UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Euroviisut 2023 Britanniassa

Kuumaa – Ylivoimainen

*****
72
35%
****
77
37%
***
47
23%
**
11
5%
*
1
0%
 
Ääniä yhteensä: 208

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti: 26 Tammi 2023, 16:48
Possu kirjoitti: 26 Tammi 2023, 13:19 Aika kovia sanoja kundeista, jotka täyttävät helposti Tavastian ja keulakuva näyttelee Suomen eturivin näyttelijöiden vierellä.
Voi olla, mutta jos UMK promokuvasta ja videosta tulee stailista ja lookista mieleen ensimmäisenä maatalousministeri Antti Kurvinen niin jotain tarttis mielestäni miettiä.
No mutta onko ne ratkaisevasti pahemman näköisiä kuin vaikka AWS:n heput aikoinaan?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Nythän on noi ysärikampaukset muotia ( keskelläpäätä jakaukset jne) poikien luonnollinset olemukset /tyylit tekee biisistä vieläkin paremman.itse perinteisesti tykkään provokatiivisesta/tuotetusta/seksikkäästä ja ns rahalla tehdystä stailista ,mutta tähän sopii enempi ns stailaamattoman näköinen rento luukki kuten pojilla on näkyny..

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ihme porua musiikkivideosta!

Hankala kappale sanoittaa (fiilis) ja kuvittaa. Vaikka bändi itse kuvasi kappaletta miten tässä mennään ferrarilla talla pohjassa, tämä ei ole sellainen. Käärijä kuvasi sen reaktiovideolla paremmin: "Jos mä joskus saisin baarista jonkun mun mukaani, laittaisin tän soimaan." Uuh, videota siitä en kuitenkaan tahdo nähdä.

Bändi kuvasi kappalettaan myös ihan oikein. Rakastumiselle ja nuoruudelle. Sen kuvaamiseen sopii oikein hyvin konsertti, jossa bändikin on yleisönä. Me ollaan kaikki tällaisia samanlaisia, mutta sinä siinä mun kainalossani silti oot ylivoimainen.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aamulla herätessä soi tämä päässä, enkä ole edes jaksanut liiemmin kuunnella ja on puntarini tokavika. :shock:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Miljoona striimausta mennyt rikki Spotifyssä :huiskut: :juhla:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1839
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Possu »

Creeperqueen kirjoitti: 28 Tammi 2023, 19:46 Miljoona striimausta mennyt rikki Spotifyssä :huiskut: :juhla:
Katsoin samaa. Tuohan on aivan mieletön hitti :shock:

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Mulla on yhä vahvempi fiilis siitä, että Käärijän jälkeen UMK:n kakkospaikka menee KUUMAALLE! :ihana:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olisipa melkoinen antikliimaksi, jos "Ylivoimainen" olisi Suomen edustuskappale! :apuva:
Riskinä seniorilaumat

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Pete kirjoitti: 28 Tammi 2023, 21:01 Olisipa melkoinen antikliimaksi, jos "Ylivoimainen" olisi Suomen edustuskappale! :apuva:
Ylivoimainen siinä tapauksessa olisi lähinnä vitutus. Siis rakastan tätä biisiä ja koko bändiä, ihan mieletöntä musiikkia ja hyviä tyyppejä. Tänä vuonna ei ole tosin kyse siitä että joku olisi huono vaan että yksi vaan on niin mieletön ja ainutkertainen.
Mutta jotenkin musta tuntuu että ei nämä pojat kamalan pettyneitä ole vaikkeivat pääsisi edustamaan.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Ei saa pelotella. :shock: Vaikka kappaleesta tykkäänkin, niin ei lähetetä tätä kuitenkaan Liverpooliin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oishan tämän voitto melkoinen täystyrmäys, ihan Käärijän lyriikkavideon tapaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5228
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Syön kasan omaa p*skaa jos tämä laitetaan viisuihin. Ei tule tapahtumaan :rofl:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei heillä ole viisut tavoitteenakaan. Heille tässä kohtaa riittää elämänsä keikka Logomossa.

Toivottavasti tulee kakkoseksi UMK:ssa! Tämä ja Käärijä ovat parhaat! :ihana: :ihana:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Biisi on hyvä mutta kauneudestaan huolimatta kovin nopeasti unohdettava, siis ainakin niille jotka kuulee sen ensimmäisen kerran. Jatketaan tämän kuuntelua radiosta mutta ei missään nimessä lähetetä tätä Liverpooliin.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pete kirjoitti: 28 Tammi 2023, 21:01 Olisipa melkoinen antikliimaksi, jos "Ylivoimainen" olisi Suomen edustuskappale! :apuva:
Huh huh. :shock: Vai pitäisikö todeta jopa hyh hyh? :heh: On tämä ihan ok, muttei edustuspaikan arvoinen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1839
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Possu »

KUUMAA on loistava bändi UMKhon. Ovat juuri siinä vaiheessa uraa, että tämä tulee täydelliseen kohtaan. Voittoa ei kukaan odota eikä sitä tule, mutta saavat mielettömän boostin uralleen.

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 810
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Just niin! Oon täysin samaa mieltä kanssasi Possu-kulta! :ihana:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

En ylläty, jos tämä lähteekin Liverpooliin. Onhan tämä mahtava kappale!

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Eijeijei, sitä ei saa tapahtua! Ei, vaikka tämä on minun kakkossuosikkini ja todennäköisesti vuosien kumulatiivisella kuuntelulla tulee menemään ohi Käärijästä. Tämä ei silti ole oikeaa materiaalia viisuihin, eikä sinne pidä lähettää suosittua suomimusiikkia saamaan takkiinsa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Minä tahansa muuna vuonna olisin valmis lähettämään tämän viisuihin, mutta nyt kun Cha Cha Cha on mukana, niin pliis ei sössitä tätä :draamaa:

Escforumilla muuten sanottiin, että Ylivoimaiselle olisi tullut miljoona striimausta täyteen nopeammin kuin mitä Bessillä meni viime vuonna. Jos pitää paikkansa niin on kyllä huikea juttu :eeek:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Tammi 2023, 12:58 Escforumilla muuten sanottiin, että Ylivoimaiselle olisi tullut miljoona striimausta täyteen nopeammin kuin mitä Bessillä meni viime vuonna.
:apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Onhan tämä nyt intiimimpää ja korvaystävällisempää musiikkia kuin Ram pam pamin tai Cha cha chaan räminät. Siksi niitä kuuntelukertoja kertyy. Nuo toiset vaativat sen, että tahtoo juuri sillä hetkellä kuunnella juuri sellaista musiikkia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Onpa jännä, jos tämä tosiaan on Ram pam pamiakin suositumpi. Mutta ehkä tätä sitten mielummin tosiaan kuuntelee. Selkeästi Kuumaa on keksinyt sen jutun, mikä iskee suomalaisiin musiikin kuuntelijoihin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja telelé »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Tammi 2023, 12:58 Minä tahansa muuna vuonna olisin valmis lähettämään tämän viisuihin, mutta nyt kun Cha Cha Cha on mukana, niin pliis ei sössitä tätä :draamaa:

Escforumilla muuten sanottiin, että Ylivoimaiselle olisi tullut miljoona striimausta täyteen nopeammin kuin mitä Bessillä meni viime vuonna. Jos pitää paikkansa niin on kyllä huikea juttu :eeek:
Joo, kyllä näin pitäisi olla loogisesti ajateltuna. Ram Pam Pamin aloitusluku oli 64 tuhatta, KUUMAALLA 96 tuhatta. Bessillä paras päivä oli 91 tuhatta kuuntelukertaa päivässä, KUUMAALLA se on tällä hetkellä ollut 123 tuhatta. :surrur:

Tuolta voi alkaa seurata Ram Pam Pamin lukuja: https://charts.spotify.com/charts/view/ ... 2022-01-14

Täältä Ylivoimaisen: https://charts.spotify.com/charts/view/ ... 2023-01-19

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oisko UMK:n suosion kasvu nostanut yleisesti biisien kuuntelulukuja edellisistä vuosista?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Tuli mieleen, että voisihan tuokin olla hyvä syy tämän Ram pam pamia kovempaan suosioon. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mitä enemmän tämä saavuttaa suosiota, sitä yhdentekevämpi tästä mulle tulee. Enkä tarkoita tällä sitä että yleensä kääntyisin jotenkin periaatteesta uimaan vastavirtaan. En vaan löydä tästä sitä juttua mikä erottaisi tämän jotenkin erityisen hyväksi. Moni sanoo tämän iskevän suomalaiseen melankoliaan, mutta mulle tämä on melankoliaksi todella lievää. On lievällekin melankolialle paikkansa ja aikansa, mutta en niihinkään hetkiin valitsisi tätä kuunneltavaksi.

Ehkä sitä ei sitten vaan aina osaa selittää miksi ei pääse mukaan johonkin hypeen?

Mutta kun näiden(kin) kohdalla siltä ulkonäöstä niin paljon puhutaan, niin onhan nuo pari poitsua varsin söpöjä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1839
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Possu »

Varmaan suurin syy on tuo, että Suomessa on vain pitkät perinteet tämän kaltaisen musiikin tykkäämiselle. Lähihistoriassa Egotrippi, Happoradio ja Pariisin Kevät ovat tehneet isoja kappaleita tämän kaltaisella musiikilla. Miksei Olavi Uusivirtakin uransa alkupuolella. Nyt tätä tyhjiötä ei ole ollut oikein kukaan täyttämässä eikä uusia vastaavanlaisia bändejä ole oikein tullut.

KUUMAA on hiipinyt takavasemmalta nostamaan tätä musiikkityyliä jälleen listojen kärkeen. Modernilla twistillä hyvin tuotettuna. Varmasti myös levy-yhtiössä on oikeita tyyppejä tiimissä, jotka osaavat "voidella" oikeita tahoja, jotta biisit lähtevät YleXn tavoin tehosoittoon ja saavat hyvin huomiota kaikkialla.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3084
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Kävisi kyllä järkeen. Mä en ehkä oikein koskaan ole ollut sen tyylinen kuuntelija vaikka näistä kaikilla (paitsi KUUMAA on mulle täysin uusi tuttavuus enkä ole kuullutkaan siitä aiemmin vaikka tuo Johannes Brotherus on tuttu nimi) on yksittäisiä biisejä mitä kuuntelen.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Kuumaa – Ylivoimainen

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä kyllä tykkään tästä ihan vaan tarttuvan kertsin takia. :heh: En välitä noista Possun mainitsemista bändeistä/artisteista ollenkaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Lukittu