Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7139
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mulla on tainnut käydä nyt niin, että olen vähän kyllästynyt Cha cha chahan! Tainnut kuunnella tätä ihan liikaa & eikä ole vielä edes huhtikuu! :lohduton:. Töissäkin kuullut nyt kolme viikkoa putkeen Cha cha chan levyraadissa & eikä sekään nyt auta asiaan :heh:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Eihän tämä valitettavasti voita. Ei erotu tarpeeksi, friikkejä on muitakin tänä vuonna. Lisäksi tosi moni myös laulaa omalla kielellään. Puhelinäänissä voi olla korkealla, mutta onko edes siinäkään ykkönen. Raadit tuskin tästä kovin riemastuu. Maksimissaan viides sija on realistinen meille.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8056
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jennifer kirjoitti: 17 Maalis 2023, 19:11 Eihän tämä valitettavasti voita. Ei erotu tarpeeksi, friikkejä on muitakin tänä vuonna.
Ulkomusiikillisia tekijöitä. Elän edelleen uskossa, että biisikin painaa jonkin verran vaakakupissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jos tuohon ”ei erotu” linjalle lähdetään niin varmasti jokaiselle biisille/kilpailijalle löytyy joku samantyylinen vastustaja :sorivaan:

Musta tuo on vaan jotenkin typerä juttu… Siis mitä väliä? Itse en voi sietää esim Serbian biisiä mutta Suomen biisiä rakastan. Näitä(kin) kahta verrataan toisiinsa… :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tämä ja Jenniferille niin rakas Ruotsi nimenomaan erottuvat. Se, onko erottuminen negatiivista vai positiivista, on kohteen silmistä ja korvista kiinni. Molemmilla on omat faninsa ja myös niitä, jotka fanittavat molempia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Tulihan se Loreen taas sieltä. Auts, Loreenin pelko se elää täällä yhä. Siitähän tässä on kyse, pelosta.

Hyvä opetus tämä viisuvuosi monille, aina ei voi voittaa ja yrittäminen kannattaa. Aina joku voi tulla nurkan takaa ja olla parempi. Mulle lopulta ihan sama kuka voittaa, olkoot vaikka San Marino.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Sanat ”Ruotsin pelkääminen” pitäisi kieltää lailla :yrjo: Voi herranjumala! Mistä tämä pelko nyt tähänkin vedettiin? :roll:

Käärijä todellakin erottuu. Eikä sitä voi verrata vaikka siihen Serbiaan. Lavashowssa jotain samaa (ja sekin kaukana samasta) mutta biisi aivan erilainen.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

:poppari:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Joo, ei Käärijä voi olla huono, ei voi olla voittamatta!!!!! Ei ei ei! Muita vaihtoehtoja EI VOI eikä SAA olla. Käärijä on paras, erottuva, upein, komein, uniikein, laadukkain, hauskin, muistettavin.

Täydet pisteet telestä ja raadeilta, viisut 2024 Tampereella. Aamen. Tätähän te kaipaatte kuulla. Mitä tässä enää jauhamaan. Tässä keskustelussa saa näköjään olla vain yksi totuus, muistuttaa jo Venäjän touhua.
Viimeksi muokannut Jennifer, 17 Maalis 2023, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tai sit ihan vain sitä ettei sanottaisi 2kk ennen Euroviisuja ettei Suomi tule voittamaan koska biisi ei muka erotu ( :rofl: :rofl: :rofl: )… Voi olla ettei olla edes top 10 mutta ihan hyvin voi olla, että voitetaan.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

viisuilta kirjoitti: 17 Maalis 2023, 20:57 Tai sit ihan vain sitä ettei sanottaisi 2kk ennen Euroviisuja ettei Suomi tule voittamaan koska biisi ei muka erotu ( :rofl: :rofl: :rofl: )… Voi olla ettei olla edes top 10 mutta ihan hyvin voi olla, että voitetaan.
Tai ihan vaan sitä, että ei tulla hehkuttamaan jatkuvalla syötöllä 2kk ennen viisuja, miten Suomi nyt voittaa, koska ihan hyvin voi olla, ettei voiteta. :joojoo:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Enpä mä montaa kertaa ole nähnyt et joku ois varma siitä että Suomi voittaa :mitvit: Noita ”RUOTSI VOITTAA JA KUKAAN MUU EI VOI VOITTAA MITENKÄÄN” kommentteja sen sijaan näkee joka päivä :hiips:

Ja ei, Jennifer, tämä ei ole Ruotsin pelkäämistä vaan vain vitutusta kun jotkut ei anna muille mitään mahdollisuuksia.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

:rofl: No sehän on mun vika, jos Ruotsi nyt sattuu olemaan lähes aina hyvä ja Suomea parempi? Tosiasiat ovat valitettavasti tosiasioita. Italia myös pärjää aina hyvin. Eikö se ärsytä? Mua risoo hemmetisti. Olisivat joskus huonoja!!!!!!!

Jos sua inhottaa kommentit, niin älä lue mitään kommentteja hetkeen. Se voi auttaa. Sulla on oma mieli ja oma päätösvalta, älä anna muiden Ruotsi-hypen vaikuttaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8056
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jennifer kirjoitti: 17 Maalis 2023, 20:51 Joo, ei Käärijä voi olla huono, ei voi olla voittamatta!!!!! Ei ei ei! Muita vaihtoehtoja EI VOI eikä SAA olla. Käärijä on paras, erottuva, upein, komein, uniikein, laadukkain, hauskin, muistettavin.

Täydet pisteet telestä ja raadeilta, viisut 2024 Tampereella. Aamen. Tätähän te kaipaatte kuulla. Mitä tässä enää jauhamaan. Tässä keskustelussa saa näköjään olla vain yksi totuus, muistuttaa jo Venäjän touhua.
Mitä ihmettä sie nyt taas vaahtoat? :mitvit:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2882
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Ruotsi on niin mahtava, että eilen Georgian biisin julkaisuun joidenkin piti tulla vain hehkuttamaan Loreenin varmaa voittoa. Joillakin ei sitten riitä kunnioitusta muita maita kohtaan. Mistään yhteisöllisyydestä ei ole tietoakaan, kun yhtä maata pitäisi jatkuvasti kehua ja muita mollata mahdollisimman paljon.

:loppu:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

romualdo kirjoitti: 16 Maalis 2023, 08:23 ^ Ai että muka kukaan itseään kunnioittava, ... huhhuh mitä soopaa... vai onks tuokin waan Sun oma hetkellinen aivopieru!!?? ...
Nykyvuosina voi vaikuttaa siltä että kaikki bändit ja artistithan Euroviisuihin/karsintoihin haluavat, mutta aina se ei ole ollut niin. Nuorisomusiikkia esittävät katsoivat menettävän uskottavuutensa, jos lähtevät Euroviisukarsintoihin mukaan.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

-kaitsu87- kirjoitti: 17 Maalis 2023, 16:46 Mulla on tainnut käydä nyt niin, että olen vähän kyllästynyt Cha cha chahan! Tainnut kuunnella tätä ihan liikaa & eikä ole vielä edes huhtikuu! :lohduton:. Töissäkin kuullut nyt kolme viikkoa putkeen Cha cha chan levyraadissa & eikä sekään nyt auta asiaan :heh:
En ole vielä kyllästynyt. Kuuntelen sitä vain kun radiosta tulee, ja UMK:n jälkeen olen kuullut sen radiosta tasan yhden kerran. (esim. Kuumaa soitetaan kerran päivässä)
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aleksi kirjoitti: 17 Maalis 2023, 00:19 Suurehko viisufaniotanta toisaalta.

kuva
OT, mutta ilahduttaapa nähdä Latvia noin hyvin sijoittuneena! En tiedä, millä menetelmällä tuo on tehty, eli ovatko viimeiset valinnat vielä kunnolla lunastaneet potentiaaliaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jotenkin kamalan ikävää miten monella Suomi tippui toiseksi, kun Ruotsi valitsi väär… Loreenin. No toivottavasti äänestävät sekä ykköstä että kakkosta (tai ehkä jopa vain kakkosta :vonkaus: ) :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Jennifer kirjoitti: 17 Maalis 2023, 20:51 Joo, ei Käärijä voi olla huono, ei voi olla voittamatta!!!!! Ei ei ei! Muita vaihtoehtoja EI VOI eikä SAA olla. Käärijä on paras, erottuva, upein, komein, uniikein, laadukkain, hauskin, muistettavin.

Täydet pisteet telestä ja raadeilta, viisut 2024 Tampereella. Aamen. Tätähän te kaipaatte kuulla. Mitä tässä enää jauhamaan. Tässä keskustelussa saa näköjään olla vain yksi totuus, muistuttaa jo Venäjän touhua.
Huh jälleen yksi ikäwä tosikko täällä veitikoitten joukossa... !!!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2056
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Oho :eeek: Ja tää on ilmeisesti äänestys, jossa ei saa/pysty äänestämään omaa maata.
Liitteet
BAAA6629-691C-41A0-97ED-552B9AF425A1.jpeg
BAAA6629-691C-41A0-97ED-552B9AF425A1.jpeg (439.52 KiB) Katsottu 1657 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Speed »

Käärijän "Kuuntelijaa kuukaudessa" luku Spotifyissa on ylittänyt nyt miljoonan rajapyykin. Todella hieno suoritus artistilta, joka tekee musiikkia suomen kielellä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11507
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Jennifer kirjoitti: 17 Maalis 2023, 20:51 Joo, ei Käärijä voi olla huono, ei voi olla voittamatta!!!!! Ei ei ei! Muita vaihtoehtoja EI VOI eikä SAA olla. Käärijä on paras, erottuva, upein, komein, uniikein, laadukkain, hauskin, muistettavin.

Täydet pisteet telestä ja raadeilta, viisut 2024 Tampereella. Aamen. Tätähän te kaipaatte kuulla. Mitä tässä enää jauhamaan. Tässä keskustelussa saa näköjään olla vain yksi totuus, muistuttaa jo Venäjän touhua.
Huh jälleen yksi ikäwä tosikko täällä veitikoitten joukossa... !!!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1920
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jennifer kirjoitti: 17 Maalis 2023, 20:51 Joo, ei Käärijä voi olla huono, ei voi olla voittamatta!!!!! Ei ei ei! Muita vaihtoehtoja EI VOI eikä SAA olla. Käärijä on paras, erottuva, upein, komein, uniikein, laadukkain, hauskin, muistettavin.

Täydet pisteet telestä ja raadeilta, viisut 2024 Tampereella. Aamen. Tätähän te kaipaatte kuulla. Mitä tässä enää jauhamaan. Tässä keskustelussa saa näköjään olla vain yksi totuus, muistuttaa jo Venäjän touhua.
Tää on hauska. Tule provosoimaan ja tule provosoiduksi :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8056
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

viisuilta kirjoitti: 18 Maalis 2023, 08:45 Oho :eeek: Ja tää on ilmeisesti äänestys, jossa ei saa/pysty äänestämään omaa maata.
Kiva että toi Ranska on noinkin ylhäällä taulukossa. Olen alkanut tykästyä siihen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1920
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 18 Maalis 2023, 12:59
viisuilta kirjoitti: 18 Maalis 2023, 08:45 Oho :eeek: Ja tää on ilmeisesti äänestys, jossa ei saa/pysty äänestämään omaa maata.
Kiva että toi Ranska on noinkin ylhäällä taulukossa. Olen alkanut tykästyä siihen.
Ranska on Ranska. Niin hillityn tyylikäs. Ei yritä olla enempää kuin on. Parasta Ranskaa pitkään aikaan. Jos Suomi ei voita niin olkoon se Ranska.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Käärijä Nokia Areenalla

Voi kun nähtäisiin siellä ensi vuonnakin!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Oijoi! En tiedä onko kukaan vielä noteerannut tätä, mutta Käärijän Spotify-artistiprofiililla näyttäisi olevan 5. eniten kuuntelijoita Tukholmassa :jihuujippii:

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 535
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

Ja Käärijä on myös Ruotsin Spotify-päivälistan top 200:ssa! Tällä hetkellä sijalla 169 ja käynyt korkeimmillaan tähän mennessä sijalla 120. Oli kisasijoitus lopulta mikä tahansa, onhan tämä jo itsessään kulttuuriteko että saadaan SUOMENKIELISTÄ musiikkia ulkomaiden hittilistoille :uujee:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

korvaboosti kirjoitti: 18 Maalis 2023, 21:18 Ja Käärijä on myös Ruotsin Spotify-päivälistan top 200:ssa! Tällä hetkellä sijalla 169 ja käynyt korkeimmillaan tähän mennessä sijalla 120. Oli kisasijoitus lopulta mikä tahansa, onhan tämä jo itsessään kulttuuriteko että saadaan SUOMENKIELISTÄ musiikkia ulkomaiden hittilistoille :uujee:
Kun lukee ulkomaalaisten kommentteja niin tuntuu, että Ruotsalaiset ovat erityisen innoissaan Käärijästä. Jopa suomalaisuudestaan monesti vaikenevat ruotsinsuomalaiset ovat tuoneet yhtäkkiä esille sukujuurensa :peukku:

Lukittu