UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

*****
11
6%
****
31
17%
***
58
32%
**
46
26%
*
33
18%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Odotin jotain aivan kamalaa, joten tämä kappale oli minulle positiivinen yllätys.

En siis tätä biisiä erityisemmin fanita, mutta pidin sanoituksesta, joten annetaan heikot kolme tähteä...
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Viisulintu kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:12 "Kaikkien aikojen kovatasoisin UMK" ja sitten tämä on mukana.
Ja mitä sieltä vielä on tulossa :roll: Eiköhän tämä ole tämän vuoden heikoin ehdokas. Otettu mukaan, että kilpailu saa julkisuutta.
Mieluummin joku nobody paremmalla biisillä tämän tilalle. Haloo Yle?

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Olihan tämä nyt aika hautajaisvirsi, mutta samaan aikaan tässä oli jotain sympaattista :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En tiennyt, että säveltäjä osaisi tehdä näinkin vakavamielisen biisin. :miettii: :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Ja mä kun luulin, että Oskrin biisi oli depis... :miettii:

Kyllähän tämä koskettaa, mutta älkää nyt tätä lähettäkö viisuihin.
Jos biisi on näin vähäeleinen, sen täytyy olla aivan loistava, jotta siitä tulee menestystarina kaikkien silmissä. Tämä ei ole sillä tasolla nyt kuitenkaan.
Ja koska on suomeksi, niin suomalaista koskettaa, muttei kansainvälistä perusyleisöä niinkään.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

toivo kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:16
Viisulintu kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:12 "Kaikkien aikojen kovatasoisin UMK" ja sitten tämä on mukana.
Ja mitä sieltä vielä on tulossa :roll: Eiköhän tämä ole tämän vuoden heikoin ehdokas. Otettu mukaan, että kilpailu saa julkisuutta.
Mieluummin joku nobody paremmalla biisillä tämän tilalle. Haloo Yle?
No, ehkä siihen kovatasoisimpaankin kisaan tarvitaan yksi uhrattavaksi jumbosijalle. Olisihan kurjaa, jos tänäkin vuonna kävisi Sansat. :mrgreen:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Samiasd kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:09 Viimeinen nimifraasi on ihan kamalan huonosti miksattu. :shock:
Joo peittyy täysin taustojen alle ainakin tuubin raidalla.
Viimeksi muokannut ta1ja, 18 Tammi 2021, 00:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Pakko tunnustaa, että tykkään tämän kappaleen melankolisesta melodiasta. Sanat ovat minusta myös oikein hyvät. Joo onhan tämä myös jollain tavalla hieman nolo kappale ja varmasti eurooppalaiset ei tätä ymmärrä, mutta minusta tämä on kiva. Ja minusta on tärkeää, että UMK:SSa olisi tulevaisuudessa myös tämän tyylisiä kappaleita.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Epe75
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 17 Tammi 2015, 11:45

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Epe75 »

Nojoo ihan kaunis biisi. Odotin kyllä dramaattisempaa loppua kun nyt tuntui et biisi vasta alkoi kunnolla siitä ja sit loppukin heti.
Ylitti tavallaan odotukset, joita ei etukäteen kylläkään käytännössä ollut :heh:

Vahvat kaksi tähtee alkuun. Ei viisuihin mut kiva et on valittu silti mukaan

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Hajosin ihan täysin tuossa "palaan sulle kummittelemaan" - kohdassa, kun Danny katsoi kameraan. :rofl: Mut siis eihän tämä oikeastaan ole niin huono kuin oletin. Itse asiassa aika kelpo tällaiseksi Suomi-iskelmäksi. Teksti on ajatuksia herättävä ja Danny on sille ihan uskottava tulkitsija. :joojoo: Tämä voisi olla vahva kolmonen tai heikko nelonen puntarillani. :miettii: Pitää katsoa huomenna uudestaan.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Sanoituksesta tulee mieleen Heli Kajon Jos mä kuolen nuorena ja lempeä lähestymiskulma ei jää vain yritykseksi. Tasapainoinen kokonaisuus, mutta painoa on haettu vähän vaisuista lähtökohdista. Mielelläni kuuntelen kappaleen loppuun, suurempi ihastuminen tuskin onnistuu. ***

Tefloneista tykkään enemmän ja siinä poppoossa olisi myös jonkinlaista jännitettävää ajatellen Euroviisuja.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1870
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Possu »

Tuli mieleen Heli Kajon "Jos mä kuolen nuorena" :mrgreen:

Kokonaisuudessaan hienot lyriikat ja varsin tyylikäs kappale. Putromainen tunnelma. Mitään käyttöä tällä ei kuitenkaan Euroviisuissa ole.

Todennäköisesti jonkinlaista radiosoittoa lienee luvassa Radio Suomella.

e.
Hanhis kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:24 Sanoituksesta tulee mieleen Heli Kajon Jos mä kuolen nuorena
Heh hidas :mrgreen:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5583
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Hämmentävää, että tämä oli jopa jollain tasolla hyvä biisi. En kyllä yhtään odottanut. Siitäkin huolimatta, että kun kerroin vuotaneista UMK-artisteista, niin isäni reaktio Dannyyn oli "Sika.". :hiips:

Tosin no, kirjoittajan taidot on tietty tiedossa, joten olisi pitänyt. Biisin rakenne oli hieman poikkeava, vaan ei oikeastaan huonokaan. Tuntui nostavan hitaaasti, kunnes lopussa oli lyhyt huipennus. Eikä tässä oikeastan tainnut olla nimifraasin lisäksi kertsiä? En pitänyt mahdottomana mitään jumputusbiisiäkään, vaikka synkistä sanoista olikin puhetta.

Biisin aiheesta tuli mieleen taannoin Kuppilan suomalaiselle musiikille omistetussa levyraadissa kilpaillut KIALOn Jos kuolen nyt, joka tosin vetosi enemmän.

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Kaikki kunnia Dannyn pitkälle artistiuralle ja hänen saavutuksilleen, MUTTA tämä biisi ei mielestäni ole oikea UMK:hon saatikka viisuihin. Onko nyt käynyt niin, että Danny on otettu mukaan ihan vaan nimensä ja Mökkitien viime vuoden menestyksen vuoksi? Tämä ei sytytä yhtään. Harmittaa, että jäikö tämän vuoksi näkemättä esim. joku mielenkiintoinen uusi artisti, kun ei päässyt mukaan.

Tämän biisin mukana oleminen olisi ymmärrettävää, jos UMK:ssa olisi semifinaalit ja finaalit. Samalla tavalla Melloissa on välillä taidepläjäyksiä mukana ja ne yleensä karsiintuu (esim. Arja Saijonmaa viimeksi), koska ne on mukana ihan vaan sen takia, että pääsevät esiin ja tuodaan erilaista musaa erilaisille yleisöille näkyviin. Mutta koska meillä on 7 kappaleen yksi lähetys, siellä pitäisi olla edustettuna kirkkainta kärkeä ja potentiaalia myös viisuja ajatellen. Oskr ja Teflonit x Pandora menee siihen kategoriaan, tämä ei millään ilveellä mene.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16195
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Rakenteeltaan hieman erikoinen biisi, mutta soveltuu ainakin puhelauluun. Ihan hienot sanat kyllä, joskaan en tälle voittoa ole antamassa.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sienimursu kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:07 Premiereä katsoessa odotin kertsiä/huippua ja tunsin lopun tulossa kohta ja sitten se vaan tyssäsi... Lyriikat ihan kivat mutta biisi oli käytännössä vaan kolmen minuutin säestö.
Joo, juuri näin. Siksi tämä ei kelpaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja manic »

Sanoitus on mainio, synkähkö aihe mutta huumoria on kivasti mukana. Kelpo iskelmä/radio suomi biisi vaan ei ehkä umk kuitenkaan... hatunnosto Dannylle. 🤠👍

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8899
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Noh, kyllä tällekin paikkansa löytyy tässä kisassa. Vähän turhan liian paljon duuria makuuni, mutta sanoitus kompensoi osittain. Tuskinpa kuitenkaan jään rallattelemaan tätä loppuelämäkseni.
Qaj.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Kyllähän sitä kuunteli. Ei viisuihin, joskin kohtalaisen miellyttävä tunnelmapala. Yllättävän toimiva sanoitus, joka luonnollisesti menee/menisi ulkomaalaisten hilseen yli. Saapa nähdä millainen lava"shöy" tähän tehdään :mrgreen:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No olihan siinä kappale! :heh:. Ehkä liian surullinen minun makuuni, mutta ei se nyt mikään pirun huono ollut! Sanoitus pisti lähinnä naurattamaan muutamassa kohdassa. Menee silti viimeiseksi mulla :joojoo:.
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 18 Tammi 2021, 00:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5583
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Tegu »

granaattiomena kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:23 Hajosin ihan täysin tuossa "palaan sulle kummittelemaan" - kohdassa, kun Danny katsoi kameraan. :rofl:
Samaan kiinnitin huomiota. :shock:

Piti muuten kokeilla soittaa 1,5-kertaisella nopeudella, kun sitä ehdotettiin kommenteissa. Alku kuulosti jopa melkein uskottavalta, mutta nimilause kuulosti jo häröltä.
Viimeksi muokannut Tegu, 18 Tammi 2021, 01:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ääh, apuva. En osaa sijoittaa tätä puntariin. Sanat ja sanoma ovat hyvät, mutta ne menee ulkomaalaisilla ihan hukkaan. Mua lopun miksaus ei häirinnyt. Siinä ikäänkuin feidattiin äänenkin puolesta toiselle puolelle, tuonelaan. Ehkä pitää nukkua yön yli, ennen kuin voin päättää arvosanan. Onhan tämä pysäyttävä biisi kaiken kepeän viisurenkutuksen keskellä. Jos Oskrista sanoin, ettei biisi avannut uusia uria, niin tämä oli kyllä jotain erilaista. Ei ehkä sellaista mitä itse kuuntelen mielelläni, mutta kuitenkin. Danny tekee UMK-finaalista mielenkiintoisemman, hyvä että on mukana.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11934
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja sziget »

pidä huoli et se yksi muija kutsua ei saa

:tosion: Danny ääntää glottaaliklusiilin kutsua-sanan lopussa ikään kuin se olisi verbin infinitiivi. Eihän muija ketään ole kutsumassa vaan häneltä halutaan evätä kutsu, jolloin siihen ei tule glottaaliklusiilia.

Leevi and the Leavings -lainoja on tällä kertaa kaksi, pahvilaatikko arkun korvikkeena (Moottoritiemurhaaja muistelee...) ja se että lupaa viestitellä kuoltuaan (Itkisitkö onnesta?). Kyllästyttää jo, nämä ovat kylmää laskelmointia ja omien ideoiden puutetta.

Kuolemasta on laulettu terävämmin. Danny on jees, mutta kappale maistuu näennäisnokkelalta. :sorivaan:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Kappale oli aika hyvä ja viisukarsinnassa varsin omaperäinen. Huumorista huolimatta hyvin surullinen. Vähän samaa sarjaa kuin Juice Leskisen Vieläkö meillä on kaljaa. Siis käyttöarvoltaan- jota kuunnellaan esim keskikaljakuppilassa laskuhumalassa. Varmasti myös pysäyttävä radiosta kuultuna jossain tilanteissa. Olen edelleen sitä mieltä että tämä on kohdennettu UMK:n kautta suomalaisille. Tälle on siis paikkansa, mutta toivottavasti ei viisuissa. Vaikka finaalissa voisikin tavoittaa (englanninkieliseksi muutettuna) äänestäjänsä, niin tuskin säväyttää sitä edeltävillä kiertueilla ja finaalipaikkakisassa.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19795
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Että tämmöinen. :shock: Oli kyllä aika tylsä sävel ja kappale oli melko rakenteeton (siis vain yhtä säkeistöä). Lisäksi Danny pikemminkin lausui kuin lauloi, mikä ei vakuuttanut. Sanat olivat kyllä ihan kauniit. Kaksi.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kunnioitan Dannyn pitkää uraa, hän on tehnyt uskomattoman työn viihdemaailmassa.

Kappale on kuitenkin vaisu, sanoituksessa joku mättää, eli tämä virsi ei kuulu euroviisuihin. Myöskään ulkomaalaiselle yleisölle tämä jää aukeamatta.

Odotin kyllä tasokkaampaa kappaletta, en tällaista yhtä ja samaa säveltä toistelevaa virttä.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2953
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Sanoitus on hyvä. Lopun huipennus on liian lyhyt. Ei tätä Euroviisuihin kannata lähettää, mutta muuten on ihan kiva kappale. Kolme tähteä.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti: 18 Tammi 2021, 01:30 pidä huoli et se yksi muija kutsua ei saa

:tosion: Danny ääntää glottaaliklusiilin kutsua-sanan lopussa ikään kuin se olisi verbin infinitiivi. Eihän muija ketään ole kutsumassa vaan häneltä halutaan evätä kutsu, jolloin siihen ei tule glottaaliklusiilia.
Mutta ääntääkö hän sitten glottaaliklusiilin kutsua-sanan loppuun, kuten pitäisi, jos muija on kutsumassa?
jee euroviisut kirjoitti: 18 Tammi 2021, 06:22 Danny pikemminkin lausui kuin lauloi, mikä ei vakuuttanut.
Olisiko tarkoitus peittää äänen rapistumista? Lausuminen on helpompi tehtävä.
Viimeksi muokannut Rousku, 18 Tammi 2021, 08:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20459
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei todellakaan ansaitse noita kaikkia peukkuja alas. Suomen oma Albania-pappa? Hieno sanoitus joka tapauksessa, peukku ylös kirjoittajalle. Voitaisiin aloittaa heikosta nelosesta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Uskomattoman hieno teksti. Kylmät väreet ja kyyneleet nousee silmiin joka kerta kun tämän kuuntelee. Ja olen kuunnellut jo monta kertaa.

En ymmärrä kyllä nyt yhtään tätä valitusta täällä että ”miksi tällaista UMK:ssa, ei tämä pärjäisi viisuissa” jne. UMK:n ongelmahan on monena vuonna nimenomaan se, että on tehty hampaat irvessä euroviisuja. Mä otan mieluummin sellaisen musiikkikilpailun, jossa nyt kilpaillaan erilaisilla kappaleilla, joilla olisi elämää euroviisujen ulkopuolellakin. Näin pitkän linjan muusikolla ja tällaisella tekstillä on todellakin paikkansa tässä kisassa enkä ymmärrä yhtään näitä ”miten tämä oli top 7” -viestejä.

Lukittu