Helmikappaleita!

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Linkataan aina yksi biisi tänne, siis vain 1 kerralla! Seuraava tulee ja kertoo rehellisesti oman mielipiteensä siitä. Pitkästi tai lyhyesti mutta jotain kuitenkin ja antaa myös kouluarvosanan (asteikolla 4-10). Sen lisäksi linkittää tosiaan yhden mielestään helmibiisin. Jos biisiin liittyy jotain sanottavaa, sana on vapaa :-* Ja taas seuraava antaa ensin siitä tuomionsa ja heittää sitten ilmoille yhden helmen.

Kuka ei tiedä, niin videon saa tänne sivulle suoraan näkymään kirjoittamalla:
[youtube]videon linkki kokonaisena[/youtube].
Viimeksi muokannut S-Tyyppi, 29 Loka 2012, 23:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Ysärillä lähtee. Olin aivan ihastunut tähän joskus ala-asteella 9-10 vuotiaana kundina. Kuuma kissa kylmässä ympäristössä :vonkaus:


Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja mpappa »

5, koska ei tämä kappale aiheuta minussa halua tanssia eikä missään nimessa kuunnella uudelleen tai lisää samalta artistilta.

Entäs tämä:

.
Love shine a light

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16941
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kiva 90-luvun fiilistelykappale, joka tuo myös samalla ripauksen vanhoja muistoja :ihana:
Ehkä miinuksena kuitenkin ettei tässä kappaleessa tapahtunut paljoa, mutta hyvähän toi oli silti.
7 1/2

______________________________-
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Ihan ok biisi, kuuntelee ihan mielellään, mukavaa latinomaista tunnelmaa välissä. Hmmm yllättävän vaikeaa numeron miettiminen kun ei ole tottunut ja täytyy yrittää ajatella kaikkeen musiikkiin suhteutettuna :shokki: Muutta kyllä tuo vähän paremman puolelle menee, mutta ei kovin paljoa. Ja arvostelen aina puolen numeron tarkkuudella, eli en käytä plussia/miinuksia. Muut toki saa käyttää jos haluaa, miten vain :heh: itse vain en jaksa niin tarkkaan miettiä.
Lähtökohta minulla on kaikkien biisien kohdalla 7. Se on se perus, ei hyvä eikä huono vaan täysin keskitasoa. Siitä sitten biisin mukaan katson onko aihetta laskea vai nostaa.

Madonnan "La Isla Bonita" saa minulta .

Laitan oman lempparini daamilta. Aikalailla on Madonnan tyyli vaihdellut ja aika nopeastikin välillä.


Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Tuo ylläoleva kappale ei ole Madonnan parasta tuotantoa, mutta ei surkeintakaan. Madonnan ääni sopii just tollaseen kappaleeseen joten annan 8.


Sitten siirrytään nykyaikaan: Christina Perri - Jar of Hearts, yksi kaikkien aikojen suosikki kappaleeni :)


Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Christina Perri ei ole minulle entuudestaan tuttu. Laulajan ääni hiukkasen honottaa ja biisi laahaa, hänen äänensä sopisi rytmikkäämpiin biiseihin. Video sen sijaan upeaa tuotantoa. 7,5

Tässä saksalainen Frida Gold, jonka biisi viehättää kerta kerran jälkeen enemmän.

http://www.youtube.com/watch?v=OL3coGBQtVU
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Ihan piristävä tapaus, ehkä osittain kielestäkin johtuva, mutta ihan muutenkin. En kuitenkaan tykästynyt sen enempää biisiin, tämäkin saa .
Mites uusi biisi, vanhempi artisti Ranskasta?


Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Kuulosti jotenkin tutulta,mutta hieman tylsähkö.Laulajalla oli kyllä ihan kiva ääni. 7-

http://www.youtube.com/watch?v=nxGxPJDf2Xo

DIVINEN I'm So Beautiful AIVAN IHANA :ihana:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Miten oon tämmösen Divinen missannutkin :uujee: hauska biisi ja omanlaisensa lauluääni naikkosella :heh: videon kommenteissa lukeekin syntymä- ja kuolinvuosi...nuorena kuoli tämäkin taiteilija :( pitääpi tutustua enemmän artistin tuotantoon sekä leffa- että musapuolella. 8,5!

Mä laitan lempiyhtyeeni Girls Aloudin uusimman sinkun videon, jolla palaavat tauolta
http://www.youtube.com/watch?v=ZHSFTrcJYmM
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Hei, miksen oo kuullu tollasta ennen ku nyt. Ihan kiva, mukava tanssikappale. Eipä ollu juur aluks mittää toivet et mitä tulis ja odotukset nollas.. Jos nyt tästä rupeen vääntää arvosanaa, niin se on parempi ku 7 mutta huonompi ku 8½ eli 8+...

Sitten taas yksi lempparikappaleista. Nimittäin P!nkin So What


Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Helmikappaleita!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

. Silloin kun biisiä soitettiin paljon radiossa, se oli tosi rasittava. Mutta nyt se kuulosti ihan hyvinkin menevältä, mutta en silti artistista tykkää vaikka ei sitä mitään vastaankaan ole, mutta lauluäänestä en vain pidä.
Näköjään tuosta seiskapuolesta on muodostumassa jonkinlainen "rutiininumero" minulla :/ Mutta nuo arvostelemani biisit ovat olleet sen arvoisia minusta, joten mikäs siinä :D

Tässä minun kaikkien aikojen lempibiisini.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4B6QifTA ... re=related[/youtube]

Vastaa Viestiin