Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta Efendistä. :rofl: Olimme syömässä Helsingin Salmisaaressa ja selvisi, että hän osaa kaikkia mahdollisia kieliä, jopa suomea. Tästä jäi jotenkin todella hyvä mieli, vaikka lopulta selvisi, että Efendin nimi olikin oikeasti joku Afdženži tms. enkä löytänyt hänen Instagram-profiilia tägätäkseni hänet yhteiskuvaamme. :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Oo, enpäs muistanut tällaisen ketjun olemassaoloa.

Näin noin viikko sitten unen Blind Channelin viisuesityksestä. Bändi oli muuttanut kappaleensa One Directionin mieleentuovaksi poprenkutukseksi, ja lavalla he esiintyivät letkajenkkamaisessa muodostelmassa. Jenkan keulilla oli kuitenkin Aksel Kankaanranta veturinkuljettajaksi pukeutuneena, ja puolestaan Robin Packalen heijastettiin erilliselle lediseinälle. Robinille oltiin lisätty myös kappaleeseen lauluraitoja.

Yleisö piti esityksestä ja itsekään en vihanut sitä, mutta ajattelin, miten Viisukuppilassa olisi piru irti tämän shown jälkeen.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Ehkä viimeisin Uku Suviste -instahaastattelu oli liikaa.
Viime yönä tapahtunutta: Olin valtavassa hylätyssä teollisuushallissa ja osallistuin ahdistavalle taidekurssille ja yritin maalata jotain. Teollisuuskompleksin sivukäytävällä olikin Uku Suvisten asunto. Siellä oli Uku ja sen tyttöystävä, mutta niillä oli koko ajan kärhämää ja suhde oli lopuillaan. Niiden pitäisi enää kestää muutama päivä yhteisessä asunnossa. Minut oli kutsuttu sovittelijaksi tilanteeseen. Joku taho oli määrännyt, että minun piti hengailla siellä niiden kanssa ja hyssytellä pahimmat riidat.
Ratkaisu oli myös se, että ne olivat tottuneet nukkumaan isossa parisängyssä, mutta minut määrättiin neutraalina vyöhykkeenä niiden väliin nukkumaan, jotteivät ne ala mukiloida toisiaan.
Vielä nukkumaan mennessä se tyttöystävä kilahti jostain turhasta ja raivosi sängyn vieressä, mutta sain tilanteen rauhoittumaan. Sitten käytiin nukkumaan, Uku makasi oikealla puolellani ja tyttöystävä vasemmalla. Totesin, että Uku ymmärtää kyllä ihan hyvin suomea. Heitin siihen jonkun vitsin, jonkun absurdin sanaleikin, ja Uku naurahti sille. Olin tyytyväinen, että sain vähän tunnelmaa kevennettyä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Ihan paras! :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja toivo »

Hyvin todentuntuinen uni. Olin yksin kotona ja menin nukkumaan. Sängyn alta rupesi kuulumaan jotain kolinaa. Säikähdin ihan hirveästi. Hain taskulampun ja sängyn alla oli Senhit sellainen violetti peruukki päässä. :sanmarino:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

toivo kirjoitti: 29 Huhti 2021, 09:47 Hyvin todentuntuinen uni.
Niin. Kaikiltahan meiltä yksi Senhit sängyn alta löytyy. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Itse olen löytänyt vaaleanpunaisen peruukin sänkyni alta ihan oikeassa elämässä. :uujee: Tosin senhittömänä. :aivanmaassa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kylläpä Senhit nyt tunkee uniin. Mä näin nimittäin viime yönä unta, että olin Senhitin kanssa saunomassa :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No apua! "Oot mun saunakiu-uas..." (Adrenalinan sävelellä) :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Uniketjumme pääsi uutisiin. :mrgreen:

Ketä lie haastattelivat... :hiips: ;)
Meow cat, please meow back.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

^ Heh, kukahan lienee, niinpä niin. :heh: Toivottavasti tuossa jutussa ei ole mainittu mitään minun uniani. :apuva:

Mutta asiaan! Oikeastaan tulin nimittäin tähän ketjuun raportoimaan upouudesta TIX-unestani. :uujee: Hengailin eräässä paikassa, jossa oli käynnissä jonkin harrastajateatterin näytelmäharjoitukset. Minulla ei ollut mitään tekemistä kyseisen näytelmän kanssa, enkä tiennyt yhtään, mistä se edes kertoo. Nyt sattui kuitenkin niin, että näytelmän sankaria esittävä tyyppi oli sairastunut ja minua pyydettiin tuuraamaan häntä! Kun tuli minun vuoroni astua näyttämölle, en tiennyt näytelmästä edelleenkään juuri enempää. Kukaan ei ollut esimerkiksi vaivautunut kertomaan minulle mitään vuorosanoistani. Astuin sankarillisesti sisään ovesta, jonka takana minua odotti vastanäyttelijäni TIX. Hänet oli haudattu hiekkaan niin, että vain pää näkyi! Hän esitti pahista, joka oli siis pelkkä pää, ilman muuta kehoa. :sekava: Hän alkoi karjua minulle: "Pystytkö todistamaan, että minä tein sen? PYSTYTKÖ??!!?! Häh?!" Minulla ei ollut haisuakaan vuorosanoistani, mutta kohotin kädessäni olevan piirretyn kuvan TIXistä hänen nähtäväkseen - kuvan oli ilmeisesti tarkoitus esittää valokuvaa, joka hänen roolihahmostaan oli jossakin hämärähommatilanteessa otettu - ja vastasin: "Pystyn! Pystyn todistamaan!" Nähdessään kuvan ja kuullessaan sanani TIX lyhistyi masentuneena niille sijoilleen ja osoitti selvästi luovuttaneensa taistelun.

Harjoituksen jälkeen menin keittiöön juomaan vettä. Myös TIX oli siellä. Hän istuskeli pöydän ääressä touhuamassa jotakin. Otin vettä hanasta juomalasiin ja jäin hörppimään sitä. Toivoin, että TIX sanoisi minulle jotakin, mutta ei hän sanonut. Toivoin myös, että hän ottaisi aurinkolasit pois silmiltään, jotta näkisin, millaiset silmät hänellä on. Ja hänpä otti! Putsaili niitä siinä vai mitä tekikään. Jee, näin kunnolla hänen silmänsä ja kasvonsa! :surrur: Olin tainnut vähän ihastua häneen. :mrgreen: (Oikeasti hän näyttäisi olevan minulle ihan liian nuori, mitä juuri hänen ikäänsä vilkaisin. Kolme vuotta minua nuorempi! Anteeksi vaan, mutta ei ikinä, kiitos. :draamaa: )

Oli kyllä ihan loistava uni. Voisin vaikka tästä hyvästä luvata, että äänestän TIXiä sitten finaalissa, jos - tai KUN! - hän sinne ensi lauantaiksi pääsee. :mrgreen: <3
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 16 Touko 2021, 09:14 Uniketjumme pääsi uutisiin. :mrgreen:
Uutinen on maksumuurin takana. :lohduton:
Valkealalainen kirjoitti: 16 Touko 2021, 12:12 Olin tainnut vähän ihastua häneen. :mrgreen: (Oikeasti hän näyttäisi olevan minulle ihan liian nuori, mitä juuri hänen ikäänsä vilkaisin. Kolme vuotta minua nuorempi! Anteeksi vaan, mutta ei ikinä, kiitos. :draamaa: )
Kolme vuottahan ei ole ikä eikä mikään. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Serduchka kirjoitti: 16 Touko 2021, 12:35 Kolme vuottahan ei ole ikä eikä mikään. :draamaa:
On se minulle. :draamaa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5849
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Näin unta, että Flo Rida oli Senhitin kanssa treenaamassa viisubiisiä. :mrgreen: Osasi liikkua lavalla ihan hyvin ja teki jotain pientä koreografiaakin yhdessä Senhitin kanssa. Lopussa kävelivät jonnekkin kulman taakse kuitenkin edelleen ollen lavalla ja sieltä avautui upea merimaisema. Siinä vaiheessa Flo Ridakin näytti aika vakuuttuneelta. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Serduchka kirjoitti: 16 Touko 2021, 12:35
TomppaJr kirjoitti: 16 Touko 2021, 09:14 Uniketjumme pääsi uutisiin. :mrgreen:
Uutinen on maksumuurin takana. :lohduton:
Hauskaa, että on lehtijuttu ja harmi, etten pääse lukemaan. Nämä unet täällä ovat hysteerisen hauskoja, ihan parasta. Toivottavasti näitä kertyy ahkerasti lisää :tapu:
Olen vähän pettynyt itseeni, etten ole saanut tuotettua enempää euroviisu-unia vaikka kävin paikan päälläkin. :eiei:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

kuva

kuva

kuva

kuva

kuva
Meow cat, please meow back.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

