Äänestä High (Norja -04) -käännöksiä!

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Äänestä High (Norja -04) -käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Norja jäi taas vaihteeksi viisujumboksi. Vastahan edellisestä kerrasta olikin kolme vuotta, ja kun päättivät lähettää Haldorin uudestaan, niin olihan tuo arvattavissa. (Ai mitä? Eikö se laulaja ollutkaan sama? :roll:)

Ennaltasovitusti pohjoisnaapurimme kappale käännettiin kuitenkin jo nyt, ja se keräsikin kuusi käännöstä. Arpa laittoi sanoitukset seuraavanlaiseen järjestykseen:

1. Yksin et jää
2. Korkeuksiin
3. Tuulet mua vie
4. Pois pilvien taa
5. Ystävä
6. Valoon sut tuon

Sanoitukset löytyvät kokonaisina osoitteesta http://www.geocities.com/canarialintu/viisut/nor04.txt. Äänestysaikaa on ensi sunnuntaihin 23.5. klo 12 asti. Pisteytysformaatti on 8-6-4-3-2-(1), eli parhaalle 8 pistettä, kakkoselle 6 pistettä jne. Osallistujat eivät itse jaa tuota ykköstä, eivätkä tee Kroatioita (ts. äänestä itseään). Mahdolliset ja toivottavat kilpailun ulkopuoliset äänestäjät käyttävät koko skaalan.

Lähettäkää pisteenne minulle mieluiten tämän palstan privaattiviesteillä mutta sähköpostikin (suetomit@luukku.com) on sallittu tapa. Kommentteja sanoituksista tulee kirjoitella taas tarkoitusta varten erikseen varattuun otsikkoon, jonka perustan kohtapuoliin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu