Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Harmi etten muista tästä unesta juurikaan, koska se oli melkoinen juonellinen ilotulitus. :draamaa:

No joka tapauksessa, unen kliimaksi oli se, että Conchita Wurstiksi pukeutunut Aarzemnieki-yhtyeestä tuttu Katrīna Dimanta yritti ampua minut pistoolilla nepalilaisessa ravintolassa. :sekava: Hän ei onnistunut siinä, minkä seurauksena sain syödä vahingossa ammuttujen ihmisten ruoat. :sorivaan:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Viime yönä näin pitkästä aikaa euroviisu-unta. Suomen edustajana oli kapinalliselta vaikuttava teinipojista koostuva bändi. Ulkonäöltään he muistuttivat Blind Channelin jäseniä nuorempina versioina. Olin itse jonkunlainen kaitsija heille yhdessä muutaman muun henkilön kanssa. Jostain syystä he päättivät lähteä viisufinaalipäivänä kaupungille vähän juhlimaan. Karkasivat ilman lupaa. Tämä oli tietysti katastrofi meille kaitsijoille. Finaalipäivä, emmekä tienneet minne bändi häipyi. Mikä neuvoksi? Mietittiin korvaavia esiintyjiä ja keksittiin, että "Inka osaa laulaa tämän laulun" , joten Inka tilalle...onko tuo edes mahdollista oikeasti, mutta unessa kaikki on mahdollista.
Viime hetkellä ennen finaalia taksi kuitenkin tuli viisujen pitopaikan pihaan. Känniset bändin jäsenethän sieltä saapuivat! Juotettiin pojille kahvia, mutta humalaisina he todennäköisesti päätyivät lavalle. Uni loppui tähän. Herätessäni olin huojentunut, että The Rasmuksen jäsenet ovat sentään aikuisia eivätkä tarvitse kaitsijoita! :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aika vähäpätöistä, mutta kerrottakoon silti: Olen kalkkis ja tapanani on oikeastikin tallentaa viisulähetykset digiboksiin. No, unessa tämän vuoden 1. semi oli alkamassa, mutta kun olin ajastamassa sitä, boksi ilmoitti, ettei tila riitäkään. Epätoivoisena mietin, mitä poistan boksista. Päätin, että kelaan viime vuoden semit läpi ja poistan finaaliin selvinneiden kappaleiden esitykset, koska nehän näkee sitten finaalilähetyksessä. Tanskan biisin esitti joku tyttöbändi, jonka laulusolistilta puuttui oikeanpuoleisia yläposkihampaita ainakin kaksi, mikä näky erittäin selvästi hänen laulaessaan. Siis hammasrivissä oli pitkä kolo, ja esitystä kuvattiin tietenkin oikealta puolelta. Ei siinä muuta mutta ihmettelin asiaa. Onko tuo jotenkin tarkoituksellista ja tyyliin kuuluvaa? Puuttuvatko ne oikeasti? Onko Tanskassa hammashoito niin rempallaan? Vai pelkääkö hän hammaslääkäriä yli kaiken? Tai eikö asialla vain ole hänelle mitään väliä? :raaps: Mutta tämä biisi oli niitä, jotka eivät olleet selvinneet finaaliin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja toivo »

UMK-kilpailijat julkistettiin. Mukana oli Erika Vikman. Erikan biisi julkaistiin viimeisenä. Biisi oli CatCatin Bye Bye baby. Muistan, että ihmeteltiin, miksi bye bye baby on Erikan viisu. Ja voiko sitä lähettää viisuihin. :eeek:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3165
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Oonkohan liikaa tehnyt näitä puntareita (eli katsellut tietysti myös vanhoja esityksiä) kun tällaisen unen näin. Siinä oli jollain maalla (en muista millä, mutta ei ollut Suomi tai Ruotsi) edustajana todella korkea huppupäinen munkki (ei syötävä vaan ihminen) ja ihan siis varmaan 5 metriä korkea oli. Siinä taustalla oli jonkunlainen puhuva pää joka räppäsi.

Näitä korkeita tyyppejähän on kyllä nähty, mutta oli tuo silti erikoinen varsinkin sen puhuvan pään kanssa.
TomppaJr kirjoitti: 15 Maalis 2022, 08:12 No joka tapauksessa, unen kliimaksi oli se, että Conchita Wurstiksi pukeutunut Aarzemnieki-yhtyeestä tuttu Katrīna Dimanta yritti ampua minut pistoolilla nepalilaisessa ravintolassa. :sekava: Hän ei onnistunut siinä, minkä seurauksena sain syödä vahingossa ammuttujen ihmisten ruoat. :sorivaan:
Jos oikein villiksi olisit heittäytynyt, olisit syönyt myös ne kuolleet ihmiset!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin viime yönä unta, jossa ystävät jostain syystä suorastaan pakottivat mua laulamaan jonkun puolitutun kappaleen Benjamin Ingrosson kanssa. :nohyi:

Jo monta viikkoa (?) aiemmin näin muuten unta, jossa Ukraina taisi saada puhelinäänestäjiltä tämänvuotisissa Euroviisuissa ainoastaan neljä pistettä. Toki tulee tapahtumaan. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3388
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Näin muuten viime yönä unta tämän vuoden viisujen pisteiden annosta. Lopputuloksissa Ukraina voitti ja Malta ( :heh: ) oli kakkonenen. Finaalin bottom2 taas oli Suomi ja Ruotsi, Suomi oli tokavika ja Ruotsi oli jumbo saaden vain yhden pisteen Suomen juryltä. :draamaa:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^No tuo nyt olisi Ruotsille ihan oikein. :mrgreen:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä näin unta, että Portugalilla oli ihan eri viisu tänä vuonna :mrgreen: Sen esitti joku mieslaulaja ja muistan pohtineeni unessa, että kerrankin Portugalilla on kappale, josta tykkään :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viime yönä näin unta, että vuoden 1996 viisut aiottiin järjestää uudelleen "teknisten ongelmien vuoksi" :heh: En tiedä, mitä ne ongelmat tarkalleen ottaen olivat, mutta koko kilpailun lopputulokset meinattiin mitätöidä. Spekuloin unessa, että nyt Suomella olisi mahdollisuus menestyä paremmin :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ihana Jasmine olisikin ansainnut paremman sijoituksen. :ihana: :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12828
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Ja ehkä olisi voinut saadakin, ellei olisi tullut niitä kampaus- ja yhden kohdan väärinlaulamismokia.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Serduchka kirjoitti: 06 Touko 2022, 11:40 ^ Ihana Jasmine olisikin ansainnut paremman sijoituksen. :ihana: :draamaa:
Niin olisi :ihana: Mikä jumalatar!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Jasminen kappale on kyllä yksi ihanimmista Suomen viisuista. <3

Näin unta, että Ronela oli hirmuisen suuttunut hänen esityksensä huonosta harjoituspätkästä. Semifinaalissa hän sitten esiintyi aivan raivona ja halusi näyttää että kyllä minä osaan! En saanut tietää pääsikö hän finaaliin. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 525
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Unessa katsoin telkkaria, jossa soi Policen ”Do do do, da da da” (virallinen titteli ”De Do Do”) hieman nopeampana ja humpahtavampana versiona. Voiceover kertoi englanniksi, että tämä kappalehan oli Ison-Britannian euroviisuedustajana 40 vuotta sitten ja tämä otos on kansallisesta finaaliesityksestä. Muutaman sekunnin pätkässä, jonka näin, ei näytetty bändiä lavalla, vaan brittiyleisöä suuressa teatterissa, rivit täynnä. Yläluokkaisesti siististi pukeutuneita, herroilla puvun liivit ja rouvilla röyhelöin koristeltuja sieviä hattuja vinossa pään päällä. Yleisö oli suopea esitykselle, hymyilivät ja heiluskelivat vasemmalle ja oikealle penkeissään, jotkut vähän taputtivat käsiään tahdissa.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mitään muuta en unesta muista, mutta Albania tippui siinä finaalista ollen muistaakseni koko semin kolmanneksi viimeinen. Olin ilmeisesti katsomassa viisuja paikan päällä, koska esityksen jälkeen näin, kuinka takahuoneessa Ronela puhui delegaatiolleen itkuisena, mitä ihmettä esityksessä olisi pitänyt tehdä toisin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Serbian Konstrakta oli viisulavalla vetämässä esitystään. Käsien pesu oli jätetty vasta kappaleen loppupuolelle, sillä veden läträäminen olisi häirinnyt biisiä ja kuulunut liian selkeästi mikrofonin kautta kotikatsomoihin ja liveyleisöön. Olin päässyt seuramaamaan esitystä aivan lähietäisyydelle ja Konstrakta hymyili minulle kesken laulunsa, kun huomasi, että osaan laulun koreografian täydellisesti. Muutenkin koko halli taputti kappaleen tahtiin ja oli aivan liekeissä. Biisin loputtua joku katsojista tuli kysymään, sanoiko Konstrakta minulle jotain.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5570
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Hui! Albania putosi eilen, joten jään odottamaan tuon toisenkin unen toteutumista. :eeek:

Vielä ehtinee jollain äkkilähdöllä Torinoon, jos ei siellä vielä ole. Lavan lähelle pääsisi vaikka pulahtamalla snorkkelin kanssa etuosan vesiputoukseen.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Oon onnistunut näkemään viisu-unia tällä viikolla enemmän kuin ikinä. :mrgreen: Ehkä tämä nyt kuitenkin on viimeinen hetkeen.

Olin pitämässä töissä musiikkiryhmää ja yllättäen Israelin Michael päätti liittyä ryhmään mukaan. Hieman kauhuissani olin, sillä hänestä on tullut aika dramaqueen kuva ja mietiskelin unessa, mitäköhän muut ryhmäläiset hänestä ovat mieltä. No, hän sitten päätti toivoa ensimmäisenä kappaleena American Song Contestin voittajaa Alexa voittobiisillä Wonderland ja nimenomaan liveversiota biisistä. Sitä sitten kuunneltiin ja Michael käyttäytyi hyvin ainakin niin pitkään kuin uni kesti. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Euroviisufani_96
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Helmi 2021, 19:17

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Euroviisufani_96 »

Euroviisufani_96 kirjoitti: 11 Marras 2021, 04:01 Näin unta, että Suomi pääsi ensi kevään viisuissa finaaliin, ja sijoittui siellä sijalle 21. Pettymys oli karvas. Kuulin, kun joku sanoi, että nyt ei ihan tullut "blind channeleita". Enneuni? :eiei:
Hah, oon nähnyt marraskuussa enneunen Suomen sijoituksesta. xD
Vuoden parasta aikaa! :lashatumbai:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Nyt oli kyllä jo aika paha!

Lisäksi on näköjään nähty enneunet Albanian karsiutumisesta ja Alankomaiden edustajasta (vaikka biisi sitten taisi olla vähän toisenlainen kuin siinä unessa).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5345
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Melkein kaikki viisu-unet joita muistan, ovat lähinnä olleet sellaisia kauhuskenaarioita, joissa unohdan katsoa viisut milloin mistäkin syystä. Tämä tosin liittyy vahvasti siihen, että suurin osa unistani käsittelee muutenkin jostain myöhästymistä tai jonkun asian unohtamista.
Viimeksi muokannut Kasper_, 31 Touko 2022, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä näin unta, että elvistelin kavereilleni, että olin ollut samoilla jatkoilla Konstraktan kanssa ja se yritti hiplata mua. Mutta tietenkään tuota itse tapahtumaa ei unessa näytetty :niinpa:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jiiii »

Näin unta, että olin euroviisuissa backstagella jostain syystä. Unessani oli Irlannin vuoro esiintyä ja totta kai biisi oli Brooke - That's rich mutta twistinä oli, että Brooke tilalla esiintymässä oli noin 60-70-vuotias nainen. Tämä kyseinen nainen pyysi, että vahtisin heidän laukkujaan esityksen ajan. Noh, itse viisuesityksen alkaessa nainen totesi olleensa niin kyllästynyt Irlannin menestykseen viisuissa, että hän ei enää jaksa ja lähtee saunaan koko yöksi ( :heh:)
Uni päättyi siihen kun irlantilaiset viisufanit raivosivat yleisössä, että miksi he ovat valinneet alkoholisti-eläkeläisakan edustajakseen. Itse pohdin unessa, että uskallanko lähteä nyt täältä pois, kun piti vahtia kyseisen naisen laukkuja...
:kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36775
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viime yönä olin lomalla jossain, ja kohtasin portaissa nuoren parin, jonka miesosapuoli oli suututtanut tyttöystävänsä. Hän sitten siinä avautui minulle: ”I really like jotain, jotain, jotain AND ANTTI TUISKU!” Hänellä oli päällään Malmön Euroviisujen 2013 t-paita, ja lopulta päädyimme juttelemaan kyseisistä viisuista ja euroviisuista muutenkin. Lopulta hänen tyttöystävänsä tulee vihaisena hänen luokseen ja kysyy: ”Are you gay???” :rofl:

Tämän jälkeen uni jatkoi muille raiteille. :sorivaan:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Viisuilija_110 kirjoitti: 20 Huhti 2022, 20:30 Näin muuten viime yönä unta tämän vuoden viisujen pisteiden annosta. Lopputuloksissa Ukraina voitti ja Malta ( :heh: ) oli kakkonenen. Finaalin bottom2 taas oli Suomi ja Ruotsi, Suomi oli tokavika ja Ruotsi oli jumbo saaden vain yhden pisteen Suomen juryltä. :draamaa:
No juu, jos joskus vielä käy niin, että Ruotsi saa viisufinaalissa vain yhden ainokaisen pisteen, niin kyllä sen todennäköisin antaja on juurikin Suomen jury!

Harmi kun en muista viimeaikaisia uniani, ja varsinkaan mitään viisuisaa en muista nähneeni. Olisi kiva nähdä enemmän viisu-unia! - Jaa muuten, olen näköjään nähnyt tavallaan enneunen ykkössemin tallennusongelmista. Unessa siis digiboksissa ei ollut tilaa, mutta tosimaailmassa kaukosäädin ei toiminut ja tallennus siksi epäonnistui. No, syy kuin syy, saa sen enneuneksi laskea.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää näin unta, missä Albanian 2022 euroviisu sekret voitti koko kisan. Muistan tulostaulun, missä Albanialla oli ylivoimaisesti eniten pisteitä. Muistan myös miten Ronela oli suu auki hämmentyneenä koko ajan tilanteesta.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Nyt tuli nähtyä kyllä hämmentävää unta.

Unessani Viisukuppilalla oli jotkut omat tilat. Ilmassa oli kouluhenkisyyttä. Oltiin jossain tietokone luokassa. UMK:hon osallistui 10 artistia ja näiden kaikkien kappaleet julkaistiin saman päivän aikana yksi kerrallaan tietyin väliajoin. Jokainen seurasi koneelta Viisukuppilan ketjua johon kappaleiden videot ja esittelytekstit päivitettiin. Toisten kanssa ei juurikaan juteltu suullisesti.

Kaikki kappaleet olivat samankaltaisia, hiljaisia kitararämpytyksiä. Joku, ilmeisesti suosittu englantilainen laulaja oli tehnyt vuosikausien hiljaiselon jälkeen paluun musiikkimaailmaan osallistumalla UMK:hon. Useat ihastelivat kommenteissa artistia ja sanoivat sen olevan heidän suosikkiartistejaan nuoruudessa. Kyseisen laulajan esittelytekstissä luki jotenkin että "Ei hel**ti, tämä on vielä pas***pi kuin se viime vuotisen belgialaisen viritelmä". Ihmettelin esittelytekstien laatua, kun ne olivat niin puolueellisia ja asiattomasti kirjoitettu.

Mainittu belgialainen laulaja oli unessani osallistunut viime vuoden UMK:hon ja olin itse pitänyt tämän kappaleesta ja ihmettelin siihen kohdistunutta vihaa. Muistelin belgialaisen musiikkivideota jossa tämä lauloi pihakeinussa iltahämärässä. Laulaja oli nörttimäinen, keltainen villapaita päällä, silmälasit ja pitkät vaaleat hiukset.

No, sitten kappaleiden julkistusten jälkeen oli vuorossa kaksi luentoa. Luennot kulkivat nimillä "Rouskun levyraati" ja "Uskallanko osallistua Rouskun levyraatiin?". Uni päättyi ennen kuin nuo mielenkiintoiset luennot ehtivät alkaa.

Semmosta. :rofl:
Viimeksi muokannut Nekku, 15 Syys 2022, 21:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16641
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nekku kirjoitti: 15 Syys 2022, 12:16 No, sitten kappaleiden julkistusten jälkeen oli vuorossa kaksi luentoa. Luennot kulkivat nimillä "Rouskun levyraati" ja "Uskallanko osallistua Rouskun levyraatiin?". Uni päättyi ennen kuin nuo mielenkiintoiset luennot ehtivät alkaa.
Vaadin nämä luennot järjestettäviksi kunhan aihe tulee ajankohtaiseksi :rofl:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2932
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Joo! :heh: Harmi etten ehtinyt nähdä yhtään luentojen sisältöä, siitä olisi saanut vähän vinkkiä.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Vastaa Viestiin