^ Varsin mainio juttu oli kyllä tuo :peukku:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5510
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jo vain! Hämmentävä juttuaihe, mutta en valita, ja toteutuskin on mukava.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Hienoa, kiitos artikkelista :D

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Tässä unessa ei ollut paljon juonta. Näin sellaista ruskeaa taustaväriä, jota käyttivät The Mamas ja John Lundvik, ja lavan päälle leijaili isoja kultaisia finaalivoittaja-hileitä hissuksiin. Lavan alla keskusteli usea viisubändi ja -laulaja teknisistä asioista ja vilkuili lavalle. Lava oli nimittäin kiiltävä ja liukaspintainen, ja kokonaan kalteva taso. Kummastelivat kai, miten sillä pystyy esiintymään liukastelematta.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Vihdoin ja viimein sain luettua tuon viisu-uniartikkelin. :uujee: Aivan mahtava! :peukku: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kiitos kaikille kommenteista. :violette: Sitä oli mahtavan hauskaa tehdä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Uni ”James Newman sekoilee kansainvälisellä lentokentällä.” Ilmeisesti kotimatkalla euroviisuista. Sitä näytettiin kuin filminä yläviistosta, ja päälle kommentoivat journalistit tapahtumia arvostelevaan ja moralistiseen sävyyn.

James oli vielä ruuhkaisessa miestenvessassa ja huomasi liian myöhään, että porukka alkaa liikkua hänen lennolleen. Ryhmä ihmisiä raahasi laukkujaan aulan lasiovien takana ulkona jalkakäytävällä. Jamesillakin oli rullalaukku, sinikirjava pussukka kahvan päässä, ja joku hänen kanssamatkustajistaan raahasi sitä mukanaan epämääräsen huonosti muiden laukkujen tunkiessa päälle.

James ryntäsi vessasta aulaan puolipitkä takki auki päällään. Hän näki lasiovien läpi, että hänen pitää mennä pelastamaan oma laukkunsa ja liittyä porukkaan. Hän juoksi tungoksen läpi kohti lasiovia. Kevyt paniikki.

Liukuovien välissä oli vain pieni rako ja se oli vain varauloskäytävä, mutta porukka oli juuri siinä takana. Joten James ähräsi siinä ja työnsi ovia erilleen puoliväkivalloin, jotta mahtuu tunkemaan siitä ulos. Olipa se sitten virallinen ovi tai ei, nyt oli kiire.

Tähän päälle kärttyisät tv-journalistit kritisoivat kaikkia vaiheita: ”No nyt hän juoksee sieltä vessasta, tuskinpa ehti kiireessä käsiään pestä, hyh hyh.” ”Aika brutaalisti tunkee hän aulan ihmismassan läpi. Olisi nyt pitänyt aikatauluja paremmin silmällä. Tuo näyttää amatöörimäiseltä ja on huonoa käytöstä.” ”Voi ei, nyt hän nolaa itsensä punkemalla liukovien välistä. Ei siitä saa mennä.”

James pääsi ulos, helpottuneena hypähteli parilla juoksuaskeleella porukan hännille, ja otti nauraen ja jutellen oman laukkunsa toverin käsistä. Lentokonekyytiläiset katosivat kulman taakse kadulla, jossa näkyi ratikkakiskoja ja kerrostaloja. Se näytti kaupungin keskustalta eikä niinkään lentokentän terminaalialueelta.

Symbolismi? ”James Newman käyttäytyy nolottavan amatöörimäisesti lentokentällä, vai oliko se musiikin kentällä?” :rofl: :rofl:

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Näin unta, että seuraavien euroviisujen semifinaalit käytiinkin heti edellisten viisujen finaalin jälkeen. :eiei: Finaali oli sitten tarkoitus käydä seuraavana vuonna ja tämän jälkeen taas uudet semit. Ihmettelin, miten ihmeessä tällainen sääntömuutos oli yhtäkkiä saatu läpi ja kauhistelin, että viisut ovat ihan pilalla. Olinkin helpottunut, kun huomasin asian olleen vain unta. Toivottavasti kukaan ei keksi oikeasti muuttaa viisuja tällä tavalla.
Violins playing
Angels crying

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Blind Channelin jätkät olivat esiraatina valitsemassa seuraavan vuoden UMK-tyrkkyjä. Istuttiin jossain koululuokassa kuulemassa kuka pääsee läpi ja kuka ei, mukana mm. Hanna Pakarinen ja duettona Tarja ja Tony Turunen. Jälkimmäiset saivat niin vaisut aplodit kuullessaan etteivät ole jatkossa, että yksi BC:n kundeista kovisteli yleisöä antamaan vähän paremmat aplodit. En tiedä miten Pakariselle kävi kun uni loppui sitä ennen. Taidan olla kuunnellut Dark Sideä vähän liikaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hra47 kirjoitti: 10 Kesä 2021, 09:31 duettona Tarja ja Tony Turunen.
OT, mutta... ooh! Tässä olisi jo ideaa UMK-biisiin. :peukku: Tarja vaan tuskin lähtisi enää kisailemaan euroviisuedustuksesta. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8077
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kieltämättä toi Turusten kaksikko olisi väkevä duo. Jäin miettimään myös tuota ideaa Blind Channelista UMK:n esikarsintaraatina. Pojat ovat osoittaneet olevansa varsin hyvin kartalla musiikin suhteen ja tuntevat alaa monipuolisesti (sai taas huomata kun olivat vieraana Joonas Nordman show:ssa arvuuttelemassa biisejä). :miettii:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Oli tilaisuus tyyliin ”iltamat seurojentalolla”, vanhanaikainen tunnelma ja puinen juhlasali. Siellä esiteltiin viisukappaleet sellaiselle yleisölle, joka ei ollut kuullut niitä vielä ollenkaan. Tietoiskuna ja taustamusiikkina, että tällaiset siellä oli tänä vuonna.
Olin joku paikalle improvisoitu tunari varateknikko ja tehtäväni oli painaa oviaukossa nappeja oikeassa järjestyksessä, jolloin äänentoistojärjestelmästä alkaisi aina soida seuraavan maan viisunauhoite. Kaikki muut olivat yksinkertaisia, mutta haasteena oli Go_A:n Shum. Se koostui kolmesta osiosta, jotka piti saada kuuluville oikeassa järjestyksessä. Kaksi eri ääninauhaa piti käynnistää paneelista eri aikoina ja lisäksi minun piti kappaleen loppupuolella itse alkaa lyödä elektronista rumpua siihen päälle, jotta se kuulostaa oikealta. Muovikapulalla paukuttaa mustaa muovineliötä, kuin The Roopilla. Siitä tulisi digitaalisesti kunnon paukaukset.
Minun pitäisi lyödä tahdissa ja tietää, milloin se rummutus aloitetaan tarkalleen. Pelotti kyllä siinä pamppu kädessä, että josko saan tästä kappaleen toisinnettua oikein. Suoralta kädeltä ja ilman etukäteisharjoitusta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UpeetaMahtavaa kirjoitti: 11 Kesä 2021, 21:17 Pelotti kyllä siinä pamppu kädessä, että josko saan tästä kappaleen toisinnettua oikein. Suoralta kädeltä ja ilman etukäteisharjoitusta.
No, onnistuiko? :mrgreen:

Minä vain välillä näen niitä painajaisia, joissa minut on valittu viisuedustajaksi, vaikka olen totaalisen laulutaidoton.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

^Siinä kohtaa uni tietysti keskeytyi... :shock: Olin vasta valmistelemassa kohta alkavaa Shumia pamppu ja rumpulaitteen levy kädessä. Emme saa koskaan tietää.

Vastaa Viestiin