi: :suomi:
Yhdyn tähän täysin. Kokonaisuudessa on pahoja ristiriitaisuuksia. Biisin tarina tuntuu jokseenkin epäuskottavalta Robinin esittämänä.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä muuten ihmettelen ihmisiä, joiden pitää käydä suoraa haukkumassa kappale laulajalle itselle. Enkä tarkoita, että laulajan pitäisi saada elää omassa kuplassa ja ajatuksessa "kappaleeni on täydellinen". Ymmärrän, että laulajalle voi jättää rakentavaa palautetta ja parannusehdotuksia tulevaisuuteen, mutta toisen teoksen haukkuminen suoraa hänen profiileissa jne. on vain ilkeää. :eiei: Itselle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä näin. Se on minusta vain huonotapaista. Tuskin ainakaan innostaa artisteja osallistumaan UMK:hon, kun saa niin paljon p*skaa niskaan. Normaalisti, kun artisti julkaisee singlen, niin eihän se kappale joudu tällä tavalla syynin alle. Olisi vaan kivaa, että kaikki osaisivat käyttäytyä rakentavasti. Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Vielä ärsyttävämpää tuosta tekee sen, että omiin suosikkieihin kohdistunut järkeväkin kritiikki on pahasta. Sitten itse voidaan haukkua omia inhokkeja miten lystää. :niinpa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Onneksi tämä ei ole rajatapaus vaan melko selvästi kappale, joka ei herätä intohimoja oikein suuntaan tai toiseen. Eli uskoisin, että Robin ei lähde Euroviisuihin vaan saamme edustajaksi jonkun/jotkut muut. Uskoisin, että näemme tänään puoliltaöin Suomen seuraavan Euroviisuedustajan jos Lxandran biisi on samaa tasoa kuin mitä hän on aiemmin julkaissut.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:09 Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
Lieneekö kyseessä viisufanit? Mä epäilen, että kyseessä on samaiset henkilöt jotka haukkua louskuttavat iltapäivälehtien kommenttiosioissa kaiken viisuihin liittyvän, vaikka eivät muka viisuihin liittyviä tapahtumia seuraakaan. Some on alentanut itseterapioinnin kynnystä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja euroneito »

WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:09 Mä muuten ihmettelen ihmisiä, joiden pitää käydä suoraa haukkumassa kappale laulajalle itselle. Enkä tarkoita, että laulajan pitäisi saada elää omassa kuplassa ja ajatuksessa "kappaleeni on täydellinen". Ymmärrän, että laulajalle voi jättää rakentavaa palautetta ja parannusehdotuksia tulevaisuuteen, mutta toisen teoksen haukkuminen suoraa hänen profiileissa jne. on vain ilkeää. :eiei: Itselle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä näin. Se on minusta vain huonotapaista. Tuskin ainakaan innostaa artisteja osallistumaan UMK:hon, kun saa niin paljon p*skaa niskaan. Normaalisti, kun artisti julkaisee singlen, niin eihän se kappale joudu tällä tavalla syynin alle. Olisi vaan kivaa, että kaikki osaisivat käyttäytyä rakentavasti. Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
Joo! Oon kans yllättynyt siitä miten häijyjä ihmiset artisteille on. Erilliset foorumit ja teemapalstat vielä ymmärrän, mut se et kirjoittaa suoraan artistin julkaiseman kuvan alle (tai lähettää privaa) on kyllä ilkeyden multihuipentuma!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

hra47 kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:18
WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:09 Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
Lieneekö kyseessä viisufanit? Mä epäilen, että kyseessä on samaiset henkilöt jotka haukkua louskuttavat iltapäivälehtien kommenttiosioissa kaiken viisuihin liittyvän, vaikka eivät muka viisuihin liittyviä tapahtumia seuraakaan. Some on alentanut itseterapioinnin kynnystä.
Voivat olla kumpia vaan, mutta kyllä joka vuosi tuo viisufanien käytös artistien somessa on iljettävää. Ihan kansainvälisesti.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hitsi, mä en tiedä miten tää kehittyy mulla. Välillä tuntuu että tämä on väsyttävä biisi ja menossa puntarilla alaspäin, mutta kun kuuntelin sen kunnon kaiuttimilla subbarin kera, siihen löytyi ihan toisenlainen poljento ja tulikin fiilis, että sitä pitäisi päinvastoin nostaa ylöspäin. Äh, olkoot nyt toistaiseksi kolmessa tähdessä edelleen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Girls like you on kevyt ja kepeä kuin perhonen kesätuulessa. Perhosia liveen!

Kuulen tässä amerikkaa ja hetken mietin, minkälaisen bändiversion Girls like yousta olisi joku Fleetwood Mac tai vastaava miljoonia myynyt tehnyt, todennäköisesti hiukka jytkymmän. (Oletan, ettei tämä ole bändiä nähnytkään.) Sovituksessa on kivoja juttuja yllin kyllin ja kertsin nimirivit ovat melodisesti jättekivat ja mieleenjäävät.

Lyriikka on melko kliseistä hutsanderia, mikä toisaalta alleviivaa mainittua kepeyttä. Tässä on noita vakiofraaseja ripakopallinen: vien sut kuuhun ja takasin, take a chance on me, break my heart in two, all night ja mitä kaikkia niitä olikaan. Wild side, heh.

Robin on itseaiheutetusti kovien odotusten ja suurennuslasin alla. En aivan henno liittyä vitosjengiin protestina, mutta nostan arvosanaksi 4,50. Helppohan tästä on tykätä! Kiva kesäinen biisi. En kuitenkaan usko Robinin voittoon. Live tietenkin kaiken muuttaa voi. :peukku:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Silirimpsis kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:50 Girls like you on kevyt ja kepeä kuin perhonen kesätuulessa. Perhosia liveen!
Sohva ja nahkapöksyt ja punaruskea värimaailma ei tuo ollenkaan mieleen perhosia. Ehkä biisi ei videolla näytä itseltään.

Biisi on kyllä niin luotu puhelinpalvelun jonotusmusaksi! Tällaista sieltä ainakin tulee, jos joudun jonoon.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hups, nostin neljään tähteen ja puntarini kärkeen. Kannattaa kuunnella biisi kunnollisella äänentoistolla, läppärillä, kännykällä tai taulutelkkarilla ei pääse oikeuksiinsa (eipä kyllä mikään biisi). Tämähän tarkoittaa, että UMK:ssa on hitaasti mutta tasaisesti nouseva taso, ehkä loppuviikosta saadaan viisitähtinenkin, vaikken mä Portion Boysilta odota mitään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisualisti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 38
Liittynyt: 06 Tammi 2023, 08:43

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Viisualisti »

hra47 kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:18
WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:09 Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
Lieneekö kyseessä viisufanit? Mä epäilen, että kyseessä on samaiset henkilöt jotka haukkua louskuttavat iltapäivälehtien kommenttiosioissa kaiken viisuihin liittyvän, vaikka eivät muka viisuihin liittyviä tapahtumia seuraakaan. Some on alentanut itseterapioinnin kynnystä.
Minäkin sanoisin että toksisuus on tyypillistä juuri suomalaisille viisufaneille. Esim. Erika-fanit lynkkasivat törkeästi ja aivan perusteetta miellyttävän, taitavan ja nuoren Akselin. Loanheitto jatkuu vieläkin :eiei:

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Rousku kirjoitti: 16 Tammi 2023, 19:54 Sohva ja nahkapöksyt ja punaruskea värimaailma ei tuo ollenkaan mieleen perhosia. Ehkä biisi ei videolla näytä itseltään.
Totta. Videossa oli ilmeisesti tarkoitus korostaa kodikkuutta ja mukavuutta sohvineen, mutta värimaailma ei ollut kesäfiilistelynä onnistunut. Miksi hitossa artistit pukeutuu punaiseen, kun ovat muutenkin jo huomion keskipisteenä? Ärsyttää. :niinpa: (Alina Pash poikkeuksena.)
Somewhere in her smile she knows

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Jos tähän osataan tehdä hyvä lavashow ja Robin esittää hyvin, niin vaikutelma voi parantua huomattavasti.

Nyt osasyy pliisuun vaikutelmaan on tuo staattinen video.

Tämä on ehkä sellainen kappale, jossa lavashowlla on suuri merkitys lopputulokseen keskimääräistä enemmän.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Speed »

Voi Robbari. Kunnioitan suuresti, että artisti tekee sellaista tuotantoa, mikä tuntuu hänestä itsestään autenttiselta. Toivon mukaan se, että tämä kappale on hänen mukaansa eniten ”robinia” näkyy esityksessä rentoutena ja aitoutena.

Girls Like You on todellakin kuin aurinkoinen kesäpäivä puristettuna kolmiminuuttiseen biisiin. Kappaleen kertosäkeen ”discopyssyäänet” (en tiedä kuinka muuten kuvailisin niitä efektejä) kuulostavat korvaani päälleliimatulta ja jopa hieman halvoilta.

Kappale todellakin on hyvänmielen biisi ja Robin on aivan mahtava esiintyjä, mutta onko tämä nyt juuri oikea valinta tähän kilpailuun? Toivon, että Robin ei livessä purista mailaa liian kovaa, vaan voittaa yleisön puolelleen hyvällä, mukaan kutsuvalla energialla.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Speed kirjoitti: 16 Tammi 2023, 21:28 Kappaleen kertosäkeen ”discopyssyäänet” (en tiedä kuinka muuten kuvailisin niitä efektejä) kuulostavat korvaani päälleliimatulta ja jopa hieman halvoilta.
Voin myöntää, että rakastan "diskopyssyjä", mutta halvoiltahan ne myös tässä biisissä kuulostavat. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jooei, tämä kappale oli minusta vähän packa(len). En löytänyt juuri tarttumapintaa ja muutenkin harvinaisen munaton biisi. Eväät syöty lisäksi minuutin pintaan. Musavideo oli sangen kiva mitä nyt sohvankallistelu näytettynä neljännen kerran hämmästytti. Livenä Robin saanee tähän henkäistyä jonkin verran lisää eloa. Pari tähtöstä :joojoo:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Robin on kyllä hankalassa paikassa. Osasikohan hän kuvitellakaan, että joutuu tämmöiseen syyniin.

Itsellä on kovin ristiriitaiset ajatukset ylipäätään Robinin maailman valloituksesta. Jos hänen ajatuksesta omasta musiikkityylistä on tämmöinen pop/funk, niin eipä siinä sitten mitään. Mutta totuus on myös se, että kyllä hänen ainakin taustatiiminsä pitäisi räjäyttää ihan uusiksi. Niin kauan kun linja jatkuu tämmöisillä biiseillä, ei se maailma tule ikinä aukenemaan. Ei, vaikka Robin pääsisi viisuihin ja saisi miljoonayleisön. Toivoisin melkein, että Robin ottaisi pienen tauon ja tekisi samanlaisen suunnan muutoksen kuin Antti Tuisku oman musiikkityylinsä kanssa. Ei sitä Ingrossoa kuitenkaan ihan niin paljoa kannata ihailla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Robin on huomenaamulla MTV3:n Huomenta Suomen vieraana n. klo 9:12 alkaen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Luin viestiketjua ennen biisin kuuntelua ja odotin todella surkeaa kappaletta, mutta ihan kivasti ja kepeästi tää rullaa eteenpäin.
BTS tuli heti mieleen ja myös Timberlake. No BTS on ihan hirveä.

Ei potin räjäyttäjä mutta ihan kelpo. Kuuntelen kaikki ehdokkaant aluksi vain kerran läpi pitääkseni kaikista ensireaktioni.
Paljon parempi kuin Benjaminin rasittavuus, mutta Keira teki hivenen paremman ensivaikutelman.

Luultavasti tämä paranee kuuntelukertojen myötä.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Robinhan oli ilmoittanut ettei tule vetämään mitään tanssilattioiden kovinta hittiä, vaan enemmän sellaisen illan aloitteluun sopivan biisin. Hiukan nyt mietin että onko tuollaisella lähestymistavalla järkevää edes pyrkiä viisuihin? Voiko siellä pärjätä sellaisella illan aloittelubiisillä? Ainakin jos tämä on käsitys siitä, en näkisi sitä sopivaksi genreksi näihin bailuihin.
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 16 Tammi 2023, 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Saturnus Psycho kirjoitti: 16 Tammi 2023, 23:04 Hiukan nyt mietin että onko tuollaisella lähestymistavalla järkevää edes pyrkiä viisuihin? Voiko siellä pärjätä sellaisella illan aloittelubiisillä?
Jos biisi kuullaan illan alkupuoliskolla, niin miksei voisi pärjätä? Autenttisessa ympäristössä. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Just sitä jammailuu mitä pelkäsin eli ihan kiva kolme :lohduton: Tästä tulee vaa junnuviisu mielee :heh:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:09 Mä muuten ihmettelen ihmisiä, joiden pitää käydä suoraa haukkumassa kappale laulajalle itselle. Enkä tarkoita, että laulajan pitäisi saada elää omassa kuplassa ja ajatuksessa "kappaleeni on täydellinen". Ymmärrän, että laulajalle voi jättää rakentavaa palautetta ja parannusehdotuksia tulevaisuuteen, mutta toisen teoksen haukkuminen suoraa hänen profiileissa jne. on vain ilkeää. :eiei: Itselle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä näin. Se on minusta vain huonotapaista. Tuskin ainakaan innostaa artisteja osallistumaan UMK:hon, kun saa niin paljon p*skaa niskaan. Normaalisti, kun artisti julkaisee singlen, niin eihän se kappale joudu tällä tavalla syynin alle. Olisi vaan kivaa, että kaikki osaisivat käyttäytyä rakentavasti. Valitettavasti pitää vain vuodesta toiseen huomata, että osa viisufaneista ei vaan muutu ja ovat yhtä toksisia kuin aina ennenkin. :roll:
Totta joka sana.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

"Illan aloittelubiisi" joutuu varmaan seminsä aloittajaksi jos Robin edustajaksi valikoituu...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5230
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

No vielähän ei tiedetä että esiintyykö Suomi edes alkupuolella, mutta kyllä se aika Suomelle tyypillistä olisi arpoutua sinne :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja geegee »

Hieman paranee lisäkuunteluilla ja huomaan jammailevani mukana. Mutta usemmankaan kuuntelun jälkeen en pystyisi hyräilemään tästä pätkääkään. Nostin kahdesta kolmeen tähteen mutta valitettavasti tää on edelleenkin vaan ihan kiva.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Happy »

Viisualisti kirjoitti: 16 Tammi 2023, 20:03
hra47 kirjoitti: 16 Tammi 2023, 18:18
Lieneekö kyseessä viisufanit? Mä epäilen, että kyseessä on samaiset henkilöt jotka haukkua louskuttavat iltapäivälehtien kommenttiosioissa kaiken viisuihin liittyvän, vaikka eivät muka viisuihin liittyviä tapahtumia seuraakaan. Some on alentanut itseterapioinnin kynnystä.
Minäkin sanoisin että toksisuus on tyypillistä juuri suomalaisille viisufaneille. Esim. Erika-fanit lynkkasivat törkeästi ja aivan perusteetta miellyttävän, taitavan ja nuoren Akselin. Loanheitto jatkuu vieläkin :eiei:
toksisuus on kyllä tyypillistä ihan kaikilta, etkö nähnyt (tai halunnut nähdä) sitä vihaa jota Erika keräsi kaiken maailman mammoilta & muilta junteilta Umk:n aikoihin?
Never miss a good chance to shut up.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 17 Tammi 2023, 00:50 "Illan aloittelubiisi" joutuu varmaan seminsä aloittajaksi jos Robin edustajaksi valikoituu...
Eihän meitä voi toistamiseen aloituspaikalle laittaa.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta tästä Robinin yrityksestä puuttuu sellainen intohimo. En näe, että hän nyt palavasti haluaa tällä biisillä Euroviisuihin. (Tai ylipäätään millään biisillä).
Ja itse koen, että iso ongelma on myös se, että ainakin omasta mielestäni, lähes kaikki, Robinin aiemmat englanninkieliset singlet ovat olleet tätä parempia. :lohduton:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Lukittu