UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

*****
11
6%
****
31
17%
***
58
32%
**
46
26%
*
33
18%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5964
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kauniit sanat tässä kappaleessa ja nyt kun kuuntelin tämän toistamiseen illalla, niin kyyneleetkin tulivat silmiin. Lopun nostatus on oikein hieno. Ei tätä viisuihin kannata lähettää, mutta kyllä kappale ylitti omat odotukset reilusti.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 527
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

hra47 kirjoitti: 18 Tammi 2021, 18:46 Kun nyt tuli puheeksi monotonisella äänelllä höpiseminen, niin muistui mieleen, että mähän olen jo pitkään toivonut viisuihin musiikkia jossa olisi puheosuuksiakin (ei pidä sekoittaa räppiin).
No sitten olisi pitänyt saada Dannyn "Kuusamo" peliin... :heh: Sen käännöshitin alkuperänä taas on 1975 ranskalainen Joe Dassin, joka videolla myhäilee niin omahyväisenä, että repeilin tälle taannoin: https://www.youtube.com/watch?v=cN-OCHlfRTU

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8148
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, Kuusamo olis ihana...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2046
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

UpeetaMahtavaa kirjoitti: 18 Tammi 2021, 22:54 No sitten olisi pitänyt saada Dannyn "Kuusamo" peliin... :heh: Sen käännöshitin alkuperänä taas on 1975 ranskalainen Joe Dassin, joka videolla myhäilee niin omahyväisenä, että repeilin tälle taannoin: https://www.youtube.com/watch?v=cN-OCHlfRTU
No toi oli kyllä ... :ihana:

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1345
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämä oli ihan kaunis kappale kyllä. Viisuihin tätä ei ehkä kannata lähettää mutta UMK:n finaalissa toimii kuitenkin yhtenä erottuvana kappaleena. Odotin ehkä vähän liikaakin tuolta sanoitukselta, kun sitä niin moni oli kehunut, ei nyt mitenkään tajunnanräjäyttävä ollut. Oli sanoissa silti ideaa eikä tällaiseen mitään erityistä melodiaa tarvitakaan.

Kolme tähteä saa, menee kuitenkin Oskrin taakse. Silti on kyllä hyvätasoinen kilpailu ollut tähänmennessä, nyt on Ylellä tehty oikeita valintoja. :peukku:
Violins playing
Angels crying

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nostan neljään. :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ehkä viikonloppuna viimeistään nostat jo viiteen. ;) :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja kalonike »

En odottanut tältä mitään, joten pääsi yllättämään. Biisin sanat ja Dannyn ilmeet saivat hymyn huulille ja biisin huumori upposi minuun paremmin kuin Teflonien huumori. En kokenut tätä yhtään surulliseksi biisiksi vaan lähinnä humoristiseksi. (Kuuntelun jälkeen tuli tarve katsoa Johnny Cashin Hurt-biisin video ja se sitten saikin silmäkulmat tulvimaan.)
Kyllä tällä biisillä on paikkansa, kiva että se on olemassa, mutta viisuihin en ikinä lähettäisi.

Nyt Lauran biisin jälkeen uskaltaisin jo veikata, että tämä ei jää UMK:ssa viimeiselle sijalle, ainakaan yleisöäänissä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja poika90 »

granaattiomena kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:23 Hajosin ihan täysin tuossa "palaan sulle kummittelemaan" - kohdassa, kun Danny katsoi kameraan. :rofl:
Se oli kyllä huippukohta ja toivottavasti samaa temppua käytetään finaalin esityksessä myös. :joojoo:


kalonike kirjoitti: 19 Tammi 2021, 00:38 En odottanut tältä mitään, joten pääsi yllättämään. Biisin sanat ja Dannyn ilmeet saivat hymyn huulille ja biisin huumori upposi minuun paremmin kuin Teflonien huumori. En kokenut tätä yhtään surulliseksi biisiksi vaan lähinnä humoristiseksi. (Kuuntelun jälkeen tuli tarve katsoa Johnny Cashin Hurt-biisin video ja se sitten saikin silmäkulmat tulvimaan.)
Kyllä tällä biisillä on paikkansa, kiva että se on olemassa, mutta viisuihin en ikinä lähettäisi.

Nyt Lauran biisin jälkeen uskaltaisin jo veikata, että tämä ei jää UMK:ssa viimeiselle sijalle, ainakaan yleisöäänissä.
Itse taas mietin, että kehtaako yleisö äänestää tällaista kappaletta, joka ei ole viisumainen.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Ennakko-odotukset meni aikalailla romukoppaan, onhan tämä ihan kelvollinen kipale. Sitä humorismia olisi voinut olla rohkeamman itseironian kautta enemmänkin, tässä lähinnä nauratti vaan Dannyn ilmeilyt. Eihän tämä Alankomaihin lähde, mutta on paikkansa ansainnut Uuden Musiikin Kilpailussa. :peukku:

Edit: Loppunostatuksen aikana, kun kuva liikkui kauemmas istuvasta Dannystä, tuli herkistymisen hetki minullekin..
Viimeksi muokannut Yiorgos, 19 Tammi 2021, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Χωρίς κανόνες! :suomi:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Spotifyn päivälistan ensisija Dannyn ehdokkaalle 53. 🥰
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hyvä jos toisia ja Dannyakin miellyttää. Lautturi-tulkinta Vain elämäässä oli hieno. Nyt varotaan liikaa ja tehdään homma helpoksi, ettei tule sanomista sävelpuhtauksista. Siirretään palloa viisi metriä rankkaripilkusta eteen ja otetaan maalivahti pois. Pannaan seniori horisemaan merkitsevästi kuin Mielensäpahoittaja, minimoidaan laulu ja tulkinta, vaikka rahkeita olisi enempään.
Timoteus kirjoitti: 18 Tammi 2021, 16:03 Viitataanko "sillä muijalla" johonkuhun tiettyyn naiseen, jonka kanssa Danny on riidoissa? :mitvit: En seuraa julkkisuutisia.
Se-pronominin artikkelimainen käyttö on rasittava kikka. Uskottelee tarinan olevan isompi kuin biisiin mahtui. Ihmetyttää sormi pystyssä neuvominen. On sinut kuoleman kanssa, pahvilaatikko kelpaa, mutta jakelee veisuu-, puhe- ja pukeutumisohjeita, tahtoo mersun, pilkkaa mediaa ja käskee polttaa päiväkirjan. Polta itse. Voihan sitä jonkin mersutoiveen heittää, mutta onko kaikkeen puuttuva managerointi ja hössötys olennaista lähtijän kannalta? No ehkä sillä peitetään kuoleman ajatus. :miettii:

Kypsän naisen blues piti mainita, kaivanto ehti ensin. Anneli Saaristo oli 46 eikä siis tarvinnut mitään ikähelpotuksia. Marja-Leena Mikkolan teksti on rempseä ja leikittelevä, sävellys antaa tilaa irrotella. Kaikin tavoin onnistunut kappale.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Samza »

Tämä oli ihan cute ja Danny on symppis, mutta en kuuntelisi vapaaehtoisesti toista kertaa. Yksi tähti ja puntarin pohjalle.
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

sziget kirjoitti: 19 Tammi 2021, 22:46Kypsän naisen blues piti mainita, kaivanto ehti ensin. Anneli Saaristo oli 46 eikä siis tarvinnut mitään ikähelpotuksia. Marja-Leena Mikkolan teksti on rempseä ja leikittelevä, sävellys antaa tilaa irrotella. Kaikin tavoin onnistunut kappale.
Mun makuuni se Heli Kajon tsipale on vähintään yhtä hyvä ja sille tämä teksti on sisällöltään enemmän velkaa. Mutta tietysti eka mies laulamassa tällaisia hautajaistoiveita suomeksi.

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Minulle jäi epäselväksi, että kuka on se "yksi muija joka kutsua ei saa"?

Voisiko kyseessä olla Erika?

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Elliotviisu kirjoitti: 20 Tammi 2021, 02:05 Minulle jäi epäselväksi, että kuka on se "yksi muija joka kutsua ei saa"?

Voisiko kyseessä olla Erika?
Enpä usko. Mutta jos Dannylla olisi mielessä joku, niin mulle tuli ekana mieleen Putous-hahmo Sika Vainolan esikuva tai muu toimittelija. :heh:

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Eihän Danny itse tuota kappaletta ole kynäillyt, eli tuskinpa siinä keneenkään suoraan viitataan.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kuulosti paremmalta uudelleen kuunneltuna, kun tiesin jo, mitä odottaa... Kilpailee nyt puntarillani aika tasaisesti Oskr:n kanssa ja kiilasi täpärästi ohi, koska on kumminkin persoonallisempi.

Niin ja kun täällä on puhuttu, kuka "se muija" on - minua kiinnostaisi tietää, kenelle hän tässä laulaa, Helmillekö? :mitvit:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kappaleessa tuskin viitataan kehenkään nimenomaiseen Dannyn tuntemaan ”muijaan”.

Monellahan on tuttavia, joita ei ainakaan haluaisi hautajaisiinsa syystä tai toisesta.
Tässäkin jokainen voi kuvitella millainen muija saattaisi olla kyseessä.
Joku rasittava ja ongelmia aiheuttanut verenimijä, vaikka. :heh:

Näen tässä ihan sellaista inhimillistä sanailua. Tällainen tuo hyvin maustetta sanoitukseen.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää en pääse yli siitä, että joku on ehdottanut lavashowksi sitä, että Danny makaa arkussa lavalla. Kun kuuntelen biisiä näen päässäni jo sen esityksen. Pettymys, jos sitä arkkua ei tule.

Ainakin olisi semmoinen WTF hetki UMK:ssa/viisuissa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Tammi 2021, 10:41 Niin ja kun täällä on puhuttu, kuka "se muija" on - minua kiinnostaisi tietää, kenelle hän tässä laulaa, Helmillekö? :mitvit:
voisihan se olla myös Erika :miettii: Olisihan niitä vaihtoehtoja toki paljon muitakin.

Opin tähän ketjuun lainaamastani gradusta, että nykyisessä nuorisokielessä muija tarkoittaa yleensä nuorehkoa naista. Minun ikäisteni kielenkäytössä ei ole niin, vaan muija on oikeastaan sama kuin eukko: Minkä tahansa ikäinen mutta selvästi aikuinen nainen, ja erityisesti sen-ja-sen eukko, eli vaimo. Ehkä Danny ei käytä termiä nykyisen nuorisokielen merkityksessä?
Rise, angel, shine, love!

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

toivo kirjoitti: 20 Tammi 2021, 11:11 Mää en pääse yli siitä, että joku on ehdottanut lavashowksi sitä, että Danny makaa arkussa lavalla. Kun kuuntelen biisiä näen päässäni jo sen esityksen. Pettymys, jos sitä arkkua ei tule.

Ainakin olisi semmoinen WTF hetki UMK:ssa/viisuissa.
Samalla lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun Danny pääsisi sovittelemaan arkkua ja valitsemaan mieleisensä.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Elliotviisu kirjoitti: 20 Tammi 2021, 14:36 Samalla lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun Danny pääsisi sovittelemaan arkkua ja valitsemaan mieleisensä.
:mitvit: Hän on 78-, ei 98-vuotias..
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Jonttu kirjoitti: 20 Tammi 2021, 19:22
Elliotviisu kirjoitti: 20 Tammi 2021, 14:36 Samalla lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun Danny pääsisi sovittelemaan arkkua ja valitsemaan mieleisensä.
:mitvit: Hän on 78-, ei 98-vuotias..
Ja minkäs ikäinen esimerkiksi Sinikka Nopola oli kuollessaan? Ei se ikää katso, ja tuollainen arkkuesitys olisi hauska ja samalla käytännöllinen.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja sziget »

Alan arvostaa tämän konkretiaa, kun ylimalkaisia sanamaalailuja tulvii joka lävestä, viimeksi Hurt.
kaivanto kirjoitti: 20 Tammi 2021, 01:42 Mun makuuni se Heli Kajon tsipale on vähintään yhtä hyvä ja sille tämä teksti on sisällöltään enemmän velkaa. Mutta tietysti eka mies laulamassa tällaisia hautajaistoiveita suomeksi.
Hieno biisi sekin. Legendaarisin miesnäkemys on Puhtaat purjeet (1977), jossa enkelikuorosta ja kielikuvista huolimatta mennään suoraan asiaan ja pysytään siinä. Genre on tietysti vähän eri.
toivo kirjoitti: 20 Tammi 2021, 11:11 Mää en pääse yli siitä, että joku on ehdottanut lavashowksi sitä, että Danny makaa arkussa lavalla.
Ukrainan Melovin teki sen jo 2018. Mutta Dannyn vierellä voisi seistä perinteinen viikatemies. Lopussa hän saattaa artistin Styksin rantaan, Danny heittää lantin lautturi Kharonille ja repii vaatteensa, joiden alta paljastuu Elvis-tyylinen glitterpuku, ja matka Disco Haadekseen voi alkaa. Haastista kerjäävä tsuurnalistimuija jää rannalle ruikuttamaan. :cool:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

sziget kirjoitti: 20 Tammi 2021, 22:13
kaivanto kirjoitti: 20 Tammi 2021, 01:42 Mun makuuni se Heli Kajon tsipale on vähintään yhtä hyvä ja sille tämä teksti on sisällöltään enemmän velkaa. Mutta tietysti eka mies laulamassa tällaisia hautajaistoiveita suomeksi.
Hieno biisi sekin. Legendaarisin miesnäkemys on Puhtaat purjeet (1977), jossa enkelikuorosta ja kielikuvista huolimatta mennään suoraan asiaan ja pysytään siinä. Genre on tietysti vähän eri.
Mitenkäs Arto Sotavalta ja Päivät kuin unta (1974)? Käännöskappale toki, mutta kyllä Breliä saa coveroida muutkin kuin Bowie ja Hector.

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Mitä jos lavashowssa viikatemies "jahtaisi" Dannya? Olisi todella hauskan näköistä. Tuli mieleen, kun joku ehdotti tuossa ylempänä viikatemiestä.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Näyttäisi siltä, että tämä on ykkönen YouTuben trendaavissa videoissa. Kakkosena on muuten I Love You, ja Lie on sijalla kahdeksan, joten UMK:lla on varsin hyvä edustus, mutta saipa Danny tuonkin saavutuksen urallaan. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Mattan kirjoitti: 20 Tammi 2021, 23:10 Näyttäisi siltä, että tämä on ykkönen YouTuben trendaavissa videoissa. Kakkosena on muuten I Love You, ja Lie on sijalla kahdeksan, joten UMK:lla on varsin hyvä edustus, mutta saipa Danny tuonkin saavutuksen urallaan. :heh:
Pitääkö tässä alkaa jo pelkäämään, että Danny tekee Sanna Nielsenit ja voittaa oltuaan monta kertaa ehdolla edustajaksi. :draamaa: Ajatelkaa oikeasti Danny meidän edustajana esiintyisi jo täälläkin ehdotetulla arkussa makaamisella ja sitten semin kilpailijat näyttävillä tuhansien eurojen showlla.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Dannyn yhden kesäshow'n vetonaula eli käärme pitäisi saada kyllä mukaan, mutta eivät taida säännöt sallia eläimiä lavalla. Tosin jos tänä vuonna kaikki joutuvatkin esiintymään omilta studioiltaan niin voisi onnistuakin.

Ette ehkä tienneet, että sekä Kari Tapio että Kalle Fält ovat olleet Danny-show'n käärmeenhoitajia...

Lukittu