Oheistapahtumat

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Robby »

HercXen kirjoitti:Entä mitä muuta häppeninkiä pitäisi olla silloin toukokuussa. Pitäähän Suomeen tuleville kisavieraille ja esiintyjille olla tarjolla jotain. Mitä? Kisapaikoilla kiertäneet viisufanit tietää varmaan hyviä ideoita myös oheistapahtumiin.
No ei olis varmaan hullumpi idea, ottaa mallia Ateenasta siitä, että EuroCafeessa vierailisivat entiset Suomen viisuedustajat...Ei nyt ehkä Pave eikä Kojo, mutta vaikka Geir, Jari, Laura, Anneli, Ami, Monica, Katri, Sonja, MARION, Vicky ja tietty CatCat :)

Ja jonnekin pitää ilman muuta järjestää Viisukaraoke. Arvatkaa vaan olisko suosiossa fanien keskuudessa! :mrgreen: (eri asia kuka sitä mylvintää kestäisi kuunnella...)

Jaoin väliaikanumeroehdotuksista omaksi aiheeksi /bm

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Viisufaneillehan voisi järjestää kännykänheittoa, faninkantoa ym. suomalaisia perinnekisoja.
Riskinä seniorilaumat

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Mitenkäs sitten tämä EuroClub siellä Ateenassa toimi? Maksullinen? Mitään ohjelmaa?

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Robby »

kaappimörkö kirjoitti:Mitenkäs sitten tämä EuroClub siellä Ateenassa toimi? Maksullinen? Mitään ohjelmaa?
Ateenassa EuroClub oli ilmainen ja juomaa niin paljon kuin jaksoi (yhtä iltaa lukuunottamatta, kun drinkkiliput loppuivat järjestäjiltä kesken)...

Meidän pitää ehdottomasti saada hyvät viisudeejiit ja joku iso ja hohdokas paikka EuroClubille! Onhan täällä Helsingissä (olettaen että kisat järjestetään täällä) kaiken maailman kippoloita, mihin Clubin vois pistää pystyyn. Isosta Robastahan vois vääntää oikein viisukadun. Sille sais sitten EuroCafen ja EuroClubin ja mahdollista muuta tapahtumaa. Kadun baarit pitäisi jotenkin värvätä mukaan viisuhumaan. Viisutarjouksia ja tapahtumia kaikkiin kippoloihin. Ja viisuliput ja logot liehumaan kadun ylle.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Robby kirjoitti:Ateenassa EuroClub oli ilmainen ja juomaa niin paljon kuin jaksoi (yhtä iltaa lukuunottamatta, kun drinkkiliput loppuivat järjestäjiltä kesken)...
Siis ilmainen akkreditoiduille henkilöille, muilla kisaturisteilla ei ollut paikalle mitään asiaa ja juomaa sai vain niitä drinkkilippuja vastaan joiden vonkaaminen oli kyllä aika rasittavaa. Taisivat jaella niitä pärstäkertoimen perusteella. :niinpa: Ei silti, kiva paikka se oli, mutta toivon, että Suomen Euroclubilla juomaa saa myös ostaa, jos tarjoilu ei ole koko iltaa ilmaista. Ateenan Euroclubillahan juomaa ei saanut edes rahalla sen jälkeen, kun drinkkilippuja ei enää saanut.

Euroclubilla järjestettiin siis bileitä, sinne mm. tuli vuoden viisuartisteja livekeikkoja heittämään.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Robby »

Siis jäikö joku niitä lippuja ilman muinakin kuin sinä yhtenä iltana? Mä olin kyllä joka ilta siellä, eikä ollut mitään ongelmia.

Mutta kyllä sais olla ilmaiset juomat koko illan Helsingissäkin akkreditoituneille. Muille voisi järkät muita viisubileitä virallisella EuroRoballa :D

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Violette kirjoitti:Siis ilmainen akkreditoiduille henkilöille--
Ja suomen kielellä...? :puna:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Robby kirjoitti:Siis jäikö joku niitä lippuja ilman muinakin kuin sinä yhtenä iltana? Mä olin kyllä joka ilta siellä, eikä ollut mitään ongelmia.
Taisin olla siellä lauantain lisäksi vain yhtenä iltana, jolloin sain lippuja yhteensä kai kolme. Kuten JuhaUK sanoi, aika nöyryyttävää käydä kerjäämässä niitä koko ajan. Ja lauantainahan juomaa annettiin sitten loppuvaiheessa ihan ilman niitä lippujakin, joskin pari kertaa baarissa ei mulle tarjoiltu, poikaystävälleni sen sijaan kylläkin, koska mulla ei drinkkilippuja ollut. En tiedä, mikä logiikka tuossa oli. Ja ei, en ollut liian kännissä. :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Halla »

Robby kirjoitti: Mutta kyllä sais olla ilmaiset juomat koko illan Helsingissäkin akkreditoituneille. :D
Jos näin käy, niin minä lupaan.... :cool:
Ja olisihan tuo kovin kivaa, jos tulevalle Euroclubille pääsisivät myös tavis-fanit (lue: minä lol).
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Robby »

Violette kirjoitti:
Robby kirjoitti:Siis jäikö joku niitä lippuja ilman muinakin kuin sinä yhtenä iltana? Mä olin kyllä joka ilta siellä, eikä ollut mitään ongelmia.
Taisin olla siellä lauantain lisäksi vain yhtenä iltana, jolloin sain lippuja yhteensä kai kolme. Kuten JuhaUK sanoi, aika nöyryyttävää käydä kerjäämässä niitä koko ajan. Ja lauantainahan juomaa annettiin sitten loppuvaiheessa ihan ilman niitä lippujakin, joskin pari kertaa baarissa ei mulle tarjoiltu, poikaystävälleni sen sijaan kylläkin, koska mulla ei drinkkilippuja ollut. En tiedä, mikä logiikka tuossa oli. Ja ei, en ollut liian kännissä. :mrgreen:
Mä kyllästyin siihen lappujen hakemiseen muistaakseni kolmantena iltana ja ilmoitin baarimikoille, ettei heru lippuja. Ja ne oli ihan megessä, eikä mun sitten tarvinnut enää niitä lippuja antaakaan :D

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mäkin yritin tota, mutta ei tippunut juomaa silti. :niinpa: Kai ne vaan ei tykänneet mun naamataulusta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Violette »

kaappimörkö kirjoitti:
Violette kirjoitti:Siis ilmainen akkreditoiduille henkilöille--
Ja suomen kielellä...? :puna:
No se on sellainen ennen kaikkea lehdistöä varten kehitetty kulkulupa, jolla pääsee mm. lehdistötilaisuuksiin, harjoituksiin ja lehdistön käyttöön varatuille koneille - ja niihin ilmaisen viinan bileisiin ;) Euroviisuissa on myös käytössä nk. faniakkre, jolla pääsee myös seuraamaan melkein kaikkia lehdistötilaisuuksia, harkkoja ja bileisiinkin pääsee.

Selittäkää joku paremmin, jos jaksatte :niinpa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ja se läpyskä on kyllä viisuissa kultaakin arvokkaampi!!!!!!!!!! Mummokin lähtisi myyntiin, jos muuten ei akkrea heruisi :mrgreen:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en niin ole tuo akkren perään, vaikka en kyllä poiskaan antaisi, jos sellaisen saisin. lol Mutta kivahan se olisi muiden viisuilijoiden kanssa jatkoilla, vaikka sitten ihan maksaisikin omat juomansa. lol

Mua ärsyttää pikkasen jo valmiiksi, että tuon ilmaisen viinan perässä paikalle hösäävät myös sellaiset ihmiset, joilla on suhteita, mutta ei (edes ammatillista) kiinnostusta itse viisuja kohtaan. :niinpa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Elikkäs voiko tuon faniakkren ostaa? :raaps:

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Pitää kaiketi todistaa olevansa tosifani siten että kuuluu faniyhdistykseen. :'(
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tämän vuoksi Ateenassa oli myös EuroCafé eli Ogaen ylläpitämä kahvila, jossa myös kävi viisupiireistä tuttuja ihmisiä pyörähtämässä ja esiintymässä. Sinne ei tarvinnut akkrea. :peukku:

Semmoinen myös Suomen viisuihin! ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Violette »

kaappimörkö kirjoitti:Elikkäs voiko tuon faniakkren ostaa? :raaps:
Ei, sellaisia haetaan YLEn kautta. Tänä vuonna faniakkreja välittivät molemmat faniyhdistykset.

Pressiakkren taas saa, kun tarjoutuu tekemään jollekin lehdelle tai muulle medialle viisureportaaseja paikan päältä. Useimmiten siihen tarvitsee jonkinlaisia suhteita mediaan, mutta käsittääkseni moni on onnistunut hankkimaan pressiakkren ihan vain soittelemalla aktiivisesti paikallislehtiin ym. ja tarjonnut palveluksiansa. Pressiakkren saaneet kertokoon enemmän, mulla oli tosiaan vain faniakkre.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja itikka »

EuroClubitkin on muuten omanlaisiaan. Ymmärtääkseni Kiovassa oli akkrettomille paikallisille ihan oma jono, jolla pääsivät EuroClubin keskustilaan ja käsittääksi osa pääsi ihan bileisiin asti. Mutta en sitten tiedä oliko sielä joku kutsusysteemi tai naamavippi näille paikallisille käytössä. Eli Ateenan tapa ei ole pakosti Suomen tapa. ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja tomato »

Kuka Euroclubin kulut maksaa?
Minä en ainakaan halua luparahoistani maksaa viisufanien viinanjuontia.
Viimeksi muokannut tomato, 29 Touko 2006, 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was tomi...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ehdotan OGAE Finlandia kustantajaksi. ;)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Jos kerta OGAE on aiemmin järjestänyt niin miksei Suomessakin :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

EuroClubilta olisi ensi vuonna mukava saada myös jotain syötävää juotavan lisäksi. Ja toivottavasti maksuvälineinä käyvät niin drinkkiliput kuin rahakin.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja tomato »

Suomalaisia perinneruokia tarjolle ;)
Was tomi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ei missään nimessä mitään nakkisoppaa tai hernekeittoa! Karjalanpiirakoita, päällä jotain hyvää ois ihan kiva. :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Karjalanpiirakka GMW:n tapaan... ;)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Jos mä saisin päättää, niin tarkoiltas suomalaisia marjaleivoksia, karjalanpiirakoita, juustoja ja Elyseetä :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Älä unohda Elysee-kuoharia, jaloa ja aitoa suomalaista :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Robby kirjoitti:
kaappimörkö kirjoitti:Mitenkäs sitten tämä EuroClub siellä Ateenassa toimi? Maksullinen? Mitään ohjelmaa?
Ateenassa EuroClub oli ilmainen ja juomaa niin paljon kuin jaksoi (yhtä iltaa lukuunottamatta, kun drinkkiliput loppuivat järjestäjiltä kesken)...
No olet kyllä sitten räpytellyt ansiokkaasti silmäripsiäsi, sillä kyllä meillä kaikilla muilla oli isoja vaikeuksia saada juomaa. Se tyyppi ei antanut kun noin kaksi-kolme illassa, ja baarin takaa ei todellakaan ilman lippuja herunut mitään. Ehkä se haittasi, kun olin siellä miltei joka ilta ja naama tuli tutuksi :puna:

Mutta surkeat järjestelyt, ettei saanut juomaa edes rahalla tai kerjäämällä.
Hello Hi!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Oheistapahtumat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Valkeakosken liikuntahallissakin on ollut vissiin joskus tulipalo :shock: :roll: niin, että asiaan...

Toi on kyllä todellakin hyvä huomio, että tulis jotain purtavaakin saada (pizzapaloja, sämpylää) ja juotavaa ihan rahallakin, eikä pelkästään drinkkilipuilla. Jos nyt sitten vaan pelkkiin drinkkilippuihin päädytään, niin toivottavasti edes vettä olis saatavilla ilman lippuja.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Lukittu