UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Robin Packalen – Girls like you

*****
8
4%
****
39
18%
***
90
42%
**
61
29%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Robin Packalen – Girls like you



Lauluntekijät: Robin Packalen, Joonas Parkkonen, Zoë Moss
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Speed »

”Ajoitus oli hyvä. Teimme yhdessä kaverini [tuottaja] Joonas Parkkosen ja kirjoittaja Zoë Mossin kanssa keväällä biisin, joka oli niin hyvä, etten halunnut julkaista sitä vain yhtenä sinkkuna muiden joukossa vaan tahdoin keksiä jotain suurempaa. Silloin joku tiimistäni heitti ehdotuksen, että ’olisiko nyt UMK:n aika, kun siihen on monta vuotta pyydetty’. Koen itse olevani juuri nyt valmis osallistumiseen ja niihin haasteisiin, joita tämä voi parhaimmillaan tuoda.”

”Tämä on artisteille mieletön mahdollisuus tavoittaa kymmeniä, jopa satoja miljoonia uusia ihmisiä. Seuraava albumini on tulossa englannin kielellä, ja kansainväliset markkinat ovat yhä mielessä.”
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009 ... t=promobox

Joonas on Santa Cruz -yhtyeen entinen kitaristi, musiikkituottaja ja lauluntekijä. Zoë Moss on yhdysvaltalainen lauluntekijä.
”Se on pop-funk-biisi, joka kuvastaa mua paremmin kuin yksikään biisi, jonka olen julkaissut. Biisinä se on vähän flirtti, tunnelmaltaan alkuillan nousuhumalainen kappale. Ei välttämättä se yökerhon kuumin hetki, jossa tanssitaan lattialla vaan semmoista jammailutunnelmaa.”

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minä olen vähän kauhuissani näistä kuvailuista kyllä. :apuva: Toivottavasti olen väärässä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jaa että feel good -poppia Bruno Marsin ja Justin Timberlaken hengessä. :heh: Saattaa olla valitettavan yhdentekevä kappale.

Toisaalta uskon Robinin todella seisovan kappaleensa takana, kun on päättänyt yrittää sillä Euroviisuihin.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Possu »

Jammailutunnelma ei ole se paras menestysresepti tässä kontektissa. En kuitenkaan ole huolissani. Jos kappaleessa on tarpeeksi laatua, imua ja koukkua, niin se riittää.

Isona ennakkosuosikkina Robin kilpailuun lähtee. Hyvä niin, sillä jos joku mielii tuosta ohi, niin silloin paketin on oltava sen verran hyvin kunnossa, että sillä varmasti tapellaan hyvästäkin menestyksestä itse viisuissa.

Anyway, hattua päästä että Robin on uskaltanut lähteä mukaan <3 Mahtava homma <3

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11302
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jenkkityylinen "jammailubiisi" ei kyllä paperilla kuulosta sellaiselta, jolla lopullinen läpimurto tehtäisiin. Kuvailusta tulee lähinnä mieleen joku Itävallan tylsä sisäinen valinta, joka saa nolla pistettä puhelinäänissä. :apuva: Iso hatunnosto kuitenkin Robinille, että uskalsi lopultakin lähteä mukaan. Nyt täytyy vaan laittaa kaikki mahdolliset sormet ristiin, etteivät suomalaiset häntä aivan toivottomalla biisillä Liverpooliin lähettäisi, koska tuskin hän sitä itsekään haluaisi.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Feel good -biisi ja Amerikalla leuhkiminen latisti innostustani. Tuskinpa tämä on mikään Luca Hännin voimapoppi. Jos on vähänkin hailua menoa, niin Robsu saa jäädä Liverpoolin koneesta suosiolla. Miksi hänelle on laitettu glittertakki promokuvaan? :roll:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4244
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Pop-funk :kuolaus: Olen varovaisen innostunut.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kuunnellaan biisit ennen kuin tuomitaan... biisien sanallisten kuvausten taakse voi kätkeytyä mitä tahansa, skeidasta mestariteokseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Yhdyn edellisiin, ei kuulosta lupaavalta, mutta toisaalta muistelen ajatelleeni samaan tapaan Isaac Senestä viime vuonna, vaikka siinä oli lopulta suosikkini, joten katsotaan.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mulle tulee Robinista Euroviisuissa heti mieleen Ruotsin Benjamin Ingrosso. mm. Samaa ulkonäköä.

... Robinin itsensä mielestä UMK-biisi on uransa paras biisi.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tästä tulee ennakkoon kyllä niin vähiten innostavimmat fiilikset. :roll: Kiistattakin tulee mieleen joku olematon Pernilla Wahlgrenin tyhmän mieslapsen paikallaan junnaava funk-yritelmä, jonka suomalaiset lähettävät Liverpooliin ainoastaan floppaamaan. No, toivottavasti olen väärässä ja kappale nousee aivan huikeisiin sfääreihin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä olen kyllä varovaisen innostunut Robinin mukanaolosta. :peukku: Toivottavasti kappaleessa on tarttuva kertsi. Se on kaiken ydin. Paketti on kunnossa, kunhan biisi toimii.
toivo kirjoitti: 11 Tammi 2023, 10:48 Mulle tulee Robinista Euroviisuissa heti mieleen Ruotsin Benjamin Ingrosso. mm. Samaa ulkonäköä.
Joo.. Robin ihailee häntä paljon. On tästä avoimesti puhunut. Se hänen Foxin ohjelma Robin ja täydellinen ilta on ihan kopio Ingrosson vastaavasta ohjelmasta rapakon toiselta puolelta. Katsoin yhden jakson, koska siinä oli Isac Elliot. Näin aiheesta myös jonkun uutisen, missä kysyttiin, onko saanut tästä vaikutteita.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Tarkoittaakohan biisin nimi "Tytöt, niin kuin sä" vai "Tytöt tykkää susta" :mitvit:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Epäilisin tuota ensimmäistä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Herra on esiintynyt televisiossa näin aikaisemmin:






Voiko taas olla luvassa nahkahousua ja glitterpaitaa?

Jammailuahan tuo häneen esiintyminen tosiaan on. Jos hän laulaa noissa livenä, niin eipähän tarvitse sitä puolta jännittää. Toki, jos sitten kuulisi vielä jotain lauluääniäkin television kautta.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Tätä menoahan sitä toki toivoisi...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Robinin englanninkielinen tuotanto on jotenkin väkisin väännettyä suomalaiseen verrattuna. :eiei: Kun saisi edes sen tekemisen ilon näkymään ja kunnon, hittimäisen biisin, niin voitaisiin jo olla lähellä kansainvälistä läpimurtoa. Mun mielessä vaan Robin liittyy mukaan tuhlattuihin mahdollisuuksiin, kuten Saara Aalto ja Diandra.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja telelé »

Oon aina olettanut että Dark Side on pelkästään itse Blind Channelin käsialaa, mutta nyt huomasin että Joonas Parkkonen on ollut myös mukana tuottamassa :uujee:

kuva

Tiedä sitten kuinka paljon on tuohon biisiin loppujen lopuksi tehnyt, mutta nostattaa ainakin varovaisesti odotuksia jotka ei näin lähtökohtaisesti kauhean korkealla olleet kuvailun perusteella.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Robinin alkutuotanto on vetävää mutta lapsellista. Ymmärrän, miksi Robin on tahtonut ottaa siihen pesäeroa. Isoin mörkö hänen urallaan on kielimuutos. Jos Robin olisi tehnyt englanninkieliset kappaleensa suomeksi, eiköhän niistä olisi Suomeen hittejä syntynyt ja Robinilla olisi tällä hetkellä tukeva sija suomalaisella musakentällä. Hän kuitenkin tahtoo luoda kansainvälisen uran, joten laulukielen vaihto oli välttämätön teko.

Ja vaikka Robinin enkkubiisit ovat ihan kivoja, parhaillaan jopa hyviä, en näe mitään syytä, miksi kuuntelisin juuri Robinin kappaleita enkä vaikka Bruno Marsia tai Harry Stylesia. Kansainvälisesti kilpailu popmusiikissa on moninkertaisesti kovempaa kuin Suomen rajojen sisällä, ja siinä kisassa Robinin panokset eivät yksinkertaisesti riitä. Kun vastassa on koko maailman robinit, on periferiasta ponnistavan suomalaisen Robinin hankala erottua joukosta, vaikka tarjottavana olisi mieletön hittijami.

Euroviisuissa Robin voisi saada hetkellisesti kansainvälistä huomiota ja näkyvyyttä. Hyvällä lykyllä ja kelvolla biisillä se voisi johtaa johonkin tai olla johtamatta mihinkään. Mahtavaa kuitenkin, että Robin on päättänyt yrittää. :peukku: Ja oishan hän henkilönä mitä mainioin edustaja Suomelle! :surrur:
Hiilari kirjoitti: 11 Tammi 2023, 10:09 Miksi hänelle on laitettu glittertakki promokuvaan? :roll:
Itse puolestani katsoin, miten vaivattoman glittervaatteen Vesa Silver on kerrankin löytänyt. Varsinkin liikkuvassa kuvassa pusakka näytti oikein hyvältä Robinin päällä. Ei yhtään liian överi tai tyylitön! :mrgreen:
Viimeksi muokannut Hanhis, 11 Tammi 2023, 13:33. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Rohkeaa Robin! :peukku: Minä olen tykännyt Robinin englanninkielisestä tuotannosta. Magic, Benefits ja Hard to love ovat soineet paljon omilla listoillani. Toivottavasti tämä olisi vielä niitäkin parempi! Robin ansaitsisi lisää näkyvyyttä. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Lahjakashan Robin on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta riittääkö biisi, on sitten se isoin kysymysmerkki. Pointsit kuitenkin mukanaolosta :peukku:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

xyz09
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 313
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 13:45

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja xyz09 »

Tämä biisintekijä Zoë Moss on tehnyt biisitietokannan mukaan myös kappaleet "Girls like me" ja "Girls who can dance". Näitä ei siis ole välttämättä missään julkisesti kuunneltavissa. Olisi tietysti ollut hauska kuulla miten ne eroavat tästä Robinin kappaleesta. :heh:

xyz09
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 313
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 13:45

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja xyz09 »

Tässä vielä Zoë Mossin ruotsiartistin kanssa tekemä biisi, mellofaneille tutulta Anton Ewaldilta parin vuoden takaa.

Toivottavasti ei ole ihan yhtä jankkaava Robinin biisi kuin tämä Antonin Bieber-pastissi. :eiei:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5229
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Nimensä perusteella tämä kuulostaa vähän sellaiselta geneeriseltä peruspoppibiisiltä, mutta sellaisestahan minä pidän :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tuo Robinin Hard to love oli livenä minusta hyvä viitaten yllä olevaan. Biisi Robinin englanninkielisen tuotannon parhaimmistoa, esitys simppeli, jotain katsojaa viettelevää.

Uskon että Robinilla on kaikki avaimet olla Suomen Rybak viisuissa jos tähdet ovat oikeissa asennoissa (toki biisi ja esitys kunnossa). UMK:n ja eritoten viisujen voittoon vaaditaan älyttömästi mutta Robinissa on potentiaali mikä toivottavasti nousee nyt esiin.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jammaileva biisi ei kuulosta hyvältä, olisin ennemmin toivonut ihan selkeää menevää kappaletta. Jännittää myös, kuinka paljon tämä lopulta kuulostaa Benjamin Ingrossolta.

Robinin itsensä kannalta toivon kaikesta huolimatta, että käsissä olisi nyt viimein se biisi, jossa on tarpeeksi koukkua, jolla erottua. Eipä se maailma aukea viisujenkaan kautta, jos kappale ei jää kenenkään mieleen millään tavalla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tää kisa on tänä vuonna kyllä Robinin kisa ja varmasti eniten ihmiset häneltä odottavat. Itse toivoin, että jos Robin yrittää seurata Ruotsin Benjamin jalanjälkiä niin hänen biisinsä olisi jotain Benkun One Moore Time, Smilen tai Man Of The Moonin tyylistä poppista. Ja toivottavasti Robinille saadaan tyylikäs ja hieno esitys, mutta ei kuitenkaan mikään Eric Saade, Dannyn, Benjamin Ta Månsin esityksen kopio vaan ihan joku oma juttu.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hercules kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:17 Uskon että Robinilla on kaikki avaimet olla Suomen Rybak viisuissa jos tähdet ovat oikeissa asennoissa (toki biisi ja esitys kunnossa).
Robinin biisin täytyy tosiaan olla jotain yltiömäisen persoonallista genressään, jos meinaa tehdä "rybakit" viisulavalla. :rofl: Kuvauksensa ei kyllä anna osviittaa siihen suuntaan. Laulutaito ja karismaa Robinilta kyllä mielestäni löytynee tarpeeksi viisumenestystä ajatellen. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

poika90 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:25 Ja toivottavasti Robinille saadaan tyylikäs ja hieno esitys, mutta ei kuitenkaan mikään Eric Saade, Dannyn, Benjamin Ta Månsin esityksen kopio vaan ihan joku oma juttu.
Robin ainakin kehui Månsin screenejä ja miten solisti esiintyi yhdessä tämän elementin kanssa, uskoisin että jotain visuaalista silmänruokaa olisi mahdollisesti luvassa. Biisistä Robin ainakin vakuuttelee että se toimisi sellaisenaan ja että olisi niin hyvä ettei omat muskelit riitä tuomaan sitä niin isosti esille mitä UMK. Näin siis seiskan haastiksessa. Pakko olla kovin odottavaisella fiiliksellä.
Nyt ne verhot kii

Lukittu