Lordi voitosta 8 vuotta

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
make34
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 27 Kesä 2006, 02:15

Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja make34 »

Hei viisukuppilaiset

Tänään tulee 8:San vuotta Lordin euroviisu voitosta, joten miten aiotte muistella sitä ? Minä ainakin kuuntelen kaikki Lordi CD-Levyt ja katsomalla taas kerran Eurovision Song Contest Athena 2006 DVD:Deen.

Terveisin : Markus

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin, aikoinaan tuli niin kauheasti kahteltua tuon vuoen kisoja VHS-nauhalta että... mutta varmaan jatkossakin... aina silloin tällöin... tai edes joskus... unohtumattoman liikuttavan hienot kisat...

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

:-* Muistan vuosista sen suloisimman..
Katson Ateenan pistelaskun ja huudan aina kun Suomi saa pisteitä
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kahdeksan vuotta sitten aloin kattomaan viisuja ensikertaa!
Muistan vaan sen Lordi hehkutuksen ja päätinpä avata telkkarin mielenkiinnon vuoksi, muistan vaan tylsät esitykset ennen Lordia ja kun tuli vihdoinkin Lordin vuoro niin räjäytti koko pankin. Kyl sit jaksoi väsymyksestään huolimatta kattoa loputki esitykset ja pisteidelaskun. En voi vieläkää kuvailla niit fiiliksiä jotka koin kun Lordi keräsi pistesaldoaan.. enskertaa ku viisuja katoin nii Suomi menee ja voittaa :uujee:

Vaik olin vasta tuolloin 10v nii oliha Lordin voitto kavereiden kesken kova juttu sillo ja muistan vaa suuren euroviisu ja Lordi hypetyksen.. ja kait musta tuli sit sitä kautta viisufani. Tuskin olisin ehkä viisuja alkanut seuraamaan ilman Lordin olemassaoloa


Vaik olinhan kuullut jo aijemmin viisubiisejä radiosta kuten Die for you, Number One, Cool Vibes, Everybody, Sata salamaa yms niin vuos 2006 oli silti eka kerta kun viiuja katsoin
Never miss a good chance to shut up.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Euroviisuja jo vuosikymmeniä seuranneena sitä oli jo tottunut siihen, ettei Suomella ole kovinkaan kummoista menestystä Euroviisuissa, lähettipä sinne mitä tahansa. :eiei:
Aluksi ihmettelin, että mitä tuollainen bändi Euroviisuissa tekee. Sitten kun kuuntelin kappaleen pari kertaa, totesin, että tämähän on hyvä. Niinpä äänestin Lordia. Tuli sellainen olo, että tällä mennään joko korkealle tai sitten ihan metsään. Mutta mitä menetettävää meillä oli? Ei mitään, kannattaa yrittää. :joojoo:

Kun näin Lordin finaalissa lavalla, niin olin jo vakuuttunut menestyksestä, oli se vaan sellainen esitys ja peittosi kaikki muut, vaikka joukossa oli toki hyviäkin kappaleita, oikeinkin hyviä.
Pisteidenlaskun alkaessa jännitys oli katossa. Ja sitten kun niitä pisteitä alkoi ropista, niin oli tosi epätodellinen olo.
Voittaako Suomi euroviisut? Ei voi olla totta. Mutta se oli totta. Naapurista kuului riemukasta hihkuntaa ja itsekin metelöimme. :jihuujippii:
Suomalaisten vuosikymmeniä kestänyt haave toteutui, kaduilla ajettiin liput liehuen ja torilla tavattiin! Lordi teki sen, mihin muut eivät pystyneet! :riemu:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ruotsi voittaa viisut n. kerran vuosikymmenessä. Oiskohan piakkoin Suomen seuraava vuoro? Nääh...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Lordi voitosta 8 vuotta

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Olin jo katsonut Euroviisuja muutaman vuoden ennen kuin Lordi voitti vuonna 2006 Euroviisut. En muistaakseni tuolloin uskonut ennen Euroviisujen finaalia, että Suomi voisi menestyä, joten myönnän, että Suomen voitto tuolloin tuli vähän yllätyksenä. Muistan kuitenkin hyvin, että olin tietenkin todella iloinen kun Suomi vihdoin voitti Euroviisut.

Nyt hieman jo tuntuukin uskomattomalta, että Suomen Euroviisu-voitosta on jo 8 vuotta. Kahden vuoden kuluttua Suomen voitosta on jo 10 vuotta.
Paremman maailman puolesta.

Lukittu