Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Viroversio on biletyyppisempi, jäi metalliosio vähän vähemmälle. Siksi ei ole yhtä vaikuttava, kun ei tule niin selkeästi sitä biisinvaihtoa siinä keskellä. Puuttuu myös se VOU!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Sanoja sen sijaan on enemmän kuin alkuperäisessä versiossa. Tulee täyteen ahdettu -fiilis.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

No mutta, versiollahan tavoitellaankin sitä, että pääsee ahtamaan täyteen jotain.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 825
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Ai että näihin tällaisiin on hauska törmätä noissa ulkkariryhmissäkin :joojoo:
3AE6A0C6-D883-45E1-B0EA-AA7A9FC64BE6.jpeg
3AE6A0C6-D883-45E1-B0EA-AA7A9FC64BE6.jpeg (68.34 KiB) Katsottu 3385 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

lakritsipala
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 80
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 11:52

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lakritsipala »

Jos Ylellä oli vielä tarvetta ideoille lavashow'n suhteen, ehkä Italian Blancosta voi ottaa vähän mallia :heh:

https://twitter.com/escitalian/status/1 ... 8890540032?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuohan olisi Benkulle sopivaa jatketta siihen videon kasvihuoneteemaan. Seksuaalisesti turhautunut artisti siinä purkaa patoutuneita agressioitaan. "Hoida mut, p**kele!"
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 825
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Käärijä lukee YouTube kommentteja :heh:

https://www.instagram.com/reel/CnyoPxHj ... MyMTA2M2Y=
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tuo yksi tietty hymy on niin sydämet sulattava! :ihana:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

MCike999
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 17 Tammi 2022, 21:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MCike999 »

Hyvä, että Käärijä on käynyt hyvissä ajoin jo laulutunneillakin, toisin kuin Ylösen Lauri :heh: https://m.youtube.com/watch?v=Pl8ecrIP2-A&t=685s

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Laurin biisin alku oli vain niin vaativa, että paljasti puutteet laulutaidossa ja jännityksen armotta. Cha cha cha:ssa ei onneksi ole vaativa alku kun ei tarvi laulaa ollenkaan, lausua vaan matalalta. Ei haittaa vaikka ääni olisi painoksissa, flunssasta römeä ääni saattaisi jopa parantaa lopputulosta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2163
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

- Coverien määrä on jo nyt suuri
- Moni tehnyt vain tästä reaktiovideon ja myös pitänyt tästä
- Suomen Euroviisujen voittokertoimien hurja lasku kun biisi julkaistiin ja hype alkoi
- Täysin selvä ennakkosuosikki UMK: n kertoimissa (1.10-1.20, päivittymistä odotellessa) ja voittomahdollisuus tällä hetkellä 66%
- ”Kenen pitäisi voittaa” kyselyn ylivoimainen johtaminen Eurovisionworld sivustolla
- ^ Ja sama koskee myös Wiwibloggsin kyselyä
- Useammalta tullut kommenttia kuinka tämä voisi voittaa Euroviisut tai vähintään yleisöpisteet
- ”Teen sitä ja tätä” jos tämä voittaa UMK: n lupaukset (mm. tukan leikkaaminen pottatukaksi, Käärijän tatuoiminen omaan ihoon)
- Alle viikossa 1 miljoonaa kuuntelua Spotifyssa, alle kahdessa viikossa 1 miljoonaa katselua Youtubessa

Osa koskee suomalaisia, osa ulkomaalaisia mutta hype on valtava!

Suomi, vittu tätä ei kusta! Eihän?! :parku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Miehet, asetan toivoni teihin! Ehkä te ette äänestäneet Cicciolinaa ja Ram pam pamia, koska ne ovat niin naisellisia kappaleita ja stailaukset ja esitykset eivät olleet niin kohdallaan.

Nyt te äänestätte oikein, eiks jeh?

Sinä iltapäivälehden toimittaja, joka luet tätä. Pliis perehdy siihen, miten omankielisillä kappaleilla on viime vuosina pärjätty. Niillä on pärjätty hyvin. Suomi ei ole pärjännyt englanninkieliselläkään kappaleella paljoa kummemmin kuin suomenkielisellä. Vie osaltasi isosti ja näkyvästi viestiä eteenpäin, että Suomi voi ja sen pitää lähettää suomenkielinen kappale.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1870
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Jäitä hattuun. Käärijä menee viisuihin. Itse lähden vain nauttimaan Logomoon hienosta illasta :joojoo:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Mä olen jo oppinut pessimistiksi tässä asiassa, että kyllä se Reija Wäre tulee tänkin sotkemaan :toilet:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Einingia kirjoitti: 09 Helmi 2023, 21:28 Miehet, asetan toivoni teihin! Ehkä te ette äänestäneet Cicciolinaa ja Ram pam pamia, koska ne ovat niin naisellisia kappaleita ja stailaukset ja esitykset eivät olleet niin kohdallaan.

Nyt te äänestätte oikein, eiks jeh?

Sinä iltapäivälehden toimittaja, joka luet tätä. Pliis perehdy siihen, miten omankielisillä kappaleilla on viime vuosina pärjätty. Niillä on pärjätty hyvin. Suomi ei ole pärjännyt englanninkieliselläkään kappaleella paljoa kummemmin kuin suomenkielisellä. Vie osaltasi isosti ja näkyvästi viestiä eteenpäin, että Suomi voi ja sen pitää lähettää suomenkielinen kappale.
Itse voin sanoa, että Miehenä äänestin häpeilemättä Erikaa ja viime vuonna taas annoin kaksi ääntä Yonghertedille ja Cyan Kicksille. Syy miksen äänestänyt Bessiä oli huono shown toteutus ei se, että se oli naisellinen. Ja viisuissa taas äänestin Corneliaa, että ei minua naisellisuus haittaa. Ja Köörijää aioin äänestää ja yritän saada perhettä ja tuttuja myös äänestämään.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Pete »

MCike999 kirjoitti: 09 Helmi 2023, 17:47 Hyvä, että Käärijä on käynyt hyvissä ajoin jo laulutunneillakin, toisin kuin Ylösen Lauri :heh: https://m.youtube.com/watch?v=Pl8ecrIP2-A&t=685s
Kikka Laitinen on laulunopettaja? :shock: Olen aina pitänyt häntä b-luokan laulajana, jonka näkee vain Kymppitonnissa. :puna:
Riskinä seniorilaumat

euronalle
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 09 Helmi 2023, 22:26

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja euronalle »

Käärijän biisi on alustavasti paras vaihtoehto edustamaan Suomea Euroviisuihin. Tykkään itsekin biisistä, se on ennen kaikkea erottuva ja energinen, joten menestymisen mahdollisuudet ovat ennakkoon todella hyvät.

MUTTA, olen varovainen vielä liiallisissa ylistyssanoissa, koska live on kuitenkin se kun ratkaisee viimekädessä kaiken. Tulee mieleen lähihistoriasta esimerkiksi Teflon Brothersien esitys: studio oli mielestäni helkkarin hyvä (+siitä pidettiin myös kv tasolla), mutta livenä se olikin melko karmea..

Käärijän tapauksessa tuo biisin loppupuolisko tulee olemaan se ns. critical point, osuuko nuotit kohilleen vai kuulostaako joltain ihan muulta kuin studiossa? :mitvit: Toivon todellakin että tulee loistoveto, mutta olen jo mielessäni luonut 2. vaihtoehdon kenet voisi laittaa edustamaan mikäli homma lässähtää. Elämme jännittäviä aikoja, pidetään jää(kuutioita) myssyssä vielä tovi!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Einingia kirjoitti: 09 Helmi 2023, 21:28 Miehet, asetan toivoni teihin! Ehkä te ette äänestäneet Cicciolinaa ja Ram pam pamia, koska ne ovat niin naisellisia kappaleita ja stailaukset ja esitykset eivät olleet niin kohdallaan.

Nyt te äänestätte oikein, eiks jeh?
Oma äänestyskäyttäytymiseni on riippunut siitäkin, onko ylipäätään mitään äänestämisen arvoista biisiä tarjolla. En muista aikaisemmista vuosista miten olen äänestellyt, mutta tänä vuonna aion kyllä kantaa korteni kekoon Käärijän puolesta, meni syteen taikka saveen. Jos live on täys floppi, äänestän silti muutaman kerran, jos live on riittävän hyvä, ties miten paljon innostun äänestämään.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2163
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Toisaalta tuolloin 2021 Blind Channel oli se selkeä ennakkosuosikki ja Teflonit ns. haastaja. Vaikka Tefloneiden live oli kamala niin silti tulivat toiseksi… Saa nyt nähdä miten Käärijälle käy, kun hän on itse se selvä ennakkosuosikki.

Aion itsekin kyllä häntä äänestää paitsi jos live on aivan järkyttävän huono (siis et laulu on p*skaa ja lavalla nähdään tyyliin jotain tanssivia tuoppeja).
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Loppuosan laulu on tosi helppo luritus. Menee keskiverrolta suihkulaulelijaltakin nuotilleen oikein.

Jos tämä liveen kaatuu, johtuu se siitä, että esitys on jotain karnevaalihumppaa epäonnistuneilla kamerakulmilla, laulaminen menee jonkinlaiseksi yliyrityshuutamiseksi tai tulee joku jäätyminen.

