UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

*****
16
8%
****
36
18%
***
46
23%
**
48
24%
*
55
27%
 
Ääniä yhteensä: 201

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Requel kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:56 tekis mieli pyytää koko tunnuksen poistoa tästä pahansuopaisesta paikasta :parku:
I feel you! Mulla on välillä ollut sama tilanne, paitsi en ihan tunnusta olisi poistamassa kuitenkaan. En vaan tunne olevani enää oikein kotona Kuppilassa. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Requel kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:56 Kuppilassa ollaan niin raakoja tälle, etten tiedä, haluanko enää olla osa tätä julmaa yhteisöä. :lohduton: Nolla tai yksi tähti ihan pätevälle biisille + samat haukut joiltain moneenkin kertaan siihen päälle on vaan aivan liikaa mun sydämelle. 💔 tekis mieli pyytää koko tunnuksen poistoa tästä pahansuopaisesta paikasta :parku:
No eikö nyt ole ihan selvää, että tällaisesta kappaleesta ei täällä pidetä? :mitvit:
Meow cat, please meow back.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Elämä käy kovin raskaaksi jos odottaa, että jokaisen pitäisi tykätä omasta suosikista. Ei ne (vähäiset) soraäänet Käärijällekään tunnu kivoilta, mutta niitä vain täytyy sietää moniäänisessä yhteisössä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12802
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Requel kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:56 tekis mieli pyytää koko tunnuksen poistoa tästä pahansuopaisesta paikasta :parku:
Älä! :eiei: Paljon levyraatihistoriaa häviäisi täältä. :draamaa: Sinä olit sitä paitsi pistämässä niitä täällä alulle.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Serduchka kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:59
Requel kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:56 tekis mieli pyytää koko tunnuksen poistoa tästä pahansuopaisesta paikasta :parku:
I feel you! Mulla on välillä ollut sama tilanne, paitsi en ihan tunnusta olisi poistamassa kuitenkaan. En vaan tunne olevani enää oikein kotona Kuppilassa. :lohduton:
Mitä ihmettä? Täällähän on hyvä meno. Jos ei tykkää jostain biisistä, niin mun mielestä sen on täällä saanut sanoa ilman sanktioita, niinkun pitäis ollakin. Monta kertaa täällä on menty pähkinöiks jostain mitä inhoan, ja toisin päin. En oo koskaan ottanu henkilökohtasesti.
Itse ainakin viihdyn täällä. :mitvit:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

YourMother kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:09 Mitä ihmettä? Täällähän on hyvä meno. Jos ei tykkää jostain biisistä, niin mun mielestä sen on täällä saanut sanoa ilman sanktioita, niinkun pitäis ollakin. Monta kertaa täällä on menty pähkinöiks jostain mitä inhoan, ja toisin päin. En oo koskaan ottanu henkilökohtasesti.
Lainaa vapaasti Requelia, mut mun kommentti oli vähän laajempaan käytökseen/yleistunnelmaan Kuppilassa. Ei pelkästään tämän ketjun kiukutteluihin. :heh: Mä siis lainasin Requelia lähinnä sen takia, et olen itsekin ajatellut joskus poistuvani Kuppilasta. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Requel »

MIH96 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:02
Requel kirjoitti: 20 Tammi 2023, 21:56 tekis mieli pyytää koko tunnuksen poistoa tästä pahansuopaisesta paikasta :parku:
Älä! :eiei: Paljon levyraatihistoriaa häviäisi täältä. :draamaa:
Ai niin totta!! En mä sitä halua tehdä, varsinkaan itsekkäistä syistä. Eli ei hätää raatihistorian osalta. :lohtu:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Portion Boysin aiheuttamaan reaktioon on vaikuttanut varmaan sekin, että heidät koettiin lähimmäksi kilpailijaksi ja uhkaajaksi Käärijälle, johon Kuppilan enemmistö on hurahtanut (minä mukaanlukien). Robin on toinen, mutta hänen biisinsä julkaistiin ennen Käärijää, jolloin Käärijä-ilmiötä ei ollut vielä syntynyt, siksi Robin sai helläkätisemmän käsittelyn, vaikkei hänenkään biisistä tykätty.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Happy »

mä oon ainakin ilonen PB:n mukanaolosta sillä tulee syömään ainakin osan Käärijän telepisteistä + PB on aika varma raatijumbo, eli se tarkottaa sitä myös että KUUMAA sekä Benjamin saa helposti paremmat raatipojot eli tuleva raatilellikki Alexandra ei saa niin isoa johtoasemaa raatipisteissä omiin suosikkeihini.
Eli kiitos Portion Boys kun tulitte mukaan 💋
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Einingia »

hra47 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:23 Portion Boysin aiheuttamaan reaktioon on vaikuttanut varmaan sekin, että heidät koettiin lähimmäksi kilpailijaksi ja uhkaajaksi Käärijälle, johon Kuppilan enemmistö on hurahtanut (minä mukaanlukien). Robin on toinen, mutta hänen biisinsä julkaistiin ennen Käärijää, jolloin Käärijä-ilmiötä ei ollut vielä syntynyt, siksi Robin sai helläkätisemmän käsittelyn, vaikkei hänenkään biisistä tykätty.
Ei minulla ainakaan tästä johtunut. Ennemmin siitä, että vähän haikeana viimeistä kertaa jonotti muiden mukana kappaletta tuubissa ja neutraalin lupaavan alun jälkeen naamalle hierottiin vitsi.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jännityksellä ja neutraalina minäkin odottelin, mutta kun biisin sanoitus osoittautui täydeksi kalkkunaksi, olin kyllä helpottunut, mutta samalla peloissani ja vihaten ajatusta, että joku tällainen edustaisi Suomea vuonna jolloin olisi paljon parempaakin tarjolla... ja pelkään edelleenkin, että tämä Turhapuro-kansa saattaisi valita jonkin tällaisen läpinäkyvän suosionkalastelu- ja mielistelyesityksen vain koska siinä vedotaan kansallistunteeseen (Leijonien pelipaita, Kimi Räikkönen...) ja biisi täyttää viisukuplan ulkopuolisten ihmisten kliseisen käsityksen siitä, millainen euroviisun tulisi olla...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

hra47 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:23 Robin on toinen, mutta hänen biisinsä julkaistiin ennen Käärijää, jolloin Käärijä-ilmiötä ei ollut vielä syntynyt, siksi Robin sai helläkätisemmän käsittelyn, vaikkei hänenkään biisistä tykätty.
Kyllä Robin aikamoisen käsittelyn sai myös. Kuulin hänen biisinsä tänään radiosta ja mietiskelin, että ei se oikeasti nyt niin huono ole.

Robinin tapaan Portion Boysiinkin kohdistui lopulta aikamoisia odotuksia, etenkin kun biisi oli jätetty viimeiseksi. Eihän kappale sävellyksenä huono ole, sanat vaan vaivaavat.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minäkin kovasti toivoin, että täältä tulisi sellainen bängeri, jollaisia olemme yhtyeeltä viime vuosina saaneet. Se olisi myös tehnyt kilpailusta vieläkin jännittävämmän, kun hyviä ehdokkaita olisi ollut useampi. Suuri pettymys sieltä sitten vain tuli.

Luulisi, että moni muukin oli valmis ottamaan sekä voittotaisteluun että suosikkiensa joukkoon muitakin Käärijän lisäksi. :joojoo: Käärijähän kuitenkin yllätti monet ja yhtä hyvin täältä olisi voinut tulla jotain yhtä positiivisesti yllättävää.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Mielipiteitä tietty kaikilla. Olen kyllä samaa mieltä Hra47:n kanssa siitä, että tämä kappale tuli Käärijän jälkeen ja vaikutti kuppilaäänestyksiin. Olen ihan varma, että jos tää kappale olis ollut ekana kappaleena, niin olis saanut parempia pisteitä

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

YourMother kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:09 Mitä ihmettä? Täällähän on hyvä meno.
Juu, siis tämä ei ole toksista yhteisöä nähnytkään! Kuinkahan monella foorumilla (moni jo kuopattu) olen aikojen saatossa ollut, ja kuppila on varmaan niistä keskustelukulttuuriltaan fiksuin.

Kuinka mollattiinkaan oivaltavaa älykästä Probkaa, ja silti olen vielä täällä! Maut nyt vain eivät aina käy yksiin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5233
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Rousku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:03
YourMother kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:09 Mitä ihmettä? Täällähän on hyvä meno.
Juu, siis tämä ei ole toksista yhteisöä nähnytkään! Kuinkahan monella foorumilla (moni jo kuopattu) olen aikojen saatossa ollut, ja kuppila on varmaan niistä keskustelukulttuuriltaan fiksuin.

Kuinka mollattiinkaan oivaltavaa älykästä Probkaa, ja silti olen vielä täällä! Maut nyt vain eivät aina käy yksiin.
Probka on kertakaikkisen kamala viisu eikä mielipidettäni voi edelleenkään muuttaa vitun
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 21 Tammi 2023, 00:03 Kuinka mollattiinkaan oivaltavaa älykästä Probkaa, ja silti olen vielä täällä!
OT, mutta Probka on mainio, edelleen. :surrur: Live-esitys Moskovassa oli tosin vähän kamala ja kaoottinen. :sekava:

:loppu:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Piti ihan kuunnella tämä Probka vaihteeksi. Tämähän on hyvä! :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta tämä on PB:n diskografian keskitasoa. Ei ole heidän paras biisinsä, mutta myös kaukana huonoimmasta. Vähän sama vika kun Robinilla. Jää ”ihan kiva” -tasolle. :)
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Noin 150 000 katselukertaa sai PB:kin tuubissa yhden päivän aikana. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Joo, minäkin olen vähän sitä mieltä, että tämä on saanut kohtuuttomankin negatiiviset arviot osakseen. Kommenttejä lukiessa tuli mielikuva, että sanat tulevat olemaan ihan hirveän typerät, mutta oikeastaan noita ensimmäisiä Britannia/Ranska -laineja lukuun ottamatta sanat olivat monin paikoin aika hauskatkin ja riimittely oli oivaltavaa. :peukku: Kertsi oli myös ihan toimiva. Intro ja hevimäiset osat ovat kappaleen ehkä parasta antia mutta ihan ehjä kokonaisuus muutenkin. Silti tämänkaltaista biisiä ei missään tapauksessa kannata nyt lähettää viisuihin vaan tämä toimii hyvin tällaisena höpövetona, joka sopisi kyllä loistavasti juurikin väliaikanumeroksi. Kilpailijana ei ehkä paras mahdollinen. Ei kuitenkaan missään nimessä haittaa, että tällainen biisi on elämääni tupsahtanut. Kolmonen.
:suomi: :suomi: :suomi:
Violins playing
Angels crying

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9502
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja kwak »

Hiton tarttuva tämä nananaanaa-kohta. On soinut päässä perjantaiyöstä lähtien… Kappale on muutenkin minusta kyllä hyvä ja hauska, mutta en missään nimessä haluaisi tätä Euroviisuihin. Vähän ottaa korviin kertsissä omituinen aspiraatio t-kirjaimien kohdalla: ”samaa thaivastha katsothaan” Miksi ihmeessä pitää laulaa noin? Siitä huolimatta kyllä tätä kuuntelee mielellään. :kuulokkeet2: Neljä tähteä.
Keep your head high above the water

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Possu »

Tämä on kyllä aika kamala kapple nyt kun pari päivää ehtinyt vanhentua :lohduton: Varmasti yhtyeen faneille ihan mukava biisi, mutta ei tällä uutta kuulijakuntaa juurikaan saada.

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Tää... On ihan tyhmä ja tyhmän hyvä. Siis jos pääsisin Logomoon niin olisin ihan hypessä tätä hyppimässä. Mutta onhan tämä niin täydelliseksi hiottu Euroviisufaninuoleskelu. Eli se kutittaa minua ihan oikeista paikoista ja on sellaisena aivan naurettava. Vähän haluan hävetä sanoja, mutta voi kun tiesittekö että saapasmaasta saa täydellistä pastaa ja tiedättekö Kimi Räikkösen? Se voitti Formula Ykkösen!

Sori, se on nelosen arvoinen kappale ;_;
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Einingia kirjoitti: 20 Tammi 2023, 22:51 Ennemmin siitä, että vähän haikeana viimeistä kertaa jonotti muiden mukana kappaletta tuubissa ja neutraalin lupaavan alun jälkeen naamalle hierottiin vitsi.
hra47 kirjoitti: 20 Tammi 2023, 23:01 Jännityksellä ja neutraalina minäkin odottelin, mutta kun biisin sanoitus osoittautui täydeksi kalkkunaksi, olin kyllä helpottunut, mutta samalla peloissani ja vihaten ajatusta, että joku tällainen edustaisi Suomea vuonna jolloin olisi paljon parempaakin tarjolla...
iiiduli kirjoitti: 20 Tammi 2023, 23:03 Robinin tapaan Portion Boysiinkin kohdistui lopulta aikamoisia odotuksia, etenkin kun biisi oli jätetty viimeiseksi. Eihän kappale sävellyksenä huono ole, sanat vaan vaivaavat.
Samiasd kirjoitti: 20 Tammi 2023, 23:07 Minäkin kovasti toivoin, että täältä tulisi sellainen bängeri, jollaisia olemme yhtyeeltä viime vuosina saaneet. Se olisi myös tehnyt kilpailusta vieläkin jännittävämmän, kun hyviä ehdokkaita olisi ollut useampi. Suuri pettymys sieltä sitten vain tuli.
Tuossa on yllä hyviä kommenttaja, jotka ovat varmaan joidenkin mielestä sitten liian negatiivisia.

Itsehän hapannaamailen tämän kanssa just mainittujen syiden takia: odotukset olivat korkealla ja sitten tulee tälläinen viisuja varten laskelmoitu nolonpuoleinen köntsä. Todella sääli, sillä junttidiscobiisinä tämä olisi muuten hyvää kamaa, yli nelitähtinen helpostikin.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

En pidä mistään tän vuoden umk-biisistä, mutta ehkä tämä on niistä neutraalein eli vähiten huono.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kiva oli nähdä ja kuulla Mikko Tammista biisin tarina -videossa 18 vuotta Firevisionin viisukarsintaosallistumisen jälkeen. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 933
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

MissBucharest kirjoitti: 21 Tammi 2023, 19:38 En pidä mistään tän vuoden umk-biisistä, mutta ehkä tämä on niistä neutraalein eli vähiten huono.
Mahtavaa, että olet löytänyt Portion Boysista lempparin! <3 Pakko kuitenkin kysyä, että jos et pidä mistään muusta tämänvuotisesta, niin minkälaisesta musiikista pidät?
Somewhere in her smile she knows

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

^Pidän hyvinkin monentyyppisestä musiikista, mutta nämä kappaleet nyt ei vaan iske.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK23: Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Hauskaa että joku voi pitää tätä neutraalina. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Lukittu