Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 246
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

Eilen en päässyt koneelle ukkosen ja sähkökatkon takia, mutta nyt pitäisi olla jokaiselle ilmoittautuneelle jokin vastaus lähetettynä.

Tällä hetkellä osallistujia on 27. Äänestyksen päättymispäiväksi kaavailin 27.8.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Hyvä! :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 246
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

Soittolista on julkaistu! Laittakaahan pisteenne kerralla kuntoon ilman myöhempiä muokkauksia, kiitos :)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kiitos. Auts, ihmettelin miksei listassa ole perinteisia maalippuja :rofl:

Britanniasta löytyy kyllä vaikka mitä, pakko ottaa vähän maistiaisia, vaikka nukuttaa ja edellinenkin raati arvioimatta. Odotan näiltä ehkä aika paljon :surrur:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Niin joo sellainen pikku juttu, että millä pisteytyskaavalla nämä pisteytetään.

Jo alku kuulostaa lupaavalta! Nyt voi olla vaikeudet niin päin, että haluaisi pisteyttää useampia biisejä kuin on mahdollista.

Miten ne ei viisuihin löydä mitään näin kiinnostavaa :mitvit:
Viimeksi muokannut Rousku, 17 Elo 2019, 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 246
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

^ Pisteytetään viisupistein.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jee, OSC-voittajani toiselta foorumilta mukana kisailemassa. Ja ihana Hamburger Lady. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ennustus: Tomppa voittaa. :joojoo:

Muutaman tunnistin. Siellähän on pari voittajaa toiselta foorumiltakin. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja inomu »

Apua, monta tuttua suosikkia mukana :ihana: Ehkäpä tässä raadissa pitää antaa uusille tuttavuuksille prioriteettia, jos mukana yhtään hyviä kappaleita :miettii: Innolla odotan näiden kuuntelua!
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onpa outoja nimiä suurin osa! Saa nähdä, mitä kattaus pitää kokonaisuudessaan sisällä. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

OMG, vasta pari kuunneltu satunnaistoistolla, ja luulen jo nyt kuulleeni yhden levyraatihistorian parhaista biiseistä. :tanssi_02: Taitaa olla raati meikäläisen makuun siis!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Eli meikäläinen tulee oksentamaan vähintään kuvainnollisesti raadin radiotapettimaisuuden ansiosta? :) :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Ei kai makuni nyt niin radiotapettimainen sentään ole? :kurjuus: Katso vaikka allekirjoitustani, ei löydy Ruotsia tai Maltaa sieltä! :tosion: Eikä varsinkaan Isoa-Britanniaa... :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En nyt ihan radiotapetiksi noita biisejä luonnehtisi. Tai sitten se radio on soinut jo hyvän aikaa sitten. Tai no joo, kuuntelin eilen sieltä täältä satunnaisten kappaleiden alkuja; ehkä onnistuin vain välttämään ne tapettisimmat?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ilmeisesti vain 6-7 biisii alottaa sitten nollilta? Nollatulos lienee mahdottomuus mut eiköhän joku näistä oo raadin todennäkösin jumbo, sillä muut hiihtää jo heti kättelyssä 12-24p edellä :mrgreen:


Tän raadin ansiosta ainakin odotuslistastani väheni kaks biisii!
Oma lopullinen biisini tuskin tulee menestymään tuloslistan paremmalla puoliskolle, koska onhan se nyt helmiä sioille mut ainakin koen onnistuneeni täydellisesti biisivalinnassani :ihana:
Viimeksi muokannut Happy, 20 Elo 2019, 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Happy kirjoitti: 18 Elo 2019, 14:09 Ilmeisesti vain 6-7 biisii alottaa sitten nollilta?
mun laskujeni mukaan 9?

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

1. Paloma Faith - Trouble with My Baby
Mukavasti svengaileva biisiolio. Erittäinkin hyvä aloitus raadille.

2. Muse - Uprising
Muse on kyllä sellainen bändi, jolta en oikein koskaan ole kuullut mitään itseäni miellyttävää... Kyllähän tätä nyt kuuntelee, mutta ei aiheuta oikein tunteita mihinkään suuntaan.

3. Rina Sawayama - Alterlife
Onpas keskitien rock-popahtelua. Taas tämmöinen "kyllähän tämän nyt kuuntelee".

4. RAIGN - Walk On Fire
Yllättäen oikeinkin tuttua artisti... Tässä nyt taitaa olla jopa vähän yritystä!

5. Years & Years - Lucky Escape
Tästä bändistä tykkäsin joskus enemmänkin, mutta nykyään en ole oikein enää innostunut. Aika keskinkertaista radiotapettia.

6. The Wanted - Demons
No nyt on miellyttävä! Kertsin miellyttävä melodia herätti välittömästi huomion.

7. Kate Bush - The Song of Salomon
Björkin ohella Kate Bush on myös niitä artisteja, joista minun kai lähtökohtaisesti pitäisi pitää, mutta silti en ole kuullut häneltä vielä koskaan yhtään hyvää kappaletta. Tämä ei ole poikkeus.

8. RAYE - Shhh
No nyt. Säkeistöistä tulee vähän mieleen Azerbaidžanin Skeletons-viisun säkeistöt, mikä on tietenkin aina hyvä asia. Suurieleistä nautintoa.

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
Oih, ihanan miellyttävä ska- electro swing -elämys. Olen vähän helppona tällaisiin, kuten hyvin tiedetään. Rap-osuudesta en nyt ole ihan varma, sopiiko se paikalleen.

10. Everything Everything - Night of the Long Knives
Mukavia ääniä, joita oli ajoittain käytetty vähän liian vähän. Jää hieman keskeneräiseksi, ja haluaisin todella tykätä tästä enemmän!

11. Leona Lewis - I See You
Melkoisen tympeä balladinlöllähdys.

12. One Direction – Right Now
Ai niin, joku tämmöinenkin bändi on olemassa. Kyllähän tätä(kin) nyt kuuntelee, vaikka aikamoista tapettia onkin.

13. RAIGN - This Is The End
Kas, taannoinen OSC-voittajanihan se siinä. Kamalaa suhtautua tähän pisteytettävänä kappaleena, kun olen tottunut olemaan tämän omistaja.

14. The Wandering Hearts - Devil
Ahhh, tämä! Ihana. Ah.

15. Pale Waves - Black
Alku kuulosti tosi ihanalta, mutta sitten tämä meni vähän rasittavaksi 2000-luvun alun fiilistelyksi.

16. Tom Grennan - Sober
Ihana melodia ja laulajan ääni on ihan uskomattoman siisti. Hui, kun tykkään nyt jostain tämmöisistä näin paljon.

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
Periaatteessa pitäisi pitää tämmöisestä junttirokkailusta, mutta eipä nyt ihan lähde.

18. Cheryl - Call My Name
No nyt on kökköä ja jotenkin kuulostaa halvalta tuotannolta, vaikka silti vaikuttaa katsomiskerroista päätellen aika suositulta biisiltä. Olen kai vähän helppo tämmöisille, mutta en vakuutu tästä.

19. The 411 - On My Knees
Plääh, jopas pumputtaa.

20. Koko - Open Your Eyes
Joo, no semmoinen sitten sieltä.

21. London Grammar - Hell to the liars
Hui, eteeriballadi. Ei toki genrensä parhaimmistoa, mutta silti ihanuus.

22. Gentle Giant - An Inmates Lullaby
Miellyttävän häiritsevä äänimaisema. Kohtuullisen nautinnollinen.

23. Steven Price (with vocalist Katherine Ellis) - Gravity
Kaunista orkesterimusisointia, jolle takuulla on paikkansa tässä raadissa. Rentouttava hetki saa minutkin puolelleen.

24. Olly Murs - Can't Say No
Lähtökohtaisesti vihattava artisti, mutta tämä biisi nyt kuulostaa ihan miellyttävältä. Ehkä vähän väritöntä makuuni, kuitenkin.

25. Years & Years - Rendezvous
Jaa, lisää näitä. En nyt oikein tykännyt tästäkään.

26. Frankmusik feat. Natasha Bedingfield - Crash and Burn
Laulaja näyttää sitten nuorelta Juha Sipilältä. En ihan kestä. Biisi siedettävän miellyttävää, kertsin äänet erityisesti hivelevät.

27. Darren Styles - Flashlight
Ohoo, onpas nyt ihanaa jyystöä. Juuri tällaisesta minä pidän.

28. LZ7 - Give My All
No nyt on drum 'n' bassia minulle! Ehkä lempparigenreäni, eikä todellakaan huono biisi sieltä.

29. The 1975 - I Always Wanna Die (Sometimes)
Aika kiva ja rentouttava avaruusasiaääni. Toimiva kokonaisuus.

30. Calvin Harris ft. Tinie Tempah - Drinking From The Bottle
Taattua Calvin Harris -laatua. Hyvinkin tanssittavaa ja miellyttävää jammailua.

31. Herman's Hermits - I'm Henry the VIII I Am
Kiva saada mukaan vanhempaakin musiikkia, mutta tämä ei mielestäni ollut kovinkaan nautinnollista.

32. Claire Rickhards - My Wildest Dreams
Miellyttävän konventionaalinen pop-balladi, joka tunnustelee minun syvimpiä sopukoitani.

33. Monarchy - I Won't Let Go
Aika kivaa kilkuttelua ja elektronisuus-suoritetta, mutta ehkä viimeinen silaus jää uupumaan.

34. Nothing But Thieves - Honey Whiskey
Ihanan minimalistinen musiikkivideo, mutta biisi nyt on vähän mitä on.

35. Throbbing Gristle - Hamburger Lady
Upea vanha tuttu, joka koskettaa joka kerta traagisuudellaan.

36. Jessica Wright ft. Mann - Dominoes
Tunnelmasta toiseen. Onpas nyt halvalla tavalla ihastuttava humputus.

37. Same Difference (feat. Alcazar) - Karma Karma
Okei, nyt osuttiin johonkin todella salaiseen ja piilossa olevaan pervoon kohtaani. Ihana!

38. Vashti Bunyan - Rose Hip November
Kohtuullisen ihastuttava eteeriballadi tähän väliin. Ehkä vähän lyhyt, mutta kyllä tässäkin ajassa ehti nauttiintua.

39. SOHN - Carry me home
Kas, ja toinen eteeriballadi heti perään. Eihän tästäkään nyt voi olla nauttimatta. Ja nautinkin sitten kunnolla.

40. David Bowie - Heroes
Ja viimeistä viedään. Ihanan turhanpäiväinen lopetus.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

1. Paloma Faith - Trouble with My Baby
Jännää, että Paloma on jäänyt yllättävänkin etäiseksi mulle. Täähän on ihan hauskan svengaava kappale.

2. Muse - Uprising
Raadin eka "tää on tää" -biisi. Joo, kaverin soittamana tänäkin vuonna kuunnellut. Ei mikään suuri suosikkini.

3. Rina Sawayama - Alterlife
Onpas nyt turhanpäiväistä indietä.

4. RAIGN - Walk On Fire
Parempi kuin acan toinen ehdokas raadissa. Tämä on tosin mulle ihan uusi biisi, joskin turhanpäiväinen sellainen.

5. Years & Years - Lucky Escape
Onpas tämäkin nyt turhanpäiväinen. Näiltä kuullut toistaiseksi vaan yhden hyvän biisin.

6. The Wanted - Demons
Hyvin pakattu... tapetti! Näiltäkin löytyy parempaa tuotantoa.

7. Kate Bush - The Song of Salomon
Huoh. Onpa turha biisi.

8. RAYE - Shhh
Tästä löytyy jo ideaa. En silti saa biisistä tarpeeksi kiinni.

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
Ooh! Nyt vipattaa tanssijalkaa ja kovaa.

10. Everything Everything - Night of the Long Knives
Vähän tämmönen "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" tämäkin. Höh.

11. Leona Lewis - I See You
Tämä ei onneksi ole niitä ihan pahimpia Leonan ulinoita. En edes muistanut, että Avatarella olisi ollut tämmöstä tunnusbiisiä.

12. One Direction - Right Now
Taitaa olla ajalta, kun en enää fanittanut näitä poikia. Aika perushuttua genressään.

13. RAIGN - This Is the End
En ole koskaan tykännyt tästä. Yrittää olla dramaattinen, mutta jää melko tylsäksi. Parempi tämä tosin on nyt kuin aikaisemmin.

14. The Wandering Hearts - Devil
Tässä on jotain ihan sympaattista, mutta myös hirveän tapettimaista. Hazard, is it your choice?

15. Pale Waves - Black
Turha. Niin turha.

16. Tom Grennan - Sober
Yllätän itseni pitämällä tästä. Tässä on jotain tosi vetävää.

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
Suht majesteettinen aloitus. Hmm, voisi olla pikkasen vielä enemmän melodisempi, niin tykkäisin.

18. Cheryl - Call My Name
Kuulostaa Sveitsin nettityrkyltä. Tylsä jumputus.

19. The 411 - On My Knees
Tässä oli todella kiinnostava vintage-aloitus. Sääli, että muuttui tapettiseksi R&B/soul -biisiksi.

20. Koko - Open Your Eyes
Äh, väsynyttä ysärihumppaa. En nyt jaksa tätä, en alkuunkaan.

21. London Grammar - Hell to the Liars
Vaihteeksi taas tämmöistä väsynyttä indietä. Hohhoijakkaa.

22. Gentle Giant - An Inmates Lullaby
Outolintuilua ei vielä kunnolla tässä raadissa ollutkaan. Yhhyh. Ei jaksa tämmösiäkään.

23. Steven Price (with vocalist Katherine Ellis) - Gravity
Täähän on melkein kuin pelkkää huutoa. Voi hyvää päivää!

24. Olly Murs - Can't Say No
Huh, hyvää musiikkia vaihteeksi. Olisiko jopa Ollyn parhaimpia biisejä kyseessä? Svengaa mukavasti.

25. Years & Years - Rendezvous
Niin näiltäkin oli toinen biisi tässä raadissa. Tämäkin on tosin vaan niin turha.

26. Frankmusik feat. Natasha Bedingfield - Crash and Burn
Frankmusik on laulanut RuPaulin kanssa pari hyvää kappaletta. Tästä raatibiisistään en saa kunnolla otetta.

27. Darren Styles - Flashlight
Bileet! Ihan ok. En nyt tämän tahdissa jaksaisi kuitenkaan kovin pitkään bilettää, mutta kännissä menisi varmaan melko hyvinkin.

28. LZ7 - Give My All
Drum'n'bass on jotenkin tosi raikas genre. En ole itse koskaan kunnolla päässyt sisälle siihen, muttei tämä hullumpi ole.

29. The 1975 - I Always Wanna Die (Sometimes)
Onhan tässä ihan melodia ja näin, mutta se on jotenkin silti kovin mitäänsanomaton.

30. Calvin Harris feat. Tinie Tempah - Drinking from the Bottle
Kaukana Harrisin parhaista biiseistä. Tämäkin melko perinteistä massaa genressään, mutta ihan ok.

31. Herman's Hermits - I'm Henry the VIII I Am
Voi yääh! Tämä ei nyt iske ollenkaan.

32. Claire Richards - My Wildest Dreams
Taas peruskauraa genressään, mutta ei kyllä kosketa mua mitenkään erityisesti.

33. Monarchy - I Won't Let Go
Nyt ei aukea tämäkään biisi kunnolla.

34. Nothing But Thieves - Honey Whiskey
Miksi tämäkin raati on täynnä näitä mitäänsanomattomuuksia? Tässä taas kerran yksi.

35. Throbbing Gristle - Hamburger Lady
Mitä absoluuttista v*ttua?! Juu hei nyt äijjät alkaa mullakin mennä usko teihin taas vaihteeksi.

36. Jessica Wright feat. Mann - Dominoes
Pyh. Tässäkin kertsi on tuollainen peruskökkäre. Melodisempi saisi olla. Tässä on nimittäin potentiaalia.

37. Same Difference feat. Alcazar - Karma Karma
Tuttuja prkl! Kiva tanssibiisi Mellojen ja Alcazarin tyyliin.

38. Vashti Bunyan - Rose Hip November
Kivaa huiluttelua, mutta biisi on kyllä muuten melko tylsä.

39. SOHN - Carry Me Home
Tää on taas semmosta unipillerimusiikkia, mitä joku Duncan Laurence voisi esittää. Ei mun juttu alkuunkaan.

40. David Bowie - Heroes
Montaa Heroes-nimistä biisiä olen kuunnellut elämäni aikana... tämä on kuulemistani pohjasakkaa. Kamalaa tunkkaista brittirokkia.

Joo, ei mun makuuni kovin mielekkäitä tämänkään raadin biisit. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Happy »

1. Paloma Faith - Trouble with My Baby
Only Love can hurt like this on mestarioteos, mut muute oon kyl lähtökohtasesti inhonnu Paloman musiikkii, tää raatibiisi itseasias lukeutuu Paloman harvoihin hyviin biiseihin, tää on oikein laadukas ja vakuuttava raadin avaaja :peukku:

2. Muse - Uprising
Tuttu biisi, mut tästä ei oo kyl koskaa tullu mulle mitään elämää suurempaa biisii. Ihan kivan synkähkö mut ei sen kummempaa

3. Rina Sawayama - Alterlife
Laadukasta hissimusiikkii, kyl tää täs taustal menee, aika freesh

4. RAIGN - Walk On Fire
Faniuduin täysin Raignii viitisen vuotta sitten jo pelkän X Factor koe-esiintymisen perusteel, upee diva ja erittäin hieno artisti!
Mulle on kyl ollu täys mysteeri miten Raign tunnetaan tääl kuppilas koska on kaukana mainstream-artista! Raignin musiikki on jotain niin fantastist mut ikäväkyllä tää Walk on fire kuuluu naisen huonoimpiin, aika sieluton & pliisu biisi.. tää ei puhuttele mua millääntavoin.

5. Years & Years - Lucky Escape
Years & Years on tosi kova ja oon osallistunutkin toisen foorumin raateihin näiden biiseil, mut tää biisi on ikäväkyllä melkoista seinätapettii, en edes muista kuunelleeni tätä aikaisemmin tai sit oon vaan hienosti unohtanu tän olemassaolon..

6. The Wanted - Demons
The Wanted on mun suosikki poikabändi alltime, todella harmi että menivät lopettamaan :lohduton: :ihana:
Hieno fiilistely tää biisi, erottuu mukavasti joukosta :peukku:

7. Kate Bush - The Song of Salomon
Kuppilaiset tuntuvat rakastavan tälläistä tekotaiteellisuutta mutta itse vaadin oikeaa taidetta & mestariteosta! Kyllähän tätä tässä taustalla kuunteli mut kuuntelisinkohan enää toiste vapaaehtoisesti?

8. RAYE - Shhh
Vangitsi jo alkusekunneil, tää on kyl moderni & kiehtova tapaus :joojoo:

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
Täs on tällästä ärsyttävää tekopirteyttä mun makuun, kyllähän tää erottuu täs raatijoukos mut mun kohdal tää ylittää ärsytyksen hienon rajan :mrgreen:

10. Everything Everything - Night of the Long Knives
Täs biisis on kyl tosi kiehtovii elementtei, pidän noist taustakilkutuksist. Itse laulupuoli & melodia taas ei vaikuta lainkaan, tää biisi tuntuu jotenkin keskeneräselt.. pienel hiomisel tästä ois voinu tulla fantastinen!

11. Leona Lewis - I See You
Jee, mun voittobiisi toisel foorumil :ihana: :heh:
Tää on samalla myös niitä harvoja hyviä Leonan biisejä. Avatarleffa ei vakuuttanu mua silloin aikoinaa mut tää tunnusbiisi sitäkin enemmän!

12. One Direction - Right Now
Mä oon inhonnu aina One Directionii, tosin Liam Payne on ollu aina mun suosikkei ja upeeta et luo nyt menestykästä soolouraa!
Tää biisi on ok, ei vihastuta eikä ihastuta ja se lienee syy miksei 1D koskaa lukeutunu mun suosikkeihini, haluun et musiiki luo tuntemuksii!

13. RAIGN - This Is the End
Oon osallistunu toisel foorumil täs vuosien aikana muutamal Raignin biisil, ja tää on yks niistä, itseasias yritin tätä tähän raatiinki mut joku ehti ensin :draamaa: veikkaan mitallisijaa tälle biisille täs raadis!
Tää on fantastinen, vaikuttava ja mahtipointinen!! Raign ansaitsis kyl kaikkien huomion,toivottavasti tekis viel joskus läpimurron urallaan :tapu:

14. The Wandering Hearts - Devil
Pidän suunattomasti kantribiiseis jois on hyvä melodia, mut tää jättää kyl vähän kylmäks. Ihan kiva mut melkonen seinätapetti loppupeleis

15. Pale Waves - Black
Alku oli kyl lupaava, ihan hieno fiilistely mut biisi ei kyl pidä loppuunasti otteessaan..

16. Tom Grennan - Sober
Kuullostaa 100% radiomusiikilt, sellaselt listahitil, yleensä inhoon tälläsii mut tää vakuutti mut kyl täysin, upee & laadukas biisi todellakin! Tää kuullosti heti ensisekunneilla tän raadin voittajalta, eikä se kyl haittais ollenkaan jos miettii kuinka hirveit biisei on ollu viimeaikaisten raatien Top2:ssa, tän voitto olis piristävää :uujee:
Tän lisäsin myös mun soittolistaan, kiitti täst biisist :ihana:

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
Sellanen ränkytys.. tää vaan vetelee eteenpäin eikä täst saa oikein mitään tarttumapintaa

18. Cheryl - Call My Name
Cheryl ja Raign samas raadis.. mirritappelu :ihana: :heh:
Cheryl taitaa olla mun suurin inhokki kykykilpailutuomari ikinä... mut kyl mä Cherylin musiikist ihan pidän: harkitsin itekki tähä raatiin mm Girls Aloudin Something Newii! Tää raatibiisi on ihan jees

19. The 411 - On My Knees
Artistis on potentiaalii mut tää biisi on kyl liian tunkkainen & masentava mun makuun

20. Koko - Open Your Eyes
Ihan kiva renkutus, vapaaehtoisesti en kuitenkaan tälläsii kuuntelis :mrgreen:

21. London Grammar - Hell to the Liars
Todella tylsä & pitkäveteinen, mut eiköhän tule menestymään..

22. Gentle Giant - An Inmates Lullaby
Tää on jo liikaa, raadin kaks epäkiinnostavinta biisii vierekkäin soimassa, tätäkään biisiä en onneks joudu enää kertaakaan kuuntelemaan tän raadin jälkeen mut eiköhän tälläsistä kilkutuksista viel joku raatiteema joskus keksitä :heh:


23. Steven Price (with vocalist Katherine Ellis) - Gravity
Tän eukon rääkyminen ylitti ehkä loppuukohden jo hyvän maun rajat,,, mut kyl mä tätä silti pisteillä aijon muistaa sillä täähän erottuu täs raatijoukos edukseen, mukavan mahtipointinen.

24. Olly Murs - Can't Say No
Oon osallistunu Ollyn tosi monel biisil toisen foorumin raateihin, iha suosikkiartistei siis! Tää biisi on taas sitä pliisumpaa Ollyy, ihan piristävä mut loppupeleis aika mitäänsanomaton biisi.

25. Years & Years - Rendezvous
Tää taas on sitä laadukasta Years & Yearsii , tosi freesh ja koukuttava :ihana:

26. Frankmusik feat. Natasha Bedingfield - Crash and Burn
Natasha Bedingfield on huikee mut tää duo jättää mut kyl vähän kylmäks, kyllähän tätä biisii kuuntelee mut loppupeleis tosi pliisu kokonaisuus.

27. Darren Styles - Flashlight
Ennen muhun uppos tälläset pirteet ränkytykset mut nykyää en vaan jaksa pahemmin innostuu tälläsistä

28. LZ7 - Give My All
Jotenkin tosi mielenkiinnoton ränkytys, tällästen olis pitänyt jäädä viimeistään sinne vuoteen 2011..

29. The 1975 - I Always Wanna Die (Sometimes)
Ihan kiva aneeminen fiilistely mut tätä on kyl venytetty ihan liian pitkäks, sillä eihän tässä nyt tapahdu mitään..

30. Calvin Harris feat. Tinie Tempah - Drinking from the Bottle
Juuh nämäkin olis saanu jäädä sinne vuoteen 2011-2012... joskus taannoin nautin aika suurestikin tän kaltasesta musiikista mut nyt vaan mietin että miksi..

31. Herman's Hermits - I'm Henry the VIII I Am
Ihan sympaattinen mut ei ehkä ihan mun juttuni tälläset, tosin itekkin yritin ettii 60-luvun brittipop/rockii tähä raatiin, mut ne kaikki mielenkiintosemmat olikin sielt Yhdysvalloist..

32. Claire Richards - My Wildest Dreams
Artisti vaikuttaa ihanalt, biisikin ihan nättii mut jäin vähän oottamaan et millon tää räjäyttää kunnolla, ehkä vähän liian tasapaksu kokonaisuus täs?

33. Monarchy - I Won't Let Go
Ihan jees fiilistely, vaatii vaan ehkä enemmän kuuntelukertoi avautuakseen.

34. Nothing But Thieves - Honey Whiskey
Melko unohdettava, en saa tästä oikein mitään tarttumapintaa

35. Throbbing Gristle - Hamburger Lady
Mistä nää ihmiset aina vaan raadist toiseen onnistuu löytämään tälläsii järkytyksii :heh: :mrgreen:
Tää olis muuten kyl oikein toimiva taustamusiikki jossai ahdistavas trilleris

36. Jessica Wright feat. Mann - Dominoes
Tällästen biisien parhaat päivät on kyl kaukana menneisyydes, mut kyl tälläset biisit nostalgiamieles aina piristää :ihana:
Tää kyl erottuu täs raadis loppupeles edukseen!

37. Same Difference feat. Alcazar - Karma Karma
Siis munhan pitäis inhota tänkaltasii humputuksii mut täähän alko jyskyttää korvamadon lailla! kova! :heh:

38. Vashti Bunyan - Rose Hip November
Alcazar oli ylipirtee kun tää taas tässä mentiin suoraan toiseen ääripäähän, liian melankolinen synkistely kyl mun makuun.

39. SOHN - Carry Me Home
Ihan eteerinen mut loppupeleis ehkä liiankin flegmaattinen biisi

40. David Bowie - Heroes
En osaa nimetä ensimmäistäkään hyvää biisii David Bowielt, herran soundi ja biisit ei vaan kolahda muhun ollenkaan :eiei:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ei yleistaso ihan niin mahtava ollutkaan kuin miltä alkuun kuulosti :/. Mutta löysin kuitenkin 13 kandidaattia kisaamaan kymmenestä pistesijasta. Ja mikä parasta, tätä valikoimaa on oikein mukava kuunnella, kun koettaa päättää ne pisteidensaajat :kuulokkeet2:. Parempi näin päin kuin että on pakko poimia ne viimeiset pisteidensaajat yhdentekevyyksien joukosta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kymmenen pistesijoille yltävää kappaletta olen päättänyt ja niiden erotteleminen massasta oli mukavan vaivatonta. Kokonaistaso tuntui lattealta, mutta hyviä tsipaleita oli riittävän monta täyttämään pistesijat. Nyt pitäisi vielä päättää mille kappaleelle annan minkäkin määrän pisteitä.

Ja olin varma, että raatiin eksyisi edes yksi 90-luvun brittipopbiisi, mutta ei näköjään eksynyt. :draamaa: Noh, jääpä itselle vielä hyviä bändejä joita käyttää tulevissa raadeissa. :mrgreen:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Requel »

Tein ensivilkaisun jo alussa mutten ole koskenutkaan biiseihin nyt muutamaan päivään (halusin pisteyttää eka edellisraadin). Ja ihan hyvä vaan näin, kun huomaa mistä on jääny sitä todellista tarttumapintaa ylle. :joojoo:

1. Paloma Faith - Trouble with My Baby
Paloma on tuttu nimi ja muistan hänet poikkeuksellisen räväkkäästä äänestään hyvinkin. :ihana: Vaikken tuotantoa ole kuullutkaan vähään aikaan, niin tunnistin tai olisin tunnistanut Paloman tämän takaa. <3 Raadin rima asetettiin jälleen korkealle heti alussa.

2. Muse - Uprising
Jonkinlaista yrittämisen tynkää on, mutta ei tässä ole mitään kovin innostavaa. Tylsä ja viaton harmaavarpunen. :sorivaan:

3. Rina Sawayama - Alterlife
Valinnasta heti pointsit kun on (ehkä) yritetty säväyttää poikkeavalla valinnalla. Siis ei biisi ole mitenkään massasta poikkeava niinku yleisesti ottaen mutta tästä ei todellakaan tule britit mieleen. :heh: Biisi on melko kiva ja uskon että palaa mieleen helposti juurikin sen erilaisen tarjonnan takia. :peukku:

4. RAIGN - Walk On Fire
RAIGN oli edellisessä raadissaan ihan liian aliarvostettu, joten yllättää vähän nähdä hänet oikein kaksin kappalein mukana. :draamaa: Tää eka ei iske sillä tavalla miten edellisyrityksen muistelin iskevän. Oon siis kuunnellu biisit jo etukäteen ja tiedän että parempiakin vastaavanlaisia biisejä on tiedossa.

5. Years & Years - Lucky Escape
Tässä varmasti yksi syy miksen brittimusaa paljoakaan kuuntele. "Laadukasta" joo mutta mitään sieluttomampaa en tähän hätään keksi. :puna:

6. The Wanted - Demons
Ja demonit palauttivat uskoni tähän maailmaan. :peukku: Wanteddia ei oo paljoakaan tultu kuunneltua tai itse asiassa juuri ollenkaan, joten ehkä olis aika tutustua tuotantoon paremmin tän biisin inspiroimana. :surrur:

7. Kate Bush - The Song of Salomon
Kuulostaa välillä vähän Saara Aallolta. :heh: Mitään muuta sanottavaa tästä ei sitten löydäkään.

8. RAYE - Shhh
Alku on pelottavan hyvä. :shock: Jäin oottaa lähinnä miten biisi tästä etenee ja pysyykö kasassa loppuun asti. Kunnollinen kiinnostava kertsi jäikin puuttumaan mutta yllättävän hyvin kokonaisuus kesti sen. Kuuntelisin uudelleenkin. :joojoo:

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
Muistelin tän olevan huonompi miltä nyt tällä hetkellä kuulostikaan.. täähän on tosi svengaava (emt oikeaoppista termistöä..) ja kaikinpuolin tasoa piristävä kattaus. Ehdottomasti takaisin pistetaistoon sotimaan. <3

10. Everything Everything - Night of the Long Knives
.. ja tämä sen sijaan saa kaatua tässä sodassa.

11. Leona Lewis - I See You
Ihanku joka toinen biisi olis hyvä ja joka toinen lähempänä huonoa (ei ihan täydellisellä kaavalla kuitenkaan). Edellinen kun kaatui niin tää sen sijaan nousee aika korkeallekin ihan jo biisinä itsessään. :kups: Ainut miinus on noi avatar-hahmot taustalla ku on itellä pakonomanen vihasuhde kaikkeen fantasiascifi mikälie hömppäelokuviin, mutta niitähän tässä ei arvostella. :mrgreen: Biisi ansaitsis kuitenkin arvoisensa musavideon. :niinpa:

12. One Direction – Right Now
Heiltäkään en ole kuunnellut tuotantoa sen enempää mitä on tultu ns. väkisin kuultua. En tän biisin perusteella ihmettele miten näin on päässyt käymään, sillä onhan tää vähän tällästä kertakäyttökamaa. :sorivaan: Ihan ok biisi kuitenki siis!

13. RAIGN - This Is The End
Tää raigni pesee kilpakumppanillaan lattiaa! Haluan huutoni kunnollisina ja tässä käytännön esimerkki miten kovaa äänen kuuluu kuulua. :kuolaus: Harmi vaan kun näitä raigneja on tosiaan ihan tuplana raadissa niin liekö syö toisiltaan muutamia pisteitä.. ja kun raignille ei viimeks muutenkaan sytytty liikoja, niin tulos voi olla pieni pannukakku. :kups:

14. The Wandering Hearts - Devil
Ja tässä taas biisi jossa nimeen pystyi luottamaan, lähes aina kun biisissä on just näitä demon devil evil sanoja niin se enteilee jostain syystä oikeaa laatua. :heh:

15. Pale Waves - Black
Äh, nyt on tullu monta hyvää putkeen. Tätä en muistanu ekalta selaukselta ollenkaan joten ehkä tässä hämää jokin eikä biisissä olekaan todellista tarttumapintaa.. saa nähdä. Kuulostaa tällä hetkellä sellaiselta josta pidän.

16. Tom Grennan - Sober
JES, pitkästä aikaa sellainen yritelmä josta kuulee kauas sen tarttumapintamattomuuden. Tässä ei edes peitellä sitä. :tapu:

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
En odottanut kuulevani tällaista tässä raadissa joten hyvä valinta lähettäjältä. :tapu: Kiva tietää että tällaistakin tehdään vielä briteissä..! Ei mikään ihmeiden ihme genressään mutta kun tällaisesta musasta nyt ylipäätään tykkää ja sitä on vähän tarjolla, niin vahvoilla ollaan. :peukku:

18. Cheryl - Call My Name
Ns. hyvien aikojen hittibiisi jota on helppo lähestyä ja pysähtyä kuuntelemaankin. :peukku:

19. The 411 - On My Knees
Ilman musavideota en olisi varmaankaan jaksanut kuunnella loppuun saakka.

20. Koko - Open Your Eyes
Yrittää kai olla jotenkin tekopirtee, mutta toimikin vähän päinvastaisella tavalla. Hyvää yötä. zzz
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

:isobritannia:
1. Paloma Faith - Trouble with My Baby
Menevä ja ihan mieleenpainuvakin aloitus raadille. Ihan hirveästi en kuitenkaan tällaista omassa musiikkikuplassani tapaa kuunnella. Kiva, etteivät kaikki ole langenneet pistehoukuttimeen, vaan mukana on tällaisia laadukkaita musiikkivideoitakin!

2. Muse - Uprising
Muse on mainio yhtye ja tämä hyvä biisi, mutta tässä taitaa olla koko raadin itsestäänselvin biisivalinta. :miettii: Jotain yllättävämpää ja vähemmän soitettua tuotantoa olisi ollut kiva kuulla tämän sijasta. Nähtäväksi jää, millainen vaikutus tällä on lopulliseen pisteytykseeni.

3. Rina Sawayama - Alterlife
Olen pöyristynyt edellisistä "keskitien hissimusiikkia" -kommenteista. :draamaa: Tämähän kaappaa huomion jo heti ensisekunneilla, kun asenteikkaat sähkökitarat pärähtävät soimaan. Yllättävää, miten biisi kuitenkin jatkuu melko kevyenä, mutta on lauluosuuksien 80-luvun gruuvikin oikein pätevää kuultavaa. Todella raikas ja vetävä kokonaisuus!

4. RAIGN - Walk On Fire
Pitäisikö tämä naikkonen tunteakin jostain? :hiips: Minusta aika geneeristä äänenkäyttöä, ja biisikin melko perus vaikkakin ihan miellyttävä.

5. Years & Years - Lucky Escape
Y&Y tekee kiinnostavaa musiikkia, mutta tämä kappale kallistuu vähän sellaisen perus albumiraidan puolelle. Harmillista, että mukaan on osunut kokoonpanolta toinenkin biisi, sillä tätä tulee väkisinkin verrattua siihen.

6. The Wanted - Demons
Juu, The Wantedilta on ollut soitossa parikin biisiä, mutta tätä en muista kuulleeni. Kertsi on kyllä todella onnistunut ja vetoava. Jää kertalaakista päähän soimaan, eikä haittaa yhtään! :uujee:

7. Kate Bush - The Song of Solomon
Haluaisin tykätä Kate Bushin musiikista enemmänkin, mutta toistaiseksi vain Wuthering Heights on päätynyt omille soittolistoilleni asti. On tämä kyllä tunnelmallista musiikkia, ja laulanta kiehtovan omaperäistä, mutta jään kaipaamaan ehkä vielä helpommin lähestyttävää melodiaa. Ihan sujuva ja tuskaton musiikkihetki kuitenkin.

8. RAYE - Shhh
Musiikkivideota myöten tyylikäs kokonaisuus ja erinomaisia taustasoundeja. Objektiivisesti tarkasteltuna erittäinkin kunnioitettava tekele, mutta hyväileekö sitten tarpeeksi omia makunystyröitäni? Tarvitsen pari lisäkuuntelua.

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
Hyväntuulisen svengaava kokonaisuus, mutta en juuri nyt välttämättä kaipaa tällaista kuunneltavakseni. Itse kyllä pidin räpistä, toi mukavaa vaihtelua. Niin, ja toimii muuten huomattavasti paremmin musiikkivideon kanssa kuin ilman!

10. Everything Everything - Night of the Long Knives
Onpas kiinnostava! Solistilla mukavan omaperäistä äänenkäyttöä, ja hän vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta esiintyjältä. Soundimaailma on nautinnollinen myöskin. Pitänee tutustua tähän orkesteriin jossain välissä paremminkin.

11. Leona Lewis - I See You
Leonalla on kyllä hyvä ääni. Biisissäkin on hetkensä, mutta kokonaisuus kuulostaa ehkä vähän hahmottomalta. Tykkään kuitenkin musiikkivideon ja audion loihtimasta tunnelmasta.

12. One Direction – Right Now
Peruspätevä poikabändibiisi. Kertsissä on kyllä mukavan ilmavaa kaihoisuutta. Jännä nähdä, millaisen sijoituksen äijjät nappaavat!

13. RAIGN - This Is The End
Pompöösiys-alert! 🚨 Kuulostaa ihan viisujen floppaavalta fanisuosikilta tyyliin Amanecer. Ihan liian raskas minulle, mutta siinäpähän muut vapaasti tykkäilette. :mrgreen:

14. The Wandering Hearts - Devil
Mukavaa kuulla kantriakin tässä raadissa, tuntuu todella virkistävältä! Biisi itsessäänkin on oikein kiva ja tarttuva, ja mies- sekä naissolistin äänet käyvät nautinnollisesti yhteen. Tästä tuli hyvä mieli.

15. Pale Waves - Black
Tämäkin edustaa raikasta genreä, mutta kappale kokonaisuutena kuulostaa vähän geneeriseltä. Tähän kaipaisi ehkä musiikkivideota, jotta yhtyeen persoona tulisi paremmin esille.

16. Tom Grennan - Sober
Tom Grennan on kyllä upea artisti. Äänessä on huikeasti asennetta ja ulkoinen habituskin kohdillaan. Tämä biisi kuulosti alussa vähän liiankin radiomatskulta itselleni, mutta otti loppua kohden mukavasti lisäkierroksia, ja pidin erityisesti noista nannatteluista. Hyvin tuotettu paketti, jolla olisi odottanut olevan enemmänkin katselukertoja.

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
Hmm, ehkä vähän liian tunkkainen ja hengästyttävä minulle. Kaipaisin enemmän nyansseja. Ihan erottuva kappalevalinta kuitenkin!

18. Cheryl - Call My Name
Tätä kutsuisin bängeriksi! Helposti omaksuttavan suoraviivainen popitus, jossa on nostalgisia kaikuja 2000-luvulta. Sinänsä ymmärrän vertaukset Sveitsin nettikarsintoihin, mutta minun puolestani tanssimusiikki saisi olla vielä nykyäänkin tällaista.

19. The 411 - On My Knees
Tästäkin tulee nollariviboja. Ei kun tämähän onkin nollaria! :heh: Biisissä on tyylikästä sadepäivän melankolisuutta, mutta en ole varma, onko tämä minun genreäni. En olisi kyllä osannut odottaa tällaista musiikkia raatiin, siitä pisteet!

20. Koko - Open Your Eyes
Nollarista ysäriin. <3 Kiva kuulla vielä ennestään tuntemattomiakin ysäribiisejä. Jytää mukavasti, ja erityisesti pidän tuosta aavistuksen tummanpuhuvasta instrumentaaliosiosta.

21. London Grammar - Hell to the liars
London Grammar tekisi mieli heittää samaan kategoriaan Lana Del Reyn ja Florence + Machinen kanssa, mutta onhan näillä sentään muutamia ihaniakin biisejä, kuten Wasting My Young Years. Tästä kappaleesta on joka tapauksessa vähän vaikea saada ainakin ensimmäisillä kuuntelukerroilla otetta. Tykkään kuitenkin solistin äänestä ja eteerisestä tunnelmasta. Toimisiko intensiivisempänä kolmiminuuttisena paremmin?

22. Gentle Giant - An Inmates Lullaby
Kyllä näille oudommillekin tapauksille minusta paikkansa raadeissa on! Tämä ei kuitenkaan noin niin kuin subjektiivisesti onnistunut tekemään erityisen suurta vaikutusta. Kiehtova tunnelma kyllä, mutta en meinaa jaksaa tuota pirteää kilkutteluväliosaa. :heh:

23. Steven Price (with vocalist Katherine Ellis) - Gravity
Eläväinen livemusiikki suurella orkesterilla säestettynä on kyllä aina hienoa kuultavaa. Laulumelodiassa olisi kylläkin saanut olla muutakin sisältöä kuin huutaminen. Tällaisenaan tämä jää itselleni enemmän taustamusiikiksi.

24. Olly Murs - Can't Say No
Olly Murs tekee erinomaista ja elämänmakuista pop-musiikkia, mutta harmi, että hänen tuotannostaan raatiin on valikoitunut juuri yksi niistä kappaleista, joista en suuremmin ole koskaan välittänyt. Jotenkin niin perus ränttätänttä - jotain tunteellisempaa olisi ollut mukava kuulla. Ihan muodollisesti pätevä raita kuitenkin.

25. Years & Years - Rendezvous
Juu, kaipa tämä parempi näistä Years & Yearseista on. Melodiassa on sellaista yhtyeen tuotannolle tunnusomaista hypnoottisuutta, josta olen aina nauttinut suuresti. Vieläkin parempia kappaleita tällä albumilla olisi kylläkin ollut...

26. Frankmusik feat. Natasha Bedingfield - Crash and Burn
Oih, kuuntelin Frankmusikin musikia yhdessä vaiheessa niin paljon, että hän taitaa olla edelleenkin kaikkien aikojen toiseksi kuunnelluin artistini. Taisipa hän myös Kuppila-avanani nopeasti käväistä. Niin, ja Natasha Bedingfieldillä on hienoja biisejä myöskin. Tätä duettoa en ole juurikaan aiemmin huomioinut, mutta ihan hyvältähän tämä kuulostaa. Ehkä enemmän kuitenkin kiinnostaa, kenen valinta tämä oikein oli.

27. Darren Styles - Flashlight
Jes, lisää vanhempaa tanssimusiikkia! Melodista ja yksinkertaista - juuri niin kuin tämän genren olla pitääkin. Tässä on itse asiassa hyvinkin kauniita sävelkulkuja. Taustakomppi puolestaan on melko hengästyttävä, ja mietin, toimisiko tämä aavistuksen hitaampanakin. Toisaalta hektisyys tekee Darren Stylesin tuotannosta juurikin tunnistettavan.

28. LZ7 - Give My All
Ihan mieleenjäävä biisi samaistuttavalla sanoituksella! Drum 'n' bassissa on vaan se pieni riski, että kappaleet jäävät kuulostamaan itselleni liian samanlaisilta. Raikas tuulahdus tässä porukassa toki.

29. The 1975 - I Always Wanna Die (Sometimes)
Miellyttävää melankolisuutta, mutta viiteen minuuttiin olisi tosiaan voinut sisällyttää enemmänkin vaihteluvuutta. Outro oli kyllä makea, mutta ehkä vähän irrallinen.

30. Calvin Harris ft. Tinie Tempah - Drinking From The Bottle
Voi että, kuulostaapa näinkin nuori musiikki jo nostalgiselta. Tässä on kyllä todella mieluisia soundeja ja sopivan vaarallista yön tunnelmaa. Hyvä kappalevalinta, koska ei ole ansioistaan huolimatta liian kulunut.

31. Herman's Hermits - I'm Henry the VIII I Am
Lähettäjälle kiitoksia tästä valinnasta. Onhan tällainen musiikki nyt aika olennainen osa brittiläistä musiikkihistoriaa. Harmi tosin, että kappale on niin lyhyt, sillä tällaisenaan se meinaa luiskahtaa läpi korvien. Ihan hyväntuulinen aikansa tyylinäyte kuitenkin. Koskas onkaan 60-luvun raadin vuoro?

32. Claire Rickhards - My Wildest Dreams
Ei yhtään hullumpi kappale genressään! Kivan sievistelevä ja ilmava, sellainen dream-fiilis välittyy onnistuneesti. Luojan kiitos överiltä euroviisuloppunostatukselta vältyttiin, vaikka C-osa sellaista antoi odottaakin.

33. Monarchy - I Won't Let Go
Nyt kyllä ollaan taas omalla tykkäysalueellani. Pakkomielteiset lyriikat ja flegmaattinen ulosanti muodostavat häiritsevän samaistuttavan kokonaisuuden. :mrgreen: Kokoonpanolla on hieno tyyli!

34. Nothing But Thieves - Honey Whiskey
Mukavaa musiikkia, mutta tätä genreä on ollut raadeissa viime aikoina niin paljon, että haastavaa nostaa yhtä kappaletta muiden yläpuolelle. Toisaalta jos yksi tällainen olisi mukana viisuissa, hihkuisin varmaankin riemusta...

35. Throbbing Gristle - Hamburger Lady
Nyt on outolintu enemmän makuuni! Tuo mekaanisesti toistuva ääni on niin raivostuttava, että se on jo hyvä - oikeasti. :heh: Tummanpuhuvaa ja mielikuvia herättävää ääntelyä.

36. Jessica Wright ft. Mann - Dominoes
Kuppilalla on kyllä hyvä maku näiden tanssipoppisten suhteen. :uujee: Niihin nykyisiin jumputuksiin ei kannatakaan koskea (ainakaan vielä seitsemään vuoteen, kun eivät ole saavuttaneet nostalgiaikää :heh: ). Jalan alle menee tämäkin!

37. Same Difference (feat. Alcazar) - Karma Karma
Hyvä tämäkin, mutta kuulostaa kyllä omaan korvaani enemmän ruotsalaiselta kuin brittiläiseltä. :mrgreen: No, ei takerruta lillukanvarsiin!

38. Vashti Bunyan - Rose Hip November
Albumin kansi ja vienosti ujeltava huilu muodostavat kerrassaan kiehtovan tunnelman. <3 Tähän maailmaan tekisi mieli uppoutua syvällisemminkin.

39. SOHN - Carry me home
Sanoiko joku Duncan Laurence? :uujee: No ei tule itselleni kyllä hän mieleen, mutta nautinnollista tunnelman maalailua joka tapauksessa. Elektrosäksätykset tuovat hyvää vaihtelua kappaleeseen eivätkä puske onneksi liikaa esiin.

40. David Bowie - Heroes
Hyvä ja porukasta erottuva päätösraita raadille. Uskottavaa ja rouheaa musiikkia.

Kas vain, Yle Teemalla alkoi juuri Brit Awards 2019 täynnä levyraatiartisteja. Sitä katsomaan seuraavaksi. :cool:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Nautin taas vaihteeksi tasosta, kun paljon hyviä kappaleita tyrkyllä pisteille! <3 Ylivoimaisiakin suosikkeja löytyy miellyttävästi.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Kyllä täältä jotain melko mehewääkin löytyy, suurin osa kuitenkin on löllyvää harmaata massaa. Hiljattain vasta sain nämä kahlattua läpi, ei kyllä ole aikaa eikä motiakaan ollut, huomenna pitää yhtä kaikki saada selvyys korkeimpien pisteiden ansaitsijoista.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja inomu »

Arvostelleenpa eka puolisko sanallisesti:

1. Paloma Faith - Trouble with My Baby

- Svengaava aloitus raadille! Paloma on kyllä pätevä laulaja, hetken mietin kanssa, että olisin yhden hänen kappaleensa lähettänyt.

2. Muse - Uprising
- Levyraatien Muse-neitsyyden rikkoneena tietenkin pidän tästä. Ei Musen parhaimpia, mutta onko heillä edes huonoja kappaleita?

3. Rina Sawayama - Alterlife
- Olen tainnut kuulla jotain hypetystä tästä artista aiemmin. Ihan mielenkiintoinen, mutta taitaa olla liian sekava tuotos, että osaisin tykätä.

4. RAIGN - Walk On Fire
- Tykkään! Aikalailla täydellinen paketti, upea lauluääni ja helposti lähestyttävät lyriikat.

5. Years & Years - Lucky Escape
- Y&Y kuuluu viimeaikaisiin artistisuosikkeihini. Tämä ei ole heidän parhaimmistoaan, mutta toki mielelläni tätä kuuntelen!

6. The Wanted - Demons
- Ai niin, tääkin bändi oli olemassa... Kuulostaa hieman Imagine Dragonsin joltain hylätyltä biisiltä, mielenkiintoista :miettii:

7. Kate Bush - The Song of Salomon
- Kate Bushiin en ole päässyt hänen Wuthering Heights -hittiä enempää tutustumaan (hei, luin sen kirjan ihan vaan ton kappaleen takia). Piti tarkistaa julkaisuvuosi (1993), koska tämä kuulostaa yllättävän tämänpäiväiseltä.

8. RAYE - Shhh

- Videon kommenteissa ihmiset puhuvat uudesta genrestä. En nyt tätä ihan niin mullistavaksi kutsuisi, mutta erittäin pätevä kappale silti!

9. Cut Capers - Get Movin' (Feet Don't Fail Me Now)
- Torvet tuovat heti Balkan-viboja. En tiedä, onko se ollut tarkoituskin? Balkan-vibat on kuitenkin aina hyvästä :peukku:

10. Everything Everything - Night of the Long Knives

- Jatkaa mielenkiintoisten itselle uusien artistien putkea! Tämänkään genre ei ole ihan helposti määriteltävissä.

11. Leona Lewis - I See You
- Ai, oliko Avatarilla virallinen biisi? Tykkään Leonan äänestä, ja sen takia on harmi, että ura floppasi Avicii-draaman takia. Tämä kappale (kuten elokuvakin) on kuitenkin aika turha.

12. One Direction – Right Now

- Ihan söötti 1D-täyteraita. Ryan Tedder on näköjään kirjoittanut kappaleen, joten selittää OneRepublic-vibat.

13. RAIGN - This Is The End
- Eka RAIGNin kappale tässä raadissa asetti riman korkealle. Elokuvamaista eeppisyyttä löytyy tästä kappaleesta. Ei nouse Walk on Firen tasolle.

14. The Wandering Hearts - Devil
- Ihan kiva country-kappale, hyvin radioystävällisen kuuloinen. Taitaa hukkua tässä raadissa itsellä mielenkiintoisempien kappaleiden sekaan.

15. Pale Waves - Black
- Vähän liian geneerinen, että kiinnittäisi enemmän huomiota. Kappaleen soundissa on jotain 90-luvun ja 00-luvun alun nostalgiaa.

16. Tom Grennan - Sober
- Tomin laulutyyli kiinnitti kappaleen alussa heti huomioni. Kiinnostava kappale ja paranee loppua kohti!

17. Gloryhammer - The Land of Unicorns
- Joo, ei. Seuraava kappale!

18. Cheryl - Call My Name
- Onko tämäkin jo 7 vuotta vanha! Kappaleesta kuulee, että on Calvin Harrisin kirjoittama. Tästä saa jo nostalgiaviboja!

19. The 411 - On My Knees
- 00-luvun unohtuneita hittejä. Oli kenties aikaansa edellä #metoo-sanoituksensa kanssa?

20. Koko - Open Your Eyes
- Raadin alkupuoli onkin ollut suhteellisen rauhallinen, joten tähän ysärijytinään on hyvä päättää tämä sessio!

//

Jatketaan 2. puoli tähän samaan viestiin.

21. London Grammar - Hell to the liars
- Ah, ihana London Grammar <3 Upea tunnelmointi, tykkään!

22. Gentle Giant - An Inmates Lullaby
- Ihan hauska välipimputuksineen, mutta antaisinko tälle ääniä? Enpä taida...

23. Steven Price (with vocalist Katherine Ellis) - Gravity
- Meni ehkä hieman liikaa rääkymiseksi eukolla, mutta kappale kasvoi kiehtovasti loppua kohden.

24. Olly Murs - Can't Say No
- Olly on kiva artisti, mutta tämä kappale jää hieman tylsäksi. Kuulostaa joltain Maroon 5:n hylätyltä kappaleelta.

25. Years & Years - Rendezvous
- Y&Y:n kappaleista toinen tässä raadissa, mutta pisteissäni menee kyllä ensimmäiseksi näistä kahdesta kappaleesta.

26. Frankmusik feat. Natasha Bedingfield - Crash and Burn
- Mielenkiintoinen raskaampi kertsi! Mitäs Natasha Bedingfieldille tapahtu, kun on kadonnut skenestä? Kiva oli kuulla hänenkin ääntään pitkästä aikaa.

27. Darren Styles - Flashlight
- Genressään eli 00-luvun eurodance-jumputuksessa aika yhdentekevä tapaus.

28. LZ7 - Give My All
- Hmm, ei tässä oikein mikään nyt innosta. Räpätys ei iske, naisen laulu ei iske, genre ei suurimpia suosikkeja. Musavideo on nätti.

29. The 1975 - I Always Wanna Die (Sometimes)
- Tämä on se bändi, jota nykynuoriso tykkää kuunnella :juhaukki: Tai näin olen somen kautta ymmärtynyt. Kaunis kertosäkeistö ja kokonaisuudessakin ihan mukiinmenevä biisi.

30. Calvin Harris ft. Tinie Tempah - Drinking From The Bottle
- Tämänkin voi laskea jo nostalgiseksi hitiksi, jota on aikanaan tullut luukutettua paljon!

31. Herman's Hermits - I'm Henry the VIII I Am
- Klassinen brittirock-pop 60-luvulta on jäänyt tässä raadissa yhteen kappaleeseen. Ja olen aina luullut tätä yhtyettä amerikkalaiseksi! Hauska kappalehan tämä on!

32. Claire Rickhards - My Wildest Dreams
- Tädin villit unelmat eivät nyt oikein välity kappaleesta. Kuulostaa flopanneelta X Factor -voittajan kappaleelta.

33. Monarchy - I Won't Let Go
- Ihan mielenkiintoinen. Musiikillisesti liikutaan jossain Pet Shop Boysin ja Hurtsin välimaastossa.

34. Nothing But Thieves - Honey Whiskey
- Laulajalla on mielenkiintoinen ääni! Tulee mieleen sekä Musen että The Killersin laulajat.

35. Throbbing Gristle - Hamburger Lady
- Olin jo huolissani, kun tällaiset kappaleet puuttuivat tästä raadista. Mutta tulihan se sieltä! Tässä on lopulta aika pelottava tunnelma. :shock:

36. Jessica Wright ft. Mann - Dominoes
- En osaa päättää tykkäänkö tästä, koska tää on niin halpa vai onko tää hirvee sen halpuuden vuoksi? :heh: Edellisen kappaleen jälkeen tuli kyllä tarpeeseen.

37. Same Difference (feat. Alcazar) - Karma Karma
- Ruotsi-humppa Englannista! Kyllähän tän tahtiin hytkyy, mutta ei aiheuta suurempaa ihastusta.

38. Vashti Bunyan - Rose Hip November
- Nätti laulelma. Tällä taidetaan mennä lähimmäksi perinteistä musiikkia Brittein saarilta tässä raadissa.

39. SOHN - Carry me home
- Vahvasti kasvava kappale, tykkäsin!

40. David Bowie - Heroes
- Upea klassikko! Ei muuta lisättävää.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Requel »

Kääk, se deadlinehän on jo tänään! Tulee aikainen herätys, oon samoilla silmillä vielä. :eeek:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5510
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^ Olen myöhässä, mutta olisit pistänyt soittolistan repeatille nukkumisen ajaksi, niin alitajunta varmasti poimisi parhaimmat! Kai.

Muutama tuttu on mukana, joista osan tiesin nimeltä ja osalle sain nimen nyt. Monen esittäjän nimen olen kuullut, mutta biiseistä en niin tiedä. 12 pojoa taitaa kuitenkin mennä tutulle tällä kertaa, sillä on se vaan niin upea. Yhtä biisiä fiilistelin hieman ja katsoin esittäjän vasta myöhemmin, ja se oli ehkä hieman odottamaton tuttu. :P Pisteille joutuu silti hieman kamppailemaan etenkin viisupisteillä.

Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 246
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

25/40 äänistä laskettu. Ehkä tätä tahtia saadaan tuloksetkin tänään, mutta en vielä lupaa mitään.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 24: Flying the Flag (For the UK)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Varmaan parempi aikatauluttaa tulosshow suosiolla huomiselle, niin ei tarvitse hosua eikä kenenkään tarvitse odottaa tuloksia suotta. Joka tapauksessa on syytä ottaa huomioon mahdollisuus, että viimeiset viisitoista äänestäjää äänestävät kaikki viimeisen äänestystunnin aikana.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Vastaa Viestiin