http://euroviisut.yle.fi/artistit/2009- ... i-hietanen
Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Matti PuurtisenPete kirjoitti:Tervetuloa tosiaan Pentti!Toivottavasti biisi on yhtä upea kuin se Kaivannon hänelle säveltämä italiankielinen viisutyrkky, joka kuultiin karsintojen jälkeen Tuttu Juttu Show'ssa.
[Sempre di piu di te (?)]
Tänään mulla ei nää faktat mene kyllä millään oikein.Ate kirjoitti:Matti PuurtisenSanat olivat Kaivannon
kaivanto kirjoitti:Korjataanpa väärät tiedot:
Heikki HelaPete kirjoitti:Kuka muuten laulaa Pentin kanssa levyllä kappaleen "Silta yli synkän virran"?
SMIAXIIgentedimare kirjoitti:Mä pistän kaiken toivoni nyt Penttiin, että Pentti laulaa meille sellasen elämyksen, että puolet Suomen naisista ja miehistä pyörtyy ja äänestää Pentin Osloon ja jotkut Eläkeläiset saa nuolla tappion karvasta kalkkia
tonywerner kirjoitti:Kyllä vainKappale on jo valmiina
"Iso italiankielinen konserttinumero", vai miten se Pentti sitä kuvaili
![]()
tonywerner kirjoitti:SMIAXIIgentedimare kirjoitti:Mä pistän kaiken toivoni nyt Penttiin, että Pentti laulaa meille sellasen elämyksen, että puolet Suomen naisista ja miehistä pyörtyy ja äänestää Pentin Osloon ja jotkut Eläkeläiset saa nuolla tappion karvasta kalkkia![]()
![]()
![]()
Kerrankin![]()
Täh? Kuppilalaisten suosikkiartisi? Joo voipi olla joidenkin, mutta kannattaa varoa tuota yleistämistä. Jos vaikka Pentti saakin kannatusta kuppilalaisten joukossa, ei se silti tarkoita kaikkia kuppilaisia! Mutta toki: jo kutsuartistiesittelyssä tiesin, että valtaosa varmaan tulee seisomaan tämän takana. Valtaosa ei kuitenkaan ole kaikki, muistetaan se.Juurovissön kirjoitti:Eli onkos Pentti sitten selvästi kuppilalaisten suosikki artistina?
Ei - ikävä kylläJuurovissön kirjoitti:Eli onkos Pentti sitten selvästi kuppilalaisten suosikki artistina?
Kävin tässä välissä vilkaisemassa "Suosikkini kutsuartisteista"-ketjun äänestystä ja yllätyin, kun Pentti oli saanut toiseksi eniten ääniäJeSSSe kirjoitti:Joo ei todellakaan ole kuppilan suosikki!!!