Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Puutarhuri kirjoitti: Juuri näin. Harmittaa kovasti, että onnistuttiin missaamaan tämä. Olen edelleen sitä mieltä että tämä olisi menestynyt erittäin hyvin euroviisuissa. Nyt jäädään taas todennäköisesti pois finaalistakin. Mikael Saaren kannattaisi mennä edustamaan Ruotsia ensi vuonna. He ymmärtävät paremmin menestyksen päälle. Suomalaiset saavat sitten katsella, kun Ruotsi taas voittaa -Mikael Saaren sävellyksellä.
Ei, vaan Mikael pitäisi lähettää sisäisellä valinnalla viisuedustajaksi! <3

Se tuntuu olevan ainut tapa jolla Mikaelin helmen saisi euroviisulavalle (ainakaan Suomen edustajana), kansa kun ei täällä selvästikään tajua hyvän päälle...

Mutta ikävä kyllä YLE ei taida sellaiseen mennä. :niinpa:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Jossakin vaiheessa kuluneella viikolla ajattelin, että mikäli Mikael nyt häviää, niin se johtuu tästä kannatuskampanjasta, jonka jotkut polkaisivat pystyyn. Jotenkin tuntui vain siltä, että sellainen kampanja lähinnä ärsyttäisi ihmisiä. No, tiedä sitten... En kehdannut silloin kirjoittaa näitä ajatuksiani tänne, mutta nyt kehtaan.

Toinen todennäköinen syy Mikaelin häviölle oli Krista Siegfrids. Aina kun Krista ja Mikael osallistuvat samaan karsintafinaaliin, Mikael häviää. Joten jos Mikael aikoo vielä joskus osallistua näihin kinkereihin, niin varmistakoon ensin, ettei Krista ole sillä kertaa mukana missään olomuodossa!
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Ms Unicorn16 kirjoitti:Olivian raporttia kovasti odottelen paikan päältä. Mietiskelin myös sellaista, että olisikohan Suomessa tilausta Mikaelin faniyhteisölle, jolle on tavallaan jo pohja olemassa tuossa fb:n ja Twitterin kannatustapahtumassa. Täällä ei pian varmaan voi karsiutuneen artistin tekemisiä raportoida samalla innolla, ja ainakaan toistaiseksi Mikael ei ole hirmu aktiivinen somessa. Night_owl &co, mitä mieltä? Riittäisikö paukkuja ylläpitoon? <3
Mistäköhän mä aloittaisin? :surrur: No, ensinnäkin finaalissa istuminen oli ajoittain ihan hirveää, koska olin haljeta siitä jännityksestä. Mua jostain syystä paleli, sydän hakkasi tuhatta sataa ja rintaa puristi kauheasti. Onneksi muut paikalla olleet ihanat Mikael-fanit olivat tukena (oli ihan älyttömän mukavaa muuten tavata teitä!) ja sai purkaa heidän kanssaan jännitystä ja tulosta. Mikael itse tuli halaamaan mua tulosten jälkeen, sanoi että on halunnut tavata mut ja kiitti mua, muttei ehditty siinä pahemmin jutella. Näen hänet kuitenkin tänään, niin ehkä ehdin jutustelemaan enemmän!

Me Mikael-fanit pidimme Green Roomissa aika matalaa profiilia, koska no ainakaan musta kyseiseen biisiin ei sovi sellainen yletön kirkuminen (sellanen sopiva hurraaminen on jees) ja veikkaan, että muut ovat aika samaa mieltä. Green Roomissa hurrattiin, kun Mikael veti ne biisin korkeimmat kohdat. Tuntui, että aika pysähtyi Mikaelin esityksen aikana, eikä silloin olekaan tarkoitus riehaantua (kun joku täällä mainitsi, että Mikaelin esityksen aikana ei pidetty ääntä.) Sandhjan fanit sen sijaan olivat äänekkäimpiä (eikä siinä siis mitään!) ja pistivät jopa tanssiksi hänen biisinsä aikana, mutta tämä sopikin hyvin kappaleen henkeen.

Tuloksesta, no valehtelisin, jos sanoisin, etten olisi pettynyt. Totta kai olen, koska toivoin Mikaelin voittoa niin paljon, hän oli jälleen ihan huikea ja olisi ehdottomasti ansainnut voittaa. Harmittaahan se paljon, että tämä upea helmi päästettiin (jälleen) käsistä, mutten kuitenkaan vähättele voittajaa. Vaikka näin kävi, tämä ei tee Mikaelista yhtään sen huonompaa, eikä vähennä hänen taitojansa ja hän on edelleenkin yhtä uskomattoman upea. Mikael on ansainnut ehdottomasti tämän kaiken tuen ja kannatuksen.

Mua ärsytti eniten se, kun Rakel Liekki sanoi, että Mikael-fanit ovat olleet aggressiivisia ja mollanneet eniten muita artisteja, vaikka itse en ainakaan ole missään vaiheessa haukkunut yhtäkään artistia enkä ole huomannut kenenkään muunkaan tekevän niin.

Tosi hyvä idea tuo fanisivu, mä kyllä lähden mielelläni ylläpitämään sitä! Tän kampanjan tekeminen on ollut niin mielettömän mahtavaa ja oon tehnyt tätä niin suurella ja täydellä innolla, enkä löydä tarpeeksi sanoja kiittämään kaikkia tähän osallistuneita. Muut Mikael-fanit ovat myös niin ihania, että heidän kanssaan olisi mahtavaa jatkaa yhdessä tämän huikean loistavan artistin kannattamista.
Viimeksi muokannut Night_Owl, 28 Helmi 2016, 11:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8133
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja hra47 »

rosetta kirjoitti: Ei, vaan Mikael pitäisi lähettää sisäisellä valinnalla viisuedustajaksi! <3

Se tuntuu olevan ainut tapa jolla Mikaelin helmen saisi euroviisulavalle (ainakaan Suomen edustajana), kansa kun ei täällä selvästikään tajua hyvän päälle...

Mutta ikävä kyllä YLE ei taida sellaiseen mennä. :niinpa:
Ylen sisäisellä valinnalla meillä olisi luultavasti edustajana ClemSO eikä Mikael Saari...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Kiitos raportista Night_owl ja onpa mahtavaa kun Mikael huomioi oikeutetusti sinut finaalissa! Mikä tilaisuus tänään on luvassa jos saa udella? Uskon että oli ihan mieletöntä livessä. Kotisohvallakin hakkas sydän niin että olis ollut nitrot tarpeen.

Hei ihan mahtavaa, jos lähdet sivuston ylläpitäjäksi!! Jos haluat varanaisen / modeapua , laita yksäriä, voisin olla kiinnostunut. Vastaavaa aiemmin tehneenä sivusto on musta kivempi kuin ryhmä, mutta makuasia.

Laitoin Rakelille ja Mikolle viestiä tuosta käsittämättömästä aggre-kommentista. #VoteForMikael kamppiksen hienous on ollut sen positiivisuudessa, joten vähintään törkeä heitto. Ja jännät "viisuasiantuntijat" jotka ääntään vääristellen ilkkuvat suorassa lähetyksessä viisuista paljon tietäviä.. :eiei:

Mutta positiivisena loppukaneettina, ihanaa jos ja kun fanisivusto toteutuu! Terkkuja Mikaelille! :ihana:

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Oho, Rakel pahoitteli jotenkuten twitterissä, kun kritisoin aggre- ja negajuttuja. En nyt ihan saa kiinni hänen viestistään mutta kiva kun reagoi kuitenkin.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Hyvähän sitä on jälkikäteen pahoitella. Katsoin Mikael Saaren esityksen uudestaan ja huomasin, että kametatyöskentely ei ollut yhtä hyvää kuin semissä. Olen kuitenkin varma, että Suomi teki eilen euroviisuhistoriansa pahimman mokan. :eiei:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Harmittaa melkein yhtä paljon kun We Should Be Throughin jäätyä toiseksi, mutta pääsen tästä helpommin yli. :roll: Aina ei voi saada haluamaansa ja nyt en saanut mutta niin se elämä menee. :roll:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kiitos mainiosta raportista, Night_Owl! Varmasti oli hieno elämys olla paikalla, vaikka toisenlaista lopputulosta toivottiinkin. Sitä minäkin olen ihmetellyt, että missä tuota aggressiivisuutta ja muiden mollaamista oikein on esiintynyt. Minä en ainakaan ole lähettänyt Rakelille enkä Mikolle yhtäkään viestiä minkään median kautta, en ystävällistä enkä pahansuopaa :heh: :mitvit: (En tiedä, mitä jälkimoduloinnissa loppujen lopuksi on puhuttu, sillä yksi kotikatsomon jäsen pani telkkarin kiinni heti kun viimeiset pisteet oli jaettu.)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
sentimentalmen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 17:38

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sentimentalmen »

[quote="skidi"]Kappale ei ollut huono, siinä oli ihan potentiaalia jopa. Lopussa ihan kivaa nousua, joka auttoi melkein antamaan anteeksi ikävystyttävän alkupuolen. Valitettavasti Saarella vain on heinäseipään lavakarisma.[/quote

No nyt puhut kyllä ihan puppua. Mikaelia on ylistetty nimenomaan upeasta lavakarismasta suomalaisilla, että kansainvälisillä viisusivuilla. :mitvit:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Night_Owl kirjoitti:Green Roomissa hurrattiin, kun Mikael veti ne biisin korkeimmat kohdat. Tuntui, että aika pysähtyi Mikaelin esityksen aikana
Niin tapahtui kotikatsomossakin <3 :lohduton:
ritsu89 kirjoitti:Olen kuitenkin varma, että Suomi teki eilen euroviisuhistoriansa pahimman mokan. :eiei:
Niin, en tiedä kumpi oli lähihistorian pahin moka, tämä vai 2013, mutta käsittämätöntä että samanlainen helmi voi kaksi kertaa jäädä valitsematta. :aivanmaassa: Ei ihme että esim youtubessa suomalaisia haukutaan nyt tämän takia tyhmiksi...

(Ja esim. minusta eilinen esitys oli paljon parempi ja koskettavampi kuin semissä.)

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4093
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

sentimentalmen kirjoitti:
skidi kirjoitti:Kappale ei ollut huono, siinä oli ihan potentiaalia jopa. Lopussa ihan kivaa nousua, joka auttoi melkein antamaan anteeksi ikävystyttävän alkupuolen. Valitettavasti Saarella vain on heinäseipään lavakarisma.[/quote

No nyt puhut kyllä ihan puppua. Mikaelia on ylistetty nimenomaan upeasta lavakarismasta suomalaisilla, että kansainvälisillä viisusivuilla. :mitvit:
Mikaelin muutamaan otteeseen livenä nähneenä voin todeta, että ei häneltä ainakaan lavakarismaa puutu. Mutta ehkä karismakin on katsojan silmässä sitten?
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja jv »

Kolmas kerta toden sanoo. Noin tahtoisin toivoa, että MS kokisi muutaman vuoden kuluttua UMK:n uudestaan mielekkääksi ja mielenkiintoiseksi projektiksi. Toki YLE:n tapa järjestää kilpailua voi rajoittaa moista mielenkiintoa. (Tarkoitan tässä sitä, että huumoria haetaan (mm. vitsiraateineen) aika tyhmillä ohjelmaa ja kilpailua väheksyvillä tavoilla. Mallia on haettu lähinnä Terry W-vainaalta, josta kyllä tuli sarkastisine selostuksineen henkilökohtaisesti hyvin suosittu UK:ssa, muttei hän kyllä Euroviisujen eikä etenkään kansallisen karsinnan suosiota lisännyt tai laatua nostanut.)
Olen toki hyvin pettynyt tänäkin vuonna, mutta pääsen siitä pikemmin yli, koska olen koko ajan pitänyt WSBT:tä vahvempana kappaleena kuin OIG (joka toki oli ehdottoman pysäyttävä ja tämän vuoden paras vaihtoehto, ei sitä tyhjän takia kannatettu). Jos siis saamme WSBT-tasoisen megatykkibiisin ja oman esityksensä varmana hallussaan pitävänä OIG-Mikaelin euroviisuihin, niin ei tarvitse jälkikäteen jossitella. Arvelen vain, että tämän pitäisi mieluiten tapahtua parin vuoden sisään, koska tuntuu, että nyt ESC:ssä eletään sellaista kautta, joka olisi Mikaelin tekemien kaltaiselle nuoren miehen, hieman indie-henkisille voimaballadille otollinen. Kolmas kerta toden sanoo?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

En minä ole mitenkään varma, että Mikael olisi menestynyt Tukholmassa sen kummemmin kuin kukaan muukaan :puna:
Mutta minä todella olisin halunnut tämän edustajaksi tänä vuonna. Tässä olisi ollut jotain uutta euroviisukonseptiin.
Miten näin "vaikeasti omaksuttava", kertosäkeetön kappale olisi menestynyt. Mikaelin kappaleessa on minulle jotain samanlaista hyvässä mielessä pysäyttävää kuin Albanian Ronassa 2012 ja viime vuoden Latvian Aminatassa.
Viimeksi muokannut Albin, 28 Helmi 2016, 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo. Jotenkin vaan luulen että Mikaelia ei enää näissä skaboissa nähdä vaan Suomi menetti tämän mahdollisuuden. Mikael itse sai niin paljon näkyvyyttä nyt, että hänen oma uransa kyllä näyttää todella valoisalta. Nightwish-efekti?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Ms Unicorn16 kirjoitti:Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo. Jotenkin vaan luulen että Mikaelia ei enää näissä skaboissa nähdä vaan Suomi menetti tämän mahdollisuuden.
Niinpä, en itse ainakaan lähtisi kolmatta kertaa häviämään keskinkertaisuuksille... :eiei:

Tuon(kin) takia ehdotin tuota sisäistä valintaa, taitaa olla ainoa keino saada Mikael ikinä viisulavalle (voisiko tätä ajaa jollain fanikampanjalla? ;))...

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Täytyy ostaa se Mikaelin levy, sitten kun se ilmestyy. Saataiskohan me tilattua kuppilan kautta levyjä nimikirjoituksella varustettuna? :-)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

jv kirjoitti:Kolmas kerta toden sanoo. Noin tahtoisin toivoa, että MS kokisi muutaman vuoden kuluttua UMK:n uudestaan mielekkääksi ja mielenkiintoiseksi projektiksi.
Heh kuhan eivät taas tule Saara Aallon kanssa yhtä aikaisesti takaisin yrittämään, koska tokkopa se oli myöskään Saaran kohdalta UMK ja Viisu tarina tällä selvä. Facebook viesti Saaralta lähes heti tulosten tulemisen jälkeen, että UNELMA ELÄÄ viittasi kyllä saman tien siihen, että joku vuosi tullaan Saaran toimesta takaisin

Nellie
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 23:42

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Nellie »

^Saaralle on tietenkin helpompi päätös lähteä vielä kokeilemaan viisuihin, koska voitti kuitenkin yleisöäänet. Mutta pahoin pelkään minäkin, että Mikaelin viisuilut on nyt nähty.

Hienoa, jos fanisivustoa ollaan perustamassa :) .

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Kyl mä jokseenkin tän aavistin, että Saara tulee olemaan tosi vahvoilla yleisönäänien kanssa. Se etenkin viime kesästä lähtenyt flou keikoilla alkoi enteillä sitä, että Saara on sulattamassa vähän isommassakin mittakaavassa Suomalaisten sydämmet-

Ja varmasti on totta noin, että Saara näki, että voitti yleisöäänet ja helpottaa päätöksen tekemistä ja toisekseen sekin, että Saara on todella vahva tahtoinen ja henkisesti vahva ihminen, että hän ei takaiskuista kyllä lannistu, jos ne ei tän isompia ole kuin yksi UMK-tappio. Et ei minusta kannattaisi Mikaelinkaan vielä luovutta jos oikeasti aidosti viisuhin haluaa. Se on sitten eri asia, jos ei viisut ole mikään iso unelmien täyttymys niin varmasti mietityttää että lähtäkkö enää

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Nellie kirjoitti:^Saaralle on tietenkin helpompi päätös lähteä vielä kokeilemaan viisuihin, koska voitti kuitenkin yleisöäänet.
Yleisöäänien ero Saara 20% ja. Mikael 18% ei ollut paljon, jos siinä oli ennakkoäänetkin mukana. Luultavasti se viimeisen päivän Mikaelin lööppihehkutus on vaikuttanut myös äänestyskäyttäytymiseen.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tässä erossa näkyy todennäköisesti ainakin se, missä tilassa molempien musaura on kokonaisuudessaan

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Jos kokonaisäänimäärä (onko sitä tiedossa?) olisi esimerkiksi 150 000, niin se 2% ero syntyy jo 3000 äänestä. Sen saa jo 300 innokasta kannattajaakin äänestettyä helposti. Sillä lööppiasetelmalla oli tosiaan ehkä vaikutusta.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Eiköhän se ero tule Mikaelin ja Saaran välillä myöskin siinä, että Saara on pitänyt jo lukuisia keikkoja jotka on loppuunmyytyjä jne. Tätä minä lähinnä tarkoitin mistä se ero ainakin osaksi syntyy ja tottakai Saara on tällä hetkellä myöskin ns. mediaseksikäämpi persoona ja ihminen kuin Mikael.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Albin kirjoitti:En minä ole mitenkään varma, että Mikael olisi menestynyt Tukholmassa sen kummemmin kuin kukaan muukaan :puna:
Mutta minä todella olisin halunnut tämän edustajaksi tänä vuonna. Tässä olisi ollut jotain uutta euroviisukonseptiin.
Miten näin "vaikeasti omaksuttava", kertosäkeetön kappale olisi menestynyt. Mikaelin kappaleessa on minulle jotain samanlaista hyvässä mielessä pysäyttävää kuin Albanian Ronassa 2012 ja viime vuoden Latvian Aminatassa.

Samaa mieltä, noihin kahteen minäkin Mikaelia olen vertaillut. Ja biisiä myös 2013 Anoukiin, vaikka tietty Aminatalla ja Anoukilla oli kertosäkeet.
Ja uskoin Mikaelin top10:een.

SanneKuu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 14:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja SanneKuu »

Valkealalainen kirjoitti:
Toinen todennäköinen syy Mikaelin häviölle oli Krista Siegfrids. Aina kun Krista ja Mikael osallistuvat samaan karsintafinaaliin, Mikael häviää. Joten jos Mikael aikoo vielä joskus osallistua näihin kinkereihin, niin varmistakoon ensin, ettei Krista ole sillä kertaa mukana missään olomuodossa!
Suomenruotsalaisten raatia johti Janne Grönroos, joka kai on Kristan sulhanen. Sieltä tuli Mikaelille vain 4 pistettä, joten lieneekö Kristan vaikutusta tuokin :rofl2:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Missä nuo äänimäärien prosenttiosuudet oikein ovat? Minulla on mennyt totaalisesti ohi ja joissakin ketjuissa heitetään tarkkoja prosenttilukuja. :mitvit:

Edit: Ilmeisesti ne on laskettu noiden pistejakaumien kautta :mitvit:
Viimeksi muokannut viisufantti, 28 Helmi 2016, 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30498
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

viisufantti kirjoitti:Missä nuo äänimäärien prosenttiosuudet oikein ovat? Minulla on mennyt totaalisesti ohi ja joissakin ketjuissa heitetään tarkkoja prosenttilukuja. :mitvit:
Yleisöäänestyksen pisteet annettiin äänimäärien suhteessa, joten niistähän ne ääniosuudet pystyy laskemaan. Ennakkoääniprosentteja puitiin kai jälkimodulaatioissa, joita en katsonut.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Ennakkoäänet oli musta edelleenkin finaalissa aika turhia :roll:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

rosetta kirjoitti: Ei, vaan Mikael pitäisi lähettää sisäisellä valinnalla viisuedustajaksi! <3

Se tuntuu olevan ainut tapa jolla Mikaelin helmen saisi euroviisulavalle (ainakaan Suomen edustajana), kansa kun ei täällä selvästikään tajua hyvän päälle...

Mutta ikävä kyllä YLE ei taida sellaiseen mennä. :niinpa:
Jonkun pitäisi viedä adressi YLE:lle

Lukittu