Vs: Esikatselut 2007

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja sziget »

Vuoden 2007 esikatselulähetykset alkavat TV2:ssa 7.4. eli pääsiäislauantaina. Viime vuonna suorien finalistien videoista näytettiin vain katkelmia, koska levyraatilaisten pulinat veivät liian paljon aikaa. Olivatko kenenkään kommentit niin säkenöiviä, että niiden takia kannatti uhrata puolet viisuista? Minusta eivät. Puhetta mahtuu maailmaan, mutta esikatseluvideoita ei näe missään, ellei Yle niitä näytä.

Jos joku on samaa mieltä, kannattaa lähettää äkkiä palautetta Ylelle. Kun ohjelmat on purkitettu, valitukset eivät enää auta.

Ruotsin Inför ESC -ohjelmissa keskustelun taso ja tunnelma olivat parempia, kiitos vieraiden. Silti videoiden feidaus keskeltä oli siellä ihan yhtä turhaa kuin täälläkin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Videot täytyy näyttää kokonaan vaikka siellä olisi itse Ukko Ylijumala kommentoimassa!  :megafoni:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ehdottomasti videot kokonaan. :joojoo: En mä tiedä, mihin niitä kommentaattoreita edes tarvitaan. Mielestäni olisi parempi, jos kukaan ei videoita kommentoisi. Osaavathan ihmiset itsekin mielipiteensä muodostaa ilman että joku "asiantuntija" heille sellaisia syöttää.

Jos ohjelmalle halutaan jotakin keinotekoista lisäarvoa videoiden lisäksi, niin riittävän hauska juontaja (esim. Frangén tai Kajo) kehiin ja homma on sillä hoidettu. Luulisin kuitenkin euroviisujen esikatselujen katsojien katsovan niitä euroviisujen itsensä vuoksi. Useimmat halunnevat kuulla enemmän musiikkia ja vähemmän puhetta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Timoteus kirjoitti: riittävän hauska juontaja (esim. Frangén tai Kajo)
Sami Hedberg.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Clara »

Jónsì kirjoitti:
Timoteus kirjoitti: riittävän hauska juontaja (esim. Frangén tai Kajo)
Sami Hedberg.
Voi kun löytyis joku oikeesti hyvä juontaja tälle vuodelle  :draamaa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä en valitettavasti voi allekirjoittaa tätä vetoomusta  :eiei:

Esikatseluohjelman tarkoitus ei se, että me fanit saisimme kokonaiset videot äänitettyä kokoelmiimme, vaan antaa hieman esimakua tulevasta kaikelle kansalle kiinnostavassa paketissa. Toivottavasti esikatseluohjelmaan tulee tänäkin vuonna jotain muutakin lisäantia juontajan/-jien ja videoiden lisäksi.  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Ehdottomasti allekirjoitan, mutta olisikohan parempi siirtää tämä Adressit.comiin? Siellä se olisi helpompaa allekirjoittaa ja saattaisi saada Viisukuppilan ulkopuolisiakin äänestäjiä.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti: Esikatseluohjelman tarkoitus ei se, että me fanit saisimme kokonaiset videot äänitettyä kokoelmiimme, vaan antaa hieman esimakua tulevasta kaikelle kansalle kiinnostavassa paketissa.
Tämä on toki totta mutta kun kiinnostavin paketti – uskallan väittää, että taviksienkin näkökulmasta – sattuu sisältämään kokonaiset videot. Ihmiset haluavat voida muodostaa omat mielipiteensä kappaleista itse. Ellei videoita näytetä kokonaan, erityisesti jos niistä leikataan pois kappaleen rakentumista ajatellen tärkeä alku, siihen ei anneta todellista mahdollisuutta. Kappaleet ovat kokonaisuuksia, joita ei pidä pätkiä mielivaltaisesti. Vai hyväksyisitkö senkin, että jokin kotimainen kanava ilmoittaisi esittävänsä jonkin kokoillan elokuvan mutta esittäisikin siitä vain viimeisen tunnin ja loppu lähetysajasta käytettäisiin studiokeskusteluun elokuvasta?

Kommenteistakin on vaikea ottaa täyttä iloa irti, kun ei ole nähnyt ja kuullut samaa kuin kommentoijat. Kumpi on parempi: kuulla joltakin "asiantuntijalta", että kappaleessa oli mainio intro, vai kuulla intro ja päästä arvioimaan sen mainious itse?

Ellei kommentointikonseptia ole suunniteltu oikeasti mielenkiintoiseksi, ja viime vuosina ei ole, kiinnostavin paketti sisältää pelkästään kokonaiset videot ja lyhyet juonnot. Silloin ohjelma pysyy myös kompaktina. Viime vuoden ensimmäinen esikatseluohjelma oli kaamea farssi, joka kertakaikkisesti ei saa toistua. Parhaiten se vältetään, kun esikatseluohjelmassa keskitytään olennaiseen.

Jos ja vain jos esikatseluvideoiden pätkiminen on ehdottoman välttämätöntä, niin  :megafoni: leikatkaa pois kappaleen loppu, älkää alkua. Se on kokonaisuudessa vähempiarvoinen asia kuin intro ja ensimmäinen säkeistö.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Uskallan väittää, että taviksia ei kiinnosta tuleeko video kokonaan, vai vain suurimmaksi osaksi. Viisufanit nyt vain kohkaavat kotinauhoituksineen. Tavikset katselevat ohjelman sivusilmällä, jotta tietäisivät edes vähän minkälaisia lauluja sieltä tulee.
Musiikki ja musiikkivideot ovat nykyään osa kulutustuotteistoa. Taideteoksia niiden parhaimmistosta tulee vasta ajan kuluessa. Sama kuin toivoisimme television lista- ja musiikkiohjelmilta, että "näyttäisittekö videot kokonaan, että saisin videot nauhoitettua".
Ei viime vuonnakaan arvostelijat arvioineet tarkasti kappaleen yksittäisiä kohtia tyyliin "olipas hyvä intro" vaan kappaleen ja esittäjän tyyliä yleisesti.

Olisihan se toki kiva, jos videot todellakin tulisivat kokonaan, mutta ei minun maailmani siihen kaadu jos eivät tule. Eli "katastrofin" aineksia en näe näköpiirissä  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti:Uskallan väittää, että taviksia ei kiinnosta tuleeko video kokonaan, vai vain suurimmaksi osaksi. Viisufanit nyt vain kohkaavat kotinauhoituksineen. Tavikset katselevat ohjelman sivusilmällä, jotta tietäisivät edes vähän minkälaisia lauluja sieltä tulee.
Eivät ne kommentoijienkaan näkemykset taviksia kiinnosta, niitäkin katsotaan vain sivusilmällä. Tällä argumentoinnilla päädytään tulokseen, ettei esikatseluohjelmia kannata näyttää ensinkään. Itse asiassa tällä argumentoinnilla päädytään tulokseen, ettei televisiosta kannata näyttää kuin sarjoja ja elokuvia, joita ihmiset saattavat ehkä keskittyä katsomaan. Niitäkään ei saa esittää uusintoina.

Eihän se siis kieltämättä tavisten mielenrauhaa mitenkään liikautakaan, millaisina YLE esikatseluvideot esittää. Jos heiltä kysyttäisiin, haluaisivatko he nähdä videot kokonaan (eivätkä muuta) vai videot puoliksi ja "asiantuntijoiden" kommentit niistä, ihmettelisin kuitenkin suuresti, jos enemmistö valitsisi jälkimmäisen. Oikein on verrata vain näitä kahta, ei kehittää toiselle vaihtoehdolle kriteeriä, joka on mahdoton saavuttaa.
tonywerner kirjoitti:Musiikki ja musiikkivideot ovat nykyään osa kulutustuotteistoa. Taideteoksia niiden parhaimmistosta tulee vasta ajan kuluessa. Sama kuin toivoisimme television lista- ja musiikkiohjelmilta, että "näyttäisittekö videot kokonaan, että saisin videot nauhoitettua".
Television listaohjelmat eivät edes teeskentele esittelevänsä biisejä. Ne esittelevät (hitti- tai myynti)listoja. Listat sisältävät kappaleita, joita kuulee solkenaan kääntämällä radion päälle. Vertailu viisuihin ontuu näiltä osin. Lisäksi kyllä minä ainakin olen noissa listaohjelmissa kokonaisiakin videoita nähnyt. Toki pätkittyjäkin mutta yleensä nekin on pätkitty järjellisesti.
tonywerner kirjoitti:Olisihan se toki kiva, jos videot todellakin tulisivat kokonaan, mutta ei minun maailmani siihen kaadu jos eivät tule. Eli "katastrofin" aineksia en näe näköpiirissä  :heh:
Katastrofaalisuus riippuu paljon niistä kommentoijista. Aika kummallista on pitää ainakaan viime vuoden ensimmäisen esikatselushow'n kommentoijia minkäänlaisena lisäarvona. Kyllä kansa osaa hihitellä kappaleille ja videoille ihan itsekin, jos kokee sen tarpeelliseksi. Katsojat myös näkevät ihan itse, onko videolla kauniita tai komeita ihmisiä. Sen kertomiseen ei tarvita studiovieraita. Ihan yleisesti ihmiset ovat oman makunsa parhaita asiantuntijoita. Millä tapaa on perusteltua asettaa joku raati kommentoimaan kappaleita?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti: Uskallan väittää, että taviksia ei kiinnosta tuleeko video kokonaan, vai vain suurimmaksi osaksi. Viisufanit nyt vain kohkaavat kotinauhoituksineen. Tavikset katselevat ohjelman sivusilmällä, jotta tietäisivät edes vähän minkälaisia lauluja sieltä tulee... Olisihan se toki kiva, jos videot todellakin tulisivat kokonaan, mutta ei minun maailmani siihen kaadu jos eivät tule. Eli "katastrofin" aineksia en näe näköpiirissä  :heh:
Mä oon samoilla aalloilla täss`asiassa. En oikein ole varma suhtautuuko tavallinen kansa näihin esikatseluohljemiin kuin noihin suomisemeihin - eli kiinnostuneisuus on enemmänkin siellä varsinaisen finaalin kohdalla. Meidän perheessä (sekä kotonani että nyt omassa perheessäni) esikatseluohjelmia ei oikeastaan muut kuin minä ole noteeranneet vrt. kiinnostuneisuuteen itse Euroviisufinaalin suhteen  :miettii: . Ja ne kerrat, kun olen esikatseluohjelmaa katsoessani seuraa saanut, niin kommentit ovat koskeneet kipaleita ei niiden videoiden pituutta...

Toiseksi ei pidä unohtaa nettiä. Itse ainakin plarasin viime vuonna esimakua tulevasta netin kautta, kun linkkejä oli jos kenen sivuilla. TV:n esikatseluohjelma oli enemmän kertausta kuin tutustumista kipaleisiin ja näin käynee tänäkin vuonna. Ts. oletan, että todella viisuista kiinnostunut ei jätä biisitutustumistaan TV:n esikarsintaohjelmien... mutta tää on ihan vaan, ehkä virheellistäkin, olettamusta.

Jostain syystä siinä Svt:n esikatselujutussa olen enemmän kiinnostunut siitä ohjelman aikaisesta keskustelusta kuin niistä biiseistä...  :puna: Minusta se on jotenkin niin viihdyttävää sanailua, vaikken useinkaan ole edes samaa mieltä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Uskon, että tv-katsojia kiinnostaa hyvät viihdeohjelmat.
Studio-osuudet on usein teennäisiä ja siten tarpeettomia.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kappaleet muotoutuvat ajan kuluessa ja esikatseluvideo ei välttämättä ole samanlainen kuin finaaliin osallistuva kappale tai kansallisen karsinnan voittanut versio. Ainakin esitys / koreografia voi olla erilainen.

Jos joku formaatti tai jonkun kuningasidea on tärkeämpää kuin itse kappaleet, niin just joo. Pitääkö kappaleet katsoa Juutuupista, että näkee ne kokonaan?!

Muistelen, että joskus kappaleiden esikatselu on ollut sitä, että kappaleet esitetään sellaisenaan ilman mitään juontajaa tai studio-osuutta. Mahdollisesti selostaja höpöttää jotain kappaleiden välissä.

tonywerner kirjoitti: Uskallan väittää, että taviksia ei kiinnosta tuleeko video kokonaan, vai vain suurimmaksi osaksi. Tavikset katselevat ohjelman sivusilmällä, jotta tietäisivät edes vähän minkälaisia lauluja sieltä tulee.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Miksei paremminkin voisi vaatia, että ne esikatseluvideot tulisivat sille viralliselle DVD:lle?  :raaps:
Hello Hi!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JuhaUK kirjoitti: Miksei paremminkin voisi vaatia, että ne esikatseluvideot tulisivat sille viralliselle DVD:lle?  :raaps:
Eikös vaatimus pitäisi osoittaa silloin eri osoitteeseen?  :raaps:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pitäisi.
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Islantilainen tuttuni tiesi kertoa, että Eirikur kommentoi tänäkin vuonna kappaleita SVT:n ohjelmassa.  :p Jotenkin olin ajatellut, että olisi jäävi kun itse osallistuu, mutta ei kai sitten.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Höh, ei siis esim. Selmaa puhumassa sexikkäästi islantia. :(

Toivottavasti leppoisa Keld Heick tekisi paluun Tanskan kommentoijaksi. :peukku:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Cyrano kirjoitti: Pitääkö kappaleet katsoa Juutuupista, että näkee ne kokonaan?!
YouTube on itse asiassa omalla kohdallani aikas inhokki, kun eipä niitä voi katsella ilman toistuvaa pätkimistä kuin aikaisin aamusta...

Lähinnä tuossa aiemmassa viestissäni tarkoitin sitä, että en itse koe enää tätä tv:n esikatseluohjelmaa yhtä "must" kuin joskus 80-90-luvulla, jolloin tää ohjelma oli se yksi ja ainut, jossa esikatseluvideo yleensäkään näytettiin. Mitä nostalgia muistoja niistä ajoista, jolloin oli elintärkeää nähdä esikatselut sekä suomesta että Svt:n lähetyksenä, kun muualla niitä ei nähnyt... Muistelen viime vuonna hyödyntäneeni mm. Viisukuppilassa olleita linkkejä esikatseluvideoihin (kun olivat selkeästi listattuna samassa viestissä).

En mitenkään aliarvioi esikatseluohjelmaa, mutta en vaan koe tätä "videot alusta loppuun-kiitos" asiaa niin tärkeänä osana ohjelmaa kuin mitä koin ennen Internet-aikaa. Mieluummin (kuin videot kokonaisuudessaan) olisin kiinnostunut siitä, että niiden suomalaisjulkkisarvostelujen sijaan voisi olla vaikka kunkin artistin haastattelu tms. extraa, jota ei netistä näe...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Finnish kirjoitti:
Cyrano kirjoitti: Pitääkö kappaleet katsoa Juutuupista, että näkee ne kokonaan?!
YouTube on itse asiassa omalla kohdallani aikas inhokki, kun eipä niitä voi katsella ilman toistuvaa pätkimistä kuin aikaisin aamusta...
Voi kyllä esim. odottaa että video latautuu ennen kuin painaa playta.  :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Jónsì kirjoitti:
Finnish kirjoitti: YouTube on itse asiassa omalla kohdallani aikas inhokki, kun eipä niitä voi katsella ilman toistuvaa pätkimistä kuin aikaisin aamusta...
Voi kyllä esim. odottaa että video latautuu ennen kuin painaa playta.  :joojoo:
Niin voi olla niinkin... Mulla on se tapa, että klikkaan sitä linkkiä (alleviivattu teksti), jonka haluan katsoa ja sit kuvan päällä lukee hetken loading ja sitten video pyörii itsekseen häirioittä; muulloin kuin aamuisin eteneminen on enemmän tai vähemmän pätkivää. En mä tuota linkkivalintaa lukuunottamatta muuta painele... kun ei ole aamuisin tarvetta. Yleensä se pätkintä jurppii niin, että ihan suosiolla siirrän katselun parempaan ajankohtaan kuin että alan odotteleen tuon loading-osuuden lisäksi.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

22 nimeä on erittäin hyvin alle vuorokauteen, mutta ei riitä vielä!

:megafoni: Liittykää meihin! Nimiä listaan!  :peukku:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minusta on todella väärin videoiden tekijöitä kohtaan, ettei heidän luomuksiansa näytetä kunnolla. Samoin joitakin näytetään enemmän ja joitakin vähemmän - ja se taas on epätasa-arvoista. :tosion:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Parastahan olisi, jos myös esikatseluvideot saisi sille euroviisu-dvd:lle bonukseksi.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja sziget »

Finnish kirjoitti: En mitenkään aliarvioi esikatseluohjelmaa, mutta en vaan koe tätä "videot alusta loppuun-kiitos" asiaa niin tärkeänä osana ohjelmaa kuin mitä koin ennen Internet-aikaa. Mieluummin (kuin videot kokonaisuudessaan) olisin kiinnostunut siitä, että niiden suomalaisjulkkisarvostelujen sijaan voisi olla vaikka kunkin artistin haastattelu tms. extraa, jota ei netistä näe...
Kun tämä internet on niin hieno keksintö, niin eikös ne Ylen "asiantuntijoiden" kommentit voisi laittaa nettiin. Tavikset varmasti ryntäisivät katsomaan, jos nuo "Surkee biisi! En tykännyt!" -mietelmät ovat heille niin tärkeitä.  :roll:

Artistihaastattelut ja muu ekstra ansaitsisivat ihan oman ohjelmansa, kun kanavista ei digiaikana ole pulaa. Virallisen DVD:n sisältöön voi olla vaikeampi vaikuttaa. Sen sijaan Yleltä tässä ei olla vaatimassa muuta kuin vähän tervettä järkeä.
Viimeksi muokannut sziget, 05 Maalis 2007, 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

barbarossa kirjoitti: Islantilainen tuttuni tiesi kertoa, että Eirikur kommentoi tänäkin vuonna kappaleita SVT:n ohjelmassa.  :p Jotenkin olin ajatellut, että olisi jäävi kun itse osallistuu, mutta ei kai sitten.
Juu samoin, mukava ja symppattinen Thomas Lundin on mukana Suomesta :tapu:
hän kertoi sen minulle Turussa ;) mutta, tuo dvd missä, olis kaikki esikatselut olisi kiva mutta, katsotaan ja toivotaan, et tämä nimilista, tuo tulosta asiaan, et saadaan nähdä kokonaisena esikatsellut :)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kävin katsomassa Ranskan esikatseluvideot.
Siellä kaikista kappaleista on kaksi versiota:
minuutin musiikkivideo ja täyspitkä studioversio ilman efektejä.
Voitte kuvitella, että joissakin kappaleissa ero näiden versioiden välillä on suuri.
Joidenkin kappaleiden kohdalla minuutti ei riitä ja joidenkin kohdalla kolme minuuttia on liikaa.
Suosittelen:
http://www.france3.fr/eurovision/

Soita loppuun asti kappaleet, kuten Eppu Normaali lauloi eräässä kappaleessaan.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Vetoomus irrotettu erilliseksi ketjuksi.  /mode
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eilen annoin kertoa itselleni, että esikatseluvideot olisi vihdoinkin lisätty viralliselle DVD-lle. Siellä on kai listattu "local performances", joka on kai ainakin junnuviisuissa tarkoittanut sitä. Älkää kivittäko kuitenkaan, jos ei tapahdukaan mutta toivoa siis on.
Hello Hi!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aivan mahtavaa!  :tapu: Olisipa se totta...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Esikatselut 2007

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ei tietenkään  kivitetä!?!  :heh:  Olis se jumankauta hiennoo jos pitäis paikkansa!?!  :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu