Janita - Martian

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Janita - Martian

*****
9
9%
****
12
12%
***
23
23%
**
22
22%
*
34
34%
 
Ääniä yhteensä: 100

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Jutustelua Janitasta!


http://www.janita.com/

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ihania muistoja ysäriltä. Mun lemppani JANITAN tuotannosta taisi olla ihana JOS IKÄVÄ TUNTUU TÄLTÄ. :ihana:

ENKELIkin oli ihan oiva viisu, mutta toivon että tämä uusi yritys Eurooppaan olisi kenties hivenen kertakuulolta tarttuvampaa.. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja JVN »

Oon toivonut Janitaa mukaan jo kauan. Ehdottomasti yksi Suomen parhaista popnaisäänistä - jollei paras - ja samalla yksi näyttävimmistä suomalaisista naispuolisista esiintyjistä - kaunis kuin edellinen kilpailukappaleensa ENKELI.

Kuva

Upea livenä. Vaikkei koskaan kansainvälisesti lyönytkään läpi, niin on varmasti yksi suomalaisista soololaulajista, joilla on eniten kansainvälisiä levyjulkaisuja, ja elättää yhä itsensä musiikilla New Yorkissa. Tsemppiä viisuihin, Janita!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Saadaanko Suomesta viimein HYVÄ naisartisti viisukarsintoihin vuosien tauon jälkeen. Siis tällainen, joka on perinteisin avuin hyvä, ettei tarvita mitään outouksia tyyliin Riikka (jonka Toarie oli erikoinen, mutta silti kuuluu lemppareihini)? I miss you on kiva. :ihana:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Janita näytti ihan Jipun ja ATY-Lauran risteytykseltä lyhyissä hiuksissaan. :lohduton:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kappale tulee varmaan Makilta...jotain Soul & RnB vaikutteista musiikkia.Odotan mielenkiinnolla :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja JVN »

... miksi kappale tulisi Makilta? Janitahan on viime aikoina itse säveltänyt teoksensa.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ihan loistavaa että Janita on mukana. Komppaan jiiveeännää, että liveartistina rouva (menikö ne naimisiin?) on upea. Sekä katsoa että kuunnella. Tää on vaan kuitenkin liian tyylikästä suomalaisille.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Täytyypä kaivaa mun 2000-luvun alussa lehdestä voittamani Janitan levy ja alkaa kuunnella naista :hiips: Niin on tuntematon mulle hän. Kuka hän on ja mitä kieltä mahtaa puhua hän. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Pete »

En odota Janitan biisiltä kovinkaan paljoa, koska en ole älykkään musiikin ystävä. Annan kuitenkin mahdollisuuden hyvälle artistille. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mie povasin Janitalle hienoa uraa sillon kauan sitten. Tytöllä oli hieno ääni ja kivoja biisejä. mut sitten se vaan hävis muille maille vierahille ja unohtui kokonaan.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja skidi »

Nätti on tyttö ainakin! :peukku: Mä kommentoin, vaikka mä päätin, etten kommentoi ennen kun kuulen biisit. No, eipä ollut paljon sanottavaa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Parempi olla hiljaa vaan :draamaa:
Ei mun kuppini teetä tämän artistin musa, mutta annettakoon mahdollisuus

Ainahan gente antaa mahdollisuuden :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Janita ja Kim Herold ovat varmaan sisaruksia? :mitvit:

Mie olen aina tykännyt Janitasta. Neljä levyäkin löytyy levyhyllystä. Kunnianhimoa ja ulkonäköä piisaa. Ei mitään valtavirran musaa, mutta iloitsen Janitan mukanaolosta. :tuuletus:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti: Ainahan gente antaa mahdollisuuden :heh:
:peukku:

Mun pitänee kaivaa se JOS IKÄVÄ TUNTUU TÄLTÄ-sinkku kaapin kätköistä esille!? Pidin siitä silloin ihan sikana. :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

Janita :tapu:

Mä tykkäsin Janitasta pikkupoikana, sitten hän muutti Jenkkeihin ja painui (mulle) unholaan eli tämä viisuehdokkuus on mukava ylläri!

Tältä likalta luulisi ainakin sujuvan kansainväliset lehdistötilaisuudet...

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Janitan uusin jenkkituotanto on ollut vähän liian soul-r'n'b:tä omaan makuuni, ts. en oikein henk. koht. innostu, mutta arvostan Janitaa silti. Kovan työn on tehnyt, raivannut oman tiensä.

Sen perusteella, mitä olen viime vuosina Janitan biisejä kuullut, luonnehtisin, että taiten ja tyylillä tehtyjä biisejä, mutta ei kovin tarttuvaa viisuja ajatellen. Ts. kuvittelen Janitan viisuesityksen yhdeksi tyylikkäimmistä tunnelmapaloista, josta voisi ihan ylpeä olla jne, mutta ei se kovasti erottuisi, vaan jäisi vähän tapetiksi tyyliin (esimerkiksi) Liettua 2007, joka oli sinänsä kovin kaunista, mutta jäi jämäpisteille. No, ehkei se ole aina itseisarvo... Riippuu tulevasta viisutyrkystä tietysti, odotellaan. Hieno valinta kutsuartistiksi joka tapauksessa.

Hyllystä kaivettu esille Janitan Sävyjä-levy :ihana: Nimibiisi on hieno, ja artisti vasta 16 v :shock:
Kuuntele myös tämä: Depeche Moden Enjoy the Silence Janitan versiona Janita.comin etusivulla.

Uutinen: Janita ja Tomi Ervi, jonka kanssa rakentanut uransa Suomessa ja Jenkeissä, ilmeisesti eronneet.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Jos valta ja kunnia olis minulla, niin Janita saisi viisubiisikseen jonkin erittäin herkän ja "riisutun", mutta tarttuva melodisen balladin joka kasvaisi dramaattisesti loppua kohden. :draamaa:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Nokun ei sillä oo oikein ollu noita dramaattisia :eiei: Mutta olisipa tuollainen Juhkiksen toivoma :pliis:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja JVN »

Marjukka kirjoitti:Nokun ei sillä oo oikein ollu noita dramaattisia :eiei: Mutta olisipa tuollainen Juhkiksen toivoma :pliis:
On ainakin "Muisto". Upea biisi!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Debyytti eviisu Enkeli heitti meikäläisen aikoinaan selälleen ihastuksesta... jotain samantasoista siis vähintään nytkin niin.... HITTO KU MEILLÄ ON TAAS EDUSTAVA POPPOO KISAILEMASSA.... !!!!

waterloo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 27 Syys 2008, 15:46

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja waterloo »

Onhan hän nätti, mutta mielestäni Janita ei edelleenkään ole kummoinenkaan laulaja. Lavasäteilyä varmaan löytyy, mutta ei nappaa silti ajatus Janitasta euroviisuissa. :eiei:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tälle kun tulee hyvä kappale, niin se on siinä :peukku: . Mikä tyttö, mikä ääni :kups: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Treno »

Janita kertoo tänään ilmestyneessä Nyt-liitteessä osallistuvansa Suomen euroviisukarsintoihin vain huvin vuoksi:
"Ei pidä ottaa itseään niin vakavasti", hän nauraa.

Vaikuttaapa TOSI lupaavalta. Ottaisi osallistumisensa edes sen verran vakavasti, että vaivautuisi kunnon biisillä mukaan :heihaloo:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Voi elämä!
No, en minä kyllä tältä mitään odotakaan, joten ei tarvitse pettyäkään enää tuollaisen lausunnon jälkeen.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:No, en minä kyllä tältä mitään odotakaan, joten ei tarvitse pettyäkään enää tuollaisen lausunnon jälkeen.
Mitä :mitvit: Odotatko sinä joltakulta Suomen karsinta-artistilta jotakin :shock:
Oli kyllä tyhmä tokaisu Janitalta... luin saman aamulla... :roll: Nyt pitäisi vain enää tietää, että KUKA JANITA? Se viidentoista vuoden takainen lapsitähtikö :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:No, en minä kyllä tältä mitään odotakaan, joten ei tarvitse pettyäkään enää tuollaisen lausunnon jälkeen.
Mitä :mitvit: Odotatko sinä joltakulta Suomen karsinta-artistilta jotakin :shock:
Yeap, muru. :twisted: Kahdeltakin peräti; Remulta ja Tapani Kansalta. Siltsua kohtaan odotukset meni, kun selvisi, että lähtee ballaadilla kisaamaan. :niinpa:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Yeap, muru. :twisted:
Fabulous! :surrur:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Treno kirjoitti: Ottaisi osallistumisensa edes sen verran vakavasti, että vaivautuisi kunnon biisillä mukaan :heihaloo:
Huhujen mukaan osallistuu viisuihin viime levyltä yli jääneellä biisillä... Jos on totta niin ei voi kuin ihmetellä löysänvetelää asennetta. :lohduton: Viisuihin pitää lähteä tykkbiisillä eikä millään täyteraidalla. :niinpa:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Jos kyseessä ei ole täyteraita, vaan kappale joka ei ole sopinut levyn kokonaisuuteen? :miettii:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Lukittu