Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Cha Cha Cha voitti Viron esikatseluohjelman ensimmäisessä jaksossa. :surrur:

https://eurovoix.com/2023/03/24/finland ... BolomGBLOc
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2015
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kärtsäri on paras kaikista, sopii euroviisujen henkeen :tuuletus:

Hyvä Suomi :suomi:

Avatar
Video Man
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 22 Helmi 2023, 21:25

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Video Man »

Olen sitä mieltä, että jos Suomi ei Käärijällä voita, niin ei sitten ikänään koskaan millään. Vaikea kuvitella että meille tulisi vielä CCC:takin kovempi leka.
Nuku pom... nuku pommiin. Niin on helpompaa

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oishan se kiva osoittaa pystyvänsä voittamaan myös ilman naamareita ja muuta raskasta puvustusta. Jännittää vaan miten Käärijän shown kotikutoisuus eurolavoineen ymmärretään maailmalla. Jos Ruotsi saa sliipatun ja kalliin shownsa melloista siirrettyä sellaisenaan Liverpooliin, voi olla vaikea paikka.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hra47 kirjoitti: 24 Maalis 2023, 19:55 Jännittää vaan miten Käärijän shown kotikutoisuus eurolavoineen ymmärretään maailmalla.
Tässä perjantai-illan kunniaksi katselen uudempia reaktiovideoita. Ei niissä mistään kotikutoisuudesta motkoteta. Nekin, jotka biisistä eivät innostu, saattavat antaa showsta krediittiä. Ja onhan nuo tanssijat varsinkin kaikkea muuta kuin kotikutoisia. Ja asu ammattilaisen käsialaa sekin.

Niin se lava, tai lavat. En muista onko todettu, että siinä missä vihreä bolero tuo mieleen Go-A:n Katerynan vaatteen, niin onhan tuo eurolavalava tavallaan samaa kuin heidän avaruudessa lilluva valkoinen aavepuustoneliönsä. Nyt alkoi kyllä huolettaa taas se, mitä Liverpoolin lavalla nähdään, kun olen tuohon jo niin mieltynyt. Siis se avaaminenhan niin symboloi sitä henkistä vapautumista häpeän ja pelon tunteista.

([ˈkarixa]
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Viisulavalla on vuosien saatossa nähty vaikka mitä kirnuista, pyykkinaruista ja -laudoista ja käsienpesuvadista lähtien. Miksi aidosti esityksen osana olevat eurolavat olisivat jotenkin kotikutoisempaa? Lavoja potkitaan, niiden päälle kiivetään ja muristaan rankasta duuniviikosta.

Kotikutoisen sijasta ne ovat nerokkaita. Noin pienellä sai välitettyä työukkomeiningin. Kotikutoista olisi ollut vetää siellä huomiotakki päällä. Tällä työukolla onkin tunnetun muotisuunnittelijan ikoniset hihat.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2101
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

En tosiaan tiedä, mikä on Tiktokissa trendaamista (tai mitä se vaatii) mut sitä tuo aiemmin linkkaamani video kuulemma tekee tai jotain :kups: Voi meidän Vantaan Jereä :ihana: Vajaat 550k katselukertaa tullut 11 tunnissa :eeek:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Soppis »

toivo kirjoitti: 23 Maalis 2023, 09:35 Voi kun Finaalissa kuultaisiin edes yhden kerran "and twelve points goes to..... Finland!"
Kuullaan, useammankin kerran!! :violette:

:suomi: :suomi: :suomi:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 757
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Einingia kirjoitti: 24 Maalis 2023, 22:23 Viisulavalla on vuosien saatossa nähty vaikka mitä kirnuista, pyykkinaruista ja -laudoista ja käsienpesuvadista lähtien. Miksi aidosti esityksen osana olevat eurolavat olisivat jotenkin kotikutoisempaa? Lavoja potkitaan, niiden päälle kiivetään ja muristaan rankasta duuniviikosta.

Kotikutoisen sijasta ne ovat nerokkaita. Noin pienellä sai välitettyä työukkomeiningin. Kotikutoista olisi ollut vetää siellä huomiotakki päällä. Tällä työukolla onkin tunnetun muotisuunnittelijan ikoniset hihat.
Kotikutoisuus ei ole se ongelma, vaan kotikutoisuuden yhteensopimattomuus muun estetiikan kanssa.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Video Man kirjoitti: 24 Maalis 2023, 19:49 Olen sitä mieltä, että jos Suomi ei Käärijällä voita, niin ei sitten ikänään koskaan millään. Vaikea kuvitella että meille tulisi vielä CCC:takin kovempi leka.
Tämä on jännä juttu. Aivan kuin olisin kerran aikaisemminkin ollut paikan päällä kokemassa jotain vastaavaa.

(Ateena 2006)

:ihana:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

viisuilta kirjoitti: 24 Maalis 2023, 22:32 En tosiaan tiedä, mikä on Tiktokissa trendaamista (tai mitä se vaatii) mut sitä tuo aiemmin linkkaamani video kuulemma tekee tai jotain :kups: Voi meidän Vantaan Jereä :ihana: Vajaat 550k katselukertaa tullut 11 tunnissa :eeek:
640K katselua Käärijällä, kenelläkään muulla ei vielä 300K täynnä, hyvin menee, mutta menköön :tapu:

Pari kivaa tiktokkia:

https://vm.tiktok.com/ZMYCVDcUD/

https://vm.tiktok.com/ZMYCV43HG/
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja romualdo »

eilen myäs tapaamani, erityisen IHANA, SULOINEN, AVARAMIELINEN SDP:n kans.edust.ehdokas Tiina kyseli heti mun mielipidettäni UMK/EV-kappaleesta... kun olin tullut hänen ja Kari Urpilaisen ja sen kolmannen, ihanan rouvan luo... niin Tiina oli tarjoamasssa heti sitä Suklaasuukkoa, tiejätte, Brumbergin klassinen makeinen, ... "olen jakamassa suukkoja..." luki Tiinuskan vaalimainoksessa... nii mä tietysti jännittäjätyyppinä kun tulin kaupasta, kolmen vaaleanpunaisen tulppaanin kera jotka olivat tietysti tiiviisti suojapakattu muutaman viinimarjanoksan kera... jotka olin siis lämpimässä vedessä pitänyt nii kauwan (useampi viikko...!) että niihin oli jo muodostuneet pikkuriikkiset, ihanalta tuoksuvat lehdet... siis, mä siinä olin pakahtumassa onnesta tuon IhaNaisen edessä ja suustani pääsi tietysti heti sanat "Save your kisses for me...!" kadehdittawan hyvällä englanninkielen matkinta-ääntämykselläni ... (mitä engl.kielen opettajani Seppo Huminakin jo kehui, silloin viimeisellä luokallani 9. luokallani, Kälviän Peruskoulussa... kun piti näyttää joku Englannin kappa... kaupungeista ja mä tietysti jo silloin warsin intohimoisena ESC-fanina tiesin Brightonin ja sen miten sulawan pehmeän seksikkäästi se äännetään...!)

***



Noh, sanoin waan jotenkin niin, että siinä woi käydä ihan miten waan, ja että Helsingissä 2024 tavataan .... ja että kaveri liikkuu ihanasti lavalla, ja kuoro, tanssijat ja SIINÄ ESITYKsESSÄ ON JOTaIN UUTTA, taasen ! ... :ihana:






***






kÄÄÄRIÄISEN KAVERI "VOITTOON" ... JAVIST ! (VAikka pidän paljon enemmän Jorma Kääriäisestä...!)
Viimeksi muokannut romualdo, 26 Maalis 2023, 08:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

En tienny kumpaan ketjuun tän ois linkannu, mut Robin coveroi Käärijää

Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Meni kylmät väreet! :kups: Aivan ihanaa. Ja todiste siitä, että Robinilla olisi valtava potentiaali esittää jotain tämän kaltaistakin musiikkia.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Tuossa taisi olla taustoissa mukana Käärijän alkuperäisiä osuuksia myös. :miettii: Ainakin olin tunnistavinani musaraidalta hänen äänensä. Mutta mutta, hyvin vetää Robinkin. :peukku: Hän ei totisesti ole mikään huono häviäjä. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Käärijä oli vieraillut Kuumaan keikalla. Kiva, että UMK:ssa on selkeästi syntynyt verkostoitumista ja kaverisuhteita. :peukku:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kommentoin tuohon TikTok juttuun että Loreenilla on tosi paljon mainontaa siellä varmaan kohta koko Euroopan maille. Milloin kosiskellaan puolalaisia striimaamaan biisiä jne. Käärijältä ei ole vastaavaa. Ruotsissa markkinointipudjetitkin ovat suurempia. Toki musiikkiteollisuus on siellä isompi juttu ja kaikki vientitoivot hyödynnetään. Käärijän ulkomaanvalloitus lienee jäävän viisuihin.
Viimeksi muokannut hercules, 25 Maalis 2023, 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Jos Käärijällä ei siellä mainontaa ole (en itse käytä tiktokkia) ja silti pärjää hyvin tai jopa yhtä hyvin, kertoo se aidommasta kiinnostuksesta.

Toivottavasti Käärijäkin tarvittaessa ostaa mainoksia, vaikkei suomenkielisellä räpillä ulkomaita voikaan valloittaa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mahtavaa, Robin! Inspiroivaa ja vapauttavaa tällainen coveroiminen!
Mä olen sitä mieltä, että Robin pystyisi halutessaan tekemään melkein mitä tyylilajia vain. Ehkä kannattaisi tehdä jotain tosi hulluja crossovereita, saisi sitä toivottua särmää sliipattuun rooliin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hercules kirjoitti: 25 Maalis 2023, 14:06 Kommentoin tuohon TikTok juttuun että Loreenilla on tosi paljon mainontaa siellä varmaan kohta koko Euroopan maille. Milloin kosiskellaan puolalaisia striimaamaan biisiä jne. Käärijältä ei ole vastaavaa. Ruotsissa markkinointipudjetitkin ovat suurempia. Toki musiikkiteollisuus on siellä isompi juttu ja kaikki vientitoivot hyödynnetään. Käärijän ulkomaanvalloitus lienee jäävän viisuihin.
Tämä minua niin ärsyttää suomalaisessa vientiteollisuudessa, ja politiikassakin. Kaikki kulttuuri on jotain hömppää ja turhuutta vain. Ei nähdä, että vaikka siihen voi mennä rahaa, sillä voi myös tehdä sitä. :jupinaa: Kulttuuri on osa kansainvälistä kilpailukykyä!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Rousku kirjoitti: 25 Maalis 2023, 15:23
hercules kirjoitti: 25 Maalis 2023, 14:06 Kommentoin tuohon TikTok juttuun että Loreenilla on tosi paljon mainontaa siellä varmaan kohta koko Euroopan maille. Milloin kosiskellaan puolalaisia striimaamaan biisiä jne. Käärijältä ei ole vastaavaa. Ruotsissa markkinointipudjetitkin ovat suurempia. Toki musiikkiteollisuus on siellä isompi juttu ja kaikki vientitoivot hyödynnetään. Käärijän ulkomaanvalloitus lienee jäävän viisuihin.
Tämä minua niin ärsyttää suomalaisessa vientiteollisuudessa, ja politiikassakin. Kaikki kulttuuri on jotain hömppää ja turhuutta vain. Ei nähdä, että vaikka siihen voi mennä rahaa, sillä voi myös tehdä sitä. :jupinaa: Kulttuuri on osa kansainvälistä kilpailukykyä!
Ostettiinko Blind Channelille mainoksia ulkomaille ja kosittiin niitä äänestämään? Mä en muista tota, mutta en toisaalta niin 100% kaikkea seurannut. :sorivaan:
Oli miten oli, ihan ok boostin niiden ura sai viisuista.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Hieno tuo Robinin veto. Jotenkin kuin kirsikka kakun päälle sille mielikuvalle, miten UMK konseptina on monella tavalla löytänyt optimaalin itsensä. Hyvän mielen show, jossa kaikki hyötyvät eikä kukaan häviä. Menee hieman liikuttuneeksi ufoiluksi, mutta Robin asemansa jo sementoineena tähtiartistina vetämässä keikallaan Cha Cha Chata saattaa jollekin Suomen tulevaisuuden viisuvoittajalle olla se valaistuminen, jonka ansiosta uskaltaa ylipäänsä osallistua karsintaan. Enää ei tarvitse pelätä häviämisen stigmaa tai imagohaittaa. Laitan tähän ihan jonkun tällaisen hymiön perään. :rakkaus:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Hieman taas yhteneväisyyksiä Vain Elämää -konseptiin missä coveroidaan toisten biisejä. Mahtavaa että Robbarikin vetelee tätä biisiä, mutta Käärijä heittäytyy paljon paremmin.
Nyt ne verhot kii

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eilen oli täällä Lontoossa Eurofestin esikatselut, jotain 200 ihmistä oli äänestämässä kaikista tän vuoden videoista. Olin aivan varma etukäteen, että Ruotsi voittaa heittämällä tässä porukassa, yleensä niin Ruotsi-vetoista se biletys on (esiintymässä oli Dotter). Mutta tulos menikin näin:

5. Norja
4. Ruotsi
3. Suomi
2. UK
1. Itävalta :shock:

Käärijä sai kyllä niin uskomattoman hienon vastaanoton tansslattiallakin myöhemmin, laitoin Twitteriin pätkän

https://twitter.com/juhauk/status/1639449635868618753

Tässä koko tuloskin, tässä sanotaankin että 150 äänesti. https://twitter.com/EurofestUK/status/1 ... 65824?s=20
Hello Hi!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JuhaUK kirjoitti: 25 Maalis 2023, 19:59 5. Norja
4. Ruotsi
3. Suomi
2. UK
1. Itävalta :shock:
Ehkä he luulivat, että Poe on britti?
Rise, angel, shine, love!

banapallo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 20:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja banapallo »



Missäs se tiktok ketju olikaan :tuuletus: :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä odotan yhä edelleen tästä sitä eurobeat-versiota. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3261
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tästä oli jo aiemminkin puhetta, mutta katselin tuossa mielenkiinnosta eri pre-party -kattauksia ja ei ole ainakaan vielä vahvistettu Käärijää osallistumaan yhteenkään näistä. Onkohan edes aikomusta? :miettii: Ymmärrettävästi Suomen keikat vetää Kärtsäriä puoleensa tällä hetkellä, kun keikoista on kysyntää, mutta olisiko viisuja ajatellen ''fiksua'' promota hieman CCC:tä myös ulkomaille? Sieltä ne äänestäjätkin tulee.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1046
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

JuhaUK kirjoitti: 25 Maalis 2023, 19:59
Tässä koko tuloskin, tässä sanotaankin että 150 äänesti. https://twitter.com/EurofestUK/status/1 ... 65824?s=20
Osaatko sanoa yhtään mikä oli tämän äänestyksen kansallisuusjakauma? Varmaan lähes kaikki Brittejä?
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

kapineiti kirjoitti: 25 Maalis 2023, 23:19 Ymmärrettävästi Suomen keikat vetää Kärtsäriä puoleensa tällä hetkellä, kun keikoista on kysyntää, mutta olisiko viisuja ajatellen ''fiksua'' promota hieman CCC:tä myös ulkomaille? Sieltä ne äänestäjätkin tulee.
Niinpä. Suomessa riittää kyllä keikkaa Euroviisujen jälkeenkin, kun eittämättä hyvää tulosta on tuloillaan. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu