Tartu mikkiin

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Terveisiä tutusta Tohlopista!
Kävin tänään Riihimäen karaokeyhdistyksen porukan mukana uuden musiikkivisailun nauhoituksissa Tohlopissa.
Tartu mikkiin musiikkivisa alkaa kakkosella ensi syksynä ja tulee ulos joka perjantai klo 21. Ohjelman juontaa Sami Hintsanen.
Formaatti on tanskalainen ja ennen kuvausten alkua meille näytettiin alkuperäistä tanskalaista ohjelmaa. Siinä ohjelmassa kisaili mm. Jacob Sveistrup ja yhtenä kilpailukappaleena oli mm. "Skibet skal selje i natt" :)
Ideana on että kaksi kahden hengen julkkislaulajajoukketta yrittää arvata etukäteen nauhoitetuista tavisten karaoke-esityksistä, mitä kappaletta he laulavat. Nopein arvaaja painaa nappia ja jatkaa laulamista. Sitä on vaikeutettu hieman ja tavisten esityksistä kuuluu vain laulu. He ovat laulaneet esityksensä kuulokkeet päässä (joista he ovat itse kuulleet musiikin). Myös nuo karaokelaulajat ovat päässeet studioon ja heitä näytetään heidän oman esityksensä aikana. Tuttuja karaokeyhdistysläisiä oli otettu mukaan lopulliseen ohjelmaan muutamia. Harmi etten itse päässyt silloin paikalle, kun lauluesityksiä nauhoitettiin. Tai no: harmi ja harmi - en välttämättä haluaisi itseäni nähdäkään televisiossa laulamassa. Tosin siihen tarjoutui vielä uusi tilaisuus, saa nähdä käytänkö sen hyväkseni :D
Tässä jaksossa vieraina oli Tumppi Varonen, Jani Wickholm, Muska ja - ihana yllätys - Katri Ylander! Ihana Katri! Tosi laaja repertuaari tytöllä - tiesi melkein biisin kuin biisin ja vetäisi ne suvereenesti. En kuitenkaan spoilaa, että mitä biisejä kuultiin. Selvittäkää itse syyskuussa!
Lopussa tuli vielä bonustehtävä, jossa laulajat lauloivat duettona etukäteen valitun kappaleen, jonka karaoketekstiin oli upotettu 10 virhettä. Jos he osasivat laulaa oikeilla sanoilla väärien paikalla, napsahti heille aina yksi piste.
Kaikissa kappaleissa tulee laulunsanat karaoketyyliin myös tv:n katsojille ruutuun. Hauska ohjelmaidea - tosin hieman tuli Bumtsibum mieleen. Mukavaa kuitenkin että musiikkiohjelmia tehdään edelleen televisioon  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Lordi »

[Tuttuja karaokeyhdistysläisiä oli otettu mukaan lopulliseen ohjelmaan muutamia. Harmi etten itse päässyt silloin paikalle, kun lauluesityksiä nauhoitettiin. Tai no: harmi ja harmi - en välttämättä haluaisi itseäni nähdäkään televisiossa laulamassa. Tosin siihen tarjoutui vielä uusi tilaisuus, saa nähdä käytänkö sen hyväkseni :D

Tietysti käytät  :peukku: ja kiva et tällänen ohjelma on sit tulossa :)

Avatar
Kujakissa
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 221
Liittynyt: 15 Marras 2004, 12:26
Paikkakunta: Pohjois-Suomi ja Portugali

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Kujakissa »

Niinhän tuo ohjelma alkaa TV2:lla syyskuulla. Esimakua ohjelmasta tulee 1. elokuuta klo 20.50. Ohjelma on saanut myös omat kotisivut:

http://www.yle.fi/tartumikkiin/jaksot.htm
Viimeksi muokannut Kujakissa, 01 Elo 2006, 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Oltiin hotellilomalla tossa joku aika sitten Porissa ja siellä hotellissa näkyi Saksan RTL. Siellä pyöri just sopivasti ohjelman saksalainen versio... ja vieraana oli mm. Joy Fleming  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Pete »

Näin jonkun pitkähkön mainoksen tästä ohjelmasta, ja kukas siellä oli laulamassa!?

No TIETYSTI tunteiden tulkkimme JOHANNA FÖRSTI! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Tätä ohjelmaa on mainostettu monta kertaa, mutta onhan siellä viisusetänikin mukana laulamassa :joojoo: :peukku:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Eka jakso tulee siis perjantaina 1.9. ja jokainen jakso uusitaan aina seuraavana lauantaina. Tokassa jaksossa 8.9. on vieraana mm. Annika Eklund! Milloinkohan mahtaa tulla jakso, jossa Katri Ylander ja minä ollaan  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jos jota kuta karaoken ystävää kiinnostaa päästä mukaan Tartu mikkiin ohjelmaan laulamaan tai vaikkapa vain studioyleisöksi, niin ottakaapa yhteyttä privaviestillä :)

Minulla syyskuun kuvausaikataulu, jolloin he kuvaavat useampanakin päivänä mm. pääkaupunkiseudulla ja Tampereella niitä karaokepätkiä, joiden pohjalta artistit sitten kisailevat varsinaisessa ohjelmassa. Ohjelman konseptiin kuuluu myös, että ennakkopätkän esittäjä on mukana myös studiossa kannustusjoukkoineen!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Tampereellahn nämä kuvataan eikös vaan, ja päivisin eli siinä suhteessa ei onnistu :/

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Itse itseäni toistaen:
tonywerner kirjoitti: Minulla syyskuun kuvausaikataulu, jolloin he kuvaavat useampanakin päivänä mm. pääkaupunkiseudulla ja Tampereella niitä karaokepätkiä
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Yksinpuheluani jatkan täällä... Katsoikos tämän ekaa jaksoa kukaan? Ruudussa näytti aika tylsältä, vaikka esitykset kyllä paranivat loppua kohden. Sen Marika Tuhkalan määkiminen vain otti korviin.
Hintsanen on aika ärsyttävä juontaja käsieleineen. Kas kun ne tähän ekaan jaksoon valitsivat nuo kaikki tuntemattomimmat ja tylsimmät vieraat?  :/
Joka tapauksessa on kiva, että Suomessa on edes yksi viikottainen musiikkiohjelma, jossa artistit saavat laulaa livenä...  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Naali »

Katoin ekan puoliskon ennen Almodóvar-leffan alkua. Suhtauduin aika epäilevästi ennakkoon, mutta oikeastaan minulla oli ihan hauskaa ohjelman parissa. Ohjelma ei ole mitään huippuihmeellistä, mutta tarkoitus onkin kai ollut keksiä tuollaista leppoista koko perheen viihdettä perjantaisaunan jälkilöylyksi. ;)

Vähän kyllä jäi kalvamaan koko konsepti. Ainakin minä arvasin biisit joko heti tai en arvannut ollenkaan. En tiedä, onko kilpailu pidemmän päälle kauheen mielekästä seurattavaa, jos tehtävät ovat aina joko liian helppoja tai liian vaikeita.

Minäkin ihmettelin vierailijavalintoja. Sellaisia noubadeja ekaan jaksoon, en ymmärrä. ??? Lisäksi pelkäsin aluksi, että vuorossa on joku soul-teemajakso, kun kaikkien soul-kytköksiä painotettiin.

Juontaja oli kyllä yksi köyhän miehen Marco. Ne käsiliikkeet menivät hieman överiksi. :rofl:

Mielellään tuota katsoo, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Hyvät vierailijat saavat varmaan varmemmin telkan ääreen.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Clara »

Yllättävän vähän tarvitsi itse asiassa vaivaantua  :heh:

Tuhkalan "joikaus" välillä kyllä ihan hirviää  :roll:
Ja Hintsasen käsiliikkeet ihan älyttömiä  :/

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Naali vei jalat suustani...

Just tommosta "saunan jälkeen" viihdettä. Ei ole niin väliä, vaikka ei muistaisi/ehtisi katsoa, mutta jos sattuu olemaan kotosalla niin siinähän se pyörii...

Samaa mieltä myös kilpailu-aspektista. Se ei ole kovin kummoinen. Aika monta biisiä jäi kyllä multa tunnistamatta, vaikka olivat ihan tuttuja... Ja muutamista ihan jännäsin, että "Mikäs tämä nyt onkaan... Kun on niin tuttu..." ...

Mun on tietty kiva bongailla ruudusta myös tuttuja, kun aika moni meidän yhdistysläisistä on laulanut niitä karaokepätkiä... Nauratti tapaus, kun yksi meidän naispuolinen jäsen oli niin ylpeä, että "Häntä pyydettiin peräti kahteen ohjelmaan" :ylppis: Kunnes siellä kuvauksissa valkeni, että mitä huonommin ja vaikeasti tunnistettavammin lauloi, sitä suuremmalla todennäköisyydellä pääsi itse ohjelmaan  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo, sitä mietin minäkin, että jos ohjelmassa tulee vain sellaisia ihan käsittämättömiä tulkintoja, en kyllä kestä katsoa. Onneksi osa oli kuitenkin ihan hyvinkin laulettuja, ja ne bonukset olivat lähinnä älyttömiä. :mrgreen: En saa mitään kiksejä siitä, että joku laulaa huonosti. Lähinnä nolottaa sellainen.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tulihan tämä katsottua. Ihan samoilla linjoilla olen, että ei haittaa pätkääkään, jos jää joku jakso näkemättä, mutta jos ei muuta ole, niin voihan tuon katsoa.

Johanna Försti lauloi ihan hyvin ja ainakin paremmin kuin viisukarsinnoissa! :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Tanja lauloi ihanasti "Sata salamaa"  ja toivottavasti levytysura
lähtee hänelle käyntiin.  Ainakin pääsi mukaan Suomen
MM-karaokejoukkueeseen laulamaan eli ei ihan huono laulaja.

Pakkohan ohjelma oli katsoa Sami Saari hurmurin takia. 
Siinä on mies ja ääni. :ihana:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jos mulla ois ollu pyssy niin oisin ampunut ne akat!!! Kamalia virtahepoja!!!!! :tulta:

MÄ VIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! :yrjo:
Viimeksi muokannut gentedimare, 02 Syys 2006, 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Fabrizio kirjoitti: Tanja lauloi ihanasti "Sata salamaa"  ja toivottavasti levytysura lähtee hänelle käyntiin.
Olikos se viehko blondiini siis sinun tuttavasi? Persoonallinen tumma ääni oli tytöllä ja ulkomuotokin, kuin artistilla  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re : Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja male »

Jotenkin teennäinen ja tekopirteä ohjelma, en pitänyt.  :eiei: Ja miksi ne on valinnut ensimmäiseen jaksoon kaksi naista, joista kukaan ei ole koskaan kuullut ja kaksi äärimmäisen ällöttävää miestä.  :niinpa:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

tonywerner kirjoitti: Persoonallinen tumma ??ni oli tyt?ll? ja ulkomuotokin, kuin artistilla 
Sen verran oli tyk?tty niin Tanjan "sata salamasta" kuin ulkon??st?kin, ett? oli

pyydetty yll?tt?en uudestaan nauhoituksiin (ilmeisesti tiistaina?).

LIS?YS; laulamassa taas 29. syyskuuta.  :cool:
Viimeksi muokannut Fabrizio, 04 Syys 2006, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Katsoin ekan vartin, mutta ei taida olla mun ohjelma. Harmi. Iskelmistä sais telkkuun vaikka mitä kivaa.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minä kyllä tykkäsin. Lauloin joka kipaleen innolla mukana niin että torppa tärisi :kuulokkeet2: :hiphei:
Bra vibrationer!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, huomasin saman, että teki itsekin laulaa mukana  :joojoo:
Semmoinen harmiton hyväntuulen yhdessäolo-ohjelma... ja eihän ohjelma voi läpeensä paha, jos samassa jaksossa mukana on kolme viisukytkös-artistia ;)
Paljon mielenkiintoisempi oli tämä toinen osa, kun siellä oli ihanat neitokaiset Heidi ja Annika - hehän ovat kuin kaksi marjaa :) :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ilman Annikaa en olis kyllä jaksanut tuota jaksoa katsoa... Pojat oli ihan megaärsyttäviä, eikä tuo Heidin laulantakaan kovin kauniilta kuulostanut  :roll:

Ja sen juontajan vois vaihtaa, tai ainakin sulkee sen mikrofonin lauluen ajaksi... Muutenkin ihme pelleilyä niiden mikkien kanssa. Kaikilla on se mikki päässä kiinni, mutta laulettaessa pitäisi käyttää irtomikkiä, mutta niillä ei tunnu olevan mitään merkitystä  ???
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Annikan takia minäkin tuon katsoin,
Heidillä oli meno päällä koko ajan (mitähän se oli juonut ennen lähetystä, kun olis halunnut olutta kesken kaiken...)
Poijaat oli ihan vastaantulijoita.

Olihan siina hyviä kappaleitakin, niiku Careless Whisper ja I'm so excited.

Jee tyttöenergiaa jee
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

mangolassi

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Juontaja on aivan liian päällekäyvän megamukainnostunut, vahvaa vähemmälläkin, kiitos! Annika oli tämäniltasista laulajista paras. Mitähän ne heput siellä teki? Pöh!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kaikki vissiin tietää ketkä kolme ohjelman esiintyjistä olivat noita mainitsemiani "viisukytkettyjä" kun ketään ei kiinnosta  :(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No kyllä minä ainakin tiedän ketkä KOLME oli viisukytköksen omaavia....

Heidi on muuten ihan loistava persoona, mutta se korkeelta laulaminen kuulostaa kyllä ihan vinkuvalta sialta..... Minä ainakin kaipaa CAMPHEIDIÄ!! "Sinä jatkoit Riikaan, minä takas Helsinkiin....."  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Pete »

tonywerner kirjoitti: Kaikki vissiin tietää ketkä kolme ohjelman esiintyjistä olivat noita mainitsemiani "viisukytkettyjä" kun ketään ei kiinnosta  :(
No, minä en tiedä sitä kolmatta, mutta en vaan ilennyt sitä kysyä. :puna:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin