http://euroviisut.yle.fi/artistit/2009- ... lakelaiset

Valvoja: MrMemory

Soppis kirjoitti:Verkan hengessä tämä taitaa humpata ihan kärkisijoille...
Tai sitten mä en vaan ymmärrä tän päälle.

Vompeli kirjoitti:Soppis kirjoitti:Verkan hengessä tämä taitaa humpata ihan kärkisijoille...
Semiin tää jäisi kirkkaasti. Kiesus sentään. Mulla ei ole oikein uskoa, että eurooppalaiset ymmärtäisi humpan päälle.Tai sitten mä en vaan ymmärrä tän päälle.
![]()
T: Totally-gay-schlager-disco-fan

Vompeli kirjoitti:Semiin tää jäisi kirkkaasti. Kiesus sentään. Mulla ei ole oikein uskoa, että eurooppalaiset ymmärtäisi humpan päälle.
ja humppa kanssa.Suomen ulkopuolella yhtye on varsin suosittu erityisesti saksankielisessä Euroopassa, jossa se myös keikkailee usein.
Eläkeläiset tekevät enemmän keikkoja Saksassa kuin Suomessa. He tekevät 60–70 keikkaa vuodessa, mutta vain 20 Suomessa ja 40–50 Saksassa.lähde?

No se ei nyt mua paljon lohduta.
Saksalaiset jostain syystä muutenkin tykkää suomalaisten outouksista. 

Ja kuten ta1ja totesi, niin Saksassa on todella paljon Eläkeläisten faneja.Yhtye on keikkaillut 15 vuodessa Euroopan ristiin rastiin. Sillä on levytyssopimus keskisessä Euroopassa ja Venäjällä.

Tätä mä olen niin kauan odottanut!

Ja luulin että tuo ulkomailla menestyminen oli lähes tulkoon kaikille ennestään tuttu asia.
Viisukuppilan tyypit ovat yleensä keskivertomassaa paremmin perillä musakentästä. 

Juurovissön kirjoitti:Minusta tuolla Saksan hehkuttamisella ei kannata Viisuissa ratsastaa. Yhden maan fanisuosio ei tuo Suomelle menestystä. (Yhtäkkiä tuli sellainen olo, että tässä on Suomen edustaja vuosimallia 2010.)
Ja varmaan muuallakin Euroopassa. On toki lähinnä ug-ilmiö. 

Katsokaapas nyt hyvänen aika tuota kuvaa jo tuossa ketjun alussa. Rupeaa naurattamaan jo pelkkä Eläkeläisten näkeminen! 

Pistetään mieleen, jos kestää.Sagapo kirjoitti:Jos siis haluaa perehtyä siihen, millaista tavaraa orkesterilta olisi tulossa, kannattaa tutustua bändin kaikista levyistä nimenomaan albumiin nimeltä Humppaelämää.

Vompeli kirjoitti:Eihän tuossa ole kuin Saksaa, Itävaltaa, Sveitsiä (olutkulttuuri varmaan suurin syy suosioon noissa kolmessa?), Venäjää, vähän Ruotsia ja Viroa. En mä nyt edelleenkään ole kovin luottavainen.![]()

)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa