Viisut soittoääninä

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Polyfoninen: Lähetä
POLY 2TOTANGO numeroon 17119

Normaali: Lähetä
TONE 2TOTANGO numeroon 17277

Eli nyt kaikki tilaamaan oma T2TT-soittoääni!
Aika erikoinen... Melkein tunnistaa sen samaksi biisiksi :lol:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tää taitaa iltasella kotoaan tuon ko. äänen testata... josko sitä sen ADDICTED TO YOU:n feidais pois, ja pistäis luurin huutamaan uusinta edustuslauluamme..?! :lol: Muzamazan ja Genten ringatessa, tosin kännyni laulakoon vieläkin HELLO FROM MARSsia... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Hasta la vista

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mie en edeleenkään luovu Hasta la Vistasta ... se herättää suunnatonta hilpeyttä joka paikassa ja joskus jopa nolottaa itseänikin, mutta silti en luovu!! :lol:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mullakin soi "köyhänmiehen Fly:n" jäsenten soittaessa tuo samainen Marssi. Mie deletoin Sertabin voittobiisin Jarin alta pois.. Enteellistäkö? :wink:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minulla taas soi tällä hetkellä Kaelakee hääl. Välillä soi myös Diamond of Night, ja myös Give Me Your Love löytyy kännyn muistista (on nimittäin aika huvittava soittoäänenä). Ja onhyan minulla sen lisäksi myös Harry Potter-theme, South Parkin Sexual Harrasment Panda ja Verdin Aida-oopperan Aida Triumphal March (vai mikä se ny olikaan ;)).
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Laitoin nyt nämä omaan otsikkoonsa, kun kuitenkin rönsyää tuosta Jarin biisistä kaikkien omiin soittiksiin!

Mulla muuten soi Cry Baby ja viime vuonna soi Tanskan Malene! Kuka tuleekaan olemaan viimeinen vuonna 2004, ja saa kunniapaikan puhelimessani...

Tuli muuten nyt mieleen, mitä kappaletta sitä sitten pidetään toukokuussa jumbona, keskiviikon semin viimeistä vai lauantain viimeistä? Hm, uusi onglema...

Onkohan tämä ketju Jippii Clubin sponsoroima, nehän yleensä nuo viisuäänet ainoana tuo markkinoille... :roll:
Hello Hi!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Ja minä pidän Cry Babyn edelleen Ihmeellisenä ja Mystisenä Soittarina kännyssäni. Lähipiiri on ihmetellyt, että mikä on näin tarttuva hyväntuulen biisi. Etenkin nyt kannanottona brittien tämän vuoden ehdokkaita vastaan, volat vitskulle ja Cry Babyn soittoa odottelemaan.
--mikset sä soita :mrgreen:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olen jotenkin nyt jotenkin täysin kyllästynyt soittoääniin...ja mulla on uudessa puhelimessani polyfonisina ääninä kaikenmaailman hevosen hirnahdusta, ankan kääkätystä jne. jne. kun ei niitä sävelmiä oikein polyfonisessa muodossa edes kuule, mutta aina oli euroviisuja "vanhan" piipittävän puhelimen aikaan :) Suosikkiääneni vuodesta toiseen on ollut Ding Dinge Dong, tai Pump Pump, joka kyllä aina herätti huomiota. Soittoäänet ovat tavallaan nykyajan hauska signaali, jolla viestittää muille, mihin "heimoon" kuulut. Tosi hauskaa, kun joskus on ollut joku vähän Pump Pumpia harvinaisempi viisu kännykässä, puhelin on soinut vaikka bussissa, ja väkijoukosta kääntyy katsomaan vaikkapa vain yksi ihminen, joka tunnistaa sen ja hymyilee :lol:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:Tää taitaa iltasella kotoaan tuon ko. äänen testata... josko sitä sen ADDICTED TO YOU:n feidais pois, ja pistäis luurin huutamaan uusinta edustuslauluamme..?! :lol: Muzamazan ja Genten ringatessa, tosin kännyni laulakoon vieläkin HELLO FROM MARSsia... :lol:
No tollasen ATY:n on aikakin jo poistaa häiritsemästä ihmisiä...... :lol:
Aiku tälläkin soi se Hello From Mars aina kun Maza ja Antsa soittaa....SIITÄ EN LUOVU!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Juna kulkee

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Ja hirmu vaikea arvata varmaan, minkä biisin olen itse sovittanut soittoäänekseni... I treni di Tozeur tietysti :wink:
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mulla on perussoittoäänenä A-ba-ni-bi, jota ei kyllä varmaan kukaan ole tunnistanut missään. :roll: Se toimii minusta oivasti soittoäänenä!
Viimevuotisista jäljellä puhelimessa on yhä Monts et merveilles, joka sekin on aika ilahduttava. Olen kyllä huippulaiska yleensä tilailemaan uusia ääniä, mutta tuo Jartsa pitäisi varmaan hankkia. :)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

En kyllä suosittele. Ei kuullosta juurikaan T2TT:lta.
*Pettynyt*

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Unna »

Minun ainut viisusoittoääneni on ihanainen Rock Me. :Llol:
Soveltuu aika täydellisesti kännykän soittariksi.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tää ei myöskään tosta T2TT:n soittarista syttyny.. *hylkäys tuli* ja luurista raikaa edelleenkin Hello from Marsin ohella Lauran laadukas esitys parin vuoden takaisista mittelöistä... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mulla phonen muistissa viisuista vieläkin:

Belgian Sanomi 2003
Ruotsin Never let it go 2002
Lauran Addicted to you 2002

Taidan pitää Eurovisioäänistä puhelimessanikin.
Toki päivitys olisi tarpeen..

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen aina ollut vakuuttunut siitä, ettei kukaan tunnista viisusoittoääniä Suomessa... Tänään sainkin kokea duunissa järkytyksen, kun puhelimeni soi ja lopetettuani puhelun työkaveri alkoi hyräillä Kaelakee hääliä :shock: ja valitteli sen jäävän aina päähän soimaan. Minäpä sitten heti kauhistuneena tokaisin, että eihän tuota soittoääntäni nyt kukaan ikinä tunnista. Työkaverini jopa tiesi, että se on Viron euroviisu ja kehui hyväksi biisiksi. Jei!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en ole vielä(kään) raaskinut luopua vuonna 2002 hankkimistani viisusoittareista, enkä varmaan luovukaan:) "S.A.G.A.P.O.", "Od nas zavisi", "Everything I want", "Samo ljubezen" ja "Tell me who you are" on toimineet loistavasti, vaikka myönnettäköön että tilasin "Gimmen" tilalle Antiquen "Time to say goodbyen" :roll: Mutta jos tämän vuoden biiseistä saadaan aikaiseksi KUNNON soittoääniä ("T2TT" oli aika karmea, kun kuulin sen...), ehkäpä jotkut vanhoista legendoista saavat väistyä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

TOIMIVAMPI VERSIO T2TT:STA

SOITTO TX TANGO Numeroon 17255

Tämä on tosiaan enemmän alkuperäisen kuuloinen kuin aiemmin mainostamani versio.
Löytyi Antsan avulla Maikkarin teksi-tv:ltä!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tällä ko. ääni on soinut jo sunnuntaista lähtien! Aiku tää löys sen maikkarin tekstikanavalta... TOIMII...!!!!!! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja male »

Mää en viisujapaljon soittoäänenäni ole pitänyt. Diggiiloo Diggiley oli mutta ei muita.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Pitää kokeilla tuo T2TT, kiitos vinkistä. Justiinsa asentelin Like Believers Do'n. Harmi vaan kun puhelimeen ei voi perustaa enempää soittajaryhmiä, jää niin moni hyvä biisi käyttämättä mutta ovatpahan vaihtelun vuoksi varastossa. Ei niistä raaski luopua. Cry Babyn tilalle tuli ByeByeBaby, Lillille Esther Hart, yhdelle Alfia.. Eli mulla on uusia biisejä, koska en ole vanhempia, joista tykkäisin, löytänyt enkä itse säveltele. Isolla tytöllä on isojen tyttöjen lelut; puhelin!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mistä kaikkialta noita muuten saa noita viisuääniä ja vieläpä polyfonisina? Jippii on vissiin ainoa josta olen niitä löytänyt, siis tarkoitan niinku enemmänkin kun pelkkä Sertab?
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Lilli kirjoitti:Mistä kaikkialta noita muuten saa noita viisuääniä ja vieläpä polyfonisina?
Just! Polyfonisia hyviä versioita peräänkuulutetaan. Eikä mitään hissimusiikki-hammond-pläjäyksiä...
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Just! Polyfonisia hyviä versioita peräänkuulutetaan. Eikä mitään hissimusiikki-hammond-pläjäyksiä...[/quote]

Juu sehän olis vaan plussaa, jos puhelinta ei tartteis pitää äänettömällä soittoäänen takia..... tarkoitan siis, että mulla on jo aivan tarpeeksi noita 'Trio Erectus versioita' elikkä's juuri noita Asukan mainitsemia hammondeja.

No en ala liian vaativaks, kunhan nyt edes joku hyvä saitti, josta niitä löytyisi polyfonisina!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja ashanti »

TrioErectus...valitettavan moni biisi raiskataan soittoäänenä. Kuuntele vaikka muutama Kotiteollisuuden biisi soittarina. Huh huh. Mun Noponen melkein itki kuullessaan noita pahoinpitelyjä. Siis vähänkin raskaamman sarjan sävellys on täyttä kakkendaalia useimmiten. Valitettavasti. En todellakaan haluaisi mitään deja-vúta hotellin hissistä kun puhelin soi. :Eyecrazy:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Lilli »

ashanti kirjoitti:TrioErectus...valitettavan moni biisi raiskataan soittoäänenä. Kuuntele vaikka muutama Kotiteollisuuden biisi soittarina. Huh huh. Mun Noponen melkein itki kuullessaan noita pahoinpitelyjä. Siis vähänkin raskaamman sarjan sävellys on täyttä kakkendaalia useimmiten. Valitettavasti. En todellakaan haluaisi mitään deja-vúta hotellin hissistä kun puhelin soi. :Eyecrazy:
Liekö kirjoitusvirhe tuo dejavuuuu, eikös se ole se bon voyage ilmiö :lol: :lol: Tai siis hississähän sä oot joka tapauksessa ihan up yours! 8)
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Nej, Lilli, nej.... Älä mee sinne Matin saitille enään, vaikka se onkin ihanmesta paikka . Mene ettimään niitä soittareita. Minäkin menen....so not. Nukkumaan menen. Juttujen tasosta päätellen se on sekä sulle että mulle suotavaa, jopa pakollista. :oops:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Niin kait sitten, on nimittäin huemenna mäkihyppyä päivä täynnä. Ja lentokenttäilyä kans! :cry:

Mutta kuule ehkä nään sen Matin ihan livenä parin viikon päästä, tai toivottavasti en joudu pakosta näkemään...kummin vaan! 8)
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Lienenkö huono viisufani, kun en käytä mitään viisusoittoääntä?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Viisut soittoääninä

Viesti Kirjoittaja Naali »

JukkaV kirjoitti:Lienenkö huono viisufani, kun en käytä mitään viisusoittoääntä?
En minäkään, mutta minulla ei ole siihen edes mahdollisuutta. Vanhan 5110:ni aikaan ei ollut keksitty vielä mitään niin hauskaa :(
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin