Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Kuuntelin tänään Charlotte Perrellin The Girlin. Hyvä ja tarpeellinen bongaus. Lisäksi minun oli aivan ehdottoman tarpeellista päästä kertomaan se omassa ketjussaan.TomppaJr kirjoitti:Tälle topicille on ollut tarvetta jo pitkään, joten olkaa hyvät.
Ja hyvä on koko levykin!WildDance kirjoitti:The Girl = Ihana, täydellinen viisu
Toi oliki tota mun kuivaa huumoria!TomppaJr kirjoitti:^Valeria kirjoitti:Euphoria tuli tänään novalta, surprise!Mielenkiintoinen ja monipuolinen ketju jossa selviää että missä jokapaikassa sitä Euroviisuvoittajaa ikinä soitetaankaan!!
![]()
Saa tänne muutakin informoida.
Esimerkiksi Die for You ei ole yhtään sen kummallisempi bongaus minusta.
Tämä olisi kyllä enemmän yllättävä, mutta kun Euphoriasta on kyse, niin laitetaan tänne: joitakin päiviä sitten kuulin Euphorian - Iskelmältä!Valeria kirjoitti:Euphoria tuli tänään novalta, surprise!Mielenkiintoinen ja monipuolinen ketju jossa selviää että missä jokapaikassa sitä Euroviisuvoittajaa ikinä soitetaankaan!!
![]()
Leonardo kirjoitti:Tämä olisi kyllä enemmän yllättävä, mutta kun Euphoriasta on kyse, niin laitetaan tänne: joitakin päiviä sitten kuulin Euphorian - Iskelmältä!Sattumalta autoradio osui ko. kanavalle ja siellähän tuo soi. En olisi ikinä uskonut.
Kyllähän "Euphoriaa" soitetaan Iskelmässä jatkuvasti. Itse olen onnistunut kuulemaan sen kyseiseltä kanavalta jo viidesti. Ja Listallakin se on viihtynyt ihan kärkipäässäkin. Teidän pitäisi kuunnella Iskelmää enemmän!TomppaJr kirjoitti:^^(No periaatteessa, vaikka kyseessä oli Euphoria, olisi tuo ollut Yllättävissä viisubongauksissa parempi.
Ei sillä, että olisin uskonut Iskelmältä tuon ikinä tulevan.
)