Ke$ha

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ke$ha on nuori parikymppinen artisti valloista. Hänen eka levy on ilmestynyt juuri äsken; Animal.

Oletko tykästynyt Tik Tokkiin vai onko Ke$ha vain ihan Blah Blah Blah?
LOBODA

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Muhun iskee Keshan homssuinen whatever-olemus. :kuolaus:

Animal ei ole mikään huono debyytti: Tik Tok, Backstabber, Take It Off, Blah Blah Blah ja VIP ovat olleet kohtalaisessa tehosoitossa.

PS. Aikoinaan oli shokki nähdä miltä Kesha itse asiassa näyttää, tytön nimi ja feattaus Flo-Ridan Right Roundissa antoi nimittäin aika tummaihoisen vaikutelman. :heh:

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja escan »

Kesha oli perheineen mukana Paris Hiltonin ja Nicole Richien tähdittämässä TV-sarjassa The Simple Life joitain vuosia sitten. Paris ja Nicole matkustelivat kyseisellä kaudella eri puolilla Yhdysvaltoja asuen muun muassa Keshan perheen luona; he muun muassa etsivät perheen äidille sopivaa miesseuraa.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja --evg »

Kesha on mahtava :uujee: Ja tutustuin häneen Conan O'brien Shown kautta :mrgreen: Ekan levyn vois kyllä ladata :)
IB- International Bullshit

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ekaksi luulin että Kesha on Taylor Swift :heh: Ja vähän ihmettelin mitä huumeita Swift on oikeen vetänyt :rofl:
LOBODA

Avatar
Minttu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 482
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 15:19

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Tykkään ihan älyttömästi Ke$han kappaleista! :) Vielä pitäisi levy saada :peukku:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja greece »

Joo siis Ke$ha on ihan mahtava :tuuletus: :uujee: ja Tik Tok on niin paras biisi :rakkaus: ...Tykkään niin sikana tän tyyppisest musast ko Ke$ha :peukku: pitäis varmaan hankkii toi levy jostai....

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Omistan nyt Keshan levyn ja olen rakastunut :ihana:
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »



Ke$han uusin musiikkivideo Blah Blah Blah!
LOBODA

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja greece »

Jeii :surrur: ..sain mäkin vihdoin hankittuu ton Ke$han levyn! ( no oikeestaan jo maaliskuun alus mut..) On kyl must ihan hyvä debyyttilevyst (olihan se debyyttilevy? :heh: ) ...no whatever.. Siis oikeestaan ihan tosi hyvä levy ja ollu kyl mulla tosi paljon kuuntelus viime viikkoin.Paljon hyvii biisei kuten Tik Tok, Take It Off, Blind, Dancing With Tears In My Eyes jne. ....Kuulostaa jossain vähän ehkä Lady GaGalt, tai ainaki toi bonustrack Vip kuulostaa vähän GaGan Retro Dance Freakilta...Ja sit kans kuulostaa vähän ehkä Katy Perryltä joissain...Mut on kuiteski hyvä levy must :tapu: ...............Ja tuli mieleen kans että luin jostain että Ke$ha ja Rihanna tekis yhteiskiertueen ens syksyn :uujee: olis kyl niin siistii jos ne tulis kans Suomeen...no tuskin kyl tulee...

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Löytyipä ketju tällekin :uujee:

Uusin single uusimmalta Cannibal albumilta:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q97c5szT ... re=related[/youtube]

Siis ihan törkeen hyvää
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Toi biisi on iha sikkihimo! Älyttömän hyvä, ehkä jo paras Ke$halta!
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^^Mun mielestä toi ei vedä ollenkaan vertoja kappaleille Take It Off ja Kiss N Tell :mitvit: Mutta ihan hyvä se on, sellanen Blah Blah Blah'n tasoinen :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

riksa[ kirjoitti:^^Mun mielestä toi ei vedä ollenkaan vertoja kappaleille Take It Off ja Kiss N Tell :mitvit: Mutta ihan hyvä se on, sellanen Blah Blah Blah'n tasoinen :heh:
Kuva Blah Blah Blah on parempi ku Kiss N Tell, mutta We R Who We R on parempi kuin Blah Blah Blah ja Kiss N Tell yhteensä. :rakkaus:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja greece »

^Mun mielest taas toi uus biisi ei oo mikään kovin erikoinen, tai sillee onhan se ihan hyvä joo, mut aika yllätyksetön jootenki...tai niinko mun mielest se on liian saman tapanen ko Ke$han ekan levyn singlet....Muut siis ei se musta mikään huono kuitenkaan ole, mut ei Ke$han paraskaan :) Tik Tok :rakkaus: Your Love Is my Drug <3

Aika jännä muuten, että mulla tuli tosta biisin nimestä We R Who We R mieleen jotenki Lady GaGan tuleva Born This Way jotenki....Tai siis molempien biisien idea on kai vähän samankaltainen ... niinko sillee ''ollaan mitä ollaan, synnyttiin tälläsiksi'' ..... ...

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Totta :miettii:

Tuli vielä mieleen tästä biisistä: Mä olen kyllä jo niin kyllästynyt oikeesti tähän uuteen hittibiisien kaavaan! :draamaa: Kaikissa seuraavissa on kertosäkeessä vaan saman nuotin toistoa tai saman nuotin ympärillä pyörimistä:

California Gurls
Teenage Dream
Raise Your Glass
We R Who We R
...
...
On niitä mielessä enemmänkin ollut, ei vain nyt tuu mieleen kun pitäis. Luulenpa, että Tik Tok saattaa olla osasyy tähän suuntaukseen, ja ehkä myös Britneyn 3 :tosion: :raaps:
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja greece »

^Nii ja ainakin musta just Tik Tokissa ja California Gurlsissa toi taustamusa on vielä ihan samankuulonenki :roll:

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja oxox »

Ei näytä tyttö kehittyneen, ts. uudistuneen millään tavalla. Biisi on hyvin samankaltainen kuin Tik Tok. Tulee siis nousemaan ainakin jonkinmoiseen radiosoittoon, mutta ei ole mielestäni hyvä, että artisti jää junnaamaan paikalleen tekemään samanlaisia biisejä.

Hyvänä esimerkkinä voidaan pitää Rihannaa. Rated R-levy oli tyyliltään todella erilainen kuin Good Girl Gone Bad ja hän kokeili rohkeasti todella erityylistä. Nyt hän uusimmalla levyllään Loud tuntuu menevän hieman taaksepäin, takaisin Good Girl Gone Bad-tasolle, mutta ainakin Only Girl (In the world)-kappaleen perusteella mielestäni freesimmällä tavalla. Raikkaampaa tanssimusiikkia, kuin viimeks. :loppu: (pahoittelut lievästä OT:sta)

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja Samiasd »



Toinen uusi biisi, Sleazy. Kuulostaa hyvältä. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Ke$ha

Viesti Kirjoittaja oxox »

Kyseinen video poistettu youtubesta, mutta sain silti toiselta videolta sen kuunneltua. Ja tykkäsin kovasti! Kivan vahva jytinä taustalla jatkuvasti, ihan makeet sanat (boojyt ja benzit) ja erottuu vähän tyypillisistä Keshan biiseistä (kuten aiemmin mainitsin Tik Tok ja We R who we R ovat todella samanlaisia).

Vastaa Viestiin