Viisuselibaatti

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nata »

Karsintoja en edes kuvittele ehtiväni seurata, mutta kyllä kevät olisi aika mälsä ilman jatkuvaa puntarin päivittelyä ja Bye Bye Baby / Älä Mene Pois -kisaa :-)

Minulla vuosi jakaantuu niin, että joulukuusta toukokuuhun olen viisubuumissa ja loppuajan kuuntelen enemmän Bollywood-musaa. Toki välilä tuuletun sillä toisella kun alkaa kyllästyttää.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja AntSa »

EN TODELLAKAAN elä missään viisuselibaatissa! Jokaiseen päivään kuuluu vähintäänkin yksi joko finaali- tai karsintakappale tältä tai joltain muulta vuosikymmeneltä. EUROVIISUT ON IHANIA!!!! SELIBAATTI.... MAI ÄÄÄÄS!!! :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Naali »

Sinne meni selibaatti, tervetuloa ähky. :mrgreen:

Biisit kuunneltu keskimäärin kaksi kertaa, videoista nähty vain Islanti. Tästä on kai hyvä jatkaa.

(Oi sitä euforiaa, kun kuuntelin kaikki biisit ekaa kertaa läpi. Oli todellakin sen arvoista. :peukku: )
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Juu, tänkin selibaatti kosahti sitten lopullisesti tällä viikolla. Osan kuuntelemattomista biiseistä kuulin lauantain esikatseluissa, loputkin sitten maanantaina kun huomasin että duunikoneella voi katsella (eli tässä tapauksessa kuunnella) niitä esikatseluvideoita. :peukku: Liki kymmenen videota varmaan silti näkemättä.

Mutta ehkä oli jo korkea aika tutustua tämän vuoden tuotantoon. Tosin pari kertaa kun oli kuunnellut kaikki läpi, sai jo riittää. Vain muutama kappale päässyt tehosoittoon tällä hetkellä. Ehkä asia muuttuu kun saan kokoelmalevyn ja kuuntelu käy paljon helpommin... Vaan kyllä täytyy taas kerran todeta, että varsin tylsä vuosi. :/
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mä en ole vielä edes katsonut nauhalta esikatseluiden ekaa osaa kuin Irlantiin asti..... :puna:.... ja vasta yksi hyvä biisi......

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Mä olen muistaakseni seurannut about esikatseluista 1974 asti kaiken... Sairaus on nyt edennyt siihen, että kaikki mahdolliset tämän vuoden karsintakappaleet on tullut kuunneltua ja arvioitua.

Ei mitään selibaatteja. No, tänä vuonna yritin olla vilkuilematta esikatseluita netistä ja osittain onnistuin.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minä aloitan viisujen seuraamisen joka kevät pääpiirteittäin siitä, kun esikatseluita ja -kuunteluita alkaa tulla "normaaleilta" tv- ja radiokanavilta (eli sellaisilta mitä pystyn ilman suurempia ponnisteluita seuraamaan). Tämän vuoksikin kirjoitteluni täällä sitä ennen on ollut taas aika vähäistä, kun olen ollut aika pihalla kaikesta eikä siis ole ollut mitään sanottavaa...

Tosin tänä vuonna katselin Islannin karsinnan videoita netistä, kun islantilainen ystäväni laittoi linkin... ;)
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Lotta76
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 295
Liittynyt: 11 Syys 2004, 14:25
Paikkakunta: Kokkola

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Lotta76 »

Mäkin oon alkanu kuunteleen tän vuoden biisejä vasta nyt kun esikatselut alko (Suomen ja Ruotsin karsinnat tietty poikkeus).

Voipi olla vähän liian suuri urakka alkaa kahlaamaan kaikkien maiden ketjuja läpi, ku en oo viittiny etukäteen lukea juttuja. :tietsikka:

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

minä yleensä kuulen kaikki biisit vasta esikatseluissa (ja sitten huomaa vasta kuinka monet biisit on oikeasti hyviä). Lataan vaan muutaman biisin koneelle, ja yleensä niitä ei tule kauheasti kuunneltua ellei biisi ole tosi hyvä, joten periaattessa ähky ei iske kuin muutamiin biiseihin, mutta sitten kun kuuntelee muita biisejä välillä niin biisit kuulostaa uusilta jälleen.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja atwa »

Mä olen aiempina vuosina kieltäytynyt kuuntelemasta netissä viisubiisejä etukäteen. Vähän sama efekti kuin virallisilla viisucd:illä... Ettei vaaaaan kyllästyis.

Tänä vuonna oon hivenen lipsunut,mutta mitään peruuttamatonta ei o tapahtunut. Yhteenkään en o kyllästynyt, joistain vaan en tykkää.

Faija vei videot,eikä mulla o viisuja dvd:llä,joten olen pakollisessa VanhojenViisujenKatselu-selibaatissa. Pöh.
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulla on ollut Kuppilaselibaatti sekä Viisuselibaatti....tulin äsken saaresta mökiltä veneellä.....viisi päivää haravoitu ja kaikkea muuta kevätsiivoukset tehty..välillä on satanut ja välillä aurinko on paistanut.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Arvasin Wilson, että olet ollut mökillä :D .

Mulla saattaa alkaa jonkin sortin viisuselibaatti, huomasin yhtäkkiä, että olen ihan täynnä viisuja :shock: . Jotenkin vaan niitä hyökkää nyt joka paikasta, kaikki puhuvat viisuista, on tullut soitettua vaan viisuja... En tiedä.

Vähän on vaikuttanut tuo ensi vuoden viisuhössötyskin, varsinkin pari ketjua tuolla 2007 osiossa :(. Ehkä olisi hyvä pitää nyt sitä viisuvapaata ja ajatella ihan muita asioita.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Hazel kirjoitti:Ehkä olisi hyvä pitää nyt sitä viisuvapaata ja ajatella ihan muita asioita.
Ajattelin juuri samaa ja vaikka kuinka yritän vältellä LORDI -juttuja,
niin niitä ilmestyy eteen koko ajan.
Hirveä ristiriita, kun pitäisi olla kiitollinen Suomen hyvästä menestyksestä.
Vaikka olen yrittänyt kuunnella LORDI cd-levyä, niin silti liian rankkaa
meikäläisen musiikkimakuun. En halua että ESC-koitoksesta tulee
NummiRock tai jokin tuskafestari tai-mitä-niitä-nyt-onkaan...
Ymmärrän kyllä, että pitäisi olla suvaitsevainen ja ymmärtää. :puna:

Jokainen tuttu vastaantulija puhuu viisuista ja sitten on niitäkin,
jotka ennen vihasivat koko kisoja ja nyt hehkuttavat täysillä.
Mitta on vain täynnä ja korvista pursuaa jo ulos... :grr:
Äh, pakko ottaa irtiotto koko ESC-asiaan.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Jep Hazel.....teki hyvää olla ilman tietokonetta välillä.....pieni telkkari minulla kyllä on siellä saaressa niin katsoin kyllä perjantaina Juhla-ohjelman "Lordi".....sähköä saan aurinkopaneelista...niin uutiset ja urheilu-tapahtumat seuraan kyllä.

Aamuisin istuin laiturilla ja join aamukahvin....mahtavaa katsoa linnut ja avomeri. :D

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Ihanaa että täällä on muitakin kohtalotovereita! Täällä tuntuu, että mitään pienintäkään kritiikkiä tai negatiivista ei Lordista saa sanoa ilman, että lytätään heti kasaan. Mulla on myös samat pelot kuin Fabella, mitä tästä voitosta voi pahimmillaan seurata. Schlager tyyliset iskelmät häviävät sukupuuttoon ja viisuissa on enää rokkia, rappiä ja r'&b' joita tulee suomen, brittien ja Usan listoilta tuutin täydellä läpi vuoden muutenkin. Kun itse diggailen enemmän tuota 70 ja 80 luvun poppia niin nämä visut ovat olleet lähes ainoata uutta musiikkia mitä yleensä jaksan kuunnella.

Lordi kyllästyttää jo ilmiönä ja tämä hehkutuskin alkaa väsyttää, tämäntyylisestä musiikista en ole koskaan pitänyt ja vaikka Lordin esitys oli hyvä niin se ei vaan nyt ollut minun makuun. Olin sitä mieltä ettei Lordi kuulu viisuihin, mutta olin kait sitten väärässä kun se kerran voitti. Eihän voittaja biisistä tarvitse kuitenkaan väkisellä tykätä, en ole tykännyt monesta muustakaan voittajasta.

On minulla myös positiivistakin sanottavaa. Hienoa, että viisut saadaan Suomeen kaikkien näiden vuosien jälkeen ja kun viisut saa nyt myös uusia ystäviä Lordin voiton ansiosta niin se on myös mukavaa.
Viimeksi muokannut Mizu, 28 Touko 2006, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Esikatseluissa olen yleensä ekan kerran kuunnellut ja katsellut :mrgreen: . Se etu tosiaan että niitä jaksaa kuunnellakin sitten pidempään. Tietysti helmiä jaksaa kuunnella aina.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä kyllä tykkään Lordista ja olen aiemminkin kuunnellut heidän musaansa silloin tällöin, joten heitä vastaan ei ole mitään. Vähän kyllä hirvittää minuakin, millaista tarjontaa ensi vuosi mukanaan tuo.

Mutta minua tympii muuten tämä älytön hössötys. Tottakai viisuvoitto on ihan helkkarin hieno asia, on sitä jo odotettukin. Mutta kun tuntuu siltä, ettei joillakin ole mitään muuta elämää.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Kyllä ois ihanaa lähteä jonnekin mökille tai ulkomaanmatkalle, ihan vaan että sais vieroitettua itsensä tästä netistä... :mrgreen: Ja muustakin uutistulvasta.

Minä jaksaisin kyllä jauhaa noista viisuista vaikka loputtomiin, siis "normaalimielessä" euroviisuista, kaikista tän vuoden biiseistä ja esityksistä ym. Mutta Suomen voiton myötä tää euroviisujen muuttuminen suurten massojen populääri-ilmiöksi jotenkin ahdistaa. En jaksa kauheesti kiihkoilla mistään ensi vuoden suunnitelmista, kun se vaan vie kaiken energian, ihan turhaan vieläpä. Ehkäpä ne ylemmät tahot osaavat hommansa - hope so.

En usko että viisut on muuttumassa mihinkään suuntaan kovin paljoo. Totta kai Lordi ja HRH oli erilainen ja siksikin jännä, mutta tuosta paljon raskaamalla biisillä ei varmaan olisi euroviisuissa pärjätty. Eikä rankemmalla esityksellä (vrt. vauvan itku -tehosteet, nuken heittely, luurangon tms. heiluttelu...). Euroviisut on kuitenkin KAIKILLE! :roll:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä en ole finaalin jälkeen kuunnellut juuri ollenkaan viisuja, ettei kyllästymistä pääse tapahtumaan. Onneksi nyt kesän tullessa uutta musiikkia löytyy paljon viisujen ulkopuoleltakin. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Nautitaan nyt kaverit! :mrgreen:

Mulla ei vielä viisukyllötystä tunnu missään. :ylppis:
On tätä voittoa odotettu sen verran kauan.

Kyllä se pöly laskeutuu kunhan Suomessa kesä koittaa.
Sitten alkaa se negatiivinen marina ensi vuoden kisojen kalleudesta jne.
Ähky tulee jossain vaiheessa lehdistölle ja medialle, mutta antaa toistaiseksi mennä vaan. Arkistot täyttyvät lehtijutuista ja niitä juttuja on ihana lukea sitten vuosien päästä. :peukku:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja romualdo »

terse ja bonjour pitkästä aikaa teille viisukuppilalaiset (ja YLE:n sivulaiset, samantien, tietty)
Mulla on ollukki kunnon selipaatti täsä välisä, kun käyn oikiastaan vaan kirjaston koneilla ja viime kerrasta onkin jo aikaa... ei tainnu esikatselutkaan olla vielä silloin... 
AIWAN KAHJON MAHTAVAA TUO FINALEN VOITTO...  OLEN ollut tavallista enemmän sekaisin (jos se nyt enää on mahollista) tosta ESC-huumasta...  en tiejä, miten sanat muotoilisi....  parempi jos ei vielä hetkeen yritäkään...  olen siirtynyt niin paljolti ulkohommiin ja sehän kyllä passaa...
on ehkä hyvä ottaa vähän etäisyyttä tähänkin aiheeseen tuon kuukausia jatkuneen intoilun ja hermoilun jäläkehen...  tota mitähän mä taas kirjotin... 
Näin puutarhurina noita ulkohommia riittäää kun kasvatan kuivatettavia koristekasveja ja vielä on hurumycket määrä istuttamatta... mutta tästä lisää sitten joskus harrastuksia -osiossa..... ja luonnontuotteiden keräily on sitten toinen intohimoni. Joten ei oo palio kerinny sisähommisa olehen...mut sehän vaan ulukoilimaihimiselle passaa.....
Palaan näihin kirjoituspuuhiin sitten syksyllä... vaikka kyllähän niin pitkä selibaatti panee jo hermot kireälle... mutta kuunnellaan luonnon ääniä ja nautitaan kaikin aistein monsterilandian
kesästä...
Laitoin tossa OGAE-lehden äänestyslistan postiin. ei oo mielipitteet paliokaan muuttunut, Lordi kyllä on noussut noin sijoille 7-9, heh, oli se vaan niin itkettävän komiaa kahteltavaa ja kuunnel-tavaa...  tossa ihan hiljattain kuuntelin vasta loput Sanna Kojon vetämästä ev-pisteytyksestä a la Ratio Suomi...  en ole vieläkään varma, onko mulla koko lähetystä nauhalla, päälleäänitystenkin mahollisuus oli suuri tuona historiallisena, sekavana, ihmeellisenä, ainutlaatuisena kevätyänä.... 
sitäpaitti, mulla taitaa olla vieläkin euroviisujen jäläkeinen masennuskausi.... sellainen on verrattavisa synnyttäneiden äitien kokemaan depressioon... mutta tämä kevät oli nyt niin erilainen... no niin, enempiä selittelyittä .... 
jk: oli enemän kuin yhestoista hetki muuttaa näitten laulukilpailujen suuntaa, toivottavasti kuten
Tomikin toivoi, ev:n musiikillinen tarjonta laajenee, ja vaatetus alkaa taas lisääntymään... 
toiv. sama tiukkapipo pohojanmaalta.....  Venäjän toka sija vähän ihmetytti, Bosnia olisi saanut olla toinen, ... Malta sai jäädä niille sijoille, miten se esitys kuulostikin niin epävireiseltä...  no nyt
mennään taas näillä  "leuhkilla eväillä" ...
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tämän kevään viisuselibaatti poksahti nyt sitten vartti sitten Albanian ja Andorran videoilla. Aiemmin ovat tutuksi tulleet vain Suomen, Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Viron karsintakappaleet sekä pätkiä/otteita satunnaisista edustuskappaleista Simon viisu-uutisissa/muualla. Ja eilen kuuntelin muutamaan otteeseen Scoochin kipaleen.

Näin tässä nyt sitten kävi, mutta annan itselleni anteeksi sillä Ylen sivujen videot ovat kuitenkin varsin hyvälaatuisia. Lisäksi viisujen lähestyessä taitaa aikataulut olla sen verran tiukkoja ettei perehtymiselle kenties enää jää kovin paljoa aikaa toukokuun lähestyessä.

Sen mitä nyt olen muiden kommentteja kuulostellut ja otteita edustajista kuullut, eivät odotukseni tätä vuotta kohtaan ole todellakaan korkealla. No juu, samoja ajatuksia oli myös viime vuonna näihin aikoihin, mutta silti kavalkadista löytyi monia loistokappaleita. Tämän vuoden tarjonta vaan kuulemma on *oikeasti* paljon kehnompaa. :(

Ehkä mä sen alustavan puntarinkin saan kyhättyä, ja vielä äänestämäänkin (vaaleissa) hilpaisen jossakin välissä. :cool:

Jatkan Armenialla. :hiips:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Nadi »

JeSSSe pakkokuuntelutti  :heh: Turussa jokusen biisin, joista jäi mieleen vain se, että Valko-Venäjä kuulosti kivalta. Ruotsin finaalin katsoin niin, että näin kolme vikaa eli just sen Arkin myös. Muista ei hajuakaan, enkä haluakaan ennen esikatseluita  :joojoo:!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Nadi kirjoitti: Muista ei hajuakaan, enkä haluakaan ennen esikatseluita  :joojoo:!
Eiks Nadi kannattaisi jo alkaa tutustumaan Helsinkiin tuleviin artisteihin.  :joojoo:
Ovat sitten jo näöltä tuttuja kun pörhältävät sun tykö Lasipalatsiin.  :peukku:

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Tänä vuonna olen ollut sellibaatissa monen vuoden tauon jälkeen.  :eeek:
Syynä tähän on ollut ajan puute (olen ensimmäistä kertaa työelämässä kevettalvella), sekä se että viime vuonna minulle meinasi tulla viisuähky.
Tämän vuoden karsinnoista seurasin vain Suomen, Ruotsin ja Viron valintoja. Muista maista olin kuullut ennen viime viikonloppua vain Simon viisu-uutisissa olleet lyhyet pätkät. Viime viikonloppuna kuuntelin ensimmäiseksi tämän kevään euroviisuihin valitut eli Moldovan ja Albanian kappaleet ja lähipäivinä ajattelin kuunnella lisää.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Senkin selibatistit!

Minä jaksa mitään selibaatteja. Ne on jotenkin tylsiä. En varmaan selibaattia pidä edes kesällä, vaan aina tulee joitakin viisuja kuunneltua. :)

Nadi, no tietenkin Valko-Venäjän oli kiva. Siitä nyt ei ollut epäilystäkään!  :cool:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en ole ollut tänä vuonna viisuselibaatissa ollenkaan  :peukku: Tosin se johtuu siitä, että mulla on nykyään ikioma kone.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ESC-seilibaatti onnistuu luontaisesti.. saan ehkä tällä viikolla nämä tään vuojen edustuskappaleet koneella imuroituina cd-koosteena... (Jorma Uotisen äänellä)
muutoin tämä kevät menee edellisvuoden tapaan harmaissa merkeissä.. koirani sairauden ja hiljattaisen poismenon vuoksi....  Helsinkiin tuulettautumaan... onko kellään ylimääräistä lippua, miel. 2 kpl. :/
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

mä en elä minkäänlaisessa selibaatissa enkä edes halua ...
minkä takia nautintoja pitäis kieltää niinku hyviä viisubiisejä, ,

joskus tulee tietysti kuunneltua enemmän, joskus vähemmän ja muiden maiden karsintoja (paitsi Ruotsin) en hirveesti seuraile..
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
-Statler-
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 18:45
Paikkakunta: Balcony of the Muppet Theater

Vs: Viisuselibaatti

Viesti Kirjoittaja -Statler- »

MuzaMaza kirjoitti: Toinen Euroviisu-selibaattaaja! Vai mites ton nyt ilmaisee!  :rofl:
Selibatööri?
Waldorf: "Why do we always come here?" ♪
Statler: "I guess we'll never know." ♬
Waldorf: "It's like a kind of torture..." ♪
Both: "... to have to watch the show." ♬

Lukittu