Tässäpä tulee ensimmäinen: Missä porukka on, kun ei tunnu tulevan kommenttia mihinkään koloon?

Ajattelin, että olisi voinut käydä kunnon keskustelua vähän siellä sun täällä Viisukuppilaa, mutta taidankin luovuttaa

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Ahaa, okei.. Eli siis, koska tänä vuonna osallistuu saman verran maita kuin viime vuonna (laskemme vielä tähän Georgian mukaan), jonkun maanhan on täytynyt tulla uutena, kun yksi viime vuotisista jää kerran pois?Serduchka kirjoitti:San Marino ei osallistu, koska ilmoitti olevan jotain taloushuolia heillä jo aikoja sitten
SlovakiaSam94 kirjoitti:Ahaa, okei.. Eli siis, koska tänä vuonna osallistuu saman verran maita kuin viime vuonna (laskemme vielä tähän Georgian mukaan), jonkun maanhan on täytynyt tulla uutena, kun yksi viime vuotisista jää kerran pois?Serduchka kirjoitti:San Marino ei osallistu, koska ilmoitti olevan jotain taloushuolia heillä jo aikoja sitten
Kyllä, ukrainaksi Kiova on Київ eli meikäläisittäin Kyiv/Kyjiv.Valkealalainen kirjoitti:Tämä on todella typerä kysymys... Sain eilen käsiini vuoden 2005 virallisen viisu-dvd:n, jonka kannessa lukee KYIV. Miksi ihmeessä saman vuoden cd:n kannessa lukee KIEV? Eikös Kiev ole Kiovan englanninkielinen nimi? Liittyyköhän tämä Kyiv-nimi siihen, että se olisi käännetty suoraan ukrainasta meikäläisille kirjaimille?
Saa vastata, jos tietää ihan oikean vastauksen. Olen kiitollinen jo etukäteen!
1. Enpä tiedä, minustakin se oli kiva keksintö... Ilmeisesti Helsingin kisojen oma keksintöVaraTeena kirjoitti: 1. Viisuissa 2007 äänestyksen aikaisen recapin aikana näytettiin esityspätkän lisäksi artistien tervehdykset. Miksei enää tehdä näin?
2. Onko Amadeus Lundberg ensimmäinen viisuihin pyrkivä vuodelle 2010 ?
Serduchka kirjoitti:1. Enpä tiedä, minustakin se oli kiva keksintö... Ilmeisesti Helsingin kisojen oma keksintöVaraTeena kirjoitti: 1. Viisuissa 2007 äänestyksen aikaisen recapin aikana näytettiin esityspätkän lisäksi artistien tervehdykset. Miksei enää tehdä näin?
2. Onko Amadeus Lundberg ensimmäinen viisuihin pyrkivä vuodelle 2010 ?
2. Tietääkseni on
Diasporan eli maahanmuuttaja-äänestyksen vähentämineneurovisiongirl kirjoitti:Mun kysymys on et onko tuomariston mukaan tulemiseen mitään muuta syytä kuin naapurimaiden äänestäminen?
Hyvä että joku joka tietää vastaileeSerduchka kirjoitti:Diasporan eli maahanmuuttaja-äänestyksen vähentämineneurovisiongirl kirjoitti:Mun kysymys on et onko tuomariston mukaan tulemiseen mitään muuta syytä kuin naapurimaiden äänestäminen?![]()
Oon joku kauhee vastailija täällä
Mitenkä minä en muistanutkaan tuota ollenkaan - enkä itse asiassa muista vieläkäänVaraTeena kirjoitti:Hei tämähän kiva aihe. Minulla onkin kysyttävää !
1. Viisuissa 2007 äänestyksen aikaisen recapin aikana näytettiin esityspätkän lisäksi artistien tervehdykset. Miksei enää tehdä näin?
Ainakin Mr. Lordi on viisukappaleensa mukaan punasilmäinen.Valkealalainen kirjoitti:Miksi niin monella 2000-luvun viisuvoittajalla on ruskeat silmät?Varmasti ruskeasilmäisiksi väittäisin ainakin Dave Bentonia (2001), Marie N:ää (2002), Sertab Ereneriä (2003), Ruslanaa (2004), Elena Paparizouta (2005), Marija Šerifovićia (2007), Dima Bilania (2008), Alexander Rybakia (2009) ja Lenaa (2010). Liekö ruskeasilmäisiä myös Lordin jäsenistössä... Miksi ruskeasilmäiset näin jyräävät? Onko tämä jokin salaliitto?
Minä luulin silloin että se kuuluu jokavuotiseen laulunkertaukseen ja yllätyin kun vuoden 2008 viisuissa ei ollut sellaisia.voda07 kirjoitti:Mitenkä minä en muistanutkaan tuota ollenkaan - enkä itse asiassa muista vieläkäänVaraTeena kirjoitti:Hei tämähän kiva aihe. Minulla onkin kysyttävää !
1. Viisuissa 2007 äänestyksen aikaisen recapin aikana näytettiin esityspätkän lisäksi artistien tervehdykset. Miksei enää tehdä näin?![]()
Jännä huomio, todella jännä.Valkealalainen kirjoitti:Miksi niin monella 2000-luvun viisuvoittajalla on ruskeat silmät?Varmasti ruskeasilmäisiksi väittäisin ainakin Dave Bentonia (2001), Marie N:ää (2002), Sertab Ereneriä (2003), Ruslanaa (2004), Elena Paparizouta (2005), Marija Šerifovićia (2007), Dima Bilania (2008), Alexander Rybakia (2009) ja Lenaa (2010). Liekö ruskeasilmäisiä myös Lordin jäsenistössä... Miksi ruskeasilmäiset näin jyräävät? Onko tämä jokin salaliitto?
Tuo karttakuva onkin muuten ihan mielenkiintoinen! Kiitos siitä.Toni kirjoitti:Tässä jonkin tutkimuksen mukaan "vaaleasilmäisten" (siniset, harmaat, vihreät) osuus väestöstä Euroopassa.
Tosiaan eivät kaikki ruskeat silmät ole kauniita eli olen kyllä kanssasi varsinaisen samaa mieltä.Valkealalainen kirjoitti:En nyt väsyneenä keksi tähän aiheeseen enää muuta kommentoitavaa kuin että ruskeat silmät ovat ehkä kauneimman väriset silmät ihmisellä.Tosin eivät kaikki ruskeatkaan silmät ole kauniita, mutta noin yleisesti ottaen.
Tähän on minunkin vaan pakko saada vastaus, on nimittäin vaivannut siitä päivästä lähtien kun kuppilaan liityinriksa[ kirjoitti:Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 287 kpl, 02 Heinä 2007, 22:17
Noin sanoo Foorumin etusivu. Mitä tuolloin tapahtui??!!!?!?!?!? Outo päivämäärä.