Melodian yksinkertaisuuden voi todeta omin silmin tästä. Sovitus on taiteilijan oma ja sen hänelle suomme.
https://youtu.be/BF-5qpsfeuo?t=108
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3321
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Itse menen kyllä tänä vuonna täysin biisi edellä ja suoranainen ihme saa kyllä tapahtua, etten tulisi äänestämään Käärijää. Hyvä livekään ei mielestäni pelasta kädenlämpöistä kappaletta, mutta kovan biisin kohdalla esitystä voi vielä hioa. Ja sen verran kyllä luotan Käärijään tässä hommassa, ettei esitys tule ainakaan lauluun kaatumaan. :peukku:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2163
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tulee pitkät kaksi viikkoa, kun ajatukset menee puolelta toiselle (tai jotain :heh: )… Välillä ajattelen, että totta h*lvetissä tämä voittaa ja vielä ehkä jopa murskaavasti! Ja sit seuraavaksi tulee ajatus, että mitäs jos Suomi ei haluakaan lähettää suomeksi laulettua biisiä ja Robin lähteekin Euroviisuihin? :niinpa:

Huoh… :hiips:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Tuo ajatus on harmittavan yleinen ettei suomeksi kannata lähettää mitään kun Euroopassa ei muka tykätä suomen kielestä.
Onneksi Suomi ei kuitenkaan ole mikään yhtenäisesti ajatteleva joukko ja ehkä tuo pakkomielle englantia kohtaan on pikkuhiljaa roskiksessa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

kapineiti kirjoitti: 09 Helmi 2023, 23:57 Itse menen kyllä tänä vuonna täysin biisi edellä ja suoranainen ihme saa kyllä tapahtua, etten tulisi äänestämään Käärijää. Hyvä livekään ei mielestäni pelasta kädenlämpöistä kappaletta, mutta kovan biisin kohdalla esitystä voi vielä hioa. Ja sen verran kyllä luotan Käärijään tässä hommassa, ettei esitys tule ainakaan lauluun kaatumaan. :peukku:

Täsmälleen samaa mieltä.


Ihan sama, vaikka lavalla olisi tanssivia tuoppeja, biisi edellä tänä vuonna. Kädenlämpöisestä ei saa tykkiä hyvällä esitykselläkään. Ehkä joku kreikkalainen säärijumalatar tai turkkilainen tissibeibe voi pelastaa keskivertoisen tanssijytkeen livellä, mutta Suomen ei tarvitsisi tänä vuonna lähteä kädenlämpöisellä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Toivon salaa, että tämä viisu aiheuttaisi netissä jonkinlaisen suomen kieleen kohdistuvan ilmiön, ja TikTokit sun muut täyttyisivät kaiken maailman slovakialaislapsista yrittämässä laulaa Cha cha chata. Sitten seuraavina vuosina laskelmoivasti äänestävät haluaisivat toistaa saman ilmiön, ja Suomi lähettäisi jatkossa vain omakielisiä kappaleita. :rakas:

Ihan viattomasti tässä pohdin, että voisikohan tuollaisten TikTok-ilmiöiden syntymistä ihan silleen pikkasen jopa avittaa..? :kaunis:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kansainväliset fanit puolestaan pelkäävät, että tämä lähtisi viisuihin enkunkielisenä.

Ei tää ees pystyisi, kun sanoissa pitää olla niin paljon a-a-aa:ta, että tää kuulostaa hyvältä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Katsoin eilen Teemalta tulleen dokumentin K-popista. Se on aiheuttanut sellaisen ilmiön, että ulkomaiset fanit ovat alkaneet opiskella korean kieltä. Saksalaisilla on puolestaan kansainvälistä menestystä niittänyt Rammsteininsa. Ehkä Käärijäkin voisi aiheuttaa pienimuotoisemmin samanlaisen ilmiön ja herättäisi kiinnostusta suomen kieltä kohtaan. Joopa, sitä vaan halusin sanoa, että ilman muuta suomen kielellä kannattaa tämä paketti lähettää...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Onhan Suomi ja suomi saaneet tästä osansa jo! Suomalaisen metallimusiikin harrastuksesta suomen kielen opiskeluun
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3169
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Teräsbekoni kirjoitti: 10 Helmi 2023, 19:34 Ihan viattomasti tässä pohdin, että voisikohan tuollaisten TikTok-ilmiöiden syntymistä ihan silleen pikkasen jopa avittaa..? :kaunis:
Jos olet Kim Kardashian, voit jopa aloittaa niitä ilmiöitä! Mutta kyllä me tavallisetkin tyypit voidaan omalla sometoiminnallamme hiukan avittaa. Pelkät tykkäykset harvoin vaikuttavat paljon mitenkään mihinkään, mutta postaukset, jaot, tallennukset ja muut isommat teot jo vaikuttavat algoritmeihin ja levittävät ilosanomaa. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

juhani1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Joulu 2021, 19:30

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja juhani1 »

Toivottavasti live-esityksessä keskitytään itse Käärijään eikä tuoda mitään jumppaporukkaa vierelle hyppimään..kuten viimevuonna, joka pilasi Bessin esityksen totaalisesti, tästä saan niin timangisen jutun jos tuodaan videon mukaisia elementtejä liveen
:tuuletus:


uote=viisuilta post_id=1571435 time=1676042904 user_id=11981]
Tulee pitkät kaksi viikkoa, kun ajatukset menee puolelta toiselle (tai jotain :heh: )… Välillä ajattelen, että totta h*lvetissä tämä voittaa ja vielä ehkä jopa murskaavasti! Ja sit seuraavaksi tulee ajatus, että mitäs jos Suomi ei haluakaan lähettää suomeksi laulettua biisiä ja Robin lähteekin Euroviisuihin? :niinpa:

Huoh… :hiips:
[/quote]

Lukittu