Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Larone »

Edelgard kirjoitti: 22 Maalis 2023, 20:51
Käärijä kirjoitti: 22 Maalis 2023, 17:56
Twitterissä jotkut Loreen fanit on jo kovaa kyytiä cäncelöimässä Käärijää ja haukkumassa tätä ties miksikä seksuaaliseksi ahdistelijaksi nyt tän pina colada vitsin takia, ei hyvää päivää taas.. :niinpa:
Todisteita?

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2353
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

kapineiti kirjoitti: 22 Maalis 2023, 21:02
Einingia kirjoitti: 22 Maalis 2023, 20:55Ja kun on viimeisen finaalipaikan aika, halli huutaa kuorossa tsa tsa tsaa.
Tätä aloin itsekin jo miettimään, että onkohan uuden sydänkohtauksen paikka, mikäli Suomi jätetään taas kerran finaalipaikoista viimeiseksi. :draamaa: :heh: Oli se kyllä hienoa silloin pari vuotta taaksepäin, kun lähes koko halli huusi Suomea.
Saattaa olla, että Suomi jätetään tokavikaksi finalistiksi ja Ruotsi vikaksi.
🇫🇮👖🥚

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Taidetaan saada mahdollisesti toinen semivoitto meille ikinä :tuuletus: . Tää tulee olemaan niin upee päättäjä. Kunhan vaan ei taas pakoteta viimeiseen asti odottamaan meidän kuorta finalistien julkaisussa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

GuoZu8 kirjoitti: 22 Maalis 2023, 22:23
kapineiti kirjoitti: 22 Maalis 2023, 21:02

Tätä aloin itsekin jo miettimään, että onkohan uuden sydänkohtauksen paikka, mikäli Suomi jätetään taas kerran finaalipaikoista viimeiseksi. :draamaa: :heh: Oli se kyllä hienoa silloin pari vuotta taaksepäin, kun lähes koko halli huusi Suomea.
Saattaa olla, että Suomi jätetään tokavikaksi finalistiksi ja Ruotsi vikaksi.
Tää ois ainakin dramaattisesti hyvä keino vaikka omat hermot ei ehkä kestäisi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

GuoZu8 kirjoitti: 22 Maalis 2023, 22:23
kapineiti kirjoitti: 22 Maalis 2023, 21:02

Tätä aloin itsekin jo miettimään, että onkohan uuden sydänkohtauksen paikka, mikäli Suomi jätetään taas kerran finaalipaikoista viimeiseksi. :draamaa: :heh: Oli se kyllä hienoa silloin pari vuotta taaksepäin, kun lähes koko halli huusi Suomea.
Saattaa olla, että Suomi jätetään tokavikaksi finalistiksi ja Ruotsi vikaksi.
Jos kahdeksan jatkoon pääsevää ois jo kerrottu mut Suomea eikä Ruotsia ei niin äkkiä TV kiinni ja pihalle hengittämään… Ei herranjestas ei!
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Voi kun Ruotsi jäisikin semiin. :heh: :heh:

Ajatella, jos 9 ensimmäisen paikan aikana ei olisi huudettu Suomea eikä Ruotsia.

Niin ei tietenkään käy.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

poika90 kirjoitti: 22 Maalis 2023, 22:26
GuoZu8 kirjoitti: 22 Maalis 2023, 22:23

Saattaa olla, että Suomi jätetään tokavikaksi finalistiksi ja Ruotsi vikaksi.
Tää ois ainakin dramaattisesti hyvä keino vaikka omat hermot ei ehkä kestäisi.
Mä taas en pidä tätä draaman kannalta parhaana ratkaisuna kun jätetään semin voittaja / ennakkosuosikki viimeiseksi jatkoonmenijäksi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Itävalta 2014 oli sellainen tapaus, että lopullinen viisuvoittaja paljastettiin vasta seminsä viimeisenä finalistina.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 23 Maalis 2023, 00:26
poika90 kirjoitti: 22 Maalis 2023, 22:26

Tää ois ainakin dramaattisesti hyvä keino vaikka omat hermot ei ehkä kestäisi.
Mä taas en pidä tätä draaman kannalta parhaana ratkaisuna kun jätetään semin voittaja / ennakkosuosikki viimeiseksi jatkoonmenijäksi.

Jep. Siinä ei ole mitään järkeä, sillä ennakkosuosikki on jatkossa joka tapauksessa. Sitä ei tarvitse jännittää yhtään. Sen sijaan Blind Channelin jättäminen viimeiseksi oli loistava veto. Oli tarpeeksi suosittu, mutta ei kuitenkaan niin suosittu vielä siinä kohtaa, että olisi voinut olla ihan satavarma jatkopaikasta. Hyvin varma toki itse olin, mutta noin suuren yleisön silmissä.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

MIH96 kirjoitti: 23 Maalis 2023, 00:27 ^ Itävalta 2014 oli sellainen tapaus, että lopullinen viisuvoittaja paljastettiin vasta seminsä viimeisenä finalistina.
Joo ja 2012 top2 jätettiin viimeiseksi jotka julkistettiin finalisteiksi. Kovasti jännitti (not) kun Euphoria jätettiin viimeiseksi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Mistä oikein puhut? :raaps: Eihän Euphoriaa viimeiseksi jätetty. Muistelet varmaan vuoden 2011 kakkossemiä, jossa Ruotsi (Eric Saaden Popular) julkistettiin viimeisenä finalistina.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Mulle on jäänyt joku valemuisto tästä ilmeisesti!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

Voi kun Finaalissa kuultaisiin edes yhden kerran "and twelve points goes to..... Finland!"

Estonia vois olla se maa, joka pamauttaa täydet. Ruotsiin en usko. Muut pohjoismaat varmaan täräyttävät Ruotsille "twelve points".

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä niin haluan kuulla muistakin pohjoismaista Douzet Suomelle tänä vuonna. Muista vuosista en välitä.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Veikkaan että Ruotsin raadilta tuota nyt ei ainakaan kuulla. Yllätyn jos saadaan edes muutama piste :roll:

Islantiin ja Norjaan on jonkin verran sen sijaan luottoa
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Jeeee eiku javist... meijän erityisen rakkaan ja kauniin ja moniiilmeisen maakuntamme oma poika ompi hän ... ...
... tulis jo eiku ... määhän innostun pikkuhiljaa taas uudestaan näistä Umk jutuista, no jo oli aikakin sitten ... Pertti Kurikan ja Sandhjan .... :surrur: :tapu:
Viimeksi muokannut romualdo, 23 Maalis 2023, 10:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

^^ Näen tämän skenaarion jo nyt, että Suomelta taas täydet Ruotsin suuntaan ja Ruotsilta ei yhtikäs mitään. :rofl:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Uskon että saadaan Serbialta hyvät pisteet. :joojoo: The Rasmus ja Blind Channel saivat muistaakseni molemmat 10 pistettä ja Pertti Kurikan nimipäivätkin 2.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5233
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

kapineiti kirjoitti: 23 Maalis 2023, 10:23 ^^ Näen tämän skenaarion jo nyt, että Suomelta taas täydet Ruotsin suuntaan ja Ruotsilta ei yhtikäs mitään. :rofl:
Tästä saisi aikaan aika pahan kauhuskenaarion jossa Suomella ja Ruotsilla on hyvin tiukka voittokamppailu ja Ruotsi voittaa jollain 10 pisteen erolla jota ei olisi tapahtunut ilman Suomen raadin täysiä pisteitä :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Facebookista bongattua:

"Kyllä tämä erottuu muista, mutta ontuu kielensä ja sanojensa takia. Pelkkää ryyppyä, ei sanomaa".

:rofl:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Naurattaa aina tämä sanoihin vetoaminen, etenkin kun joku 1% viisukatsojista ehkä ymmärtää sanat :heh:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Larone »

Mr.Lordilta terveen kriittinen analyysi Käärijän kappaleesta Iltalehdessä:
Häneltä on tietenkin heti kysyttävä mielipidettä Suomen Euroviisuedustajan Käärijän kappaleesta Cha cha cha. Plussaksi Mr. Lordi nimeää sen, että Käärijällä on sukujuuria pohjoisessa.

– Jonkinlaista rokki- ja hevipohjaakin Käärijällä on, hänhän on Rammstein-fani, ja musiikissa on metallipohjaa, siitä tykkään. Mutta rehellisesti täytyy sanoa, että en voi sietää räppiä. Räppi ei ole mulle musiikkia.

– Mulla on hyvin kaksijakoinen suhtautuminen kappaleeseen. Sitten kun hän alkaa laulaa lopussa c-osassa, niin ymmärrän sen. Räppiosuuksista en voi sanoa, onko se hyvää vai huonoa räppiä, mun mielestä räppi on aina lähtökohtaisesti huonoa, kun siitä puuttuu melodia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f4001669e1

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Voi Lordia... itsekään en normaalisti räpistä juurikaan piittaa, mutta Cha cha cha on toiveiden täyttymys siinä mielessä, että se sisältää myös pelkkää puhetta (matalalla lausutut alkusäkeet). Yksi pitkäaikainen viisutoiveeni on siis täytetty, että Suomi lähettäisi joskus kappaleen jossa puhuttaisiin (räppiä en laske sellaiseksi).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tästä sitten herkkua viisukatsomoon :heh: https://yhteishyva.fi/reseptit/kaarijat ... KATCGnmH1S
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

UMK-finaalin yleisössä ollut Wiwiblogsin Williamin mukaan, Käärijän eurolavojen kantamiseen ja asettamiseen meni UMK-finaalissa paljon aikaa. UMK:ssa tosiaan biisien välillä oli aika reilusti aikaa asetella romuja lavalle. ESC ei ole niin paljoa aikaa.
(paitsi Ruotsilla :heh: )

Nähdäänkö siis lavoja ollenkaan?

