Schlager på lager

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Marjukka kirjoitti:Mitä AC:hen tulee, niin... se mikä todella ärsytti, oli se maneeri, kun aina kun Dannyltä tuli oikea vastaus, niin AC kumarteli ja kiitteli ihan ylimakeasti...
NIMENOMAAN juuri tämä, kiitos tiivistämisestä, Marjukka! Sama päti siinä ensimmäisessä osassa niihin Marcon vastauksiin. Se oli juuri se kohta, joka täydellisesti ampui yli ja teki sen ylipirtsakkuuden vaikutelman. :oops:

Brotherhood Of Man oli kiva nähdä pitkästä aikaa esiintymässä. Save Your Kisses For me on mulle ollut aina kamala lastenlaulu tyyliin loppuun vielä se: "Won't you save them for me, eventhough you're only three..." Mutta, se Angelo oli kaunis. Siitä mä tykkäsin.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ann-Christine laulaa vieläkin hyvin! :) Ja se Arja Saijonmaa saisi esittää Högt över havetinsa julkisesti useamminkin, sitä nimittäin kelpaa katsella :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Kertaakaan en ole vielä nähnyt..... :oops:

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Kaikki antamaan Nadille kimppa-piiskaa! :mrgreen: (<--AC-hymiö, AC on ihana!)
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

*piiskaa sen minkä pystyy naurukohtaukseltaan*
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Jee jee....PIISKAA PIISKAA......taidan jättää ensi viikollakin katsomatta....
:lol: :lol: :lol: :lol:

ASIAAN!!!! (ihan oma huomautus)

Jokohan ensi vuonna saadaan Abba kehiin :wink: !

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vähänkö mua pännii kun en ollut tiennyt SPL:n jo alkaneen, ja missasin siten viime viikon jakson :( ONNEKSI tämän toisen jakson sitten näin. Mun mielestä Ann-Christine oli tosi ihanan energinen ja sekopäinen :wink: , tuollainen mäkin haluan sitten vanhana olla! Kuivat ja tylsät vanhukset onkin ihan syvältä. (Ann-Christineä karsastaneet, välttäkää minun tapaamistani... Varoituksen sana näin etukäteen! :twisted: )

Brotherhood Of Manin esitykset oli kanssa ihan kivat, varsinkin kun "Save your kisses for men" kohdalla näytettiin niitä vanhoja pätkiä Euroviisuista :P Se koreografia jaloilla oli aika huvittava. Mä kun olen tätä uudemman sukupolven fanityyppiä, en ole nähnyt vanhoja esityksiä, joten Schlager på lager on siinä suhteessa ihan täydellinen ohjelma mulle:) Saisi kyllä keskittyä enemmän Euroviisuihin, ketä jotkut John Lennonit kiinnostaa jos kerran on mahdollisuus nähdä ja kuulla viisuja?!? Olin muuten siitä tosi "ylpeä" kun tiesin sitä Cay ("Gay"=mun surkeaa huumoria) Karlssonia paremmin sen kysymyksen, missä kysyttiin mikä viisu EI ollut voittanut. Anyway, SPL rulettaa, ja aion takuulla katsoa sen "varje vecka"!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minullekin ohjelma on juuri siksi sopiva, koska olen niin ikään nuorempaa viisuilijasukupolvea, enkä ole nähnyt vanhoja viisuja. En ole myöskään omistanut videoita kymmeneen vuoteen, joten en ole voinut nauhoittaakaan mitään. Kiva, kun voi katsella nostalgisia pätkiä telkkarista :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Älä! :D Mä aion kyllä takuulla nauhoittaa joka jakson, vaikka se onkin ehkä hieman älytöntä...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Unna »

Kyllä minäkin aion tänä vuonna nauhottaa joka jakson, olkoon älytöntä tai ei. :)
Harmittaa itse asiassa, että en vielä parina edellisenä vuonna älynnyt ottaa sarjan jaksoja nauhalle.

Ne vanhat Euroviisupätkät ovat tosiaankin aivan ihastuttavia, mielellään niitä katselisi enemmänkin. :D

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllä minäkin nauhoittaisin, jos olisi videonauhuri :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tää radioversiokin on ihan kiva, tulee paljon enemmän euroviisuja kuin itse tv-ohjelmassa.

Mutta, oli kyllä aika kamalaa, kun Gente di mare ja A Little Bit soitettiin peräkkäin. Uijuih, just kun oli jäänyt vielä Gente di mare soimaan mukavasti päähän. No, tämä Tom Tom Tom pelastaa kyllä sen... :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mikä radioversio?? Mitätättähäh?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:Mikä radioversio?? Mitätättähäh?
Radio Vega, lauantaisin klo 17.15, juontajina Hans (...) jotakin ja Thomas Lundin. Aivan loistavaa läppää herroilla. Hans tuntuu olevan myös varsinainen viisuasiantuntija. On tosin ollut monena vuonna Radio Vegan selostajanakin kv-kisoissa (joskus jonkun naiskollegan kanssa). Pk-seudulla taajuus on 100, jotain...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja lharju »

Tänään ei taida olla oikein viisutietäväistä porukkaa. En usko että Pentti Lasasella tai Janinalla olisi minkäänlaista tietoa viisuista (paitsi Janina ehkä tietää jotain v. 2002 viisuista, kun sattui olemaan laulun sanoittaja - siinäkö ainoa viisukytkös :roll:). Anna Stenlund ei näyttänyt tietävän paljoakaan viime vuosikymmenien viisuista ja Danny, vaikka viime vuosikymmenien musiikista tietääkin, ei hänkään hirveästi ole ollut viisuihin kytköksissä, vaikka toki on muutaman kerran karsintoihin osallistunut ja tehnyt muutamasta viisusta suomenkielisen coverin.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Noh, Janina ainakin kaunisti Schlager på lageria :) Kyl se on sit kaunis!
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

No onhan se Janina kaunis, mutta kyllä Anna vie söpöydellään meikäläisen pojot... :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja lharju »

Jos ulkonäöstä (naamasta) voidaan sanoa, että on puhkikulunut niin ehdottomasti Janina Frostellin.
Mutta oli taas varsin mukava jakso, varsinkin ne Mestareiden ja Leidien arkistopätkät. Voi kun olisi saanut elää 80-luvulla, kun näki ne Paulan letit ja Katrinkin kampaus edusti ajan henkeä :lol: :lol: :lol:
Ja euroviisuistakin oppi jotain uutta.

Sen sijaan, vaikka A little crazy onkin ihan mukava biisi, niin ihan hyvä vaan, ettemme lähettäneet sitä Istanbuliin. Biisi on liian pliisu viisulavalle ja Anna ei vielä oikein laulajana täysin vakuuttanut... ehkäpä muutaman vuoden päästä sitten :wink:
Ja vaikka koko kuppila vihaa Dannya, niin minä en pane vastaan, että sai nuokin 60-luvun lopun hitit kuulla tuossa ohjelmassa, vaan miksi Iso-D raahaa niitä D'Voicejaan joka ikiseen tilaisuuteen?!?
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mua NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ottaa päähän kun en ikinä muista noita katella :( tänään aamulla muistutin itteeni mutta en muistanu pistää nauhotuksellekaan, kun olin sit harkoissa...plääh :(
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

JeSSSe on hyvä ja siirtää katsettaan nyt pari senttiä alaspäin ja takoo seuraavan lauseen mieleensä: :D
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Roope »

Paulan Aikuinen Nainen -videopätkä oli ihana :multi:

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

lharju kirjoitti:Mutta oli taas varsin mukava jakso, varsinkin ne Mestareiden ja Leidien arkistopätkät. Voi kun olisi saanut elää 80-luvulla...
Kyllähän me silloinkin elimme! :lol: Ainakin vähän! :lol:
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

lharju kirjoitti:Jos ulkonäöstä (naamasta) voidaan sanoa, että on puhkikulunut niin ehdottomasti Janina Frostellin...Anna ei vielä oikein laulajana täysin vakuuttanut...Ja vaikka koko kuppila vihaa Dannya, niin minä en pane vastaan, että sai nuokin 60-luvun lopun hitit kuulla tuossa ohjelmassa, vaan miksi Iso-D raahaa niitä D'Voicejaan joka ikiseen tilaisuuteen?!?
Janina on selvästi vanhentunut, mut vieläkin sillä on se jokin tallessa, paidan alla :lol: Itse vaan en nähnyt koko jaksoa, joten lauloiko Janinakin, joko se osaa laulaa? Se osas ainakin hymyillä aika hyvin, vuosien kokemus on selvästi nähtävissä. Mut silloin siltä hymy oli hyytyä, kun leikinjohtaja rupes puhumaan "siitä kummallisesta missien taipumuksesta ruveta laulajiksi...", miksiköhän? :wink:

Itse en vihaa Dannyä, nyt se lauloi ihan tyydyttävästi leikkimättä 60-vuotiasta teinipoikaa. Enkä näe mitään kummallista siinä, että se raahaa D´Voicejaan joka paikkaan, täytyyhän jonkun osata laulaa ihan oikeestikin. Yksi noista tytöistä on muuten sekä uhkeampi kuin Janina että selvästi parempi laulajakin, eli tuosta kaartista tulee vielä jotain ja pitäähän jollain tavalla ensin päästä julkisuuteen ennenkuin voi tehdä omaa uraa, Danny tekee siis jotain hyvääkin laulamisen ohessa.
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja male »

Mä olin oikein ylpee itsestäni kun tunnistin Tapio Rautavaaran. :D En tosiaankaan olen nimittäin sellaisen musiikin ystävä...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jakso oli mahtava jälleen kerran! Ensi viikolla mun täytyy ajoittaa menemiset ja tulemiset niin, että näen ko. ohjelman!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tommi kirjoitti:Noh, Janina ainakin kaunisti Schlager på lageria :) Kyl se on sit kaunis!
Anna on minusta kyllä paljon kauniimpi, ja laulaakin paremmin :D En ole ikinä oikein oppinut arvostamaan Janinan "kauneutta", Suoomessa on paljon kauniimpiakin julkkisnaisia.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Soldier_of_Love kirjoitti:Janina on selvästi vanhentunut, mut vieläkin sillä on se jokin tallessa, paidan alla :lol:
Ai niin, sehän se olikin. Kun sillä on isompi povi kuin niillä muilla. Ei vaan oo kaikkien makuun :?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:Anna on minusta kyllä paljon kauniimpi, ja laulaakin paremmin :D En ole ikinä oikein oppinut arvostamaan Janinan "kauneutta", Suoomessa on paljon kauniimpiakin julkkisnaisia.
Kiitos, sanoit juuri sen, mitä minäkin olen mieltä. Suomessa on kauniimpiakin julkkisnaisia.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ja todelliset kaunottaret usein eivät edes ole julkisuudessa... Viisufanien SPL olisi ihana! Miksei sellaista voisi olla?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Schlager på lager

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä muuten olen voittanut kerran yhdet missikisat siten, että sain kaikilta tuomareilta täydet pisteet... ja kisahan oli lastentarhassa järjestetty leikkimielinen tapahtuma, ja minä olin juuri täyttänyt seitsemän vuotta :mrgreen:
Viimeksi muokannut Violette, 31 Maalis 2004, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu