Sean on kieltämättä komistunut kisa edetessä, oli eilen ruusuineen jo oikeinkin ilo silmälle (kun alkujaksoissa aivan kauhea takatukka-ällö)Hazel kirjoitti: Sean on hyvännäköinen, mutta auttamaton tosikko.

Mutta siis Hazelin analyysit

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Sean on kieltämättä komistunut kisa edetessä, oli eilen ruusuineen jo oikeinkin ilo silmälle (kun alkujaksoissa aivan kauhea takatukka-ällö)Hazel kirjoitti: Sean on hyvännäköinen, mutta auttamaton tosikko.
Mutta millaisella kehollaangentedimare kirjoitti: se ei viestitä samaa kehollaan![]()
Minäkään en käyttäisi Grahamista varsinaisesti sanaa miellyttävä, pelkkää seksiä ja miehisyyttä se on. Tietysti, jos sen tuntisi oikeasti, voisi löytyäkin miellyttäviä piirteitä, nyt tuo omistushalu korostuu aika voimakkaasti. Ja genten kanssa olen samaa mieltä siitä, että aika itsekkäät ovat kaverin tarkoitusperät tuolla olemiseen.gentedimare kirjoitti:Mä en kyllä näe mitään miellyttävää Grahamissa. Omistushaluinen kiukkupussi ja edelleen kyseenalaistan sen tarkoitusperät olla tuolla. Kyllähän se sanoo kaikki oikeat asiat mutta jotenkin se ei viestitä samaa kehollaan![]()
Niinpä-kaitsu87- kirjoitti:Trista & Ryan eilisessä jaksossa![]()
.. Oi kun se Max poika oli niiin suloinen
.
Ken elää, sen näkeeKleopatra kirjoitti:Toivottavasti olen tosi väärässä mutta tuntuu ettei tässä kaudessa synny vuosisadan rakkaustarinaa![]()
Jos DeeeeeeeeeeHHHHHHHHHAnna ei valitse sitä, niin sähän voisit pirauttaa silleHazel kirjoitti:
Jesse![]()
![]()
-IHANA MIES!!! Etsikää mulle tollanen![]()
Mä tykkään kovastikin Jeremystä, mutta ei pääse ihan Jasonin tasolle, kun on vähän surumielinen.Jeremy![]()
-Sööttihän tämä on, ehkä vähän liian vakava kuitenkin.
Ite oot tylsäJason![]()
-Vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta, varmaan ihan hyvä ihminen. Mutta niin TYLSÄ.
En minä ainakaan, kuten tuolla aiemmin sanoin, niin Jesse ei ole mikään pelle. Hän on hauska, hauskan näkönen, hauskoja vaatteita, mutta ei se tee hänestä pelleä. Ja on osoittanut jo monta kertaa, että osaa olla vakavakin ja vaikuttaa äärimmäisen fiksulta. Twilleystä en ole vielä saanut fiksua kuvaa, kun on vaan pelleMonet muuten tuntuvat rinnastavan Jessen ja Twilleyn. En ymmärrä tätä lainkaan, miehethän ovat ihan erilaisia. Jos pitää Jesseä samanlaisena kuin Twilley, niin ei kyllä ole nähnyt Jessen persoonasta juuri mitään. Minusta heistä ei voi kunnolla puhua edes samana päivänä
Juuri näin, ei tuohon ole mitään lisättäväägentedimare kirjoitti:
En minä ainakaan, kuten tuolla aiemmin sanoin, niin Jesse ei ole mikään pelle. Hän on hauska, hauskan näkönen, hauskoja vaatteita, mutta ei se tee hänestä pelleä. Ja on osoittanut jo monta kertaa, että osaa olla vakavakin ja vaikuttaa äärimmäisen fiksulta. Twilleystä en ole vielä saanut fiksua kuvaa, kun on vaan pelle
Puhuuko sun alitajuntasi ykkösen kohdalla omaa kieltään.Fabrizio kirjoitti:Suosikkini; 1) Jesse (ei varmasti koskaan ohjelman historiassa ole ollut noin ihanaa poikamiesehdokasta)
2) Jeremy 3) Graham 4) Jesse ---> tosin kaikki hyviä eli kaikki ärsytykset pudotettu pois, jee!
Just mun makuuniHazel kirjoitti: Jason![]()
-Vaikuttaa vakaalta ja luotettavalta, varmaan ihan hyvä ihminen. Mutta niin TYLSÄ.
JASONia pienen lapsen isänä arvostan kyllä vakautta ja luotettavuutta. Tietty tyyneys ja turvallisuus.Hazel kirjoitti:
Muakin häiritsee just se, ettei se mies irrottele sitten yhtään, se on niin tylsä.
Nyt kyllä kiitit väärän henkilöä ja en edes vapaaehtoisesti tänne Tristan ja Ryanin kuvia lapsineenTerMari. kirjoitti: Tattis Fabbe kuvista. Kuva kertoo enemmän kuin miljoona-biljoona sanaa!![]()
Fabrizio kirjoitti: JASONia pienen lapsen isänä arvostan kyllä vakautta ja luotettavuutta. Tietty tyyneys ja turvallisuus.![]()
Jos hän oli huoleton hulivili ja ainainen bilehirmu, niin tuskin se sinustakaan olisi hyvä asia.
Kuten tänäänkin. Meinas seota siihen paikkaan kun odotteli DeAnnaaAnna_M kirjoitti:^ Mutta Hazzeli, onhan Jason aina ihastuttavan iloinen nähdessään DeAnnanSilmät tuikkivat ja naama on hangonkeksinä.
Olihan se herttaista, kuten isän ja pojan kohtaamisen kuuluukin olla. Mutta en käsitä, miten se nyt kaikkien mielestä on niin hurmaavaa, luonnollistahan tuo vaan on. Ei minun tunteeni Jasonia kohtaan mitenkään muutu, vaikka hän on hyvä isä, ihan yhtä tylsä tyyppi silti. Kun mua vaan ei viehätä tuollaiset miehet yhtään. Monivuotinen avokkini oli aika lailla Jasonin kaltainen ja suhteemme loppui siihen, kun jokainen päivä oli yhtä tasaista. En vaan jaksa tuollaisia miehiä kauaa.gentedimare kirjoitti: Ja Jasonin ja Tyn kohtaaminen.![]()
HAZEL, et voi väittää etteikö sunkin sydämes sulanut kun Ty juoksi isänsä luo huutaen "daddy, daddy"
Minä en tulkitse tätä näin, vaan juuri päinvastoin! Huomaa, että pelkkä fyysinen vetovoima ei ole kaikista tärkein. Ulkonäkö ei merkkaa kaikkea. Aivan kuten Trista aikanaan, oli guu-guu-gaa-gaata Charlien edessä, mutta tajusi, että oli kiinnittänyt huomion vain ulkonäköön ja kun oppi tuntemaan miehiä enemmän, tajusi, että RYAN IS THE ONE!!!Hazel kirjoitti:DeAnna on nyt pudottanut ne molemmat, joihin ihastui heti kättelyssä ja tunsi erityistä vetoa, kuten itse molemmille sanoi. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minä ajattelen sen niin, että ei uskalla valita miestä, johon on eniten rakastunut, koska pelkää niin kovasti tulevansa hylätyksi. Loppusuoralle valikoituivat miehet, jotka ovat rakastumisen lisäksi myös kavereita.