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

^^ Ihana Käärijä-torttu :uujee:


Enpä voisi kuvitella, että aikasempina vuosina olisi ollut esim. Sandhja-torttu tai NormaJohn-Torttu. Käärijän onkin ikoninen! :draamaa:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

toivo kirjoitti: 23 Maalis 2023, 16:34 UMK-finaalin yleisössä ollut Wiwiblogsin Williamin mukaan, Käärijän eurolavojen kantamiseen ja asettamiseen meni UMK-finaalissa paljon aikaa. UMK:ssa tosiaan biisien välillä oli aika reilusti aikaa asetella romuja lavalle. ESC ei ole niin paljoa aikaa.
(paitsi Ruotsilla :heh: )

Nähdäänkö siis lavoja ollenkaan?
Minun nähdäkseni niitä lavoja oli jotenkin kiinnitetty toisiinsa, kenties jollain nivelillä tai saranoilla kun ne tanssijat avaavat sitä porsaskarsinaa siinä VOU-kohdassa. En tiedä mikä niiden asentelussa niin kauan kestäisi jos ne on jotenkin kiinni toisissaan...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Larone
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Maalis 2023, 15:45

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Larone »

toivo kirjoitti: 23 Maalis 2023, 16:34 UMK-finaalin yleisössä ollut Wiwiblogsin Williamin mukaan, Käärijän eurolavojen kantamiseen ja asettamiseen meni UMK-finaalissa paljon aikaa. UMK:ssa tosiaan biisien välillä oli aika reilusti aikaa asetella romuja lavalle. ESC ei ole niin paljoa aikaa.
(paitsi Ruotsilla :heh: )

Nähdäänkö siis lavoja ollenkaan?
Niillä aina kestää hemmetin kauan väsätä mitä tahansa sinne lavalle, eli ei hätää. Eiköhän noin yksinkertainen lavaste ehditä koota Liverpoolissa ajoissa.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

toivo kirjoitti: 23 Maalis 2023, 16:38 ^^ Ihana Käärijä-torttu :uujee:


Enpä voisi kuvitella, että aikasempina vuosina olisi ollut esim. Sandhja-torttu tai NormaJohn-Torttu. Käärijän onkin ikoninen! :draamaa:
Saamme kiittää tästä:
* artistinimeä - eipä pieni käärijäpoika arvannut, mihin nimi hänet vielä vie!
* pina coladaa, josta sai täytteen
* Teemun hihoja - ei tainnut hänkään ymmärtää tehneensä ikonisen taideteoksen
* sitä, joka ekana ideoi käärittäviä ruokia kisakatsomoon, tässä keskustelussa??

Seuraava UMK:n kautta läpilyövä tuntematon artisti ottakoon artistinimekseen Sol tai Soleil tms. Haa, malaijiksi se olisi matahari! Sellaisilla nimillä voi saada oman keltaisen tortun!

Jos ei ole ananaksen tai kookoksen ystävä, tässä pari kilpailevaa (hienostunutta) ohjetta:
https://www.valio.fi/reseptit/shampanjamoussekakku/
https://itsybitsykitchen.com/champagne-cake/
https://www.kakkutarha.fi/2021/01/syntt ... lleni.html

E: jos haluat leipoa jo ennen toukokuuta, tässä ajan ja paikan henkeen sopiva resepti Juhlava paska on ukrainalainen pääsiäisleipä
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Larone kirjoitti: 23 Maalis 2023, 12:39 Mr.Lordilta terveen kriittinen analyysi Käärijän kappaleesta Iltalehdessä:
Häneltä on tietenkin heti kysyttävä mielipidettä Suomen Euroviisuedustajan Käärijän kappaleesta Cha cha cha. Plussaksi Mr. Lordi nimeää sen, että Käärijällä on sukujuuria pohjoisessa.

– Jonkinlaista rokki- ja hevipohjaakin Käärijällä on, hänhän on Rammstein-fani, ja musiikissa on metallipohjaa, siitä tykkään. Mutta rehellisesti täytyy sanoa, että en voi sietää räppiä. Räppi ei ole mulle musiikkia.

– Mulla on hyvin kaksijakoinen suhtautuminen kappaleeseen. Sitten kun hän alkaa laulaa lopussa c-osassa, niin ymmärrän sen. Räppiosuuksista en voi sanoa, onko se hyvää vai huonoa räppiä, mun mielestä räppi on aina lähtökohtaisesti huonoa, kun siitä puuttuu melodia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f4001669e1
Siis eihän tässä biisissä ole edes räppiä :mitvit:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Lukittu