Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, jossa When We’re Oldin japanin- tai koreankielinen versio soi jollain israelilaisella musiikkivideokanavalla. :rofl: Biisi oli väännetty duetoksi ja siitä oli tehty kunnon pompöösi melloballadi. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5848
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Näin unta, jossa Hatarin Matthias suostui seurustelemaan mun kanssa kunhan vain ensin käännyn Jehovan todistaksi, koska unessa Matthias kuului kyseiseen uskontokuntaan. Tottakai sitten päätin tehdä niin, koska on Matthias niin ihana. :ihana: :mrgreen: Unen aikana kääntyminen alkoi kuitenkin ahdistaa ihan hirveästi ja ehdin pohtia, että onko edes Matthias sen arvoinen, että mulla on koko ajan huono olla sen suhteen, millaista uskontoa mun pitäisi toteuttaa ja jakaa muille. Uni ehti loppua ennen kuin kerkesin tehdä minkäänlaisia päätöksiä suhteen jatkon suhteen. Oli kyllä helpottunut olo herätessä, vaikka vähän jäinkin Matthiaksen läsnäoloa kaipaamaan. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1548
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Ooh. Tämä puhumani roadtrippihän toteutui, joskin unessa ja vain sinnepäin. Oltiin nimittäin viime yönä hämmentävän hyvää suomea puhuvan Mikin ja jonkun randomin kolmannen tyypin kanssa pyöräilemässä Keski-Euroopassa. :heh: (Lisäksi, menemättä sen enempää yksityiskohtiin, vakuutuin unessa, että Miki oli ihastunut minuun. :shock:)

Oli muuten varmaan elämäni ensimmäinen viisuihin edes etäisesti viittaava uni. :miettii: Julkkikset harvemmin minun unissani viihtyvät. Ajankohta on myös erikoinen, sillä aktiivinen viisuinnostus on jo yli kuukausi sitten laskenut, ja sen jälkeen Miguel on liittynyt elämääni vain satunnaisesti soittolistalta tulevilla biiseillä. Jännää oli myös nähdä unta tuntemattomasta ihmisestä. Se kolmas tyyppi oli minulle täysin tuntematon. Eikö periaatteessa sen pitäisi olla mahdotonta, koska unethan rakentuvat pääasiassa muistikuvista? Onko siis ehkä niin, että olen kuitenkin nähnyt tuonkin tyypin jossain, mutten muista, kuka hän on? :miettii:

No joo. Nyt meni jo vähän unentulkinnan puolelle. Harvemmin kylläkään edes muistan aamuisin uniani.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja toivo »

Heräsin juuri. Taas näin euroviisu-unen. Pitää tulla heti kirjoittamaan kaikki mitä muistan. :uujee:

Eleni Foureira edusti azerbaijania euroviisuissa. Biisi oli sellainen fuego-tyyppinen latino-poppis. Jostain syystä sain tuurata Elenia euroviisu lavalla. Jotenkin Eleni ei halunnut enää esiintyä, kun oli jo ollut aikaisemmin euroviisuissa. Hän oli kyllä mukana euroviisuissa ja muistan, että hänellä oli koko ajan päällä se Euroviisuissa nähty tiukka asu.

Esitykseen sain pitkän ja kiharan mustan peruukin ja semmoisen aika paljastavan ja lähinnä valkoisen liehuvan asun. Esityksessä minua vedettiin lavalla mustassa veneessä ja hiukset hulmusivat tuulikoneessa. Tein myös koko ajan semmoisia Elenimäisiä hiusten heilautuksia. Sitten muistan kun katsoin esitystä jälkeenpäin youtubesta ja hieman hävetti koska peppuni vilkkui koko ajan ja tanssiliikkeet taisivat olla hieman liian erottiisia. Yksikin tanssiliike näytti ihan siltä, että olisin tyydyttänyt itseäni. Toivoin vaan, että äitini ei olisi katsonut Euroviisuja.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, missä Suomi oli lähettänyt Euroviisuihin jonkun hieman hipsterimmän indieräpellyksen, ilmeisesti jopa ihan suomen kielellä. :shock: No, viimeiset pisteet annettiin ja ennen Norjan pisteitä (mikä nostin Norjan melko hänniltä vähän pistetaulukon oikean puolen puoliväliä ylöspäin) Suomi sai toisiksi eniten pisteitä ja nousi pistetaulukon oikean puolen kärkeen. Ajattelin, että ehkä hipsteri-indie tosiaan olisi vastaus Suomen ongelmiin, tyyliin Kedvesem Unkarilla. :uujee: En nyt muista, oliko kyseessä vasta jury-äänet, mutta jotenkin oletin unessa, että lopulliset pisteet olivat siihen mennessä annettu. Voittajamaata en muista.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tällä kertaa unessani tapahtui jonkun vuoden (mahdollisesti tämän tai vasta tulevan?) Festivali i Këngës. Voittaja oli miehen ja naisen muodostama duo ja kappaleen nimi oli Look (aika jännää, että oli englanniksi). Ajauduin jostain syystä kisan jälkeen vahingossa kännykälläni eurovision.tv-sovellukseenkin tarkistamaan asian. Kolmanneksi noissa skaboissa muuten tuli vähän Jonidan näköisen naisen laulama melodinen iskelmä, jota ennustin tulevaksi 100 pyetjeksi eli FiK-biisiksi, johon tykästyn vasta seuraavana kesänä. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kukaan muu kuin minä ei näköjään näe enää viisuisia unia? :shock: :lohduton:

- - -

Viime yönä näin unta, missä jostain syystä Dima Bilan osallistui Australian viisukarsintoihin kilpailijana. :rofl: Esityksessä hänet oli muistaakseni köytetty ja hän oli isossa ja läpinäkyvässä vesialtaassa lavalla. :draamaa: Kuin jonkun ennätysohjelman tapaan hän yritti päästä köysistä irti esityksen aikana. Kappaleensa muistutti muistaakseni ainakin säkeistöissä Antti Tuiskun uudempaa tuotantoa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minä näin viime yönä vähän viisu-unen tapaista. :uujee: Tai ainakin se liittyi johonkin isoon lomamatkaan, joka suurella todennäköisyydellä oli viisumatka. Majapaikka oli ahdas ja täynnä tiskejä, joten en tuntenut oloani viihtyisäksi. :rofl: Mukana oli kauhea läjä kaikkia viisutyyppejä, joiden kanssa sitten ulkoilimme Belgiassa (niinku ny) ja teimme kaikkea kivaa yhdessä.

Kai siinä jotain euroviisuisampiakin aspekteja oli mukana, mutten muista enää. :sekava: Taisimme katsoa jotain vanhoja viisuja pienestä telkkarista tms.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hyi hitto, esiinnyin peräti neljän viisun solistina ensi kevään viisuissa :niinpa:. Nolotti vietävästi, sillä minähän en osaa laulaa. Päätin hävitä maan alle joiksikin viikoiksi ja vaihtaa rillimallini, kun pelkäsin että ex-koulukaverit ym. tunnistivat minut viisulavalta. Kertauspätkätkin esitettiin livenä (puoli minuuttia per biisi), mutta siinä vaiheessa en enää kehdannut mennä lavalle.

Oli muutenkin huonot viisut, paitsi että Rona kilpaili Suusilla uudestaan. Itävallalla oli joku pateettinen perheväkivalta-aiheinen biisi, jossa ensin kiekui syyttävänsävyinen akkakööri ja sitten mörisi ukot jotain mutkun-sisältöä. Sveitsin ihan kelvokkaan elektropoppiksen kertauspätkän joutui hoitelemaan miesduo kahdestaan, kun olin livistänyt jonnekin, ja jättivät sen sitten kesken. Vallitseva värimaailma oli vaihteeksi punainen. Ja tietenkään en meinannut löytää äänestysnumeroita kun olisi pitänyt. Tarkoitus oli jakaa ääneni Ronan ja jonkun muun kanssa. Tämä taisi kyllä olla vasta semi? Toivottavasti saivat finaaliin paremman solistin, jos nyt mikään itse sooloilemistani niin pitkälle edes pääsi. Tuloksia minun ei tarvinnut jäädä katsomaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti: 30 Joulu 2019, 18:49 Kuin jonkun ennätysohjelman tapaan hän yritti päästä köysistä irti esityksen aikana.
Tai sitten tämän tapaan?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kjähhähähää. :heh: Olin jo ihan unohtanut tuon. Priceless. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Rousku kirjoitti: 09 Tammi 2020, 08:30 paitsi että Rona kilpaili Suusilla uudestaan.
Outoa, että unissa voi käydä tuolla lailla, vaikka oikeassa elämässä tuo on toki sääntöjen vastaista. :shock:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

MIH96 kirjoitti: 09 Tammi 2020, 18:41
Rousku kirjoitti: 09 Tammi 2020, 08:30 paitsi että Rona kilpaili Suusilla uudestaan.
Outoa, että unissa voi käydä tuolla lailla
Tai sitten ei. :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

MIH96 kirjoitti: 09 Tammi 2020, 18:41
Rousku kirjoitti: 09 Tammi 2020, 08:30 paitsi että Rona kilpaili Suusilla uudestaan.
Outoa, että unissa voi käydä tuolla lailla
Eihän tuossa nyt ole mitään outoa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Näin viime yönä unta, että UMK:ssa kilpaili joku Laura- tai Aura-niminen artistitar. Saattoipa olla joku Laura, joka oli ottanut taiteiljanimekseen Auran? Laura Närhi, ehkä? Hänen kappaleensa oli suomenkielistä poppia, ja se oli jo aiemmin noussut isoksi radiohitiksi. Kuppilassa oltiin tietenkin riemuissaan, kun karsintoihin osallistui aivan oikea hittibiisi. :mrgreen:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Näin tämän unen ennen UMK-esiintyjien julkistamista. Suomea edusti viisuissa joku bändi mielestäni sekavalla popkappaleella. En itse pitänyt unessa biisistä. Semifinaali sitten päättyi, mutta epäselväksi jäi, pääsikö Suomi finaaliin vai ei. Kyselin kaikilta miten kävi, mutta kukaan ei tuntunut tietävän. Ajattelin, että tuolla biisillä ei varmaankaan päästy finaaliin. Uni loppui eikä Suomen tulos selvinnyt. Bändin laulusolisti muuten muistutti Samu Haberia... :heh:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ottaen huomioon erikoisen pitkän harrastushistoriani niin olen nähnyt esc-aiheisia unia todella harvoin, ehkä 2-3 kpl. ja tämä viimeisin tapahtui toissayönä..., tai aamuna... olin ehkä jossain levymessuilla tai saatoin omistaa jopa levykaupan. Pitkällä tiskillä oli erilaisia varmasti lähinnä omia suosikkilevyjä, ja joitain siitä olin myynytkin koska työnsin etummaisten myytyjen tilalle takariviltä uusia, eli ne olivat pitkässä kahdessa rivissä joita sitten täyttelin tunnollisesti aina kun tuli aukkoja... Mitä kaikkea siinä sitten muuta mahtoi tapahtua,(?) niin muistan uniani hyvin heikosti...

Sitten mieleni valtasi jotakuinkin lähes orgasmiin verrattava hyvän olon tunne..., Olin siinä Unen ja todellisuuden välimailla (tuon niminen laulu taisi olla Lill Lindforssillakin) kun kuulin tutun, erityisen rakkaan välisoiton... Hej Clown..., vähän ihmettelin että kuuluiko tämäkin uneen... ? kunnes havahduin että sehän tulikin radiosta. Yle 1:n Muistojen bulevardi -ohjelmasta, laulu oli melko vasta alkanut... mietein välillä että ahhh, tämä laulu tuntuu sopivan pitkältä..., ai tulee vielä väliosa ja vielä yksi säkeistö, ja kertsi, ai ihanuutta! Onko suloisempaa tapaa herätä tähän kiusallisen unettavaan matalapaineeseen ja lumisateeseen...

MITEN satuinkin heräämään siihen tai eihän se ole mitenkään kummallista. Koska kyseessä on yksi kautta aikojen rakkaimmista esc-lauluistani, jo senkin takia että sen ovat tehneet Björn Skifs ja Benny ABBA Andersson. Näitä tekijöitä ei juontajamies kuitenkaan maininnut, kumma kyllä, mutta sen kylläkin että levyn toisella puolella on kappale Catherine. (!) Levyt oli valinnut joku minulle ennestään outo uusi toimittaja, naisen puoli (ties vaikka peräti Kuppilalaisia!?) Olenhan niin monesti hehkuttanut ja ylistänyt tuota biisiä täällä... Ruotsin kautta aikojen selvästi suurin ja kuuluisin oikeusmurha tällä alalla... lähelle samaa kunniaa pääsee tietysti v. -04 Tango Tango .... onkos muita? No tuskin samaan viestiin pääseviä...

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kuppilalaisuni enemmänkin. :heh: Näin unta, että nimimerkki S-Tyyppi lähetti minulle tyyliin koko elämäntarinansa ja CV:nsäkin vielä kaiken lisäksi. :sekava: Kuulemma halusi tutustua ja tykkää tutustua ihmisiin kerralla perusteellisesti. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Jo oli melekonen uni! :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kämppikseni näki hurmaavaa viisu-unta. :rofl: Sai jakaa eteenpäin.

Oli erittäin kylmä talvi, ja hän istui isänsä autossa matkalla tyttöystävänsä luokse. Autoradiosta pauhasi Cicciolina, ja kun he pääsivät perille, selvisi, että Erika Vikman oli tämä tyttöystävä. :sekava: Hänen asuntonsa oli superlikainen, joten sitä sitten lähdettiin siellä puurtamaan. Tarina ei kertonut, mitä siivoamisen jälkeen olisi tapahtunut... ;)
Meow cat, please meow back.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Katsoin viime yönä Euroviisut 2005, joten ei ihme että näin vaihteeksi viisuisaa unta. Unessa kuuntelin ensin radiota, josta tuli Aram Mp3:n ja tämän vaimon duetto Superg!rlista. Ja tällä vaimolla oli Stefanian ääni. Että sellane pari sitte. :rofl:

Sen jälkeen sitten katsottiinkin vuoden 2010 Euroviisuja, jotka oli jotenkin ihan oudot. Wig Wam tais olla yks edustajista(tuli sieltä vuodesta 2005 :heh: ). Ja sitten siellä oli joku tilanne päällä, kun se yks juontaja vaan tuijotti pidemmän aikaan jotain henkilöä, ja kaikki siellä areenalla oli hiljaa. :apuva:

Unessa tapahtui paljon muutakin, mutta ne ovatkin sitten aivan muuta kuin Viisuihin liittyvää. :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tämän vuoden viisut päätettiin pitää kuitenkin, mutta jossakin kerrostalohuoneistossa. Olohuoneen laitaan oli rakennettu parin neliön kokoinen esiintymislava, keskellä huonetta oli parisänky jalkopää sinne lavaan päin ja toisessa päässä kiinni sermi, jonka takaa löytyi keittiö. Lisäksi oli muutama tuoli. Meitä oli siellä kourallinen yleisöä, itse istuin sängyllä. Ranskan Tom luikautti biisinsä akustisen version kitaraa rämpytellen, seurasin samanaikaisesti läppärillä huoneesta televisioitavaa lähetystä ja ääni tuli vähän myöhässä ja tämä "duetto" kuulosti niin kamalalta että naurahdin ääneen. Seuraavasta esiintyjästä ilmoitettiin ettei hän voi esiintyä kun oli juuri joutunut autokolariin. Pidettiin vähän taukoa, ajattelin että siksi että sitä seuraavat eivät ole valmiina, koetin siitä läppäriltä tutkia esiintymisjärjestystä ja ihmettelin maakoodia LU, siis mitä häh, onko Luxemburg palannut viisuihin? No, sitten astelikin lavalle Little Big, mutta olivat juuri saaneet kuulla että se pyylevä tanssija ei tule kun hoitaa vanhaa isäänsä (liittyi ehkä jotenkin koronaan). Kättelin sitä miespuolista pääesiintyjää ja sanoin "spasiba" tajutakseni vain että eihän niin kuulu kätellessä sanoa. Ajattelin että hauska nähdä ne livenä ja ei se tanssija niin tärkeä, mutta ei ne mitä ruvenneet esiintymään, hyörivät ympäri asuntoa, joku laitteli lavaa kuntoon, pari häipyi keittiöön, jossa kuppilanimimerkki Koirankuonolainen jutteli suht. sujuvalla kouluvenäjällään heille. Ja sitten joku heistä lähti ulos. Äh, eihän näistä viisuista tule tälläkään tavoin mitään! Ainoa minkä ehdin kuulla oli siis se tosi huono Ranskan kappale. Painelin sitten minäkin ulos, kannoillani kuppilanimimerkki Aintsu, jolla oli huomattavia vaikeuksia pysyä perässä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kääk! :heh:
Rousku kirjoitti: 28 Touko 2020, 21:59 Painelin sitten minäkin ulos, kannoillani kuppilanimimerkki Aintsu, jolla oli huomattavia vaikeuksia pysyä perässä.
Tässä kohdassa repesin täysin. :rofl: Se mielikuva! :repeilee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^^Ihan mahtava uni! :heh: :rofl:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Rousku kirjoitti: 28 Touko 2020, 21:59 Painelin sitten minäkin ulos, kannoillani kuppilanimimerkki Aintsu, jolla oli huomattavia vaikeuksia pysyä perässä.
En kestä sitten yhtään, että olen päätynyt osaksi tällaista unta :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2894
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Jaaha. Olin Jehovan todistajien kokouksessa ja Madonna oli siellä Euroviisu lookissaan pitämässä puhetta. Harmi että siitä puheesta ei saanut mitään selvää.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Näin viime yönä sellaista unta, että Irlannin Euroviisu oli ihanan herkkä balladi. Sellainen tyylikäs perinteinen irlantilais-tyylinen balladi.

Monet tykkäsivät Irlannin euroviisusta, ja Irlanti taisin olla yksi ennakkosuosikeista. Ilmeisesti Irlanti oli unessani päässyt finaaliin.

Heräsin tänään aamulla ennen kuin tulokset olivat unessani selvillä, joten en tiedä, voittiko Irlanti Euroviisuja.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kisat piti järjestää Libanonissa, mutta ne jouduttiin maailman tilanteen takia siirtämään ensin Bulgariaan, sitten Liettuaan. Fanit olivat tästä kovin pettyneitä. Suomea edusti Erika Vikman. Kappaleen piti alun perin olla Syntisten pöytä, mutta esityksen alettua se olikin vaihtunut Chains on You'hun. Tosin sanoituksen kaikki fraasit oli korvattu ontuvin sananmuunnoksin. Esimerkiksi "diamonds shining":in sijaan Erika lauloi "Simons dining" :sekava:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ TENK! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulla oli paljon tylsempi viisu-uni: Suomea edusti hyvin Sandhjan tapainen tyyppi hyvin samantapaisella up-tempokappaleella kuin 2016, ja tämä edustaja vieläpä avasi ykkössemin. Potkupukukin löytyi niin että puhuttiin että mitä ne nyt kopioi ihan entistä mallia. Mutta laulusuoritus oli huomattavasti parempi! Ja kun siellä semissä yksi jos toinen muu artisti epäonnistui, niin normaalisti niin nuiva minäkin olin sitä mieltä, että nyt kyllä kuuluu Suomen päästä finaaliin :surrur: . Sen verran innostavaa oli meno lavalla. Mutta joo, uni loppui ennen kuin tuloksia saatiin. :roll:
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin