You got style - muoti

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:eeek: En ihmeekseni löytänyt hakusanoilla muotia käsittelevää triidiä täältä, niinpä tämä, mutta jos sellainen on niin tän voi sit yhdistää.

Merkittävä(n kamala) juttu nimittäin. Nyt se on sitten totta, elämää suurempi pelko, massiiviset olkatoppaukset on täällä, tai ainakin tosi hienon näyttelijän Jennifer Connellyn ensi-iltakoltussa:

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Tuo mekkohan taitaa olla yhdestä kesän puhutuimmasta mallistosta. Kyseessä siis Balmain kevät/kesä 2009 mallisto jossa on monta ihanan viisuisaakin kolttua. :surrur: Muotiblogeissa on kilvan tuota mallistoa ylistetty.

http://www.style.com/fashionshows/compl ... TW-BALMAIN



Ihan vaan joskus muotiblogeja tiirailen. :heh: :hiips:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja Roope »

Berliinin muotimessut menossa :solttu:

http://www.morgenpost.de/berlin/fashionweek/

http://www.morgenpost.de/berlin/fashion ... _2009.html

Olisiko muuten viisuisaa nimiehdotusta tälle ketjulle :mitvit: , mulle tulee vain mieleen Kreikka 1996 :heh:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ei olkatoppauksia. :shock: :shock: :shock: :shock: EI!!!
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Älä muuta viserrä. Tosin mulla on niin leveet hartiat muutenkin, et näyttää jo nyt että käytän olkatoppauksia. :niinpa:

Aika uskomatonta, ettei täällä ollut vielä muotiaihetta! :eeek: Mikä on nyt tällä hetkellä "se juttu"? Mikä pitää löytyä jokaisen vaatekaapista? Itse tajusin noin puolitoista vuotta sitten, että mulle sopii paremmin vähän pidempi paita päälle, siksi mm. lähes kaikki biletyspaitani menevät yli vyötärön. :joojoo:

Edit: Olisko hyvä viisuotsikko "You got style?" :rofl:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

^ Olisi! :tapu:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä oon aina muodikas, kun musta on aina muodissa ja en mä muiden värisiä vaatteita pääasiassa. :mrgreen:

Itse asiassa minä en tiedä muodista mitään, enkä välitäkään tietää.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Edit: Olisko hyvä viisuotsikko "You got style?" :rofl:
Se ei ole hyvä vaan paras mahdollinen :uujee:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Kerrankin keksin jotain! :peukku:

Vihreä on kuulemma kevään muotiväri. Sehän olikin tuossa olkatoppauskuvassa näkyvissä. Mulla on kyllä oikeastaan kaikenvärisiä vaatteita. Paitsi oransseja. :nohyi: Mut en mä mikään muodikas ole. :rofl:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JUHKIS kirjoitti:Tuo mekkohan taitaa olla yhdestä kesän puhutuimmasta mallistosta. Kyseessä siis Balmain kevät/kesä 2009 mallisto jossa on monta ihanan viisuisaakin kolttua. :surrur: Muotiblogeissa on kilvan tuota mallistoa ylistetty.
:niinpa: Mä en kestä tollasta mekkoa, se näyttää kamalata kun se on vaan yksikertaisesti liian lyhyen näköinen, kun painopiste on niin siellä olkapäissä.

En myöskään kestä malliston ekaa asua, olkatoppaus :nohyi: balzeria ja kivipestyjä revittyjä kasarifarkkuja. Onneksi ne on vielä pillit - kohta varmaan on MattiNykäset navassa ja lökönä nilkoissa :niinpa:

Ei kantsi laittautua kesäkuntoon, tollaset vaatteet ei ansaitse sitä :draamaa: Pitäkää tällä kertaa riepunne muotigurut :draamaa: :draamaa: :draamaa:

Mutta miten ihmeessä te olette pärjänneet ilman muotitopicia kaikki nämä vuodet :kups: :heh: ?

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Vihreä on kuulemma kevään muotiväri. Sehän olikin tuossa olkatoppauskuvassa näkyvissä. Mulla on kyllä oikeastaan kaikenvärisiä vaatteita. Paitsi oransseja.
Vihreä :shock: Mulla oli ennen kaiken muun värisiä vaatteita paitsi vihreitä. En varsinaisesti siksi, etten pitäisi vihreästä, mutta johonkin piti vetää raja :heh: Nykyään en suostu ostamaan mitään, mikä ei ole punaista, mustaa tai hopeanväristä :surrur:

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Miesten muodissa on keväällä on ainakin tulossa hot pink ja musta nahka (sekä nahkamaiset kankaat).Musta on toki muutenkin muodikasta. :joojoo: Noihin trendeihin minäkin voisin lähtä mukaan. :surrur: Läpinäkyvyys taitaa kans olla kuuminta hottia.
Samat jutut löytyy naistenmallistoistakin ja lisäksi olen pongannut värikkäitä, isoja vintage henkisiä kukkakuoseja. :surrur:

Givenchy tarjoaa tälläisiä ihanuuksia:
Kuva
Kuva
:kups:
Nahkaa löytyy runsaasti myös useista 2009 Syysmallistoista, joissa useista on havaittavissa fetissi-henkisyyttä. :draamaa:

Avatar
JUHKIS
Kapakkalaulaja
Kapakkalaulaja
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Jatkan vielä muotihöpsähdyksiäni... :puna:

Kuva

Itse en taida kuiteskaan vetää leggingsejä shortsien alle, vaikka se on ehkä se eniten MUST juttu miesten kesämuodissa. :heh:

:hiips:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No miesten muodissa on jotain ideaakin, uutta tulkintaa 1980-90-lukujen taitteesta, eikä laimeaa, miltei suoraa kasariysärikopiointia niin kuin noi naisten vetimet. Mä olen ton Jenniferin mekon nähnyt NIIN monta kertaa :draamaa:.

Miinuksena kuitenkin, sen lisäksi että ei noi nyt erityisen rock :hihi: ole - niin paitsi jollei se ole ac/dc:n innoitusta noi shortsit - kaksirivisen, kahden nappiparin patruunapikkutakin paluu - givenchy mustat laitimmainen oikeella. Tätäkin IlkkaSuominen asustetta inhoan.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

JUHKIS kirjoitti:Miesten muodissa on keväällä on ainakin tulossa hot pink ja musta nahka (sekä nahkamaiset kankaat).Musta on toki muutenkin muodikasta. :joojoo: Noihin trendeihin minäkin voisin lähtä mukaan. :surrur: Läpinäkyvyys taitaa kans olla kuuminta hottia.
Kuulostaa perin hyvältä :uujee: "Nahkamaiset kankaat" kuulostaa ylipäänsä käytännölliseltä asialta, jos haluaa näyttää oikealta muttei olla erityisen kallis :miettii:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo ja oivoi miltä ne tuntuvatkaan! :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Naali kirjoitti:Joo ja oivoi miltä ne tuntuvatkaan! :heh:
Okei joo voi olla vähän hiostavia tms.... :miettii: Mutta ihan sama miltä vaate tuntuu kunhan näyttää hyvältä, eiköstä juu? :uujee: Toivoo nimim. Kaikki housuni eivät sovi yhteen esimerkiksi: hengittämisen kanssa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä olen ihan täysin epämuodikas. En juurikaan ees tiedä, mikä on milloinkin muotia. Käytän punaista, mustaa, liilaa ja farkkua, vaikka muotivärit olis mitä. Farkuissa pitää olla leveät lahkeet ja olenkin odottanut jo vajaat 10 vuotta, että ne tulisi uudestaan muotiin, että niitä saisi taas helposti. :hihi:
What color is your life?

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Muoti

Viesti Kirjoittaja ashanti »

ta1ja kirjoitti:Mutta miten ihmeessä te olette pärjänneet ilman muotitopicia kaikki nämä vuodet :kups: :heh: ?
:kups: Ei voi tajuta!

Rakastan tätä aihetta mutta kuten yleensä, en omaa tässäkään lajissa syvempää oppimäärää. Musta on ihanaa tutkailla mikä on hot muotitalojen tai median mielestä ja vetää sitten asiasta omat johtopäätökseni. Nyt juuri nuo miesten legginsit saivat mut tavattoman hyvälle tuulelle. :mrgreen:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Miesten leggingsit! :eeek:
Omistan ihan liikaa sneakereitä ja muita tossuja. Ne eivät mahdu kämpässäni mihinkään, niihin kompastuu joka puolella ja sitten ei vielä muista, millaisia omistaa vaan ostaa aina ja koko ajan uusia :puna:

Vai että suomalaisillako liian vähän kenkiä muihin eurooppalaisiin verrattuna? :hihi:

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja male »

Näin Helsinki Vintagessa yhden nuoren miehenalun, joka oli kyllä yhdistänyt miesten leggingsit ja shortsit todella mahtavalla tavalla. :kups: Melkein teki mieli matkia häntä.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Naali »

En ehkä kestäis miesten legginssejä, mutta toisaalta äkkiäpä niihin naisversioihinkin tottui. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mutta kuka haluaa tottua miesten legginseihin?

Toisaalta samaahan sanoin pillifarkuistakin ja nyt omistan yhdet. :hiips:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä en ole edelleenkään tottunut pillifarkkuihin enkä naisten legginseihin. Mut kuten sanottu, oonkin jämähtänyt.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Eiks toi leggingsit ja shortsit itseasiassa tuu fudispelaajilta (fudisshortsit ja lyhyet trikoot siellä alla) :miettii: - muutenkin noi näyttää vetimiltä mitä vois nähdä Beckhamin päällä.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tuli taas todettua tänään, että nykyajan muoti on ihan vitun stä!!! Kävin kaupungilla aikeenani ostaa ihan vallan työvaatteita, koska menen parin viikon päästä toiseen paikkaan töihin. Mulla on kai sit niin tarkka maku, etten suostu pistää mitä tahansa päälleni, siks ei meinaa löytääkään mitään. Paidat on liian isoja tai sitten ihan liian pieniä. Ja ne mallit on ihan omituisia, jotain polviin asti ulottuvia neuleita, joissa näyttää joltain liito-oravalta. :sekava: Ehkä puen vanhat retkuni päälle. :niinpa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tää on musta niin huvittavaa, että Suomessakin on tällaista. Oon kuvitellut, että vain ulkomailla ihmiset ostavat jotain tuotetta, jos joku kuuluisuus pitää sitä yllään tms. Mikäs siinä toisaalta. :peukku:

http://iltalehti.fi/uutiset/200903269306769_uu.shtml
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Tää on musta niin huvittavaa, että Suomessakin on tällaista. Oon kuvitellut, että vain ulkomailla ihmiset ostavat jotain tuotetta, jos joku kuuluisuus pitää sitä yllään tms. Mikäs siinä toisaalta. :peukku:
Kaunista :rofl: Toivottavasti tästä ei kuitenkaan tule suurempaa suuntausta, sillä se on aika tylsää. Esimerkiksi Koreassa kaikilla pitää olla samat vaatteet kuin poptähdillä :roll:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Toi laukkuhan on ihana. :ihana: Ei ihme että sitä on myyty niin hyvin. Oispa mullakin varaa. :draamaa:

Hei tulipa mieleen että kun täältä kuppilasta saa vastauksen ihan kaikkeen niin sattuuko kukaan tietämään yhtään mitään (wikipedia-artikkelia enempää) alakulttuurista nimeltä GREBO? Omakohtaisia kokemuksia? :heh:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja mariah »

Weewa kirjoitti:Tää on musta niin huvittavaa, että Suomessakin on tällaista. Oon kuvitellut, että vain ulkomailla ihmiset ostavat jotain tuotetta, jos joku kuuluisuus pitää sitä yllään tms. Mikäs siinä toisaalta. :peukku:

http://iltalehti.fi/uutiset/200903269306769_uu.shtml
oi ku ihana laukku :ihana: tollasen voiski hommaa :kups:

Vastaa Viestiin