http://www.eurovision.tv/event/scoreboard?event=1482
01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Oisko kappaleen 12 jälkeen ainakin...JUHKIS kirjoitti:Missäs kohti on finaalin mainoskatko(t)?Jostain toki oon sen lukenut, mutten enää muista, enkä sitä tietoa löydä mistään.
Tota, ei Sakis ja Ranska kumoa toisiaan!aksim kirjoitti:Se Sakis voisi mennä tuohon esiintymään numerolla 1 niin kukaan ei muistaisi sitä enää Ranskan jälkeen
Uskon, että saat rahasi takaisin.Dryad kirjoitti:Voi ei, Ranska esiintyy jo numerolla 3Laiton vedonlyöntiin kympin, että se sijoittuu paremmoin kuin Iso-Britannia, Espanja, Venäjä tai Saksa
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä joku voittajasuosikeista (lue: Kreikka tai Norja) esiintymisnumerolla 1. Siis että miten se tulisi vaikuttamaan sijoitukseen... Kuten jo asiasta näköjään aikaisemmin puhuitte.
Oisin niiiiin ilone jos sais. Tai edes 10 ekan joukosta. Siinä menis viimesetki toiveet voitosta jota tuskin Norjale tulee vaikka esiintyis viimesenä.+ Viisut + kirjoitti:Jospa Norja saisikin ton paikan mikä on tossa Israelia ennen...
Ranska oli ensin puntarini viimeisellä sijalla, mutta sitten tulkinnan syvyys iski minuun ja suunta on ollut vain ylöspäin. Naurattaa nuo minun kirjoitusvirheeni. Olin niin järkyttynytEuro2009 kirjoitti:Uskon, että saat rahasi takaisin.Dryad kirjoitti:Voi ei, Ranska esiintyy jo numerolla 3Laiton vedonlyöntiin kympin, että se sijoittuu paremmoin kuin Iso-Britannia, Espanja, Venäjä tai Saksa
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä joku voittajasuosikeista (lue: Kreikka tai Norja) esiintymisnumerolla 1. Siis että miten se tulisi vaikuttamaan sijoitukseen... Kuten jo asiasta näköjään aikaisemmin puhuitte.on niin
hyvä!