Valvoja: MrMemory

+ Viisut + kirjoitti:Ja miksi sitten avata Makedonialle oma aihe kun ei osallistumisestakaan olla varmoja

jee euroviisut kirjoitti:+ Viisut + kirjoitti:Ja miksi sitten avata Makedonialle oma aihe kun ei osallistumisestakaan olla varmoja
Että voisi kertoa asiasta.

Fabrizio kirjoitti:Kyllä minuakin harmittaisi, jos Suomi olisi semin 10. ja ei pääsisi finaaliin toistamiseen...

jee euroviisut kirjoitti:Fabrizio kirjoitti:Kyllä minuakin harmittaisi, jos Suomi olisi semin 10. ja ei pääsisi finaaliin toistamiseen...
Ymmärrän kyllä Makedonialaisia, varmaan vastustavat semifinaalien raativalintoja suuresti.

2006-2009 viisut olleet mahtavia 

Ihanaa, Martin Vucic ehdottomasti Norjaan...

JESJESJES! UPEAA
Tätä päivää on odotettu kuin kuuta nousevaa
Martin ehdottomasti Osloon 

Make My Day riitti mulle 

Make my day on hyvä biisi, uskon, että hän voi taas lähettää hyvän biisin.

Pete kirjoitti:Niin siis, Martin on säveltänyt nuo kappaleet. Ei hän välttämättä niitä itse esitä.
Toivottavasti joku muu esittäisi ne
Viis siitä, jos Martin pääsisi säveltäjän roolissaan Osloon, kunhan vain hänen kappaleensa laulaja olisi sitten hyvä ja biisikin olisi hyvä, eikä sellainen kauhea renkutus kuin Make My Day
Niin jos hänen biisinsä pääsisi Osloon

Pete kirjoitti:Rade Vrchakovski on muuten Vrcak, joka edusti maataan Tamaran ja Adrianin kanssa vuonna 2008 kappaleella "Vo ime na ljubovta".
... Miksei Adrijan ole mukana 

Hän ei itse laula biisejään, sillä nyt on julkistettu 28 kappaleen esittäjät 

Fabrizio kirjoitti:Kyllä Martin pääsee Osloon, kun voittaja on joko Angela Zdravkova tai Bravo Band.

Serduchka kirjoitti:1. Esma's Band - Dzipsi Dens ***

Pete kirjoitti:Serduchka kirjoitti:1. Esma's Band - Dzipsi Dens ***
Joku sanoi escforumilla, että tämä on esitetty liian aikaisin jossain ja tullaan luultavasti hylkäämään.
Ihan muuten vaan karsinnan paras biisi
Pitäkää karsintanne Makedonia... Minusta kyllä vuoden surkein karsinta ja niin tulee varmaan olemaankin... Viimevuonnakin taisi juuri Makedonia vetää pohjat
Fabrizio kirjoitti:Osloon joko Esma's Band - Dzipsi Dens *****
Harmi, jos tämä hylätään 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa