Laura

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30499
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Laura

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Laura

http://www.lauravoutilainen.fi

Kilpailee Tohlopissa 4. alkuerässä 10.2.

"Kosketa mua"
säv. Maki Kolehmainen, Mats Tärnfors
san. Tracy Lipp, Mats Tärnfors, Martti Vuorinen
sov. Maki Kolehmainen, Mats Tärnfors
es. Laura

"Take a chance"
säv. Maki Kolehmainen, Mats Tärnfors
san. Tracy Lipp, Mats Tärnfors
sov. Maki Kolehmainen, Mats Tärnfors
es. Laura
Viimeksi muokannut barbarossa, 05 Tammi 2007, 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

LOISTAVAA; VAAN EI KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, ETTÄ TÄMÄ MONIPUOLINEN, UNIIKKI TAITEILIJATAR tekee *VIISU-COMEBACKin*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :tapu:  :peukku:  :tapu:  :joojoo:  :kiitos: :riemu: :voitto: <3 :rakkaus: :ihana:

Rukouksiini on vastattu.  :joojoo:  KIITOS LAURA-ihanainen kun suostuit taas näihin gaymeihin!!!!  :tapu: :peukku: :tapu:

SUOSIKKINI ON LÖYTYNYT.  :peukku: :joojoo: :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Laurahan on tosi hieno ja monipuolinen taiteilija, ja ATY oli mun mielestä onnistunut veto, mutta sittenkin olen vähän empiväinen hänen suhteensa. Minusta Laura on ollut aina niin kivenkova ammattilainen että se "kivenkovuus" on ollut jotenkin lävitsepääsemätöntä.

Ammattitaitoinen show on tottakai aina hieno katsoa, mutta monta kertaa tuntuu että se "sydän" puuttuu kokonaan. Ja kun jostain innostutaan, niin innostutaan vaan itselleen. Revitellään, mutta ei siksi, että se olisi kuuntelijoille vaan "kun mä vaan kuulostan niin hyvälle" -tyyppisesti. Sellaista läpitunkevaa karismaa Laurassa ei koskaan mun mielestäni ole ollut.

Eikä siinä mitään, mieluummin kuin kauhustatärisevän luonnonlapsikarjakon niin toki viiduestradilla näkisin rautaisen varman shown, eli tervetuloa vaan takaisin Laura. Sittenkin toivon että sinut karsinnassa hakkaa joku rautaisen varma luonnonlapsikarjakko.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Tulevan viisuvuoden pelastaja. Biisit kuntoon, menoa ja meininkiä kehiin sekä selkeää linjaa esityksiin. Keskittymällä tiettyyn päämäärään ja tähtäämällä siihen määrätietoisesti saamme vielä melkoisen paketin.  :peukku:  Helsingissä nähdään...

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Kivaa, että Laura on taas remmissä mukana. Kunnon jytkettä kehiin....
Love shine a light

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lauran osallistumisesta en osaa sanoa yhtään mitään ennen kuin kuulen biisit (ja näen Lauran hiustyylin :rofl: ).

Voipi olla mahtavvoo tai voipi olla olemattahhii. :korvana:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Myös Lauran Eksynyt-tyylinen balladi voisi olla Helsingin finaalissa kova sana.  :peukku:
Ei tarvitsisi tehdä kummallisia kuviokävelyjä. Anna Vissinkaan ei tarvinnut ja pääsi kymppikärkeen!  :joojoo:

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Lauran viisujen pitäisi olla jotain täysin hänen tyylistään poikkeavaa, muuten en usko tykkääväni. ATY oli ok, joskaan ei eka kuuntelulla aukeava. Lauran stailia ei voi mikään hiustyyli pelastaa. Paitsi ehkä musta polkkatukka-peruukki...  :mrgreen:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

MuzaMaza kirjoitti: Anna Vissinkaan ei tarvinnut ja pääsi kymppikärkeen!   :joojoo:
Vissiin se Anna on vähän isompi stara kuin joku... :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Toivottavasti Lauran karsintakappaleet ovat hyviä ja Gary on (taas) taustalaulajana.  :hiips:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Niin! Gary saisi kyllä olla...  :joojoo:

Ehkä Lauralle kävisi sellainen "musikaalihenkinen" biisi... ja Gary voisi olla aika suuressa roolissa siinä.  :hiips:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No jo mäkin pelkäsin, että joku alkaa vertaamaan Lauraa Anna Vissiin  :eeek: No joo vissiin, ehkä LV voi jonkun kahdenkymmenen lisävuoden jälkeen alkaa päästä Anna Vissin galakseja lähemmäksi. Mutta ensin pitää rouvan pysyä pinnalla parikymmentä vuotta vielä  :peukku:
Hello Hi!

Albatrossi

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Minulla ei ole Lauraan viha- eikä rakkaussuhdetta, joten mun puolesta Lauralle toinen mahdollisuus suotakoon, jos vaan kappale on riittävän hyvä.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Se nyt vielä puuttuisi että sillä olisi Vissin tapaan Touretten syndrooma :heh: :rofl:
Viimeksi muokannut eepu4, 11 Marras 2006, 00:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja minnie »

eepu4 kirjoitti: Se nyt vielä puuttuisi että sillä olisi Vissin tapaan Touretten syndrooma :heh: :rofl:
  :niinpa:  Huono!! Siis tuo kommentti... :roll:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Suomeksi siis pakkoliikkeitä.(niinkuin Vissi niitä käsiään viskoi, että hyvä ettei irti revinneet).
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tiedämme, mikä on Tourette's  :niinpa: Anna esiintyi ja eläytyi.
Hello Hi!

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Jokatapauksessa kipuja varmaan oli :heh:  sen verran oli kauheen näköistä. :rofl:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

eepu4 kirjoitti: Se nyt vielä puuttuisi että sillä olisi Vissin tapaan Touretten syndrooma :heh: :rofl:
Mistäs sä sen keksit että Vissillä olisi Gilles de la Tourette -syndrooma? Vaikka olisikin niin sitähän voidaan hoitaa hyvin käyttäytymisterapialla ja antipsykooteilla.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

mangolassi

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Mä en kyllä tykkää yhtään siitä, että jotkut Touretten syndroomat otetaan vitsin aiheiksi tai muutkaan sairaudet.  :niinpa:  Helppohan sitä on kaikelle nauraa, jos itse on aina ollut terve, eikä oikeasti tarvitse seurata jonkun vakavan sairauden kanssa kamppailevaa ihmistä. 

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Joku selityshän tuommoiselle tuskaiselle kiemurtelulle varmaankin on(Taavitsaisen "pissahätä" on mielestäni vielä nättiä tähän verraten)
Tarkoituksenihan oli ihan selvästi leikkiä vakavalla sairaudella, tottakai ilman muuta. ;)
(minun suhtautumistani sellaisiin sinä tuskin voit tietää, mutta mitäs tuosta :))
Tarkoitukseni oli viitata aiemmin käytyyn keskusteluun Vissin esiintymistaidosta jossakin muualla, aikanaan.
Siis ette näköjään muista Visssin Ateenan esitystä jossa hänen liikkeensä olivat suorastaan hallitsemattomia . Mielestäni se johtui paremminkin siitä että missä ääni loppui hän joutui ottamaan käyttöönsä ihan muita "konsteja".
Tuskinpa lainausmerkitkään olisivat tuossa T-sanassa auttaneet, ymmärtämään sitä vain huumoriksi.
Jotkut ne näkee törkeyksiä juuri siellä missä haluavatkin.
Selvästikin käsitän kysymyksen olevan siitä että  joidenkin "euroviisustaroja" ei kärsi mennä arvostelemaan, kumma kyllä toisinaan he juuri ovat sellaisia jotka itse sanovat "ronskistikin" ja "ihan pokkana".
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mikkelssonilla oli paljon Lauran habitukseen ja persoonaan liittyviä kommentteja, jotka tavallaan allekirjoitan. Lopusta olenkin eri mieltö, en toivo enkä usko kenenkään navettatytön tätä staraa noin vaan kepitävän  :heh:.

Rouvan kovuus on luettavissa joskus diivailuksi joidenkin mielestä. Minusta se on varsin tervettä itsetuntoa noissa piireissä. Laura pelastaa läsnäolollaan mulle nää karsinnat, vaikkei sitten voittaisikaan. Lauran konsertissa käyneenä tiedän, että kyseessä on herkkä ja taitava taiteilija, jolla on draivia siinä suhteessa, että olen kateellinen, koska olisin itse joskus edes halunnut omata samoja piirteitä. Ehkä minustakin olisi siten tullut joskus jotain...

What ever: Laura on hjuva, hjuva, hjuva  :tapu: :tapu: :tapu: :tapu:!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

mangolassi kirjoitti: Mä en kyllä tykkää yhtään siitä, että jotkut Touretten syndroomat otetaan vitsin aiheiksi tai muutkaan sairaudet.  :niinpa:  Helppohan sitä on kaikelle nauraa, jos itse on aina ollut terve, eikä oikeasti tarvitse seurata jonkun vakavan sairauden kanssa kamppailevaa ihmistä. 
Nimenomaan! Ja kun Tourettessa on vieläpä kyseessä vaikea neurologinen sairaus (aivoganglioiden toimintahäiriö) millä ei pitäisi vitsailla. Ymmärrän kyllä että jos joku ei esim. pidä Vissistä niin helposti jotain herjaa heittää mutta rajansa kaikella. Ja yleensäkään minkään diagnoosin tekeminen yhdestä lavaesityksestä on hankalaa.  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Arvon viisuväki tuntuu taas jotenkin lipsuneen ihan vikaurille. Mielestäni vakavalla asialla hjuumorin repiminen on sieltä minne ei aurinko normaalisti paista. (Ok! Tiukka vanne kiristää päätäni, olen hjuumorintajuton  jne..)

Ai niin, siis mun piti kirjoittaa tähän, että mielestäni Laura on yksi valopilkku näissä ehdokkaissa.
Viimeksi muokannut mpappa, 11 Marras 2006, 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Horvath kirjoitti:Ehkä Lauralle kävisi sellainen "musikaalihenkinen" biisi... ja Gary voisi olla aika suuressa roolissa siinä.  :hiips:
Eikös yksi diiva per lava ole varsin riittävä saavutus?  Taitava esittäjä toki, mutta syövät ehkä toinen toisiaan siinä määrin, etteivät yhdessä saa aikaan kovinkaan luonnekasta pakettia. Kaksi vahvaa persoonaa ei ole välttämättä yksi supervahva kokonaisuus.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Katten-Gustaf kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Anna Vissinkaan ei tarvinnut ja pääsi kymppikärkeen!  :joojoo:
Vissiin se Anna on vähän isompi stara kuin joku... :hiips:
Ehkä sielläpäin, mutta tuskin tiesi kovin moni ei-viisufani Vissin Annastakaan ennen viisuja  :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Jos Lauralla on oikeat elementit ja haluja tehdä niistä jotain uutta ja myydä paketin/esitys niin hänellä on siihen mahdollisuuksia.

Lauran erikoinen/hyvä lauluääni on niitä parhaita Suomessa ja jos hänellä on oikeat/hyvät biisit niin tästä voi tulla mitä vaan.

Jos hän olisi esiintynyt Tallinnassa samanlaisesti/yhtä hyvin kuin karsinnoisamme silloin niin ilman muuta pisteet olisivat olleet toisenlaisia.
Tallinnassa vaatetus oli niin tavallinen kun voi olla, en käsitä mitä "he" ajattelivat.....isoilla estradilla pitää olla erikoisia ja näyttäviä olemuksia.

Karsinnoissamme hän flirttasi yleisölle mutta Tallinnassa olemus ole sellainen että äkkiä pois estradilta.

Ammattitaitoinen ja hyvä artisti hän on vaikka hän on minun rankingissa 8 sijalla tällä hetkellä  :peukku:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JeSSSe kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Vissiin se Anna on vähän isompi stara kuin joku... :hiips:
Ehkä sielläpäin, mutta tuskin tiesi kovin moni ei-viisufani Vissin Annastakaan ennen viisuja  :roll:
Ihan varmasti tiesi. Sillä naisella on 25 vuotta uraa takana ennen viisuja Ateenassa. Paljoks tällä ketjun otsikon naisella oli ennen Tallinnaa? Hädin tuskin kymmenen, oliko sitäkään?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JeSSSe kirjoitti:

Ehkä sielläpäin, mutta tuskin tiesi kovin moni ei-viisufani Vissin Annastakaan ennen viisuja  :roll:
Kyllä Annan biisejä oli julkaistu jopa Britanniassa ja remixien tahdissa olen tanssinut vuosia sitten. :ylppis: Ette te nyt kyllä mitenkään saa Laurasta Annan tasoista vaikka kuinka väännätte. Sitä paitsi Anna käyttäytyy todella mukavasti julkisuudessa  :peukku:

Miten se Imagine on jo taas kaikilta Laura-faneilta unohtunut?  :stupido:
Hello Hi!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Re: Vs: Suomen karsinta 2007: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JuhaUK kirjoitti: Miten se Imagine on jo taas kaikilta Laura-faneilta unohtunut?  :stupido:
Eihän se olekaan.:peukku:

Se hetki, kun Laura astui Tampere-talon lavalle ja iski Aiku-pojille silmää ei unohdu  multa koskaan. Ihana hetki!  :ihana:

Vai mitä nimimerkki AntSa?  :joojoo:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 11 Marras 2006, 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu