Mika

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Mika

Viesti Kirjoittaja male »

Koska jokaiselle artistille on aivan pakko tehdä oma aihe niin kyllähän Mikakin sen ansaitsee.

Puhutaan siis 23-vuotiaasta libanonilaissyntyisestä laulajasta, josta on ollut viime aikoina paljon puhetta (Suomessa lähinnä nimensä vuoksi). Mikan oikea nimi on Michael Holbrook Penniman.

Kuva

http://www.myspace.com/mikamyspace
http://www.mikasounds.com

Mitä mieltä ootte? Mä tykkään ainakin ihan sikana. :tapu:

Mika on muuten sanonut, että voisi osallistua viisuihin, mutta haluaisi edustaa Libanonia.
Viimeksi muokannut male, 27 Maalis 2007, 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

siis aivan MIELETTÖMÄN hyvä albumi jampalla! Mä en osaa nimetä edes lempparikipaletta kun kaikki on niin hyviä. Tosin bonusraita Ring ring on yks mun kuunnelluimpia kappaleita tässä lähiaikoina, että ehkäpä se on sitten myös levyn paras kappale. Pidän siis ja PALJON!  :tapu:

Nythän on alkanu soida radioissa "Relax take it easy"-biisin myötä myös "Grace Kelly"-kipale..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

male kirjoitti: Koska jokaiselle artistille on aivan pakko tehdä oma aihe
Ei ole  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

no mutta tämä artisti on ehdottomasti oman aiheen arvoinen!  :joojoo:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja Magnum »

JeSSSe kirjoitti: no mutta tämä artisti on ehdottomasti oman aiheen arvoinen!  :joojoo:
Niin on. Kaverin luona kuuntelin ja levy kuulosti hyvältä. Kannetkin oli kivat.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja Stello »

Mua himottaisi myös ostaa tuo CD. Olen kuullut ehkä kolme biisiä, ja tykkäsin kaikista.

(Hän on myös listallani ihmisistä, jotka kelpuuttaisin asumaan nukkekotiini, jos saisin heidät jollain keinolla kutistettua)

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Stello kirjoitti: (Hän on myös listallani ihmisistä, jotka kelpuuttaisin asumaan nukkekotiini, jos saisin heidät jollain keinolla kutistettua)
Ihana! :hihi:
Aina välillä unohtuu, että muutakin musiikkia on olemassa, kuin viisuja. En tiennyt pari viikkoa sitten Mikasta mitään, kun Esctodayssä ja muualla hehkutettiin "herran" viisuhalukkuutta.
Nyt oon jo päivittänyt yleissivistykseni tältä osin ja
tykästyin tähän tulokkaaaseen kerta kuulemalla, vaikkei tollainen musa mulle yleensä iske.
Grace Kelly biisin musavideo on aivan ihana mielenkohotus pläjäys.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja Clara »

Stello kirjoitti:
(Hän on myös listallani ihmisistä, jotka kelpuuttaisin asumaan nukkekotiini, jos saisin heidät jollain keinolla kutistettua)
:kups:

Ihqa   :jihuujippii:

Pulloon pistettävää. Toki  :heh:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JuhaUK kirjoitti: Brittilistan ykkösenä vuoden suurimmaksi lupaukseksi hehkutettu Mika, joka nimestään huolimatta ei ole Suomesta vaan Beirutista. Pelkillä downloadeilla ykköseksi mennyt Grace Kelly on musta aika ihana:

http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
;)

(listaketjusta, jossa kukaan ei kommentoinut  :( )
Hello Hi!

ViisuLiisu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 28 Maalis 2007, 22:09

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja ViisuLiisu »

Mika on iiiiiiihana!  :joojoo:
"Rakas Jumala, jos et voi tehdä minusta laihaa, tee ystävistäni lihavia."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

http://www.findance.com/arvostelut.php?id=3733

8/10  :tapu:

Findancen arvostelijat on useimmiten olleet mun kanssa samaa mieltä, näin nytkin. Tuo "Lollipop", jonka arvostelija mainitsee mahdolliseksi seuraavaksi Mikan hitiksi on just tommonen ihanan ärsyttävä. Toivottavasti siitä tulis kans seuraava sinkku ja kesän megahitti.  :tapu:

mä tykkään ihan hirveesti tästä Mikan levyn sarjakuvateemasta. Kivasti on tehty levy pilke silmäkulmassa. Billy Brown on yks levyn lemppareista. Siinä lauletaan Billy Brown-nimisestä miehestä, joka eli tavallista perhe-elämää, mutta rakastuikin toiseen mieheen.

Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man.
He met his lover almost every single day
Making excuses through his (dodly) holiday
(Unto religion that he said and duty found
They didn’t know his faith was (earthlic) bound)
Viimeksi muokannut JeSSSe, 20 Huhti 2007, 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No tuossa tekstissä ei ainakaan jää mitään arvaamisen varaan...  :heh:
Itse pidän kyllä enemmän teksteistä, joissa on vähän makusteltavaa itsellekin.  :joojoo:

JeSSSen johdannon jälkeen minullakin heräsi mielenkiinto tähän mitäänsanomattomana pitämääni artistiin, mutta kun luin tekstilainauksen - mielenkiinto hävisi. Kuin 16-vuotiaan kirjoittamaa...  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun mielestä pop-biiseissä ei tartte olla mitenkään älyttömän syvälliset sanoitukset. Tykkään kyllä sellaisistakin kappaleista, joiden tekstissä on enemmän mietittävää, mutta kyllä silti tämmöset vähän "valmiikspureskellummat" popissa muhun uppoo paremmin. Ehkä sen takia mä Nylon Beatistakin niin kovasti tykkäsin. Voipi sitten vaan olla niinkin, ettei ne tekstit mulle oo tärkein asia kappaleissa vaan se "yleisfiilis". Jos joku asia mua artistissa (vaikkapa ulkonäkö, artikulaatio, ääni...) vaivaa niin en sitä pysty kuuntelemaankaan. Mikalla on kivan pirtsakoita poppikipaleita, mukavan vaihteleva ääni sekä muhun uppoava ulkonäkö..IHANA MIKA  :tapu:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti: Then Billy Brown fell in love with another man.
Mulla töksähti tähän... jokin kiertoilmaisu olisi ollut kiva. Mutta hyvä idea muuten pop-biisille, ei siinä mitään  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Mika

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Mika onkin haastatteluissa sanonut että hänestä on kivaa yhdistellä ylirempseitä melodioita ja ei--välttämättä-niin-hilpeitä sanoituksia. Toimii  :).
Esimerkiksi Lollipop-kipaleen omisti pikkusiskolleen, muttei halunnut kertoa asiaansa tylsästi sanomalla vaikka "don't have sex".  :heh:
Grace Kellynkin kirjoitti todella vihaisena kun taas yksi levy-yhtiö antoi rukkaset.

Ihanan pirtsakkaa.  :tapu:

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Olen kuullut vain kaksi biisiä, mutta kyllä MIKA on upea jo nimensäkkin puolesta :joojoo:
Grace Kelly kappaleessa tulee välillä mieleen välillä vähän jokin vanha Queen tuotanto ja sehän minulle sopii mainiosti. Pitäisi tutustua myös miehen koko albumiin kun ennättää...

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja male »

Olenko mä vähän pälli, koska en ole ennen huomannut, että Mikan levy Life in Cartoon Motion sisältää yhden piilotetun biisinkin? :mitvit: Onko muut huomanneet sen? Mulla on sentään ollut toi levy aika kauan. :roll:

Mulle tuli kauhee halua laittaa Mika mun avattareen. :uujee: Täytyy vaan hakea sopiva kuva.

EDIT: Emmä osaa päättää. :draamaa: Ehkä mä haluan sittenkin Scissors Sistersin. Tai The Pipettesin. Okei, väärä ketju... :hiips:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Ehkä oot vähän, koska Happy Endingin kestohan olisi muuten jotain yli kahdeksan minuuttia. :heh:

Hirveen nätti biisi se piilotettu Over My Shoulder. Olikohan se UK-versio, jossa on lisäksi biisi Ring Ring, joka on hyvä sekin. Ihan ärsyttää kun sitä ei ole ainakaan mun versiossa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä tykkään kanssa siitä piilokappaleesta. :tapu:
Raipatirai

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja male »

zomg. kirjoitti:Ehkä oot vähän, koska Happy Endingin kestohan olisi muuten jotain yli kahdeksan minuuttia. :heh:
Itse asiassa yli kymmenen. :heh: Ei kun mä oon yleensä kuunnellut stereoissani levyä ja kun Happy Ending tuli happyendingiinsä niin mä otin levyn pois ja aloin kuuntelemaan jotain muuta... :roll:

Pälli mikä pälli... :mulk: :parku: :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Oonko muuten kertonut, että olen laulanut Mikan Grace Kellyn karaokessa? :puna: Ihku kappale on yhä. :uujee:
Raipatirai

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja zomg. »

male kirjoitti:
zomg. kirjoitti:Ehkä oot vähän, koska Happy Endingin kestohan olisi muuten jotain yli kahdeksan minuuttia. :heh:
Itse asiassa yli kymmenen. :heh: Ei kun mä oon yleensä kuunnellut stereoissani levyä ja kun Happy Ending tuli happyendingiinsä niin mä otin levyn pois ja aloin kuuntelemaan jotain muuta... :roll:

Pälli mikä pälli... :mulk: :parku: :heh:
Nojoo stereoissa toi on ihan ymmärrettävää, et oo varmaankaan ainut jolle on käynyt noin. :heh: Hyvä että levyistä saa aina jotain uutta irti. :mrgreen:
Vompeli kirjoitti:Oonko muuten kertonut, että olen laulanut Mikan Grace Kellyn karaokessa? :puna: Ihku kappale on yhä. :uujee:
Ihan kuin olisin lukenut jostain, mutta toi on niin hulvatonta että sietää kertausta. :heh:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

zomg. kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Oonko muuten kertonut, että olen laulanut Mikan Grace Kellyn karaokessa? :puna: Ihku kappale on yhä. :uujee:
Ihan kuin olisin lukenut jostain, mutta toi on niin hulvatonta että sietää kertausta. :heh:
Voi olla. :heh:

Repetitio studierum mater est! :tosion:
Raipatirai

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mikan uusi, vielä nimeämätön albumi julkaistaan syyskuussa. Sitä ennen hän kuitenkin julkaisee nettisivuillaan TÄNÄÄN neljän surua käsittelevän akustisen kappaleen minialbumin Songs For Sorrow. Sinkkuja minialbumilta ei julkaista.
Asiasta kertoi Suomen Universal.
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

OI kuinka ihanaa! :bileet: Innolla jään odottamaan millainen karamellipakkaus onkaan luvassa syksyllä. :surrur: :rakkaus:
Raipatirai

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Muistelinkin, että Mikasta oli oma aiheensa, mutta sitä sai vähän aikaa etsiä :heh:

Brittilaulaja Mika saapuu Suomeen perjantaina 30. heinäkuuta, kertoo Findance
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mikan uutuus on nimeltään "Celebrate". Uusi albumi "The origin of love" ilmestyy syyskuussa.

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Darhen »

^Ihana! :surrur:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Mika

Viesti Kirjoittaja Roope »


Vastaa Viestiin