Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ihan varmasti tulee cha-cha-cha-chaaaaan tahdissa. Vika on niin pitkä, että se haju tulee sitten käristyvistä perskarvoista.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ TENK! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tulisipa noista lavaesityksistä edes joku pieni sneak peek ennen UMK:ta. Olisi niin kiva tietää edes jotain. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kai niistä joskus alle 24 tuntia ennen esityksiä tulee jotkut pätkät perjantain ja lauantain välisille yökukkujille. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

iiiduli kirjoitti: 31 Tammi 2023, 22:30 Tulisipa noista lavaesityksistä edes joku pieni sneak peek ennen UMK:ta. Olisi niin kiva tietää edes jotain. :mrgreen:
Ainakin 2020 lähtien tullut päivää ennen finaalia pienet pätkät esityksistä… Mutta sinne on hiton pitkä aika.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Jaa, no ei ne pätkät enää tossa kohtaa lohduta. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kenties parempi elää kuukausi epätietoudessa kuin ennakkopätkien aiheuttamissa maailmanlopun tunnelmissa... :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Joo pakko luottaa vaan siihen, että live toimii kuin moukari…
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tuun olemaan niiiiiin pettynyt jos tämä ei voita… Ei kai se live niin pahasti voi flopata kuin Erikan live floppasi, eihän? :roll: Ja jos suomalaiset äänestää jonkun Kuumaan tai PB: n tämän sijaan niin voihan :eiei:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla surisee korvissa pelkkä epäusko ja epätoivo koko pisteidenlaskun ajan, jos tämä ei lähde heti lentoon ja joku PB kerääkin täysiä pisteitä... Onneksi PB:kin on suomeksi, joten kielikysymys on heilläkin haittana jos sellaista on. Tosin ulkkariraadeilta jäänee myös silloin ymmärtämättä kuinka onneton heidän sanoituksensa on.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Erikan tappio johtui myös siitä, että Aksel oli parempi laulaja ja hänellä oli simppeli, itselleen sopiva esitys. Erikan esityksestä on ehkä eniten jäänyt mieleen ne muovikuuset yms. kitch, vähemmän se, että Erikalla ei mennyt laulu ja liikehdintä kohdilleen.

Hänelle ja Bessille oli suunniteltu taitoihin nähden liian menevät tanssiesitykset. Joku, jopa artisti itse, on tainnut kokea, että näyttävän naisen täytyy tehdä tanssillisestikin näyttävä esitys. Lopputuloksena kaikki liven osa-alueet ontuivat hieman ja kokonaisuuden voidaan katsoa epäonnistuneen.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

YourMother kirjoitti: 31 Tammi 2023, 20:10 Mua kiinnostaa noi Cha Cha Chaan ilmatorvet. Oon missannu ne ihan kokonaan. :mitvit:
Oisko ne synalla soitetut pip pip pip pip piiip-piippailut. Nehän kuulostaa vähän joltain paineilmalla toimivalta vapputorvelta. Jos siis ilmatorvilla tarkoitetaan sellaista, itselläni ei muuten ole hajuakaan mikä ilmatorvi on.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Näin viime yönä unta, että Pyhimys teki Käärijälle uuden sovituksen UMK-finaaliin sekä tuli taustalaulajaksi. Homma meni pilalle ja Käärijä karsiutui. Lopulta Suomi lähetti viisuihin Saara Aallon uudestaan.

Toissayönä näin murhaunen. En osaa sanoa kumpi painajainen oli pahempi :rofl:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Apua! :heh: Laita muuten hei ihmeessä viisu-unesi vastaisuudessa tänne. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

hra47 kirjoitti: 01 Helmi 2023, 12:53
YourMother kirjoitti: 31 Tammi 2023, 20:10 Mua kiinnostaa noi Cha Cha Chaan ilmatorvet. Oon missannu ne ihan kokonaan. :mitvit:
Oisko ne synalla soitetut pip pip pip pip piiip-piippailut. Nehän kuulostaa vähän joltain paineilmalla toimivalta vapputorvelta. Jos siis ilmatorvilla tarkoitetaan sellaista, itselläni ei muuten ole hajuakaan mikä ilmatorvi on.
Olisikohan se meillä jokaisella? Hajuihin en ota kantaa :heh:

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

hra47 kirjoitti: 01 Helmi 2023, 12:53 Oisko ne synalla soitetut pip pip pip pip piiip-piippailut. Nehän kuulostaa vähän joltain paineilmalla toimivalta vapputorvelta. Jos siis ilmatorvilla tarkoitetaan sellaista, itselläni ei muuten ole hajuakaan mikä ilmatorvi on.
Mä olin kuvitellut tähän päivään saakka, että ilmatorvissa olisi hyvin samanlainen saundi kuin ilmakitaroissa :heh: Mutta näyttää olevan ilmatorvia oikein myynnissäkin: "Ääni muodostetaan käsikäyttöisen pumpun avulla kompressoimaan ilmaa".
Somewhere in her smile she knows

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kokeilin minäkin googlettaa nyt ilmatorvista ja näyttivät olevan juuri sellaisia kuin kuvittelinkin. :peukku: :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Huomenna menee Cha Cha Challa kaksi miljoonaa striimiä rikki Spotifyssa :tuuletus:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Ei mulla muuta kuin että elän noille Käärijän IG-storyille. :rofl: :ihana:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja manic »

kapineiti kirjoitti: 31 Tammi 2023, 21:47 Nyt olisi Ylen paras panostaa Käärijän liveshow'hun :megafoni:
Varo sanojasi! Panostaa nimittäin tarkoittaa Yle-kielellä "pursottaa" lava täyteen happeningiä niin että yleisö" mykistyy ihastuksesta".
Oikeasti kyllä seurauksena onkin sitten häslinkiä tanssijoiden, taiteellisen valoshown ja joittenkin mukahauskojen häkkyröiden ja savukoneiden kanssa... Ja Käärijä karismoineen itse hukkuu sinne sekaan johonkin pimeään pisteeseen. Katosta varmaan tulee roikkumaan jotain jättikokoisia nyrkkeilyhanskoja :heh:

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Creeperqueen kirjoitti: 01 Helmi 2023, 22:28 Huomenna menee Cha Cha Challa kaksi miljoonaa striimiä rikki Spotifyssa :tuuletus:
Joo, mä just luukutan tätä - laskin, että jos luukuttaisin vuorokauden putkeen, saisin menemään vajaat 500 kuuntelua :heh:
(10 vuorokaudessa 5000 kuuntelua :shock: )
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Luukuttajalta ei kuitenkaan lasketa joka kuuntelua, ettei suosio vääristy täysin.

Esim:
After a certain point—some believe around 4 or 5 views—YouTube will stop counting repeated video views from that device or account within 24 hours. If the same user watches the video again outside of that 24-hour window, the view will be counted again.

En tiedä onko musiikilla eri sääntöjä, musiikin luukuttaminen on kuitenkin normaalia toimintaa verrattuna jonkun my day -videon toistokatsomiseen.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä luukutan spottarilla. Siellä lasketaan.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tosiaan, Spottarista olikin kyse!

Mutta vaikka luukuttajiakin olisi ja on, kappale on suosittu. Ja sehän on tärkeintä!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 535
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Eiköhän Spotifyssakin jokin algoritmi tarraa tarpeeksi epäilyttävään repeat-kuunteluun manipuloinnin estämiseksi. Ainakin listasijoituksiin liittyen Spotify itsekin avaa asiaa tämän verran:

We generate chart stream numbers using a formula that protects the integrity of our charts, and makes sure all voices of our users are reflected.

This formula means not every stream on Spotify is eligible for Charts. Some songs may have fewer chart-eligible streams than others, depending on streaming behavior. So the stream count you see in charts might look different to the app and Spotify for Artists.


https://artists.spotify.com/help/articl ... g_helpHome

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mun ilmeeni aina kun Käärijän ”mahdollisuus voittoon” prosentti on noussut -> :eeek:

Tällä hetkellä muuten 66% :joojoo:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Tervetuloa mun kotikadulleni ihan milloin vaan rakas Käärijä :ihana:

https://www.instagram.com/reel/CoJzwIyj ... MyMTA2M2Y=
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saisi tulla vaikka mun makuuhuoneeseenikin, jos en olisi jo naimisissa. :puna: <3
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Jomard kirjoitti: 02 Helmi 2023, 11:23 Tervetuloa mun kotikadulleni ihan milloin vaan rakas Käärijä :ihana:

https://www.instagram.com/reel/CoJzwIyj ... MyMTA2M2Y=
:ihana: Ihana!!!!
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1041
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Wau mikä versio! Toimii täydellisesti ja Käärijä laulaakin niin kauniisti. :kups:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Lukittu