Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Colby »

Eiköhän tämä nainen ansaitse oman ketjunsa. Aluksi veikkasin, että jää yhden hitin ihmeeksi, mutta The Fame on sen verran kova paketti, että olen aika vakuuttunut, ettei Lady Gaga jää edes yhden levyn ihmeeksi. Eiköhän Lady Gagasta kuulla vielä tulevaisuudessakin. Nythän pikapuoliin julkaistaan The Fame -menestyslevystä uusi versio The Fame Monster, jossa on mukana paljon uusia biisejä :tapu: Ja uusi sinkku Bad Romance on ainakin omasta mielestäni ihan järjettömän hyvä ja musavideo seko, mutta kiehtova.

Raaraa a-a-aa rommaa rommammaa gaagaa ullallaa! :heh:

"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Loistavaa Colby, tälle ketjulle oli kyllä tarvetta! :tapu:

Täytyy tunnustaa, etten (vielä) omista Lady Gagan levyä, mutta tuo uusintapainoksen taidan kyllä hankkia nimenomaan "Bad Romancen" vuoksi. Joku taisi sanoa, että se muistuttaa liikaa "Poker Facea", mutta mä en näe sitä ongelmana, koska molemmat ovat aivan loistavia kreisibailubiisejä. :peukku:

Gagalla kyllä riittää asennetta ja lahjakkuutta, joten varmasti tekee vielä pitkän uran. Onkohan tässä vihdoinkin seuraava Madonna? :mrgreen:

Vastikään uutisoitiin, että Lady Gaga tulee keväällä joskus esiintymään Hartwall Areenalle. Mä näin itse asiassa viime yönä untakin, että olin Gagan keikalla. Kai sinne on sitten päästävä! :surrur:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ainiin tuosta Bad Romance -videosta piti sanomani vielä, että mun mielestä Lady Gaga näyttää vähän Jipulta siellä loppupuolella tanssahdellessaan punaisessa asussaan. :eeek:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt kun katsoin tarkemmin, kieltämättä hieman samaa näköä oli. :heh:
Videon muissa kohdissa Gaga näytti kyllä todella kauniilta, varsinkin niissä "herkissä" kuvissa silmät kosteina. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ihana Lady GaGa :ihana:..

Itse omistan tuon The Famen levyn ja tykkään tosi paljon.. Tuo Bad Romance on ihan tykki biisi ja pidän siitä paljon :rakkaus:.. Uskon vahvasti että GaGa tekee vahvan uran ja julkaisee todella monta levyä :mrgreen: :surrur:..

Parhaimpia biisejä omasta mielestäni ovat:
Just Dance
Paprazzi
Poker Face
Eh Eh
Beautiuful, Dirty, Rich
The Fame
Money Honey
Boys Boys Boys
Brown Eyes

sekä Bad Romance. Ihana tuo video :kuolaus: :ihana:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

laitoin kans just levyn tilaukseen! :tapu:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hyvä JeSSSe! :peukku: Tosiaan Spotifyn kautta olen kuunnellut Gagaa ja pidän paljon! Omia suosikkibiisejäni ovat muun muassa:

Poker Face
Paper Gangsta
Just Dance
Bad Romance

Lisäksi täytyy mainita, että tämä Poker Facen liveversio on aivan huikea:

You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kiva, kun Gagallakin on oma ketju! Bad romance on tosiaan mahtava biisi, mikä on aika erikoista amerikkalaisessa musassa. Siis yleensähän eurooppalainen musa on aivan ylivertoa amerikkalaiseen verrattuna. Gagasta olen alkanut tykätä ja voisin harkita jopa keikalle menoa. :peukku:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin diggaan ihan täysillä LADY GAGAA! :tapu: Piintyneenä retroilijana en ole uusista nuorison suosikeista hirmusti innostunut, mutta tämä mimmi iskee täysillä! :ihana: "Ensikohtaamiseni" hänen kanssaan oli tv:n välityksellä kesällä 2008, kun JUST DANCE-esitys nähtiin Miss Universum 2008-semifinalistien uimapukukierroksen taustalla. Olin heti myyty. :kups: :ihana: LADY GAGAA voisi kutsua monellakin tapaa aivan 2000-luvun MADONNAKSIKIN. :ihana: Oma, tunnistettava tyyli ja meininki niin musiikissa kuin omassa tavassa olla ja tulkitakin. :uujee:

Hienoa, että tämä artisti on saanut oman ketjunsa täälläkin!!! :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun lempibiisi on Lovegame. <3 I wanna take a ride on your disco stick! :vonkaus: En ole tuota uutta levyä vielä kuunnellutkaan.

Kivaa, et täällä on muitakin faneja, oon miettinyt onko tää Lady Gaga vähän nolo. :heh: Mut sillä on sikahyviä biisejä! :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Toi Bad Romance on aivan mahtava biisi! :ihana: Kilpeilee loistavuudessaan Poker Facen kanssa. Lady Gaga on huippu! :tuuletus: Parhaat biisit levyltä on juuri Poker Face ja Love Game, Eh Eh miellyttää myös.

Toi on pakko hankkia toi uus levy, vai uus versio vai mikä se nyt on. Miksi tehdä levystä "uusi versio" kahdeksalla uudella biisillä varustettuna? Eikö olisi kannattanut vääntää muutama biisi lisää ja julkaista kokonaan uusi levy? Ainesta neitokaisessa todellakin on. :joojoo:

YouTubesta on hauska myös katsoa leideen haastatteluja sun muita, on hauskan olonen tyyppi. Ja aina yhtä outo, ihanalla tavalla. :surrur:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä en oikein innostu Gagan biiseistä, mutta ilmiönä hänen menestyksensä on loistava juttu. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aancon »

No nyt se uus levy on vihdoin tullut! :uujee: Kolme kertaa nyt läpi kuunneltu ja johan on kuulkaas neitokainen vääntänyt kahdeksan mainiota biisiä! :kups: Jokaisen voisin hyvin kuvitella raikuvan radioissa kautta maailman. Parantaa edellesestä kokonaisuutena selvästi. Tällä hetkellä ehdottomat suosikkini ovat, tietenkin Bad Romancen ohella, Teeth ja Monster. Speechless on aika magee ku on niin erilaista gagaa. Saa nähdä mikä on seuraava sinkku. Monster taitaa olla ainakin "helpoin" ja radioystävällisin, olisko se sitten se?

Show me your teeth! :tuuletus: (tuli biisistä muuten heti mieleen Ally McBeal.. :heh: )
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Weewa kirjoitti:Mun lempibiisi on Lovegame. <3 I wanna take a ride on your disco stick!
Sama täällä, en pahemmin sen muista biiseistä tykkääkään niin paljoa.
LOBODA

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Speed »

The Fame Monster tipahti luukusta tänään! :tuuletus: Varsinkin juuri tuo Monsteri puoli on aikamoinen hittiputki. Vielä kun sais jostain ne GaGan Heartbeats-kuulokkeet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Voin siis olettaa, että levy odottaa minuakin kotona!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: "Ensikohtaamiseni" hänen kanssaan oli tv:n välityksellä kesällä 2008, kun JUST DANCE-esitys nähtiin Miss Universum 2008-semifinalistien uimapukukierroksen taustalla. Olin heti myyty. :kups: :ihana:
Minulla myös. Muut alko meuhkata kyseisestä biisistä vasta loppuvuodesta ja sitten sai reteenä leuhkia "mä oon jorannu tota jo kesästä asti, nytkö sinä sen vasta kuulit" Aiku tää leuhki :heh:

IHANA tämä uusin Bad Romance. Ihanan kreisi Lady Gaga. Todellakin oman tiensä kulkija.
Niinku nyt pukeudutaan

Kuva
:rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt on uudet Monsterin biisit kuunneltu. Suosikkini taitaa olla letkeä Alejandro. Monster-biisi oli pettymys. Aanconin kommentin perusteella odotin tarttuvampaa Gaga-hittiä, mutta en saanut siitä juuri mitään irti... Omasta mielestäni Monster oli uusista selkeästi heikoin biisi.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Jeeee! :tuuletus:
Lady Gaga todellaki ansaitsee oman ketjun :tapu: Meinaan on tehny sen verran monta tykkii biisii....
Parhaat biisit: ( vaik kaikki on kyl hyvii )
Poker Face ( siis ihan paras ikinä :uujee: )
Paparazzi ( ihana musavideo <3 )
Just Dance
Paper Gangsta
Money Honey

Tosta Bad Romancesta en kyl viel hirveesti perusta tai siis onhan se ihan hyvä, mut jotenki ei vaan iske... :mitvit:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:ihana: Kävin äsken nettianttilasta lataamassa Monsterin itselleni matkamusaksi pikkujouluihin! :tuuletus:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti::ihana: Kävin äsken nettianttilasta lataamassa Monsterin itselleni matkamusaksi pikkujouluihin! :tuuletus:
Upea valinta sinulta, MuzaMaza! :uujee: Sehän joraa jo täysiään, kun tää Kouvoilasta pomppaa kyytiin! :peukku:

Mulle tulossa oma Monster ilmeisesti maanantaina. :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt uskaltaa jo hehkuttaa. Lady Gagan "The Fame Monster" on kyllä nimensä mukaisesti ihan hirveän hyvä levy! :kups: Olen tässä viikon verran kuunnellut ja sulatellut kokonaisuutta, eikä mulla ole pahaa sanaa sanottavana. :tapu:

Kaikki 8 uutta biisiä ovat aivan loistavia, mutta parhaimmistona nostaisin esille "Bad Romancen", Beyoncén kanssa duetoidun "Telephonen" ja "So happy I could dien". :ihana: Lisäksi arvostan kovasti Gagan taitoja biisintekijänä sekä laulajana. Gaga on tehnyt valtaisan vaikutuksen, haluan ehdottomasti mennä katsomaan häntä livenä!!! :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Videophone :ihana:
Telephone :ihana:

Leidi GaaGa on kyllä tosi kaunis Pahan romanssin videossa VAUUU :kuolaus: :surrur:
LOBODA

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Kyllä THE FAME MONSTER on ehdottomasti yksi tämän vuoden parhaimmista bailulevyistä! :ihana: :tuuletus: Suosittelen lämpimästi tutustumista tämän uniikin tytön tuoreeseen tuplaalbumiin. :peukku: <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Fame Monsteristakin on sitten muuten pari eri versiota myynnissä. "Normituplacd" ja sitten semmonen joku pahvikantinen limited edition. En katsonut tarkalleen mitä extraa siinä on, mutta varmaan hankin sen itselleni joululahjaksi tässä myöhemmin :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei tuossa limited editionissa ole vissiin muuta ihmeellistä kuin se, että kyseessä on digipack-versio. Joten en ilmeisesti menettänyt mitään, vaikka hankin vain normaalin tuplalevyn.

Sen sijaan CDON:issa on kaupan "The Fame Monster - Super Deluxe Box", joka sisältää:

The Fame + 8 studio tracks

The definitive "Book of Gaga"-A highly stylized coffee table book housed in a custom slipcase documenting Gaga's journey into pop superstardom including:

* A lock of Lady Gaga's hair
* Collectible puzzle
* Pictorials
* A behind the scenes look at her creative process
* Pull out posters
* Themed fanzines
* A paper doll collection
* 3 D glasses to view forthcoming Gaga visuals
* Personal notes from the artist
* Each book individually numbered

Hinta on vaatimattomat 110 euroa. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Jeeii! Sain joululahjaks The Fame Monsterin :uujee: Oon nyt pari päivää kuunnellu levyä ja oon sitä mieltä, että vaikka onkin hyvä niin ei yllä ihan The Famen tasolle....Listasin biisit paremmuusjärjestykseen:

Viisi ekaa loistavia:
1.Alejandro :ihana: :ihana:
Levyn ihan paras biisi. Jotenkin vaan tykkään tosi paljon. Ihanaíhanaihana <3
''Don't wanna kiss, don't wanna touch, just smoke my cigarette and hush '' <3
2.Bad Romance :tuuletus:
Levyn paras bailubiisi. Aluksi en tykänny, mut iskee nyt :peukku: + Superuberhyper hieno musavideo <3
''GaGa Oh- La- La'' :heh:
3. So Happy I Could Die :uujee:
Muuten tosi jees, mut kertosäkeen alku kuulostaa ihan Natasha Bedingfieldin Pocket full of sunshinenilta ( vai mikä se nyt oli ) :niinpa: Mut tykkään paljon säkeistöistä ja niistä '' Eh eh, eh eh, ye ha, ye ha ...jne '' kohdista <3
4.Monster :tapu:
Hauskat sanat ja muutenki ihan jees :peukku: Ei nyt kuitenkaan mikään paras :roll: Mut hyvä kuitenki :heh: <3
5.Dance In The Dark :peukku:
Hyvä biisi <3 En kyl tajuu sanojen ideaa, mut johtuu varmaan siitä, että oon vähän hidas, välil :rofl:
-------- Ihan ok
6.Telephone
Ihan ok, varsinkin verrattuna uberhirveeseen Videophoneen, mutta aika keskinkertainen ja mitään sanomaton :roll:
-------- Ei niiiiin loistavia :heh: :
7.Speechless :roll:
Muistuttaa paljon The Famen Brown Eyesia, joka ei ole hyvä juttu....En pidä GaGan hitaista kappaleista, mielestäni hänen äänensä sopii paremmin Poker Facen tyyppisiin biiseihin...
8.Teeth :eeek:
Ihan järkky :shock: ei oikein mitään melodiaa....aika kaamee.....

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

greece kirjoitti:7.Speechless :roll:
Muistuttaa paljon The Famen Brown Eyesia, joka ei ole hyvä juttu....En pidä GaGan hitaista kappaleista, mielestäni hänen äänensä sopii paremmin Poker Facen tyyppisiin biiseihin...
Oi, mun mielestä Speechless on ehdottomasti Gagan uuden levyn parhaimmistoa! <3 Tällaiset hitaammat kappaleet osoittavat parhaiten, miten lahjakas laulaja Gaga todella on, ja varsinainen virtuoosi pianon kanssa. Olette ehkä nähneet tämän videon, jossa Gaga soittaa ja laulaa ennen kuuluisuuttaan. Olisi ihanaa, jos hän julkaisisi lisää tällaista musaa!

You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Aintsu kirjoitti:
greece kirjoitti:7.Speechless :roll:
Muistuttaa paljon The Famen Brown Eyesia, joka ei ole hyvä juttu....En pidä GaGan hitaista kappaleista, mielestäni hänen äänensä sopii paremmin Poker Facen tyyppisiin biiseihin...
Oi, mun mielestä Speechless on ehdottomasti Gagan uuden levyn parhaimmistoa! <3 Tällaiset hitaammat kappaleet osoittavat parhaiten, miten lahjakas laulaja Gaga todella on, ja varsinainen virtuoosi pianon kanssa. Olette ehkä nähneet tämän videon, jossa Gaga soittaa ja laulaa ennen kuuluisuuttaan. Olisi ihanaa, jos hän julkaisisi lisää tällaista musaa!

Joo en siis tarkoittanut että Speechless olisi mikään huono, on sekin ihan hyvä :tapu: Tarkoitin vaan sitä, että pidän enemmän nopeammista kappaleista kuten Bad Romance ja Monster esim.... BTW tietääkö kukaan mitkä kappaleet julkaistaan singleinä Bad Romancen lisäksi? Telephone on kai seuraava? Itse toivoisin Alejandroa tai Monsteria, sen on pakko olla Alejandro :kups: :rakkaus: <3 ihan paras biisi :tapu:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Pete »

Slovenialainen Tangels laulaa tässä pätkän Pokerfacea sloveniaksi (ilmeisesti eri merkityksin):



(Bändin huhutaan olevan mukana Slovenian karsinnoissa tänä vuonna villillä kortilla.)
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin