Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Lähetin "järjestäjän" hahmossa hänen aiemman raatimenestyjänsä, K-391:n ja Alan Walkerin uutuuden. Olin melko varma sen jatkopaikasta, mutta se jäi (taas kerran) saavuttamatta eikä se kuitenkaan kauhean kauaksikaan jäänyt. Melko tyytyväinen voin olla raatihistoriani toiseksi parhaaseen sijoitukseeni (24.).

Onnittelut capsLOCKille hyvästä kappalevalinnasta, kun hän pääsi "minuna" ainakin finaaliin saakka. Pidän biisistä nimittäin aika paljon. :peukku: Melko todennäköisesti sijoituskin tulee olemaan parempi kuin minulla koskaan (50 Ways to Say Goodbye oli Nokikolarin numeroraadissa 20.)

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2968
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Jees, larppasin tosiaan Mini3765:sta. Kohde tuntui vaikealta mutta vaihtaakaan en halunnut. Katselin mitä hän oli lähettänyt aiemmin, mille antanut pisteitä ja noin päin pois, minkä lisäksi halusin löytää itselleni kokonaan uuden kappaleen (josta myös pitäisin). Pahapanner täytti nämä viimeiset ehdot, en sitten tiedä osuiko luonnon puolesta puhuva biisi yhtään kohteeni makuhermoon vaikka päässäni siltä tuntuikin.

Minua taas larpattiin Erakkoravun toimesta. Valinta osui siinä mielessä nappiin, että Tellierin kappaleen voi nähdä jatkumona aiempaan lähettämääni materiaaliin ja toisinaan tuollainen musiikki on kuppini juomaa. Nyt kuitenkin valitettavasti kävi niin että huolimatta monista kuuntelukerroista kappale jäi karseaksi yhden tähden kikkareeksi, joka oli liian pitkä, masensi ja jankkasi. Mutta kuten sanoin konseptin tasolla osuva valinta, enpähän ole sentään täysin ennustettavissa :mrgreen:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

MIH96 kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:36 Lähetin "järjestäjän" hahmossa hänen aiemman raatimenestyjänsä, K-391:n ja Alan Walkerin uutuuden. Olin melko varma sen jatkopaikasta, mutta se jäi (taas kerran) saavuttamatta eikä se kuitenkaan kauhean kauaksikaan jäänyt.
Veikkaisin, että kappasi ei pisteyttäjien mielestä kuulostanut tarpeeksi minulta. Itsekin sanoit valinneesi sen nimen perusteella. Alan Walkeria näkee kisoissa usein, mutta Ignite on ainoa hänen kappaleensa, johon olen kunnolla tykästynyt, ja siihenkin pitkällisen siedätyshoidon tuloksena. End of Timea en olisi mitenkään osannut yhdistää itseeni.

Kommentoidaanpa saman tien omaakin valintaa. Toivoin saavani jonkun mahdollisimman haastavan tai vähintään omasta tyylilstäni reilusti eroavan, mutta sainkin yhden kenties helpoimmista. Elizabethilla on selkeä linja menevien valtavirta-pop-kappaleiden käyttäjänä. Listoiltani löytyi pari sopivankuulosta, joskin enemmän tai vähemmän obskuuria kappaletta, joista poimin yhden. Mielelläni kuulisin myös hänen mielipiteensä onnistumisestani.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

jdjj22 kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:41 Nyt kuitenkin valitettavasti kävi niin että huolimatta monista kuuntelukerroista kappale jäi karseaksi yhden tähden kikkareeksi, joka oli liian pitkä, masensi ja jankkasi.
Aijaa ja mä taas taisin kommentoida, että kappale oli parempi kuin mitään mitä olet itse lähettänyt :rofl: (Raadista 28 alkaen)

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Minä sain kohteekseni WildDancen. Henkilö ei herättänyt kovin voimakkaita ahaa-elämyksiä musiikkimakunsa suhteen joten referoin pitkälti hänen levyraatihistoriaansa wikistä. Raadin 33 kantri oli yltänyt pronssille ja sitten oli Cheriä ja Joan Osbornen kantrihtava tunnelmointi. Tiivistelmäni hänen maustaan levyraatiwikin perusteella oli: "Kantrihtavaa poppia". Soittolistallani sattui olemaan The Cardigans - For what it's worth ja se tuntui sopivan täydellisesti WildDancen levyraatilistan jatkoksi. En kuitenkaan syventynyt kohteeseen sen enempää, koska olin melko varma, etten löydä mitään parempaa.

Kiinnostaisikin tietää, että oliko WildDancessa jotain olennaista jonka ehkä missasin? Alusta asti raateilleet tuntevat hänen mieltymyksensä varmasti paremmin kuin minä, jolla oli kuitenkin vain muutaman raadin verran yhteistä historiaa hänen kanssaan. Ja erityisesti kiinnostaa muiden kuin WildDancen oma mielipide, koska koko raadin ideahan on se miten muut kokevat naamioinnin onnistumisen.

Itse kappaleesta For What It's Worth: Luulin kappaleen menestyvän suht hyvin verraten esim. Love Like Minen pronssisijaan 33.raadissa. Semifinaalin 17. sija oli suuri yllätys varsinkin kun kyseinen semi oli selvästi kakkossemiä heikompi. Ehkä kappale jäi dramaattisempien tulkintojen jalkoihin vähäeleisyydellään? Inomu näköjään oli digannut, kiitos siitä :hali:

"Omasta" kappaleesta Nuclear: Ohhoh en olisi ikinä arvannut romualdoa sen lähettäjäksi. Tyylikäs valinta häneltä. Itseäni en ihan hirveästi kappaleessa näe, se on vähän liian maskuliinista paatosta omaan makuuni. Toisaalta kaikki maskuliinisuus ei ole toksista ja jos saan edustaa tämän raadin maskuliinisuutta niin voin ottaa sen roolin vastaan ihan mielelläni. Ja kappale on siis hyvä muutenkin. :peukku:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Osallistujat, joilla sekä oma että "oma" kappale pääsivät finaaliin:
TomppaJr, TomBoi, antsa798, Erakkorapu, wigwam, capsLOCK, Timoteus, jdjj22

Osallistujat, joiden oma kappale pääsi finaaliin, mutta "oma" ei:
UFOPOLI, Hazard, Terasbekoni, Viisuilija_110, ESC Addict 98, Nevski, ratamo1, Samiasd, Zazpikaleak, Mymmeli, Maalaispoju, BronZe, romualdo, Happy

Osallistujat, joiden oma kappale ei päässyt finaaliin, mutta "oma" pääsi:
granaattiomena, Mini3765, MIH96, akuankka13, CottonJoel, Jufo81, Tegu-, Pete, Hanhis, jiiii, Elizabeth, sziget, Nokikolari, MuumiAnkka

Osallistujat, joiden kohdalla molemmat jäivät semeihin:
Snude, Spartan kuningas, Queen, inomu, WildDance, Koirankuonolainen

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ylläri, että WildDance kantrityttöduon asialla. :heh: Meidän makumme on osunut yhteen oudon usein lähiaikoina, joten sikäli saatoin olla hänelle helppo nakki.

Tosiaan, sziget. En ole pahemmin häntä pisteillä muistanut. Osallistumishistoria sisältää harvoja musiikkimakuni piiriin edes jollain tasolla hyväksyttäviä kappaleita. Wanhemmista yksilöistä ymmärrykseni enemmän tai vähemmän ylittäviin outolintuihin. Mostantól oli riski, jonka halusin ottaa. Vastaanotto kuppilassa ja ihan yleisestikin on ollut varsin positiivista. Toivottavasti ei mennyt ihan metsään.

Mostantól olisi saattanut olla viisuvoittaja, joka olisi ollut niin ikään oma suosikkini. Unkarille tuplahylkäys, kun eivät osallistuneet ja viisut peruttiin muutenkin. :aivanmaassa:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Finaali on kyllä kovatasoinen ja on vaikea ennustaa lopputuloksia, mutta veikkaisin silti, että Timoteus taitaa kamppailla itsensä (eli Maalaispojun) kanssa voitosta tänään. Kaksoisolentoni Terasbekoni saattaa myös olla vahvoilla, kuten myös Viisuilija_110 ja Hazard.
MIH96 kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:36 Onnittelut capsLOCKille hyvästä kappalevalinnasta, kun hän pääsi "minuna" ainakin finaaliin saakka. Pidän biisistä nimittäin aika paljon. :peukku:)
Huh, kiva kuulla, että miellytti. :mrgreen:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11925
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja sziget »

🇨🇦 Luoteisväylän etsintä ei kuulosta tyypilliseltä metallibändin aiheelta. Alkuperäinen Northwest Passage on Stan Rogersin (1949-1983) klassikko. Unleash the Archersin coverissa laulaja Brittney Hayes loistaa ja video on hauska, vaikken sitä täysin käsitäkään. Kloonit valtaavat bändin? Jätkät ovat jo mullan alla, lopuksi laulajakin murhataan? Huomatkaa miten Brittneyn karkkitanko lerpahtaa, kun väärä heebo tankkaa yhtyeen pakua (2:12). Ensin ohitin biisin, kun ei ollut muka tarpeeksi genren mukainen. Höh, erilaisten tyylien kohtaamisessa juuri on coverien viehätys.

Snuden raatihistoriasta löytyi indie poppia, EDM:ää, rappia ja särmikkäitä naislaulajia. Kieli useimmiten englanti. Pisteitä oli mennyt mm. Nightwishille ja Evanescencelle. YouTuben ehdotuksista kanadalaisyhtye veti eniten puoleensa. Imitoitu ei ollut aikaisemmin edustanut Kanadaa niin kuin en minäkään (All-Stars-lainaa en laske omakseni).

🇭🇺 Olin tyytyväinen "omaan" biisiini, köszönöm vain. Ei ollut tuttu. Antaisin varmasti pisteitä, ellen olisi jäävi. Vähän synkän oloinen, mutta sanoitus on terävä, viitsiköhän kukaan lukea sitä? Karsiutuminen olisi lisännyt imitaation uskottavuutta. :mrgreen:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

capsLOCK kirjoitti: 19 Touko 2020, 16:09 Huh, kiva kuulla, että miellytti. :mrgreen:
Valikoituiko Up sen ansiosta, että olin antanut Demi Lovaton Two Piecesille korkeat pisteet raadissa 37?

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Happy kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:20 🇬🇧 Terasbekoni: Numb / Elderbrook
Terasbekonin aiemi Timo Odv - Dancing Again tuli tästä vahvasti mieleen, kuuntelin 2semin alunperin et tiesin "osallistujaleutteloo" ja olin satavarma että tässä imitoidaan Terasbekonia.
Hups, näinkö pahasti naamioitumiseni epäonnistui? :heh: Mut hei, mä voin selittää...

Ensinnäkin myönnän, että valitsin kappaleen suoraan omalta soittolistaltani. Tämä oli tavoitteenani ihan alun perinkin, koska halusin valintani edustavan hieman myös minuakin, ja oli mielenkiintoista tutkia, missä kohtaa oma ja hahmoni maku kohtaisivat.

capsLOCK oli hahmona hieman vaativa pala, koska hän ei ollut vielä osallistunut kovinkaan vapaita teemoja sisältäneisiin raateihin. Katseeni kääntyikin enemmän hänen antamiinsa pisteisiin, joita olivat vastaanottaneet muun muassa Mystery of Love ja Hanging Upside Down. Ajattelin, että Numbin lauluraidassa olisi vähän samantyyppistä melankolista tunnelmanmaalailua. Nuo biisit myös voittivat raatinsa, joten tavoitteena oli lisäksi löytää paras biisi. :voitto: House-elementit olivat ehkä pienoinen riski, mutta ainakin Ulpun Ajelehtii-biisistä sellaisiakin löytyy. Kaiken kaikkiaan vieläkin osuvampi valinta olisi varmasti ollut mahdollinen, mutta kiva kuulla, ettei kyseessä kuitenkaan ilmeisesti ollut ihan totaalinen pyhäinhäväistys.

Kiitos myös Queenille hyvästä larppauksesta. "Olin" aliarvostettu. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36804
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen varsin miellyttävä hahmo – kiitos siitä. :surrur: Itseäni oli helppoa imitoida, sillä musiikkimakuni on läpikotaisin tuttu. Löysin listaltani monta sellaista kappaletta, jotka olisin voinut lähettää, mutta lopulta valinta osui Forest Swordsiin. Sen finaalipaikka oli iloinen yllätys, vaikka yleensäkin taidan olla meistä "hipstereistä" se, joka jatkoon pääsee muiden karsiuduttua. :twisted:

Finaalin tasokin miellytti suuresti, ja erityisesti toinen semifinaali meni yli odotusten. Finaalin tuloksia tuskin pääsen seuraamaan loppuun saakka, sillä veikkaan vahvasti kuolevani tulosten aikana.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12839
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Terasbekoni kirjoitti: 19 Touko 2020, 17:56 capsLOCK oli hahmona hieman vaativa pala, koska hän ei ollut vielä osallistunut kovinkaan vapaita teemoja sisältäneisiin raateihin.
Tosin hänen itse järjestämänsä iloisuusraati oli teemaltaan melko vapaa.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Ajattelin tällä kertaa valita jotain nostalgista ja tuttua, ja Kids tuli vasta pienen pohdinnan jälkeen mieleen, sillä en ollut koskaan harkinnut kappaleen lähettämistä minnekään. Ehkä seksiraadista alkaa tosiaan jo olla kulunut sen verran aikaa, että lapsiaiheinen kappale on siinäkin mielessä ajankohtainen. :hihi: Toisaalta ajatus tuo kyllä liiaksi mieleen heteroseksin. :draamaa: Eiköhän kappaleellani joka tapauksessa taistella siitä tuttuakin tutummasta toiseksi viimeisestä sijasta. :rofl: Jo finaaliin pääseminen oli varsin iloinen yllätys. :hali:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Nokikolariksi naamioituminen oli haastavahkoa. Hän ei juuri pidä ääntä itsestään, joten en ollut kiinnittänyt huomiota hänen raativalintoihinsa kokonaisuutena. Aloitin urakan koostamalla soittolistan Nokikolarin raatibiiseistä ja fiilistelemällä sitä. Mikään yksittäinen genre ei erottunut, mutta yhteisiä piirteitä löytyi silti. Luonnehtisin Nokikolarin raatimusiikkia surumielisiksi kappaleiksi, joilla kuitenkin on toiveikas viesti. Ainakin kolmella kappaleella (Lemon Boy, The Village, Second Puberty) oli yhteisenä teemana sukupuolen moninaisuus. Tämä oli myös yksi etsintälinjani, joskaan ei se, jolla raatibiisi löytyi.

Tärkein etsintälinjani oli lähteä liikkeelle tuntemistani vielä raatiuttamattomista Nokikolarin yleislinjaan sopivista artisteista ja yhtyeistä. Heiltä tuntemistani biiseistä mikään ei kuitenkaan tuntunut täysin oikealta, joten haarautin etsintää samojen artistien vähemmän tunnettuun musaan ja (eri tavoin etsittyihin) samankaltaisiin artisteihin. Kun olin aikani kuunnellut nokikolarimaiseksi kuvittelemaani musiikkia, YouTuben suosittelualgoritmi osoitti taas voimansa ja tarjosi minulle Isak Danielsonin uutta materiaalia. Olin aiemmin kuullut Isakilta yhden biisin mutten aktiivisesti muistanut hänen olemassaoloaan. Eläköön algoritmi. :surrur:

Silence kolahti heti. Innostuin itse ja pidin kappaletta hahmolle uskottavana. Sinkkujulkaisutiedotteen kuvaus sopisi monelta osin Nokikolarin muuhunkin raatihistoriaan.
Nya låten ”Silence” är en optimistisk låt med en mörkare skugga som berör både ett kollektivt utanförskap och speglar en ångest många i den unga generationen känner över hur samhället ser ut idag, vare sig det gäller kränkning av mänskliga rättigheter, konflikter i världen eller klimatkrisen.
Sukupuolisuusteema pääsi videolle myös mukaan, mikä oli plussaa, mutta olisin valinnut kappaleen muutenkin.
isak.jpg
isak.jpg (76.78 KiB) Katsottu 1181 kertaa
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Joo Nokikolari näkyi kyllä hyvin vahvasti tuossa.

TomppaJr:n kappale puolestaan oli jo niin paljon "häntä itseään" että mietin, muuttuiko se jo vähän parodiaksi Tompasta. :roll:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kohta lähtee :cheer:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Moni on vielä kertomatta kappaleestaan ja "kappaleestaan" :draamaa:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jufo81 kirjoitti: 19 Touko 2020, 19:37 TomppaJr:n kappale puolestaan oli jo niin paljon "häntä itseään" että mietin, muuttuiko se jo vähän parodiaksi Tompasta. :roll:
Muistaakseni itse hän ei pitänyt sitä kovin itsenään :miettii:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olen muuten sitten jättänyt kaikki featit pois tulostauluista, jotta ne pysvät helppolukuisempina (kapeampina). Jos jollekulle tarkempi esittäjätieto on vielä tässä vaiheessa olennaista, se löytyy muun muassa tämän ketkun avausviestistä.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Kiitos Nevskille huikeasta valinnastaan minulle. Raadin paras biisi. Kyllä Nevskin makuun voi aina luottaan. :ihana:

Olen onnellinen, että pääsin käyttämään tuon ihanan tunnelmoinnin Erakkorapuna. <3 Minusta se jotenkin listoiltani kuvasi häntä parhaiten. Laulajan äänessä ja sanoissa oli heti jotain tosi hentoa, mutta niin kaunista ja koskettavaa tunnelmaa, kun sen ensimmäistä kertaa kuulin. Finaaliin pääsy oli jo minulle voitto! :uujee:
Viimeksi muokannut antsa798, 19 Touko 2020, 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

1 – UFOPOLI.png
1 – UFOPOLI.png (305.62 KiB) Katsottu 1068 kertaa

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

UFOPOLI kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:15 6. Spartan kuningas ("Viisuilija_110"): Mami / Paloma Mami
Jotenkin arvelin tämän olevan sparta niin hänen tyylinen biisi josta minäkin tykkään kovasti! :surrur:
UFOPOLI kirjoitti: 19 Touko 2020, 14:15 7. Viisuilija_110 ("wigwam"): Dunes of Sand / ionnalee feat. Jamie Irrepressible
Itse menin (ehkä) vähän helpolla laitoin wigwamin kaikki raatibiisit Spotify-soittolistaan ja sitten aloin kuuntelemaan ehdotuksia ja laitoin sen joka kuulosti parhaalta jatkumolta siihen soittolistaan. Itse tykkään tästä biisistä koko ajan enemmän alkuun en itse asiassa hirveesti tykännyt tästä, mutta päädyin tähän. Toivottavasti wigwam tykkäsi tästä biisistä?
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4616
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Hmm ketähän tässä kannattaisi, "Jufoa" eli romualdoa vai niitä joille antoi pisteitä :miettii:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

2 – CottonJoel.png
2 – CottonJoel.png (305.01 KiB) Katsottu 917 kertaa
Viimeksi muokannut UFOPOLI, 19 Touko 2020, 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Annoin 10 pistettä Dunes of Sandille :supati:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

CottonJoel kirjoitti: 19 Touko 2020, 20:04 Annoin 10 pistettä Dunes of Sandille :supati:
Kas, tutkitaan ja korjataan. Hetkinen.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4272
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Rip Planets :hihi:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

3 – Happy.png
3 – Happy.png (306.54 KiB) Katsottu 914 kertaa

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 43 ☾ Naapurinaamiaiset ☾ Finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

4 – MIH96.png
4 – MIH96.png (307.92 KiB) Katsottu 887 kertaa

Vastaa Viestiin