Tina Turner

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 994
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Tina Turner

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Tina Turner on kuollut. Oli kyllä rautainen nainen ja teki hienoa musiikkia.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tina Turner

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Mutta eikö Tina Turnerin ura musiikillisesti ollut hieman epätasainen?

Itse aloin kuunnella poppia juuri sinä vuonna, kun Tinalta tuli Private Dancer. What's love got to do with it oli samalta levyltä ja nimikkobiisin kanssa myös hyvä, vaikka Suomessa se ei ilmeisesti koskaan ollut niin iso hitti kuin Jenkeissä. Vielä We don't need another hero oli hieno biisi (ne jylisevät rummut, aah), mutta mitä sitten? Pelkkiä keskinkertaisia aikuisrockbiisejä. Jollei Tina olisi niin sinnikkäästi keikkaillut pitkin maailmaa (varmaan ennätysmäärä viimeisiä kiertueita) ja ellei olisi ollut niin rautaisa esiintyjä ja karismaattinen persoona, niin enpä tiedä, olisiko pitänyt asemaansa.

Hesarissa oli muuten hauska juttu siitä, kuinka Tinan suurimmat hitit (nuo yllä mainitut) olivat itse asiassa jämäbiisejä, joita oli tarjottu paljon isommille artisteille, mutta ei ollut kelvannut.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tina Turner

Viesti Kirjoittaja hra47 »

(Simply) The Best ja Bond-tunnari Goldeneye tulee ainakin lisäksi mieleen Tinan hiteistä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tina Turner

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^ Onko sillä väliä? Omia suosikkejani on whatever You Want. Olkoon sitten keskinkertainen aikuisrock. Ei minua haittaa!

En muutenkaan muista useimmilta artisteilta kuin muutaman biisin. Jos on muutama hyvä niin se riittää.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin