Kylie

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Kylien paras sinkku:

Äänestys on voimassa 17 Maalis 2041, 12:14 asti

I should be so lucky
18
51%
Got to be certain
2
6%
The Loco-Motion
2
6%
Je ne sais pas pourquoi
3
9%
It's no secret
0
Ei ääniä
Turn it into love
4
11%
Hand on your heart
3
9%
Wouldn't change a thing
0
Ei ääniä
Never too late
0
Ei ääniä
Tears on my pillow
3
9%
 
Ääniä yhteensä: 35

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kylie

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Miten VOI olla mahdollista, ettei popin prinsessalle ole omaa ketjua? No nyt on, kun täällä on muitakin faneja, tiedän varmuudella ;)

Itse olen seurannut Kylli-tädin uraa alusta alkaen, vaikkei 80-luvulla ollutkaan lainkaan koolia tykätä mistään Stock-Aitken-Waterman -popista. Välillä meni kiinnostus deconstruction-kauden aikana, vaikka Confide In Me onkin nyt yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Ja joistakin kappaleista on aivan upeita remiksejä, kuten Did It Again (Trouser Enthusiasts miksaukset)... ja luojan kiitos Kyllikki palasi juurilleen maailman kuuluisimpien kultaisten mikropöksyjen kera.

Kävin katsomassa Kylieta konsertissa ensi kerran parisen vuotta sitten Fever-kiertueella, ja enpä ole kirkunut ja tanssinut tuolla lailla konsertissa sitten teinivuosien :puna: Tänä vuonna katseltiin Showgirl-konserttia, joka oli vähintään yhtä hyvä, vaikka kaikki kappaleet olivatkinj vanhoja. Konsertti-DVDtkin ovat kovassa tehosoitossa, Showgirkin näytettiin telkkarissa heti brittikiertueen lopuksi.

Odotan Kylien tekevän vielä kerran loistavan paluun toivottavasti parannuttuaan rintasyövästään pian. Ihana Kylie!!! <3 <3 <3
Hello Hi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kylie

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Täällä ilmoittautuu yksi ISO Kylie-fani (ei, en puhu fyysisestä koostani)...
Mä olen ollut fani heti ensimmäisestä "I should be so lucky" -singlestä lähtien. En tiennytkään, ettei ollut koolia tykätä S-A-W-tuotannoista. Minusta ne oli kaikki niin mahtavia, vaikkakin kieltämättä samantyyppistä materiaalia tuli aika monen eri artistin nimissä. Tuottajan nimen perusteella minä ensimmäisen Kylie-ostokseni teinkin. Keräsin nimittäin tuohon aikaan S-A-W-tuotantoa - kunnianhimoisena tavoitteenani saada hyllyyni ne kaikki! Haaveeksi jäi ja innostuskin sittemmin hiipui.
Kylie oli mielenkiintoinen siksi, että hän levytti aluksi tuottajatrion omalle levymerkille PWL (Pete Waterman Ltd) ja niitä oli erityisen kiva kerätä numerojärjestyksessä. Arvatkaa vaan ärsyttikö suunnattomasti, kun kaikkia ei läheskään tullut Suomeen asti. ISBSL sinkun koodi oli PWL-8.
Toinen single "Got to be certain" oli vieläkin enemmän mun makuun, sen sijaan "The loco-motion"-biisille en ole koskaan lämmennyt erityisesti minkäänlaisena/-kielisenä versiona (en edes Reetun "Kohta juna lähtee"-versioinnille).
Hyllystä löytyy nykyään cd:nä (lähes?) kaikki Kylli-tädin julkaisut ja vinyylit on vaihdettu divarissa uusiin levyihin. "Confide in me" tosiaankin lupasi erinomaista jatkoa Kylielle S-A-W:ltä lähdön jälkeen, mutta yllättäen ura hiipuikin ihan pohjamutiin. Hienoa, että hän on nyt jälleen keskuudessamme - olkoon pitkään! Eläköön Koilee.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kylie!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei mikään prinsessa, vaan JUMALATAR!
JuhaUK kirjoitti:tiedän varmuudella ;)
Eipä tässä nyt olla missään kaapissa oltu. :cool:

Mutta minulle (sattuneesta syystä) fanius alkoi kun näin On a night like this videon ensimmäistä kertaa ja sitä sitten tuijotettiin antaumuksella. Kuinka ihana kappale se olikaan. Kului hetken aikaa, ja OaNLK painui unholaan ja tv-shoppiin tuli vuosikymmenkokoelmat joita sitten katsottiin kun tylsää oli. Mutta äkkiäkös sieltäkin löytyi jotain mitä kannatti odottaa. I should be so luckya tarkoitan. Se pienikin pätkä sai jo hyppimään riemusta. (I should be so lucky ei muuten ole ensimmäinen single, ainakaan Ultimate Kylie -kansilehden mukaan, näin muistan.)
Vh1-kanavalla seurasin eräänä päivänä top100 -naisartistit listaa ja samalla löysin sen toisen Kylien kappaleen jota en voi sietää: Some kind of bliss. Toinen olisi hyvä jos siinä olisi Kylli yksin, mutta siinäpä vaikuttaakin Robbie Williams, eli kuuntelematta jää. Olisi pysynyt suosiolla sivussa.

Minun suosikkejani On a night like this on edelleen, samoin videollaan ihastuttanut Confide in me. Mutta kaikkia kuuntelen, (paitsi noita kahta edellä mainittua) melkein tauotta, silloin kun en viisuja kuuntele.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kylie

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kylien ensi sinkku oli kuin olikin Locomotion, josta minäkään en tonywernerin tavoin pidä (miksi se pitää olla joka konsertissakin mukana :evil: ), mutta se ilmestyi aluksi vain Australiassa. Englantiin saavuttuaan Kylien ensimmäinen sinkku S-A-W:n leivissä oli tosin juuri tuo ISBSL ja Locomotion julkaistiin muistaakseni vasta kolmantena täällä.
Hello Hi!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Locomotion on IIIIIIIIIIIHANA! (Tuliko tarpeeksi monta iitä?) Tosin minä nyt muistelen että ensimmäinen kappale jonka Kylie olisi laulanut, olisi ollut juuri Celebration (aika enteellinen nimi), tosin ei sinkuksi asti. Nyt olen sekaisin.
???
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kylie

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

tonywerner kirjoitti:Mä olen ollut fani heti ensimmäisestä "I should be so lucky" -singlestä lähtien. En tiennytkään, ettei ollut koolia tykätä S-A-W-tuotannoista. Minusta ne oli kaikki niin mahtavia
Hehe, just ajattelin samaa, kun luin JuhaUK:n viestin. Olin tosin aika pieni ihminen vielä tuohon aikaan, joten en hirveästi ymmärtänyt cooliuden päälle muutenkaan. Kyllin kasetti vaan punaisiin korvalappustereoihin, neonvärejä päälle ja menoksi. :mrgreen:

Mutta joo, mun fanitus jäi sinne 80-luvulle (vai jatkuikohan vähän ysärin puolellekin, en muista). Tarkoittaen lähinnä sitä, että uudemmasta tuotannostaan tunnen lähinnä hitit. Ihan hyviltä ne kuulostavat, ei siinä mitään.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kyllä tuo S-A-W-tuotanto on sitä ainoaa oikeaa Kylietä omasta mielestäni. Vaikka siihenkin tutustuin sen tiedostaen vasta vuosituhannen vaihteessa. Kaksi ensimmäistä levyä (Kylie / Enjoy Yourself) ovat sitä parasta hömppää, Rhythm Of Love ja Let's Get To It vielä menettelevät.

Deconstruction-kausi nyt on todellista kuraa, vain muutama kuuntelemisen arvoinen kappale. Lights Years taas toi Kylien hetkeksi takaisin huippulevyjen tielle. Nyt vain on linja alkanut taas lipsua.

Pitääkin pistää "Kylie's Non-Stop History 50+1"-levy soimaan!
KuvaKuva
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kylie

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, se on aivan totta että ärsyttävä "The loco-motion" oli ensimmäinen Kylie-julkaisu, mutta kuten JuhaUK totesi se julkaistiin vain Kyllin kotimaassa Australiassa. Minä laskin uran alkaneen ensimmäisestä kansainvälisestä julkaisusta... :cool:
Tietenkin junalaulu otettiin mukaan myös Kylien albumille, mutta siitä tehtiin Britanniassa kokonaan uusi versio S-A-W-saundein. Se oli tosiaan kolmas singlelohkaisu "Kylie"-albumilta ja neljäs oli melko vaatimaton perusdiskoilu "Je ne sais pas porquoi", joka sekin Kylie/SAW-huumassa singahti Britti-listan sijalle 2.
Sitten tuli jouluksi Jason Donovanin kanssa duetoitu "Especially for you" joka tietenkin meni listaykköseksi, kuten toisen Kylie-albumin eka single "Hand on your heartkin", joka on ehkä suosikkini Kylie-lauluista kautta aikojen. Muut tokan levyn sinkut olivat aika peruskamaa (Wouldn't change a thing, Never too late ja pakollinen coverbiisi "Tears on my pillow").
"Tears on my pillow" soi muuten myös Kylien tähdittämässä 1950-luvulle sijoittuneessa nuorisoelokuvassa "The delinquents", jonka kävin katsomassa ihan elokuvateatterissa :)
1990-luvun alussa tyyli vaihtui vähän räväkämmäksi ja kukkamekot lensivät nurkkaan. Tuloksena ilmestyi mainio sinkkukvartetti "Better the devil you know", "Step back in time", "What do I have to do" ja "Shocked" jotka löytyvät kaikki Kyllin kolmannelta älpykältä.
Neljäs SAW-levy olikin sopimuksen edellyttämää pakkopullaa, kun kaikki muutkin artistit olivat jo hylänneet uppoavan hittitehtaan. Sinkutkin olivat tosi kehnoja ja menestyivät huonosti. Vain "Give me just a little more time" sijoittui kärkikolmikkoon.
Deconstruction-aikakausi alkoi näyttävästi, kun "Confide in me" meni Brittilistan kakkoseksi überseksikkään ufovideon siivittämänä.
Paluu tapahtui vasta vuonna 2000, kun "Spinning around" nousi ykköseksi ja sai peräänsä liudan topten-hittejä.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kylie

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Omat suosikkini ovat ULTIMATEKYLIE dvd eli 32 videota + bonusta :rakkaus: sekä KYLIEFEVER2002 in concert - live in Manchester --> LIMITED EDITION
Includes: 2hr concert, 30min behind the scenes dokumentary, live projections & photo gallery plus bonus 72min live cd

Kaikista upein tv:stä näkemäni KYLIEn esitys on Can´t get blue monday out of my head at The BRIT Awards -juhlassa. Pakko myös toteta, että rakastan I BELIEVE IN YOU -laulun originaalia versiota sekä Mylo vocal mix, Skylark mix, yms. ihanuuksia.

Eikä ihailuni kohdistu pelkästään Kylieen, vaan myös pikkusisko DANNII :rakkaus: on tosi "hot" artisti <3 :rakas:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Kylie

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihana Kylie!
En ole ollut samanlainen hard-core fani kuin Madonnan suhteen, mutta kyllähän tuolta levyhyllystä löytyy montakin Kylie-tuotetta!
Loistavia biisejä vaikka kuinka paljon.:

Better the devil you know, Step back in time, Kids, Come into my life,
Confide in me, Can`t get you out of my head ja varsinkin ON A NIGHT LIKE THIS!!! :peukku:

Neljä viimeisintä Kylien levyä on hankittu ja Kylie Fever- Live in Manchester 2002 dvd!

PIDÄN SIIS PALJON!! :D

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kylie

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Oletteko muuten kukaan ostanut sitä Ultimate Kylie-kokoelmaa (tietenkin olette, tyhmä kysymys)? Minua kun ärsyttää, ettei siinä ole mukana Your Disco Needs You:ta, joka ilmestyi sinkkuna vain Saksassa. Siis eihän tuo kokoelma ole täydellinen ilman tuota klassikkoa :evil: (No, onhan minulla toki se sinkku :puna: ) Hmm, pitääpä tarkastaa onko Saksassa tullut eri versio kokoelmasta...

Muoks: no onpa todellakin, mutta DVD:stä ei... kun haluan sen videon nimenomaan.

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B ... 58-4144519
Hello Hi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kylie

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Loistava biisi "Your disco needs you"!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Vous êtes jamais seul!
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Kylie

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Kylie on aivan ihana, fanaattisin ajanjakso on Rhythm Of Life-aikakausi ihkuine sinkkuineen. Spinning Around toi menestyksellään myötäiloa (oli semmoinen toldyouso-fiilis). Confide In Me, Where The Wild Roses Grow Nick Caven kanssa, On A Night Like This, In Your Eyes, Chocolate ja I Believe In You, Finer Feelings sekä Hand On Your Heart ovat iskeneet kunnolla ja onhan Kyllillä mahtavia albumiraitoja ja B-puoliakin. Come Into My World, Give Me Just A Little More Time, Celebration, Locomotion & Word Is Out ovat jättäneet kylmemmäksi, joskin kyllähän niidenkin videoita mielellään katselee :roll:

Monet Madonna-fanaatikot (pidän itsekin Maddiesta) suhtautuvat vihamielisesti Kylli-tätiin. Mutta näin taitaa sitten olla muidenkin "kilpailevien" naisartistien kohdalla. Kummaa epävarmuutta(ko?).Mielestäni molempia yhdistää että ovat kuvaksellisia ja muuntautumiskykyisiä ja riskejä pelkäämättömiä ammattilaisia. Ai että jos Kylli tekee sen jazz-levynsä...
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Kylie

Viesti Kirjoittaja JVN »

Ihana Kylie!

Kylieltäkin löytyy muuten pikkuisen mutkan kautta "euroviisutausta". "On a night like this"-biisi nimittäin sävellettiin alunperin Anna Vissin englanninkielistä levyä varten. Hitiksi sen tosin nosti vasta Kylie "light Years"-levyn aikanaan :) Muistelisin että Pandorakin joskus oli meinannut ko. kappaleen levyttää...

Mun suosikki-kyllilevy on juuri se kolmas, jolta löytyy Better the devil you know etc. Fever-levystä pidin vain nimibiisistä, Light Years ja Body language toimii :) I believe in you oli jo syntyessään klassikko.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kylie

Viesti Kirjoittaja Violette »

Confide In Me on upea biisi. Tykkäsin siitä jo 1995 ja pidän edelleen <3

Ja on Kylie muutenkin ihana :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kylie

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Minun Kylli-innostus tulee ja menee. Where The Wild Roses Grow on ihan mieletön biisi, Better the devil ym. aikalaisensa uppoavat kanssa, mutta valitettavasti neidin tuotantoon mahtuu myös paljon sellaista, joka ei levylautasellani kauaa kulu.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Kylie

Viesti Kirjoittaja Naali »

Te kuitenkin tiedätte, niin kysynkin: onko tuo Ultimate Kylie -DVD sellainen, jossa on musiikkivideot eikä esim. mitään livejuttuja? Tuli kauhea hinku ostaa joku Kylien DVD, mutta cdoninkin selostukset ovat mitä sattuu.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Kylie

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

musavideoita joo, meiltä toi löytyykin ja kaikki musavideot siinä taitaa olla, eikä oikein muuta..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kylie

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä. Ehdottomasti. Juuri näin.
Ultimate Kylie sisältää popprinsessan musiikkivideot ja se tuli tuossa viime viikolla oikein todistettua, kun ostin (vihdoin ja viimein) ko. DVD:n paikallisesta ale-hintaan (15 e). Aivan mahtava paketti onkin. Varmasti ensimmäinen musa-dvd, jonka olen katsonut yhdeltä istumalta skippaamatta yhtään kappaletta yli.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kylie

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ultimate Kylie DVD on kannattava ostos.

Harmikseni siitä puuttuu todellakin hauska Pet Shop Boys -tyylinen Your disco needs you -musavideo, mutta muuten äänite on LOISTAVA.
Suosittelen lämpimästi.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Kylie

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti:musavideoita joo, meiltä toi löytyykin ja kaikki musavideot siinä taitaa olla, eikä oikein muuta..
Ihan kaikkia ei siinä (ikävä kyllä) ole. Paria jäin ihan kaipaamaan, kuten "Word is out" ja "If you were with me now"...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kylie

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ja sitten vaan pystyyn äänestys Kylien parhaasta biisistä? Vähintäänkin yhtä vaikea tehtävä kuin tuo Madgen vastaava äänestys...

Avatar
Say you will
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 09 Syys 2005, 15:28
Paikkakunta: Tampere

Kylie

Viesti Kirjoittaja Say you will »

Violette kirjoitti:Confide In Me on upea biisi. Tykkäsin siitä jo 1995 ja pidän edelleen
Itekin tykkäsin tosta biisistä. Muuten ei Kylien tuotanto innosta..
Throw down your gun, you might shoot yourself.
Or is that what you're tryin' to do?

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Robby kirjoitti:Vähintäänkin yhtä vaikea tehtävä kuin tuo Madgen vastaava äänestys...
Ehei, ei ole Better The Devil You Know'n voittanutta! :peukku:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kylie

Viesti Kirjoittaja Robby »

Jvvv kirjoitti:
Robby kirjoitti:Vähintäänkin yhtä vaikea tehtävä kuin tuo Madgen vastaava äänestys...
Ehei, ei ole Better The Devil You Know'n voittanutta! :peukku:
Se mullakin taitaa kärjessä olla...mutta kyllä Confide in me on siinä heti kannoilla....

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Voisi vaikka näin sairasloman kunniaksi yrittää pitää Kylli-maratonin: Live In Sydney ja Greatest Hits -dvd:t. :cool: Livelevyä en ole vielä ehtinyt koettaakaan, videokokoelmalta valikoinut parhaat palat.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kylie

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Joo, Kuppilasta innostuneena pitäisi katsoa tänään KYLIEFEVER 2002 konsertti Manchesterista. Toivottavasti ei ole samanlaisia välihuutoja kuin Westlifen keikalla, että joka laulun väliin piti huutaa "Manchesteeerr..." yleisön huudattamiseksi.

Häpeäkseni tunnustan, että mukana tulleen 72min [bonus, live] cd:n olen kuunnellut vasta kerran läpi. :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Kylie

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ostin kesällä tuon UltimaKylie dvd:n, mahtavaa katseltavaa :rakkaus: Ja Saksasta sen sai vielä puolet halvemmalla kuin Suomesta :p
Can't get blue monday out of my head-live on kyllä aivan mahtavaa katseltavaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Kylie

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä tykkäsin ihan sikana siitä kasari-ysäri-alku-KYLIEsta! Tää uus ei nyt niin hirmusti hetkauta, mutta menneisyyden diggauksien takia seuraan toki neitokaisen uraa edelleenkin. IHANAT STOCK-AITKEN-WATERMANin pop-keitokset!!! :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vastaa Viestiin