Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries
Yle Areena kirjoitti:Viisupäiväkirjat on euroviisufanien itsensä kuvaama dokumentti elämästä ja lähes elämää suuremmasta harrastuksesta – Euroviisujen fanituksesta

Miltä näyttää maailma viisufanien silmin? Kuinka vakavaa fanittaminen on ja miten maailmanlaajuinen viisuperhe toimii? Entä miten viisufani selviää PED:stä, Post Eurovision Depressionista? Eurovision Diaries, Viisupäiväkirjat, on intiimi mutta viihdyttävä kuvaus viisufanien elämästä, fanituksen hauskuudesta ja erikoisuuksista. Yle Areenassa 6.4.2020 alkaen ja Yle TV1:ssä 13.4.2020 kello 20.50.
Tunnusbiisi on loistava!



Innolla odotan tätä ohjelmaa, sillä olen sivusta päässyt seuraamaan, kun Suomen Euroviisuklubin ex-puheenjohtaja Mika Behm näitä pätkiä vaikka missä kuvaili. :surrur: On mahdollista, että meikäläinenkin siellä jossain taustalla vilahtelee. ;) No mutta se ei ole oleellista, vaan tärkeintä on se, että tämmöinen euroviisufaniaiheinen dokumentti on saatu aikaan. <3 Toivottavasti ei ole liian glitterintäyteinen, vaan näytetään ihan sitä ns. normaalia viisuelämääkin.

Muutetaan ketju myöhemmin vaikka Euroviisuaiheiset ohjelmat -muotoon, mutta nyt kun tämä ohjelma on ajankohtainen, niin pidetään tällaisena. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viisupäiväkirjat on ainoa viisuaiheinen ohjelma tänä keväänä, jonka varmaan aion katsoa. :draamaa: :lohduton: Tämä on herättänyt sentään kiinnostusta ja haluan nähdä, miten tämä on rakennettu. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2941
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tää ohjelma tulee varmasti pelastamaan tätä ankeaa vuotta. Mielenkiintoista nähdä miten muut ihmiset oikein Euroviisuja harrastaa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nyt on ilmeisesti koko ohjelma YouTubessa katsottavissa. :uujee: Täytyykin perehtyä jossain välissä.

// YouTubessa. :sekava: Siis Yle Areenassa.
Viimeksi muokannut TomppaJr, 06 Huhti 2020, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Aivopieru
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Katsoin eilen ne pienet klipit Areenasta. :peukku: Paljon katsottavaa, mutta mielenkiintoisia ja erilaisia näkemyksiä viisuilusta. Tuttujakin oli pari. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Näin tuon dokumentin vasta nyt TV:stä. Ihan helpottunut olin sikäli, että tuon Love is my favourite songin jälkeen olin jo pelännyt koko dokumentin olevan pelkkää glitterhömppää, mutta onneksi löytyi muitakin, minulle tärkeämpiä puolia. Vaikka ihan kaikista dokumentin faneista en tunnistanutkaan itseäni, niin dokumentin nähtyäni toivoin, että mahdollisimman moni tavis katsoi sen. :joojoo:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36805
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tää oli niiiiin ihana!!!! :kups: <3
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisupäiväkirjat – Eurovision Diaries

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jee euroviisut kirjoitti: 13 Huhti 2020, 21:56 Ihan helpottunut olin sikäli, että tuon Love is my favourite songin jälkeen olin jo pelännyt koko dokumentin olevan pelkkää glitterhömppää, mutta onneksi löytyi muitakin, minulle tärkeämpiä puolia.
Mä katsoin tän jo ennen kuin tuli telkkarista ja sanon sen, että hienointa tässä olisi juurikin tämä. :uujee: Siellä oli kaikenlaisia faneja ja kaiken tasoisia. Joillekin faneille Euroviisutkin on vain se yksi viikko toukokuussa, mutta silloin seurataan sitäkin kiivaammin, kuka voittaa. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin