Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu

Eläkeläiset - Hulluna humpasta

*****
26
15%
****
20
11%
***
20
11%
**
14
8%
*
99
55%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

No niin, tulihan nämäkin, kun tarpeeksi monta vuotta toivotaan. :tuuletus:

Ennakkoon vahvin ehdokas Osloon menijäksi? :mitvit:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Verkan hengessä tämä taitaa humpata ihan kärkisijoille... :joojoo:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kyllä nyt tulee sellainen Humpparalli, jota bailataan joka viisubileissä! :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Soppis kirjoitti:Verkan hengessä tämä taitaa humpata ihan kärkisijoille... :joojoo:
Semiin tää jäisi kirkkaasti. Kiesus sentään. Mulla ei ole oikein uskoa, että eurooppalaiset ymmärtäisi humpan päälle. :niinpa: Tai sitten mä en vaan ymmärrä tän päälle. :sorivaan:

T: Totally-gay-schlager-disco-fan :puna:
Raipatirai

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Vuoden vitsiesitys/huumoripläjäys on siis tässä! Se tulee siis Suomesta tänä vuonna! Tämän jälkeen ei olla ainakaan mollikansaa... :tuuletus:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vompeli kirjoitti:
Soppis kirjoitti:Verkan hengessä tämä taitaa humpata ihan kärkisijoille... :joojoo:
Semiin tää jäisi kirkkaasti. Kiesus sentään. Mulla ei ole oikein uskoa, että eurooppalaiset ymmärtäisi humpan päälle. :niinpa: Tai sitten mä en vaan ymmärrä tän päälle. :sorivaan:

T: Totally-gay-schlager-disco-fan :puna:

Taas ollaan Vompelin kanssa niin samiksia. :surrur:

Mutta koetan olla avomielinen Eläkeläisten suhteen, eihän sitä tiedä vaikka sieltä tulisi mun lempparibiisi. On mun ennakkoluulot aiemminkin pettäneet. :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mitä jos Eläkeläiset tekeekin Gay-schlager-disco-biisin? :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

No se on sit eri asia. :heh:
Raipatirai

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Vompeli kirjoitti:Semiin tää jäisi kirkkaasti. Kiesus sentään. Mulla ei ole oikein uskoa, että eurooppalaiset ymmärtäisi humpan päälle.
Eläkeläiset on suosittu esim. Saksassa :ylppis: ja humppa kanssa.
Suomen ulkopuolella yhtye on varsin suosittu erityisesti saksankielisessä Euroopassa, jossa se myös keikkailee usein.

Eläkeläiset tekevät enemmän keikkoja Saksassa kuin Suomessa. He tekevät 60–70 keikkaa vuodessa, mutta vain 20 Suomessa ja 40–50 Saksassa.lähde?
http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4ke ... et_(yhtye)

En nyt erityisemmin ole kuunnellut, mutta kyllähän tämä nyt kai selkeästi olemassaoleva, jo kansainvälinen vientimusiikkiehdokas näistä on. Kun Värttinän tyttöjen duetto on uusi. Sitäpaitsi tässä on sellaista hulluutta jota eksotiikannälkäiset keskieurooppalaiset Suomeen yhdistää.

No, voi se silti olla liian marginaalinen, :heh:
Viimeksi muokannut ta1ja, 30 Syys 2009, 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ja tämä on nimenomaan suomalaista hulluutta! Tällaisella nimenomaan pitää lähteä kisaamaan, mikä on suomalaista. Oi vitsi, mä niin olen Eläkeläisten leirissä Oslossa, jos sinne asti tämä kantaa! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä suhtaudun jo vähän myötämielisemmin, kun sain tietää, että heillä on oikeasti faneja ulkomaillakin. Oon niin laskelmoiva, että mulle on tärkeintä Suomen hyvä sijoitus, ei niinkään se itse biisi. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Jaa että saksalaiset? :heh: No se ei nyt mua paljon lohduta. :heh: Saksalaiset jostain syystä muutenkin tykkää suomalaisten outouksista. :heh:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Saksalaisten maku on kyllä joskus melko... kyseenalainen. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

http://www.youtube.com/watch?v=F3OHdcxuVkY

Tässä vähän Eläkeläisten esiintymistä. :mrgreen:

Edit: Ja kyllä Eläkeläiset tunnetaan tosiaan ulkomailla. Tässä Ylen Artistiesittelystä:
Yhtye on keikkaillut 15 vuodessa Euroopan ristiin rastiin. Sillä on levytyssopimus keskisessä Euroopassa ja Venäjällä.
Ja kuten ta1ja totesi, niin Saksassa on todella paljon Eläkeläisten faneja.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Toivon, että Eläkeläiset eivät lähde tekemään nimenomaan "euroviisubiisiä", vaan tekisivät biisin "normaalilla" tavalla. Jos lähtevät nimenomaan tekemään biisiä vain ja ainoastaan Euroviisuja ajatellen, niin jotenkin on pelko niskassa, että lopputuloksesta tulisi joku Leto Svetin kaltainen sekasikiö.

No, päästiinpä sitä pessimisteilemään.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen tästä uutisesta edelleenkin ihan sekaisin! :tuuletus: Tätä mä olen niin kauan odottanut! :rofl: :tuuletus:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mullekin tää oli siis positiivinen juttu! :tapu: Ja luulin että tuo ulkomailla menestyminen oli lähes tulkoon kaikille ennestään tuttu asia. :mitvit: Viisukuppilan tyypit ovat yleensä keskivertomassaa paremmin perillä musakentästä. :hali:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Minusta tuolla Saksan hehkuttamisella ei kannata Viisuissa ratsastaa. Yhden maan fanisuosio ei tuo Suomelle menestystä. Joka tapauksessa tosi mielenkiintoista kuulla Eläkeläisten biisi. Ja nähdä itse esitys! Muistakaakin Eläkeläiset kohkata kunnolla, niin kunnolla, että yleisö kiemurtelee naurusta! :rofl: :tapu:

(Yhtäkkiä tuli sellainen olo, että tässä on Suomen edustaja vuosimallia 2010.)
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Juurovissön kirjoitti:Minusta tuolla Saksan hehkuttamisella ei kannata Viisuissa ratsastaa. Yhden maan fanisuosio ei tuo Suomelle menestystä. (Yhtäkkiä tuli sellainen olo, että tässä on Suomen edustaja vuosimallia 2010.)
Kyllä Ruotsissakin on ainakin jonkin verran suosittu. :joojoo: Ja varmaan muuallakin Euroopassa. On toki lähinnä ug-ilmiö. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Weewa »

No kyllä bändillä on faneja ihan ympäri Keski-Eurooppaa, mutta varmaan eniten Saksasta. Pientä osviittaa antanee bändin keikkakalenteri.

http://www.humppa.com/keikat/
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Ok, olen seurannut huonosti Eläkeläisten suosiota ulkomailla. :puna: Katsokaapas nyt hyvänen aika tuota kuvaa jo tuossa ketjun alussa. Rupeaa naurattamaan jo pelkkä Eläkeläisten näkeminen! :rofl:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kun katsoin tuolta Wikipediasta Eläkeläisten albumilistaa, vakuutuin nähdessäni siellä olevan yli kymmenen julkaistua levyä. Tarkemmalla syynäyksellä tosin havaitsin, että albumeista vain yksi sisältää alkuperäistä materiaalia, muut ovat koverilevyjä.

Jos siis haluaa perehtyä siihen, millaista tavaraa orkesterilta olisi tulossa, kannattaa tutustua bändin kaikista levyistä nimenomaan albumiin nimeltä Humppaelämää.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Eihän tuossa ole kuin Saksaa, Itävaltaa, Sveitsiä (olutkulttuuri varmaan suurin syy suosioon noissa kolmessa?), Venäjää, vähän Ruotsia ja Viroa. En mä nyt edelleenkään ole kovin luottavainen. :roll:
Sagapo kirjoitti:Jos siis haluaa perehtyä siihen, millaista tavaraa orkesterilta olisi tulossa, kannattaa tutustua bändin kaikista levyistä nimenomaan albumiin nimeltä Humppaelämää.
Pistetään mieleen, jos kestää. :draamaa:
Raipatirai

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Vompeli kirjoitti:Eihän tuossa ole kuin Saksaa, Itävaltaa, Sveitsiä (olutkulttuuri varmaan suurin syy suosioon noissa kolmessa?), Venäjää, vähän Ruotsia ja Viroa. En mä nyt edelleenkään ole kovin luottavainen. :roll:
Sehän on sitten selvä. :roll:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30486
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jos Eläkeläiset Osloon asti pääsee ja siellä finaaliin, taitaa Suomelle tulla kolmas peräkkäinen finaalin jumboviisikon sijoitus. Konservatiiviset asiantuntijaraadit dissaavat kuitenkin.

Kansainvälistä puhelinäänestyspotentiaalia en lähde arvioimaan kuulematta biisiä ja näkemättä esitystä. Finaalipaikka on mahdollinen mutta niin on karsiutuminenkin. Kovin positiivisesti en Eläkeläisiin suhtaudu eikä poppoo kutkuta omaa huumorintajuani. Paljon huonompiakin vaihtoehtoja silti on, joten en suhtaudu äärettömän negatiivisestikaan.

Tosin ennen kuin kansainvälistä potentiaalia päästään edes testaamaan, Eläkeläisten pitäisi voittaa Suomen karsinta, mikä on helpommin sanottu kuin tehty. Superfinaalissa on vain kolme biisiä ja siinäkin pitäisi olla ykkönen. Kolmen biisin superfinaalissa on melko helppo antaa negatiivisiakin ääniä äänestämällä molempia vastaehdokkaita. Eläkeläisten jos jonkun kuvittelisin generoivan myös negatiivisia ääniä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis tää oli niin listan PARAS UUTINEN Veetin lisäks, että...

IHAN LOISTOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Pääsemmeköhän Oslossa tanssaamaan humppamadon tahtiin...? Ja jos pääsemme, siitä tulee KIVAA!!!

Jee Eläkeläiset jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Viisuista piittaamattomat perheenjäseneni (avomies, sisko, siskonmies ja pikkuveli) on tänä vuonna kerrankin täysillä mukana, kiitos Eläkeläisten. Näiden keikoilla on aina hulvaton meininki :tuuletus:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Oh ....No ei oo mun musaa ,mutta ootellaan :roll:

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Eläkeläiset

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Eiköhän tämä ole se vahvin ehdokas, riippuen tietysti biisistä lopulta. Mutta ainakin esityksen pitäisi olla vauhdikas! Toivottavasti eivät lähde säätämään, vaan tekevät kaiken samaan tapaan kuin ennenkin. :joojoo:

(Edit: En tosin tiedä mitä mieltä EBU olisi esim. Jägermeisterin nauttimisesta esityksessä lavalla. :heh: )
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Lukittu